Maakt dat uit? Wordt een illegaal bord het land uitgezet?quote:
Het is een plaatsnaambord, daar gaat het omquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar komt geen hondquote:Op maandag 6 juli 2015 09:29 schreef Puala het volgende:
Wel tricky trouwens dat ie zo vol in het zicht ligt..
Het land moet ook nog verbouwd worden daar, enkel zondag is er tijd om een stok te halen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 10:40 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wat is dit nu? Vijf gegadigden voor Den Oever, en niemand voor Lula? En dat terwijl de afstand tussen beide dorpen verwaarloosbaar is.
Het is toch al vakantie in het noorden?quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:47 schreef Ou-Tannu het volgende:
Tja zou hem graag halen alleen even extreem bezet met andere zaken...
Mischien volgende week... nog even voor de vakantie aan ..
voor ik zelf op vakantie ga danquote:Op woensdag 8 juli 2015 16:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is toch al vakantie in het noorden?
Nee... Tot je eigenlijk met een beetje haast ergens heen moetquote:Op woensdag 8 juli 2015 21:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja het is hier al vakantie. Lekker rustig op de wegen - geen files.
1. pik stok opquote:Op zondag 12 juli 2015 23:18 schreef Ou-Tannu het volgende:
Ja.. nou laat maar liggen dan hoor.. dan kidnap ik hem donderdag wel mee naar mn vakantie bestemming
Zo ietsquote:Op zondag 12 juli 2015 23:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1. pik stok op
2. Reis naar plek waar je op vliegtuig stapt/naar je vakantiebestemming
3. Drop stok in willekeurig kutgehucht dat je tegenkomt
4. ???
5. Geniet van je vakantie
Ja dat is de juiste!quote:Op maandag 13 juli 2015 19:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Die code van 1 juni - dat is 'm nog steeds?
(geen zin in dat 'ie weer 400km verderop komt te liggen)
Ja, dat is hemquote:Op maandag 13 juli 2015 19:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Die code van 1 juni - dat is 'm nog steeds?
(geen zin in dat 'ie weer 400km verderop komt te liggen)
Ik heb z'n vermoede dat de stok ergens in de buurt van een Belgisch circuit gaat opduikenquote:
Ik weet van niksquote:Op woensdag 15 juli 2015 15:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb z'n vermoede dat de stok ergens in de buurt van een Belgisch circuit gaat opduiken
Het is ook maar een vermoede, de FOK! onderzoeksploeg moet dit nog grondig gaan onderzoekenquote:
Fijn dat hij er nog lagquote:Op woensdag 15 juli 2015 17:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Heel mooi, de stok lag er nog.
Morgen een nieuw plekje zoeken. Weet alleen nog niet echt waar (nouja, wel ongeveer). Nog voorkeuren voor een windstreek?
Ben benieuwd..........quote:Op donderdag 16 juli 2015 18:28 schreef gebrokenglas het volgende:
De stok is geplaatst. De foto's komen zometeen.
Geen idee hangt van de lokatie af :pquote:Op donderdag 16 juli 2015 18:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Moet je 'm vanavond nog halen dan? Die foto's duren nog wel een paar minuten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 48% gewijzigd door gebrokenglas op 16-07-2015 18:57:03 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |