die 2 grote glazige gok ik visolie pillen of temazepamquote:
Ja erg he...quote:
Ja ik ook alquote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:34 schreef just me het volgende:
Ik heb mijn eigen pillen al genomen vanochtend
gebaseerd op wáre feiten, klopt wel zo'n beetjequote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis gebaseerd op het gebeurde .. Die reistocht was niet mijn idee
Ja toch,, Ik kan het erger maken, maar daar heb ik geen zin inquote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:43 schreef FANN het volgende:
[..]
gebaseerd op wáre feiten, klopt wel zo'n beetje
neh... tis al dramatisch genoeg zoquote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja toch,, Ik kan het erger maken, maar daar heb ik geen zin in
ik kan je niet meer volgen....quote:
Ik dacht ik moet toch wat en bij tussendoortjes kan deze langs als suplementquote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:50 schreef FANN het volgende:
[..]
ik kan je niet meer volgen....ligt aan mij hoor
![]()
waarom heb je trouwens die foto van die pillen in de OP gezet, past toch helemaal niet bij
de TT?
gewoon nieuwsgierig hoor![]()
nee man, ik vroeg het gewoon omdat je er misschien een reden voor had,kan mij dat nouquote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht ik moet toch wat en bij tussendoortjes kan deze langs als suplement
blijkbaar ... Maar als je een betere weet pas ik het misschien wel aan
40+ers nemen toch vaak medicijnen/pillen en nog wel wat meer... Dus misschien was dat wel het diepe.... Wel op gezette tijden dus vaak tussen doorquote:
Ben je vergeten je pillen te slikken?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 16:02 schreef FANN het volgende:
[..]
nee man, ik vroeg het gewoon omdat je er misschien een reden voor had,kan mij dat nou
schelen wat voor foto er in de OP staatik was gewoon nieuwsgierig
maar er zit dus
niets ''dieps'' achter, soms is dat wel zo... maar nu niet dus...
Elke ochtend 2quote:Op vrijdag 19 juni 2015 16:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben je vergeten je pillen te slikken?![]()
Sjoef bedoeld het waarschijnlijk als geheugensteuntje voor verstrooide 40+ ers, of zoiets.
Ik ben al blij als ie ze zelf niet vergeet te slikken.
Over die laatste opmerking ga ik verder niet nadenken. Ik wil het nie weten nie !quote:Op vrijdag 19 juni 2015 16:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Elke ochtend 2En verder slik ik waar ik zin in heb
Ik eet wel.quote:
Ik rook al bijna een jaar geen weed meer, wel sigarettenquote:
Het begin is er... Zelf had ik vandaag een kleine neiging in een peuk... Maar ik heb het weerstaan.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik rook al bijna een jaar geen weed meer, wel sigaretten
Alsof ik de hele dag zit te blowen, dat is een misverstand.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik rook al bijna een jaar geen weed meer, wel sigaretten
Ik zei dat niet hoorquote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alsof ik de hele dag zit te blowen, dat is een misverstand.
Vroeger deed ik dat wel, hoewel ik altijd wat in huis heb blow ik tegenwoordig zeer matig. Mijn laatste jointje rookte ik afgelopen dinsdag.
Ik ook niet, maar chufi heeft blijkbaar dat beeld van mij.quote:
Ik heb wel een positief lief beeld van jequote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar chufi heeft blijkbaar dat beeld van mij.
Niet dat het me boeit welk beeld mensen überhaupt van me hebben.
Zelfs dat boeit me niet.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb wel een positief lief beeld van je
Ik heb het ook niet zo gezegd.. Dacht alleen dat Soury ook gewoon af en toe nog blowde.... Maar zelfs dat heb ik niet gezegd... Kun je nagaan..quote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar chufi heeft blijkbaar dat beeld van mij.
Niet dat het me boeit welk beeld mensen überhaupt van me hebben.
Die verkeerde beeldvorming is nou juist het 'leuke' aan FOK!.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet zo gezegd.. Dacht alleen dat Soury ook gewoon af en toe nog blowde.... Maar zelfs dat heb ik niet gezegd... Kun je nagaan..
Af en toe is het laatste half jaar één keer geweest. Maakt me geen donder uit verder hoor. Het is domweg te duur en ik heb het niet nodig. Ik vind het een feestje zo nu en danquote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet zo gezegd.. Dacht alleen dat Soury ook gewoon af en toe nog blowde.... Maar zelfs dat heb ik niet gezegd... Kun je nagaan..
Inderdaad ...quote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die verkeerde beeldvorming is nou juist het 'leuke' aan FOK!.
Ik heb zelfs geen idee wat het tegenwoordig kost ... Kocht het al nooit (op een enkele gelegenheid na dan ...)quote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Af en toe is het laatste half jaar één keer geweest. Maakt me geen donder uit verder hoor. Het is domweg te duur en ik heb het niet nodig. Ik vind het een feestje zo nu en dan
Ik gebruikte het dagelijks. Die tijd is voorbijquote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb zelfs geen idee wat het tegenwoordig kost ... Kocht het al nooit (op een enkele gelegenheid na dan ...)
Al koop ik niks, ik kom sowieso nooit in een coffeeshop, krijg altijd wel een joint in mijn handen geduwd.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb zelfs geen idee wat het tegenwoordig kost ... Kocht het al nooit (op een enkele gelegenheid na dan ...)
Je gebruikt het niet, je rookt het, net als een sigaar.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik gebruikte het dagelijks. Die tijd is voorbij
Kijk dat idee stond nog in mn geheugen gegrifdquote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik gebruikte het dagelijks. Die tijd is voorbij
Ik gebruikte het. Ik kon niet slapen zonder. Dat heeft een tijdje doorgesudderd. Maar ik kan best zonderquote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je gebruikt het niet, je rookt het, net als een sigaar.
Net zoals je een kop koffie niet gebruikt, maar drinkt.
Je went eraan, ik slaap ook beter als ik gedronken of geblowd heb, maar dat wil niet zeggen dat ik niet zonder kan.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik gebruikte het. Ik kon niet slapen zonder. Dat heeft een tijdje doorgesudderd. Maar ik kan best zonder
Ik maak het even duidelijker, ik had pijn en dat was niet fijn. Een joint voor dat ik naar mijn bed ging hielp. Nu hoeft het niet meerquote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je went eraan, ik slaap ook beter als ik gedronken of geblowd heb, maar dat wil niet zeggen dat ik niet zonder kan.
Zuchtquote:
Nooit pijn daardoor gehad, wel balen als ik niks te blowen had en minder goed in slaap kwam, maar ik slaap ook miserabel als ik geblowd heb. Een slaapprobleem heb je of heb je niet en ik heb er al mijn hele leven een.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik maak het even duidelijker, ik had pijn en dat was niet fijn. Een joint voor dat ik naar mijn bed ging hielp. Nu hoeft het niet meer
Ja toedeledokiequote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nooit pijn daardoor gehad, wel balen als ik niks te blowen had en minder goed in slaap kwam, maar ik slaap ook miserabel als ik geblowd heb. Een slaapprobleem heb je of heb je niet en ik heb er al mijn hele leven een.
Herman nam vrijwel dagelijks speed en liters alcohol, dat is van een heel andere orde.quote:
Je leest mijn post niet of niet goed.quote:
Jawel, je rookte het tegen de pijn, die werking kan het ook hebben. Daarom is het ook prima spul, en nu je geen pijn meer hebt is de behoefte om te roken verdwenen.quote:
Ja precies. Nu soms voor de lol.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jawel, je rookte het tegen de pijn, die werking kan het ook hebben. Daarom is het ook prima spul, en nu je geen pijn meer hebt is de behoefte om te roken verdwenen.
Moet kunnen vind ik... Piet rookt het om zn ADHD te kalmeren Prima toch.. EN ik moet maandag me kop laten zien bij een mogelijke klant/werkgever ...quote:
Ohhh spannend. Is het wat voor jequote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet kunnen vind ik... Piet rookt het om zn ADHD te kalmeren Prima toch.. EN ik moet maandag me kop laten zien bij een mogelijke klant/werkgever ...
Hetzelfde als ik, als ik opgefokt ben kalmeert het me enigszins, prima toch.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet kunnen vind ik... Piet rookt het om zn ADHD te kalmeren Prima toch.. EN ik moet maandag me kop laten zien bij een mogelijke klant/werkgever ...
Kan ik me voorstellen. Beter al je wat loslaat als je ergens zeker van bent. Maar succesquote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien wel... Maar ik had ergens beloofd me er niet al te ver over uit te laten ///
Thanksquote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Beter al je wat loslaat als je ergens zeker van bent. Maar succes
Kijk hier kun je je daarover uiten... Bij eten SC heb je het daar niet over.. Maar je consumeert het welquote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:29 schreef minilot het volgende:
Hee, jullie gaan vandaag sneller dan onze 'eigen' slowchat!
Enneh, drugs = jippie!(Mits met mate uiteraard)
Maar wellicht denk ik daar nog anders over wanneer ik eens 40+ word.
Ja, chufi weet niet van ophouden.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:29 schreef minilot het volgende:
Oh, jawel hoor. Daar hebben we het soms best over.quote:
Dat gaat je wel lukken100 plus ook wel met je kookkunsten, ja een CUL lurker eerste klas hier.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:29 schreef minilot het volgende:
Ah dat heb ik dan gemist... Ik ga even kijken of ik nog iets spannends met een left-over ga doen of dat ik het slechts even snel opwarm....quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:37 schreef minilot het volgende:
[..]
Oh, jawel hoor. Daar hebben we het soms best over.Over alles!
Zou fijn zijn, maar ik ben ook wel zo'n kluns dat ik er rekening mee hou dat ik voortijdig per abuis met mijn fiets de dijk afrij of me fataal verslik in een hazelnootje of zoietsquote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:39 schreef Soury het volgende:
[..]
100plus ook wel met je kookkunsten, ja een CUL lurker eerste klas hier.
Daar over nadenken is CULquote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:42 schreef minilot het volgende:
[..]
Zou fijn zijn, maar ik ben ook wel zo'n kluns dat ik er rekening mee hou dat ik voortijdig per abuis met mijn fiets de dijk afrij of me fataal verslik in een hazelnootje of zoiets
Ben ook een lurker in CUL, maar ik zal me daar verder niet over uitlaten.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:42 schreef minilot het volgende:
[..]
Zou fijn zijn, maar ik ben ook wel zo'n kluns dat ik er rekening mee hou dat ik voortijdig per abuis met mijn fiets de dijk afrij of me fataal verslik in een hazelnootje of zoiets
Voor jou is alles gepermiteerd om het licht weer te mogen aanschouwenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:09 schreef FANN het volgende:
Ik blow sinds een maand of 2 regelmatig... voel ik me rustiger, ik kan alleen geen joint
draaien, dus ik maak zo'n sigaret met een beetje wiet erin met zo'n machientje en dan
knak ik de filter vanaf en daar doe ik het mondstukje in, beetje verstevigen met een vloetje
en dan zit ie![]()
ik had mijn laatste jointje zéker 20 jaar geleden gerooktbevalt me wel, slaap ook beter
![]()
maar ja, ik zal het ook weer niet gaan aanprijzen
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor jou is alles gepermiteerd om het licht weer te mogen aanschouwen
Waarom zou je niet mogen zeggen dat het jou helpt beter te slapen, daar is toch niks mis mee.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:09 schreef FANN het volgende:
Ik blow sinds een maand of 2 regelmatig... voel ik me rustiger, ik kan alleen geen joint
draaien, dus ik maak zo'n sigaret met een beetje wiet erin met zo'n machientje en dan
knak ik de filter vanaf en daar doe ik het mondstukje in, beetje verstevigen met een vloetje
en dan zit ie![]()
ik had mijn laatste jointje zéker 20 jaar geleden gerooktbevalt me wel, slaap ook beter
![]()
maar ja, ik zal het ook weer niet gaan aanprijzen
Nee, is niks mis mee... maar ik wilde er nou ook weer geen reclame voor maken...quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waarom zou je niet mogen zeggen dat het jou helpt beter te slapen, daar is toch niks mis mee.
In 40+ mag het weer als medicinaal middel aangeprezen worden hoorquote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, is niks mis mee... maar ik wilde er nou ook weer geen reclame voor maken...
snap ie?
da's waarquote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:17 schreef chufi het volgende:
[..]
In 40+ mag het weer als medicinaal middel aangeprezen worden hoor
zo denk ik er tegenwoordig ook overquote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Alles om ons nog een beetje goed te voelen
Ik probeer zo min mogelijk te denken (lukt niet helemaal), dat maakt mijn leven een stuk aangenamer.quote:
Ja, dat is ook de bedoeling...quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik probeer zo min mogelijk te denken (lukt niet helemaal), dat maakt mijn leven een stuk aangenamer.
Ik ga niet eens beginnen met stoppen, ik zou niet weten waarom.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:35 schreef chufi het volgende:
Ik denk niet dat ik alleen zou kunnen blowen zonder weer ook te gaan roken ....
Mensen laten zich blijkbaar toch echt van alles wijsmaken. Cheers.quote:Volwassenen kopen steeds vaker moedermelk via internet, omdat ze denken dat het gezond is en zelfs kanker zou kunnen genezen. Volgens Amerikaanse artsen is dat echter niet bewezen en kan de nieuwste 'superfood', dat als 'vloeibaar goud' wordt aangeprezen, zelfs schadelijk zijn.
1 jaar vond ik wel genoeg of was het minder.. Dat ben ik vergeten... Maar tegenwoordig drink ik bijna geen melk meer...quote:Op vrijdag 19 juni 2015 20:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
Uit het AD d.d. 19-6-2015
[..]
Mensen laten zich blijkbaar toch echt van alles wijsmaken. Cheers.
Is echt waar Moquote:Op vrijdag 19 juni 2015 20:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
Uit het AD d.d. 19-6-2015
[..]
Mensen laten zich blijkbaar toch echt van alles wijsmaken. Cheers.
Bedoel je dat de mensen helemaal gek zijn of dat het gezond voor je isquote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:31 schreef just me het volgende:
[..]
Is echt waar MoMaar dat is al veel langer bekend hoor
Ik ken een vrouw die kanker had en zij heeft in die tijd veel moedermelk gedronken en is ervan overtuigd dat het geholpen heeft.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bedoel je dat de mensen helemaal gek zijn of dat het gezond voor je is
Het schijnt dus gewoon gevaarlijk te zijn ivm infecties. Ik zou het iig niet drinken.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:35 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ken een vrouw die kanker had en zij heeft in die tijd veel moedermelk gedronken en is ervan overtuigd dat het geholpen heeft.
voor volwassen mensen gevaarlijk en niet voor baby's ?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het schijnt dus gewoon gevaarlijk te zijn ivm infecties. Ik zou het iig niet drinken.
Ja, dat. Gewoon voor je eigen baby is het prima, logisch ook, de samenstelling veranderd met de behoefte van de baby mee gedurende de zoogperiode. Je kan dus als volwassen mens niet zomaar vreemd spul gaan drinken.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:41 schreef just me het volgende:
[..]
voor volwassen mensen gevaarlijk en niet voor baby's ?
ik neem zo wel een glaasje wijn
Duidelijkquote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, dat. Gewoon voor je eigen baby is het prima, logisch ook, de samenstelling veranderd met de behoefte van de baby mee gedurende de zoogperiode. Je kan dus als volwassen mens niet zomaar vreemd spul gaan drinken.
Dat is gestoord en kan zelfs link zijn dus.
Als het er goed uitziet dan vreet ik het gewoon.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:47 schreef chufi het volgende:
Alleen als het niet anders kan of wanneer ik het niet weet
He Sly... Hier nog een versnippert deel van 40+. maar je hebt het gehad volgens mij en ik geef je geen ongelijkquote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:12 schreef sly-nl het volgende:
Groet aan een ieder. Jammer dat ik hullie nooit meer tegenkompt na 40plus.
En tevens bedank ik fok! voor de versnippering. Het heeft heel erg geholpen en was ook echt nodig, het moest gewoon, 40plus moest een voorbeeld zijn, goed zo
![]()
.
Ltrs, fijn versnipperd weekeinde
Volgens mij lees je verkeerd, hij bedankt Fok!, niet voor Fok!.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
He Sly... Hier nog een versnippert deel van 40+. maar je hebt het gehad volgens mij en ik geef je geen ongelijk
Ik heb geen idee wat ie bedoelt... Maar wie is er tegenwoordig nog voor FoK! als je 40+ bentquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Volgens mij lees je verkeerd, hij bedankt Fok!, niet voor Fok!.
Ik ga wel naar senioren web of zoietsquote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ie bedoelt... Maar wie is er tegenwoordig nog voor FoK! als je 40+ bent
Gezellig tussen de oudjes.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:27 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga wel naar senioren web of zoiets
quote:
Looprekjes en golfkarretjesquote:Op zondag 21 juni 2015 00:21 schreef just me het volgende:
[..]praten over kukident, inlegluiers en dat soort dingen
Daar is LIF toch voor?quote:Op zondag 21 juni 2015 00:21 schreef just me het volgende:
[..]praten over kukident, inlegluiers en dat soort dingen
dat ken ik niet, dat vind ik engquote:
Hoezo? Ik wil heul geen eigen forum hier op dat zootje ongeregeld?quote:Op zondag 21 juni 2015 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
We hadden ons eigen forum Piet!! Weet je nog wel !!??
Hier zijn we toch gewoon 40+.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
We hadden ons eigen forum Piet!! Weet je nog wel !!??
Zoiets. En ik zal wel tussendoor even een wortel imiteren.quote:
Hallo ik ben Mo en ik doe een peen naquote:Op zondag 21 juni 2015 00:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zoiets. En ik zal wel tussendoor even een wortel imiteren.
Ik zie ik zie wat jij niet ziet en de kleur is ......Oranje...quote:
zit er ook groen bij ?quote:Op zondag 21 juni 2015 00:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zie ik zie wat jij niet ziet en de kleur is ......Oranje...
uh... uh... is het van marsepein ?quote:
Neuh van wortel, kut daar gaat de clue.quote:
een kut van wortel heb ik nog nooit van gehoordquote:Op zondag 21 juni 2015 00:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neuh van wortel, kut daar gaat de clue.
Wel eentje van spinazie. Zo een groene.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:47 schreef just me het volgende:
[..]
een kut van wortel heb ik nog nooit van gehoord
dan zijn we toch compleet!! Een oranje wortel met spinaziequote:Op zondag 21 juni 2015 00:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wel eentje van spinazie. Zo een groene.
Een groentenschotel.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:49 schreef just me het volgende:
[..]
dan zijn we toch compleet!! Een oranje wortel met spinazie
Morgen weer wokkenquote:
en bedankt nu zit dit mijn hoofdquote:
kloptquote:Op zondag 21 juni 2015 01:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis toch een legendarisch nummer dat ze dat toen al konden voorzien
Dat is ook van alle tijden.quote:Op zondag 21 juni 2015 01:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis toch een legendarisch nummer dat ze dat toen al konden voorzien
Zuurkool met vette jus, soep vooraf ja dat is mijn menu.quote:
Het was hier zo aan het regenen dat ik geen zin had in zomerse kost, dus heb ik gewoon winterkost gegeten.quote:Op maandag 22 juni 2015 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Zuurkool met vette jus, soep vooraf ja dat is mijn menu.
Oh nee toch niet. Géén idee nog.
Ik weet het steeds nietquote:Op maandag 22 juni 2015 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Zuurkool met vette jus, soep vooraf ja dat is mijn menu.
Oh nee toch niet. Géén idee nog.
ik had het makkelijk vanavond, we gingen met het werk uit eten!quote:
Maar dan nog had je wel een keuze toch?quote:Op maandag 22 juni 2015 23:15 schreef just me het volgende:
[..]
ik had het makkelijk vanavond, we gingen met het werk uit eten!
quote:Op maandag 22 juni 2015 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dan nog had je wel een keuze toch?
Macaroni cheese uit een doosjequote:Op maandag 22 juni 2015 23:15 schreef just me het volgende:
[..]
ik had het makkelijk vanavond, we gingen met het werk uit eten!
Was het smerigquote:Op maandag 22 juni 2015 23:17 schreef just me het volgende:
[..]er was al voor ons gekozen, het verrassingmenu
Klopt.quote:
het was biologisch verantwoord en heel erg lekkerquote:
Hoe moet ik me dat voorstellenquote:Op maandag 22 juni 2015 23:19 schreef just me het volgende:
[..]
het was biologisch verantwoord en heel erg lekker
Dan heb je toch maar weer mazzel gehadquote:Op maandag 22 juni 2015 23:19 schreef just me het volgende:
[..]
het was biologisch verantwoord en heel erg lekker
Indigo staat voor gezellig, gezond, gewoon en eerlijk. Alle gerechtenquote:
Wortel met kaasquote:
Copy paste van die boerderij. Indigoquote:Op maandag 22 juni 2015 23:21 schreef just me het volgende:
[..]
Indigo staat voor gezellig, gezond, gewoon en eerlijk. Alle gerechten
maken wij dagelijks zelf met 100% biologische & lokale ingrediënten
uit het seizoen. Onze moestuin bij Op Hodenpijl en de kas achter ons
restaurant voorzien ons van groenten en kruiden. Uit onze stal komt
het rund- en varkensvlees en de kippen zorgen voor de eieren.
dat dus
zolang die niet naar vist stinktquote:
Lijkt me niet te vreten. Ook een beetje kaal, zo alleen met kaas.quote:
Je kan niet altijd de chef zijn. Vriezer is top op een brakke dag. Nu ga ik mijn bed inquote:Op maandag 22 juni 2015 23:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Lijkt me niet te vreten. Ook een beetje kaal, zo alleen met kaas.
Truste...... Was overigens leuk je te hebben gehoord.quote:Op maandag 22 juni 2015 23:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan niet altijd de chef zijn. Vriezer is top op een brakke dag. Nu ga ik mijn bed in
Zo hebben we al 3, die van zich hebben doen sprekenquote:Op maandag 22 juni 2015 23:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Truste...... Was overigens leuk je te hebben gehoord.![]()
'Bleehhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op maandag 22 juni 2015 23:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Truste...... Was overigens leuk je te hebben gehoord.![]()
En hopelijk hou je die hap binnen.
Dat was ze zelf niet joh.quote:Op maandag 22 juni 2015 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo hebben we al 3, die van zich hebben doen spreken
Bleehhhhhhhhhhhhhquote:
Komt de kaas uit je neus?quote:
Ja doeg he?quote:
Halloquote:
Doeiquote:
Dan moet je helemaal op je hoede zijn.quote:
Hoi Sjoefquote:
Jij hebt weer wat verkeerds gegetenquote:
Lul moet ik jou ook even noemenquote:Op maandag 22 juni 2015 23:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan moet je helemaal op je hoede zijn.
Ik ben niet bang voor Soury ...quote:Op maandag 22 juni 2015 23:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan moet je helemaal op je hoede zijn.
Ja dat is hetquote:
Je maakt me niet wijs dat dat spul lekker was.quote:
Morgen poep je het weer uit en doe je weer lief tegen iedereenquote:
Ga dan niet zo naar doenquote:
Ja dat is waarquote:Op maandag 22 juni 2015 23:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Morgen poep je het weer uit en doe je weer lief tegen iedereen
Misschien heb ik mijn dag gewoon niet.quote:
Jammer kom net op dreefquote:
Ik zie dat het al onderweg is, wat heb je trouwens voor drinken erbij gehad?quote:
Poep praten moet je maar met Drakin doenquote:Op maandag 22 juni 2015 23:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Misschien heb ik mijn dag gewoon niet.
Dat deed ik al met jou!quote:Op maandag 22 juni 2015 23:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Poep praten moet je maar met Drakin doen
Je kan proberen het op te houden maar op een geven moment komt het er gewoon uit.quote:Op maandag 22 juni 2015 23:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Poep praten moet je maar met Drakin doen
Dat hoef je soury niet te vertellen die gooit alles eruit wat maar op de tong ligtquote:Op maandag 22 juni 2015 23:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je kan proberen het op te houden maar op een geven moment komt het er gewoon uit.
Het is een wonder. Je daagt me uit en dat back fired.quote:Op maandag 22 juni 2015 23:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je kan proberen het op te houden maar op een geven moment komt het er gewoon uit.
Uh en?quote:Op maandag 22 juni 2015 23:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat hoef je soury niet te vertellen die gooit alles eruit wat maar op de tong ligt
Ik pak mijn microfoon er wel even bijquote:
Ik daag niks. Boeit ook niet. Een nieuwe dag is begonnen.quote:Op maandag 22 juni 2015 23:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is een wonder. Je daagt me uit en dat back fired.
maak het, dan weet je hetquote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:01 schreef chufi het volgende:
Krieltjes met bruine bonen? Is dat wel lekker ?
Why not? Mij smaakte het prima.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:01 schreef chufi het volgende:
Nee dat voegt nietquote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:01 schreef chufi het volgende:
Sukkelquote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik daag niks. Boeit ook niet. Een nieuwe dag is begonnen.
Ik heb altijd een blik of pot bruine bonen in huis.quote:
Je moet die zooi alleen niet mixen. Koop dan macaroni uit een doosquote:
Ja, als je gehakt in huis hebt kan je er een of andere schotel mee in elkaar flansen.quote:
Ik weet hetquote:
Ik weet hetquote:
Het hoeft ook niet nu meteenquote:
Gehakt in huis is meestal in de vriezer, daar flans je niet zomaar wat mee.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, als je gehakt in huis hebt kan je er een of andere schotel mee in elkaar flansen.
Heb sowieso iets met voorraden. Vul alles altijd aan, ik kan er niet tegen als ik iets niet in huis heb.
Chufi, je kunt het fornuis weer uitzetten.quote:
Magnetron doet wonderen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Gehakt in huis is meestal in de vriezer, daar flans je niet zomaar wat mee.
Kunnen de muizen tenminste niet bijquote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Gehakt in huis is meestal in de vriezer, daar flans je niet zomaar wat mee.
Dat is zo smerig. Dat gaat nooit goed.quote:
Hihiquote:
Ah check... Ik had van de week inderdaad een pitje 24 uur of langer laten branden .... Niets gebeurdquote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Chufi, je kunt het fornuis weer uitzetten.
Daar heb ik beveiliging opquote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah check... Ik had van de week inderdaad een pitje 24 uur of langer laten branden .... Niets gebeurd
Wat stomquote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah check... Ik had van de week inderdaad een pitje 24 uur of langer laten branden .... Niets gebeurd
Wat stomquote:
Misschien was het wel een mislukte zelfmoordpoging.quote:
Wat stomquote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Misschien was het wel een mislukte zelfmoordpoging.
Gaat gewoon uit als het te koud wordt. Dus komt er geen gas meer door.quote:
Omgevings temperatuur? Hier is het altijd 20+ zonder de kachel aan te doenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Gaat gewoon uit als het te koud wordt. Dus komt er geen gas meer door.
Handig, niet als de vlam erop staat.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Gaat gewoon uit als het te koud wordt. Dus komt er geen gas meer door.
fornuis heeft niks met omgevingstemperatuur te maken.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Omgevings temperatuur? Hier is het altijd 20+ zonder de kachel aan te doen
Dan blijft het natuurlijk wel gewoon aan.quote:
Ja dat had ik dus ...quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan blijft het natuurlijk wel gewoon aan.
Dan gaat eten stinken.quote:
Je kookt nu op gas?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:30 schreef Soury het volgende:
Ik heb echt een tering hekel aan elektrische koken. Wat een hel. Ik zou zelfs mijn evt. volgend huis er op afwijzen.
Uhh wat denk je zelfquote:
Vergis je niet bijna alle nieuwe huizen zijn zonder gas. Dramaquote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:35 schreef chufi het volgende:
Wie kookt er niet op gas, kun je beter vragen
Daklozen?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:35 schreef chufi het volgende:
Wie kookt er niet op gas, kun je beter vragen
Die koken juist wel op gas. Domboquote:
Ja, van die keramische en inbusgevaldingen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Vergis je niet bijna alle nieuwe huizen zijn zonder gas. Drama
Die BBQ-en het hele jaarquote:
Zie het vraagteken, hoe moet ik dat nou weten.quote:
Precies, ik haat dat keamische shit gedoe. Googelen met pannenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja, van die keramische en inbusgevaldingen.
Liever gewoon gas
Nou een verlengsnoer is niet zo handig in een tentquote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zie het vraagteken, hoe moet ik dat nou weten.
Op alles wat brand denk ikquote:
Ik heb werkelijk geen idee, ik zie ze nooit koken.quote:
Lijkt me het meest voor de hand liggend indd.quote:
Ik kan me nog herinneren dat ik toen de kinderen klein waren door het centrum liep en zo'n gast een half afgekloven hamburger van de Mac uit een vullisbak haalde en begon te happen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:48 schreef chufi het volgende:
Of ze scharrelen tactisch langs de achterkant van restaurants
Ja dat is idd een lastig verhaal om uit te leggen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat ik toen de kinderen klein waren door het centrum liep en zo'n gast een half afgekloven hamburger van de Mac uit een vullisbak haalde en begon te happen.
Jeetje, en ik moest dat aan ze uitleggen, ze waren toen een jaar of 4.
Je leert je kinderen dat van de straat eten vies is en dan zien ze zoiets.........quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat is idd een lastig verhaal om uit te leggen.
Misschien moeten restaurants een dubbele catering voeren met restjes aan de achterkant... 2.50 E per portie
Uit een prullebak is nog net niet van de straat, maar op zich wel hetzelfdequote:Op dinsdag 23 juni 2015 01:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je leert je kinderen dat van de straat eten vies is en dan zien ze zoiets.........
Moest er op tijd in want ik verwachtte een pakketjequote:Op dinsdag 23 juni 2015 03:04 schreef Iwanius het volgende:
Morgen. Ben zo te zien niet de enige die nog even FOK! afstruint en 'acclimatiseert' alvorens het bedje wordt opgezocht.
Vertelquote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:58 schreef chufi het volgende:
Pakketje doet wat ie moet doen, tis zelfs iets voor CUL...
Oehh lekker. Ik heb net weer een filet gerookt. Grill plaat gebruik ik na de rook, en vaakquote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:01 schreef chufi het volgende:
Tis een grillplaat voor een Airfryer. Lidl diepvries kipfiletje kwam er smakelijk en gekleurd uit.
Oh wacht een airfryer. Dat is minderquote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:01 schreef chufi het volgende:
Tis een grillplaat voor een Airfryer. Lidl diepvries kipfiletje kwam er smakelijk en gekleurd uit.
Heb je ook zo'n ding dan? En zo ja hoe rook je er in dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Oehh lekker. Ik heb net weer een filet gerookt. Grill plaat gebruik ik na de rook, en vaak
Nee ik rook hier in zoietsquote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n ding dan? En zo ja hoe rook je er in dan?
quote:
Het is 'dubbel' werk, dus, hoewel aannames eigenlijk niet mogen, neem ik gemakshalve aan dat het ook tweemaal zo lekker smaakt.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:48 schreef chufi het volgende:
EN daarna nog op de grillpan... Hoelang ben je daar mee bezig met dat roken dan vooral en smaakt het dan zoveel lekkerder
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is 'dubbel' werk, dus, hoewel aannames eigenlijk niet mogen, neem ik gemakshalve aan dat het ook tweemaal zo lekker smaakt.![]()
Waarom zou je je anders die fokking moeite doen. Is mij sowieso teveel gedoe......het is dat je ze niet rauw kan eten, maar anders.
Oh ja, smakelijk.
Roken kan je van te voren doen, Ik heb de tip om groene asperges te roken.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:48 schreef chufi het volgende:
EN daarna nog op de grillpan... Hoelang ben je daar mee bezig met dat roken dan vooral en smaakt het dan zoveel lekkerder
Dubbel werk valt wel mee. Maar de rooksmaakt is dubbel zo lekkerquote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is 'dubbel' werk, dus, hoewel aannames eigenlijk niet mogen, neem ik gemakshalve aan dat het ook tweemaal zo lekker smaakt.![]()
Waarom zou je je anders die fokking moeite doen. Is mij sowieso teveel gedoe......het is dat je ze niet rauw kan eten, maar anders.
Oh ja, smakelijk.
Op de mais na ziet het er prima uit.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Dubbel werk valt wel mee. Maar de rooksmaakt is dubbel zo lekker
Oh ja jij bent ook zo'n vega trutquote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Op de mais na ziet het er prima uit.
Jij tikt niet goed, ik ben vleeseter pur sang, ik hou helemaal niet van konijnenvoer, ik eet het spul omdat ik ooit geleerd heb dat groenten goed voor je zijn.quote:
Ik heb een tijdje geleden nog dubbel gelegen om Fann met haar vegetarisch gehakt. In mijn ogen bestaat zulks helemaal niet. En mijn ex had het ooit over een vegetarische 'cordon blue', heb nog nooit zo hard gelachen. Hoe ga je dat regelen dan? In feite eet je dan gewoon kaas met groenten.quote:
Dat is dan ook nog maar te betwijfelen....quote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In feite eet je dan gewoon kaas met groenten.
Oh verkeerde aan de haakquote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij tikt niet goed, ik ben vleeseter pur sang, ik hou helemaal niet van konijnenvoer, ik eet het spul omdat ik ooit geleerd heb dat groenten goed voor je zijn.
Ben alleen toevallig gek op bruine bonen, worteltjes en spruiten, rauwe groente vind ik niks, tomaat en ui eet ik alleen gebakken en een maaltijd zonder vlees (of eventueel vis) is geen maaltijd.
Eet je dan wel eens fruit?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij tikt niet goed, ik ben vleeseter pur sang, ik hou helemaal niet van konijnenvoer, ik eet het spul omdat ik ooit geleerd heb dat groenten goed voor je zijn.
Ben alleen toevallig gek op bruine bonen, worteltjes en spruiten, rauwe groente vind ik niks, tomaat en ui eet ik alleen gebakken en een maaltijd zonder vlees (of eventueel vis) is geen maaltijd.
Ik heb niet geschreven dat ik dat niet eet, maar in principe eet ik niet veel fruit, alleen graag bananen en aardbeien.quote:
Feli voor haar.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:13 schreef chufi het volgende:
Hoor net dat mn dochter al een baan heeft in Spanje.... En ze moet haar diploma nog krijgen.. Who cares ... Ik ben happy![]()
![]()
Jippie voor jullie, ik ga me ook tussendoor eens iets te eten maken.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:13 schreef chufi het volgende:
Hoor net dat mn dochter al een baan heeft in Spanje.... En ze moet haar diploma nog krijgen.. Who cares ... Ik ben happy![]()
![]()
Vroeg ik me alleen af omdat je zei geen rauwe groente te eten(komkommertje tomaatje) Maar ach als je af en toe wat fruit eet kan het prima toch?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb niet geschreven dat ik dat niet eet, maar in principe eet ik niet veel fruit, alleen graag bananen en aardbeien.
Lust het meeste fruit wel, maar ik leef niet echt gezond en zulke dingen schieten er dus vaak bij in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |