SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Ik ben ook benieuwd naar GT7, maar Driveclub vermaak ik me nog vrijwel dagelijks prima mee. Echt een heerlijke game. Enige waar ik nu op hoop dat ze het blijven uitbouwen de komende jaren middels flinke expansions, zoals 5 nieuwe locations met city-tracks, 5 nieuwe locations met rally-tracks, etc etc, en uiteraard bijpassende auto's, en wellicht ook gewoon een keer gek doen en er een bike-pack in gooien.quote:Op woensdag 17 juni 2015 21:33 schreef lel86 het volgende:
[..]
Ik heb ze nu allebei gehad maar Project Cars rijdt echt lekker maar de events/races zijn minder dus ik dacht dan haal ik driveclub maar daar is het racen zelf te onrealistisch je plakt gewoon aan de weg en ai blijft gewoon op de perfecte lijn rijden ook als jij erop zit knallen ze gewoon tegen je aan.
Ik vind gran turismo (en forza) qua event/gamemodus en racen toch echt het beste.maar dat is ieder zijn ding
Ik kijk ook uit naar een golf-game, maar dan Everybody's Golf. Heerlijke serie.quote:Op woensdag 17 juni 2015 21:17 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je bent de enige in Nederland die uitkijkt naar een golfspel.
neequote:Op donderdag 18 juni 2015 00:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is er nou al bekend welke Playstation plus games we in juli krijgen?
Zal vast wel ruk zijn.quote:Op donderdag 18 juni 2015 00:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is er nou al bekend welke Playstation plus games we in juli krijgen?
Spuitje 11quote:Op donderdag 18 juni 2015 00:39 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Fallout 4 mods komen ook naar PS4.
Ja zag dat het bericht al 8 uur oud was idd, oh wellquote:
Bijna 8 dagen inmiddelsquote:Op donderdag 18 juni 2015 00:45 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ja zag dat het bericht al 8 uur oud was idd, oh well
Ze lieten al urenlang kut-indies zien op de E3 Sony Booth, dus vandaar....quote:Op donderdag 18 juni 2015 00:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Echt, E3 is nog niet voorbij en we gaan alweer over tot de orde van de dag met de PS+-games? Damn
Duh plus games kunnen we binnenkort al spelen.quote:Op donderdag 18 juni 2015 00:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Echt, E3 is nog niet voorbij en we gaan alweer over tot de orde van de dag met de PS+-games? Damn
Ze lieten net bij Gamespot nieuwe beelden zien van No Man's Sky, in een interview met de maker, en op 1 van die planeten die we zagen, zag je een groepje schattige 'puppies' rondrennen en kwispelen. Erg mooie gamequote:
Is daar een joeptoep fragmentje van?quote:Op donderdag 18 juni 2015 02:52 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ze lieten net bij Gamespot nieuwe beelden zien van No Man's Sky, in een interview met de maker, en op 1 van die planeten die we zagen, zag je een groepje schattige 'puppies' rondrennen en kwispelen. Erg mooie game
Ze laten momenteel trouwens een (vrij lelijke) cell-shaded Transformers game zien bij de E3 Sony Stream. Niet echt indrukwekkend, en misschien is het wel een PS3 game ofzo, maar het ziet er niet uit....
Geen idee of iemand het captured heeft en op YT heeft gepost, maar ze kwamen gewoon even voorbij tijdens het wandelen, en ze vielen me opquote:Op donderdag 18 juni 2015 02:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is daar een joeptoep fragmentje van?
Effe IGN aanzetten dan maar, als achtergrond geluid.
Ja, ik zie nu Anno 2205.quote:Op donderdag 18 juni 2015 03:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Geen idee of iemand het captured heeft en op YT heeft gepost, maar ze kwamen gewoon even voorbij tijdens het wandelen, en ze vielen me op![]()
Ik ben een beetje aan het zappen tussen al die live-kanalen terwijl ik ook met wat andere dingen bezig ben...
rpg, vandaag de ps4 versie gespeeld. Een jaar of twee geleden de preview van de pc-versie geschreven, maar ze hebben meteen de versie flink opgepoetst. Ook voor pc.quote:Op donderdag 18 juni 2015 03:43 schreef Yi-Long het volgende:
Divinity Original Sin komt naar PS4 (en XBO). Ik ken de game verder niet, maar schijnt 1 van de beste PC games van 2014 geweest te zijn.
Werkt voor geen meter dat streamen vanaf een nas.Als ik een mkv af wil spelen geeft hij vaak aan audio kan niet worden afgespeeld.of doe ik iets verkeerd?quote:Op donderdag 18 juni 2015 01:06 schreef Miauw_Zedong het volgende:
.srt schijnt trouwens wel gewoon te werken @ de ps4?
http://www.reddit.com/r/P(...)on_ps4_media_player/
Ja was al wat langer bekend, Gaat een day 1 worden voor mij, je kan die game helemaal coop spelenquote:Op donderdag 18 juni 2015 03:43 schreef Yi-Long het volgende:
Divinity Original Sin komt naar PS4 (en XBO). Ik ken de game verder niet, maar schijnt 1 van de beste PC games van 2014 geweest te zijn.
quote:Op donderdag 18 juni 2015 02:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is daar een joeptoep fragmentje van?
Effe IGN aanzetten dan maar, als achtergrond geluid.
wat ik daaraan nog toffer vind is dat het splitscreen is en je niet eens bij elkaar in de buurt hoeft te zijn. Ben je wel in elkaars buurt, dan verandert het weer in single screenquote:Op donderdag 18 juni 2015 07:52 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ja was al wat langer bekend, Gaat een day 1 worden voor mij, je kan die game helemaal coop spelen
Oeh dat is tof ja, werkt ook lekker in de LEGO games, al zal de wereld hier wat groter zijn?quote:Op donderdag 18 juni 2015 08:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
wat ik daaraan nog toffer vind is dat het splitscreen is en je niet eens bij elkaar in de buurt hoeft te zijn. Ben je wel in elkaars buurt, dan verandert het weer in single screen
Ok.quote:Op woensdag 17 juni 2015 21:17 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je bent de enige in Nederland die uitkijkt naar een golfspel.
vetquote:Op donderdag 18 juni 2015 08:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
wat ik daaraan nog toffer vind is dat het splitscreen is en je niet eens bij elkaar in de buurt hoeft te zijn. Ben je wel in elkaars buurt, dan verandert het weer in single screen
Oktober is de planning, hier PS4 beelden:quote:Op donderdag 18 juni 2015 08:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
vetWanneer komt ie ongeveer uit?
cool, thanksquote:Op donderdag 18 juni 2015 09:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Oktober is de planning, hier PS4 beelden:
http://www.twitch.tv/twitch/v/6194991?t=13h11m33s
Zo te zien niet ''dumbed down'' voor consoles.
Ik juist wel, kijk er dus erg naar uit. Mijn PC trekt de game niet.quote:Op donderdag 18 juni 2015 10:16 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
cool, thanksNiks met Turn based helaas
lijkt wel echt een vette gamequote:Op donderdag 18 juni 2015 10:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik juist wel, kijk er dus erg naar uit. Mijn PC trekt de game niet.
Ik haal m alleen als er turnbased-combat in zit, die actieve(re) combat van tegenwoordig vind ik helemaal niks.quote:Op donderdag 18 juni 2015 11:11 schreef ThePlaneteer het volgende:
M'n PS4 sinds oktober niet meer aangeraakt, maar Final Fantasy 7 remake gaat ie zeker overuren draaien![]()
Misschien had je beter kunnen wachten om een PS4 te kopen. Best wel zonde eigenlijk.quote:Op donderdag 18 juni 2015 11:11 schreef ThePlaneteer het volgende:
M'n PS4 sinds oktober niet meer aangeraakt, maar Final Fantasy 7 remake gaat ie zeker overuren draaien![]()
Bleh... ben niet zo van die futuristische zooi met anno , geef mij mij weer een ''oudere'' versie.quote:
Kan niet wachten om F1 2015 binnen te krijgenquote:Op donderdag 18 juni 2015 11:21 schreef PBateman1978 het volgende:
F1 2015 Canada GP replay (offscreen)
http://www.gamersyde.com/(...)replay-34981_en.html
Idd.quote:Op donderdag 18 juni 2015 11:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik haal m alleen als er turnbased-combat in zit, die actieve(re) combat van tegenwoordig vind ik helemaal niks.
Let wel dat de dialogen niet ingesproken zijn en je dus ontzettend veel moet lezen.quote:Op donderdag 18 juni 2015 10:23 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lijkt wel echt een vette game
nu is ie gecharmd door de enemy en moet die andere speler hem terug charmen
quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:19 schreef Cikx het volgende:
[..]
Let wel dat de dialogen niet ingesproken zijn en je dus ontzettend veel moet lezen.
http://www.eurogamer.net/(...)for-ps4-and-xbox-onequote:The adventure is now fully voiced and the AI character interactions are tidied up. It is, Vincke said, "essentially a different experience."
Ja zie post boven jequote:Op donderdag 18 juni 2015 11:16 schreef DKUp het volgende:
[..]
Misschien had je beter kunnen wachten om een PS4 te kopen. Best wel zonde eigenlijk.
Wow, dan ga ik hem opnieuw kopenquote:Op donderdag 18 juni 2015 12:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
[..]
http://www.eurogamer.net/(...)for-ps4-and-xbox-one
Haha, ik was net wat laterquote:Op donderdag 18 juni 2015 12:23 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ja zie post boven je
Misschien kan ik hem beter op mn kamer zetten, dan zit je er meer achter.
hahah alles ingesproken idd, check anders die twitch link daar wordt het ook gezegd.quote:
een van de verbeteringen is dat ze nu alles ingesproken hebben met professionele stemacteurs. Ze gaven tijdens mijn speelsessie aan dat het echt best veel moeite (ik eloof 80k aan lijnen) en natuurlijk geld had gekost, maar ze wilden het erin hebben.quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:19 schreef Cikx het volgende:
[..]
Let wel dat de dialogen niet ingesproken zijn en je dus ontzettend veel moet lezen.
Erg tof! Speelsessies van Divinity maar ook van oude games als Baldurs Gate en Fallout 1 waren bij mij altijd van korte duur, omdat ik mijn concentratie er niet bij kon houden tijdens het lezen. Dus voor mij een geweldige toevoeging.quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
een van de verbeteringen is dat ze nu alles ingesproken hebben met professionele stemacteurs. Ze gaven tijdens mijn speelsessie aan dat het echt best veel moeite (ik eloof 80k aan lijnen) en natuurlijk geld had gekost, maar ze wilden het erin hebben.
Jij woont ook niet in Nederland.quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:43 schreef Yi-Long het volgende:
Ik kijk ook uit naar een golf-game, maar dan Everybody's Golf. Heerlijke serie.
Helaas wel...quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:58 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Jij woont ook niet in Nederland.
quote:
quote:
Op de vorige pagina...quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:55 schreef Jiang153 het volgende:
Zou nog beter zijn als iemand een gameplay vid post maar oke
3 vrienden hebben m zelfs in pre-order staan, de PGA Tour reeks is al tig jaar een groot succes op feestjes en afterparties hier.quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:58 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Jij woont ook niet in Nederland.
Van Divinity niet van poep mans luchtquote:Op donderdag 18 juni 2015 13:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Op de vorige pagina...
[..]
3 vrienden hebben m zelfs in pre-order staan, de PGA Tour reeks is al tig jaar een groot succes op feestjes en afterparties hier.
Erm, van Divinity ja.....quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:14 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Van Divinity niet van poep mans lucht
Ey aandeelhouder Bateman,quote:
Ja, er zijn replays.quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:15 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ey aandeelhouder Bateman,
heb je bij Driveclub ook dat je na een race jezelf kan terugzien? Dat was één van de coole functies van GT dat je jezelf kan terugzien met hoge snelheid
Replays zijn inmiddels toegevoegd ja. En er zit ook een photo-functie in.quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:15 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ey aandeelhouder Bateman,
heb je bij Driveclub ook dat je na een race jezelf kan terugzien? Dat was één van de coole functies van GT dat je jezelf kan terugzien met hoge snelheid
Het kan altijd mooier natuurlijk maar ik vind dit geen slechte graphics :quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:16 schreef Yi-Long het volgende:
PGA was 10 jaar geleden tof, met voor die tijd prima graphics en een uitstekende character-builder met 'game-face', wat fantastisch werkte (beter dan mening hedendaagse character-creator...), maar in al die jaren is het qua graphics ontzettend blijven steken (helaas, want het zou dus echt schitterend kunnen en moeten zijn om lekker in de ochtend, beetje dauw op de velden, hertjes in de verte, scharrelende volgeltjes, dobberende eendjes, etc etc... een rondje golf te spelen op een prachtige natuurbaan...
Met de technieken van vandaag de dag (dynamic clouds, lighting ala Driveclub, realistisch gras, en relatieve kleine omgevingen dus niet al te zwaar qua resources vergeleken met grote open world games of hele snelle games...), zou gold 1 van de genre's moeten zijn met de allermooiste graphics. En geen enkele ronde zou hetzelfde aan hoeven te voelen.
En naast dat graphics gebeuren is de serie de laatste 5-10 jaar ook compleet verneukt voor veel spelers door die nadruk op extra banen verkopen middels DLC enzo. Walgelijk.
Mjah, ik vind het er nog vrij kil, leeg en saai uitzien, wat betreft het 'leven' in die courses, alswel de animatie van de golfer. De bomen lijken ook nog steeds erg 'last gen', helaas. Kijk eens naar de bomen in Driveclub bijvoorbeeld, en dat is een game waar je met 200km/u langs die scenery raced, terwijl DIT nou juist een game is waarin je jezelf helemaal zou moeten kunnen verliezen in die schitterende natuur.quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het kan altijd mooier natuurlijk maar ik vind dit geen slechte graphics :
En de oude controls zitten er ook weer in.
Ik zag wel wat beesten lopen dacht ik? Maar niet voldoende voor jou blijkbaar.quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah, ik vind het er nog vrij kil, leeg en saai uitzien, wat betreft het 'leven' in die courses, alswel de animatie van de golfer. De bomen lijken ook nog steeds erg 'last gen', helaas. Kijk eens naar de bomen in Driveclub bijvoorbeeld, en dat is een game waar je met 200km/u langs die scenery raced, terwijl DIT nou juist een game is waarin je jezelf helemaal zou moeten kunnen verliezen in die schitterende natuur.
Ik wil gewoon eekhoortjes zien rennen, vogeltjes zien rondhuppelen, etc etc. Met de power van current-gen en het soort game dat dit is, zou dat gewoon meer dan mogelijk moeten zijn.
Misschien dat Youtube de beeldkwaliteit geen recht doet, en dat als er een demo is ik alsnog onder de indruk ben, maar wanneer ik even dat filmpje bekeek vond ik het niet meteen indrukwekkend...quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik zag wel wat beesten lopen dacht ik? Maar niet voldoende voor jou blijkbaar.
Was een 720p capture van de Xbox One versie, dus het zal er idd wel mooier uit zien op je TV straks.quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:34 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Misschien dat Youtube de beeldkwaliteit geen recht doet, en dat als er een demo is ik alsnog onder de indruk ben, maar wanneer ik even dat filmpje bekeek vond ik het niet meteen indrukwekkend...
Ok.quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:40 schreef Pheno het volgende:
Was? E3 is nog steeds bezig. En staat bij EA.alleen boeit golf bijna niemand blijkbaar, zelfs EA niet
Yeah, whatever whatever.... als je Ubiyonce maar meeneemt voor me...quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:45 schreef Pheno het volgende:
Maj, ik snap het ook niet hoor. Ze hebben hun mindere sportgames in een klein hokje geduwd, waar je niet eens fatsoenlijk kunt spelen zonder iemand met je elleboog te porren (NBA, golf bv). No love from EA
Leon van Ubisoft zat gisteren bij Gamekings en die vertelde dat hij het niet Ubiyoncé's beste E3 vond, omdat ze teveel improviseerde.quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yeah, whatever whatever.... als je Ubiyonce maar meeneemt voor me...
dat mens is haar salaris weer aan het tellen en alvast matige grappen aan het bedenken voor volgend jaar.quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yeah, whatever whatever.... als je Ubiyonce maar meeneemt voor me...
Dat kan ze toch ook gewoon bij mij op schoot doen...?quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat mens is haar salaris weer aan het tellen en alvast matige grappen aan het bedenken voor volgend jaar.
Gamekings is inmiddels gewoon een soort 'Knoop in je Zakdoek' geworden....quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:49 schreef Cikx het volgende:
[..]
Leon van Ubisoft zat gisteren bij Gamekings en die vertelde dat hij het niet Ubiyoncé's beste E3 vond, omdat ze teveel improviseerde.
Leon is de event-manager van Ubi, dus vrees dat we volgend jaar minder improv krijgen, terwijl dat net tof was imo.quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:50 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat kan ze toch ook gewoon bij mij op schoot doen...?
[..]
Gamekings is inmiddels gewoon een soort 'Knoop in je Zakdoek' geworden....
Microsoft, Bethesda, Sony en Ubisoft waren wel goed.quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:52 schreef Cikx het volgende:
[..]
Leon is de event-manager van Ubi, dus vrees dat we volgend jaar minder improv krijgen, terwijl dat net tof was imo.
eensquote:Op donderdag 18 juni 2015 14:12 schreef DKUp het volgende:
[..]
Microsoft, Bethesda, Sony en Ubisoft waren wel goed.
De rest was redelijk beschamend
Inmiddels ?quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:50 schreef Yi-Long het volgende:
Gamekings is inmiddels gewoon een soort 'Knoop in je Zakdoek' geworden....
hij klinkt alsof ie een te strakke onderbroek aan heeftquote:
Klopt, maar voorheen wilde het nog wel redelijk 50/50 over games gaan, maar inmiddels gaat het voornamelijk om het laten zien van de tripjes en andere amateur-filmpjes ongein, met een bende zwakzinnigen.quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2015 14:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
hij klinkt alsof ie een te strakke onderbroek aan heeft
Mjah, ik denk dat het sowieso lastig is om écht grappig te zijn op zo'n press-event waarbij iedereen gewoon de games wil zien en dat je verder je bek dicht houdt...quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:54 schreef poker4lifee het volgende:
Weet nooit zo wa tik van haar moet vinden. Aan de ene kant tof omdat het niet zo'n saai verhaaltje oplezen is. Aan de andere kant niet tof omdat ik haar humor/grappen totaal niet leuk vind
Ik heb daar ooit de Belgische variant van gezien die gingen ook naar de e3 het enige wat ze daarvan lieten zien was dertig seconden Call of Duty.quote:Op donderdag 18 juni 2015 14:33 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Klopt, maar voorheen wilde het nog wel redelijk 50/50 over games gaan, maar inmiddels gaat het voornamelijk om het laten zien van de tripjes en andere amateur-filmpjes ongein, met een bende zwakzinnigen.
Je hebt er een paar tussen zitten die inhoudelijk nog wel iets te melden zouden kunnen hebben over een game, maar eigenlijk stelt het voor het overgrote deel echt helemaal niks meer voor...
Naja als je daar een stel gamers een nieuwe Pokemon laat zien op een scherm reageren ze wel als een twaalfjarige.quote:Op donderdag 18 juni 2015 14:40 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik blijf het wel jammer vinden dat vrijwel al die figuren het publiek aanspreken alsof het 12-jarigen zijn...
Terwijl de gemiddelde gamer-leeftijd 33 is ofzo.
Nouja ze hebben aangegeven dat ze dit seizoen op TV inderdaad meer de tripjes willen coveren en op de site dieper op de games willen ingaan.quote:Op donderdag 18 juni 2015 14:33 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Klopt, maar voorheen wilde het nog wel redelijk 50/50 over games gaan, maar inmiddels gaat het voornamelijk om het laten zien van de tripjes en andere amateur-filmpjes ongein, met een bende zwakzinnigen.
Je hebt er een paar tussen zitten die inhoudelijk nog wel iets te melden zouden kunnen hebben over een game, maar eigenlijk stelt het voor het overgrote deel echt helemaal niks meer voor...
Ik heb gisteren een interview met die director (ofzo) van Battleborn bekeken, een beetje de opvolger van Borderlands, en die zat wel ongeveer op dat niveau van 12... en dan een redelijk zwakzinnige over-enthousiaste 12-jarige ook...quote:Op donderdag 18 juni 2015 14:40 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik blijf het wel jammer vinden dat vrijwel al die figuren het publiek aanspreken alsof het 12-jarigen zijn...
Schrap dan het TV programma gewoon...quote:Op donderdag 18 juni 2015 14:46 schreef Cikx het volgende:
[..]
Nouja ze hebben aangegeven dat ze dit seizoen op TV inderdaad meer de tripjes willen coveren en op de site dieper op de games willen ingaan.
Ze zullen er wel een doelgroep mee bereiken op Comedy Central oid.quote:Op donderdag 18 juni 2015 14:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Schrap dan het TV programma gewoon...
''Jongons we gaan de nieuwste Call of Duty reviewen, maar eerst gaan we paintballen en laten we dat 10 minuten lang zien, daarna krijg je nog snel even in 1 minuut wat gameplaybeelden en onze compleet generieke mening te horen''
Is dat Battleborn niet een 13 in een dozijn arena multiplayer game?quote:Op donderdag 18 juni 2015 14:48 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een interview met die director (ofzo) van Battleborn bekeken, een beetje de opvolger van Borderlands, en die zat wel ongeveer op dat niveau van 12... en dan een redelijk zwakzinnige over-enthousiaste 12-jarige ook...
Maar goed, ik vind het niveau van andere mensen sowieso een beetje moeilijk in te schatten soms, want ik verbaas me regelmatig over hoe mensen denken (of dus juist niet/nauwelijks denken).
Tja, ik zou dit soort 'achter de schermen' crap dus lekker gewoon 'achter de schermen' houden, oftewel dát zou je dus prima op de site kwijt kunnen voor mensen die dat wél leuk vinden, en de zeldzame uitzendtijd die je hebt om een games programma uit te zenden, zou ik dan dus daadwerkelijk vullen met reviews/previews/nieuws en achtergronden over games.quote:Op donderdag 18 juni 2015 14:46 schreef Cikx het volgende:
[..]
Nouja ze hebben aangegeven dat ze dit seizoen op TV inderdaad meer de tripjes willen coveren en op de site dieper op de games willen ingaan.
Ik weet niet of het een Arena-shooter is want ik zat tegelijkertijd ook wat andere zaken te doen, maar ze hadden het volgens mij wel over een single-player mode.quote:Op donderdag 18 juni 2015 14:51 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ze zullen er wel een doelgroep mee bereiken op Comedy Central oid.
[..]
Is dat Battleborn niet een 13 in een dozijn arena multiplayer game?
als je de pubertjes ziet rondlopen op bv firstlook of gamescom dan vrees ik dat ze gemiddelde gamer dus wat jonger isquote:Op donderdag 18 juni 2015 14:40 schreef PBateman1978 het volgende:
beide, volgens stefanw die ik het net vraagquote:Op donderdag 18 juni 2015 14:54 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik weet niet of het een Arena-shooter is want ik zat tegelijkertijd ook wat andere zaken te doen, maar ze hadden het volgens mij wel over een single-player mode.
http://venturebeat.com/20(...)t-play-on-a-console/quote:Op donderdag 18 juni 2015 15:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
als je de pubertjes ziet rondlopen op bv firstlook of gamescom dan vrees ik dat ze gemiddelde gamer dus wat jonger is
Het zijn in het echt aardige gasten hoor, gisteren bv heel even met Boris gesproken voordat we allebei weer richting een afspraak gingen. Ik ben simpelweg niet de doelgroep voor hun programma, maar hé, ik hoef er ook niet naar te kijken. Vind je het niets, dan kijk je toch simpelweg niet?
Je hebt een punt natuurlijk, maar ik kijk zelf liever een 40 minuten durende review op de site dan 4 5-minuten reviews op TV. Doordat ze hun webreviews stevig inkortte en in de TV-afleveringen stopte, was er voor de site-bezoekers weinig stimulatie meer om de TV-afleveringen te bekijken, nu hebben ze het dus volledig gescheiden.quote:Op donderdag 18 juni 2015 14:53 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Tja, ik zou dit soort 'achter de schermen' crap dus lekker gewoon 'achter de schermen' houden, oftewel dát zou je dus prima op de site kwijt kunnen voor mensen die dat wél leuk vinden, en de zeldzame uitzendtijd die je hebt om een games programma uit te zenden, zou ik dan dus daadwerkelijk vullen met reviews/previews/nieuws en achtergronden over games.
Misschien heel gek geacht van mij.
Ze geven zelf ook aan gamers te zijn: Als zij dat programma nou NIET zouden maken, maar dus als gamer gewoon thuis op de bank zitten en een programma willen zien dat over games gaat, zouden ze dan dit soort onvolwassen ongein willen zien, of gewoon een normale show met inhoud over hun hobby....!?
Kijk, voor shows als Tokyo Game Show enzo, mogen ze best uitzonderingen maken door een beetje daar de plaatselijke games-winkeltjes en arcades enzo te laten zien, zodat je die game-cultuur een beetje mee krijgt... PRIMA!
Maar Schnitzels vreten in Duitsland of je gore motel-kamer in LA laten zien omdat je dat nou zo leuk vindt om een stinkende dikke boer met baard snurkend in beeld te brengen.... tja...(!)
Maak een games-programma gewoon lekker voor je publiek, ipv als hobby-pret-project van je eigen groepje voor je eigen ego...
Dat maakt het al interessanter dan ik had verwacht dat het zou zijn.quote:Op donderdag 18 juni 2015 15:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
beide, volgens stefanw die ik het net vraag. Er zit een storymode in die je in singleplayer of in online co-op tot vijf man kan spelen
dat snap ik, maar hun doelgroep bestaat dus wel degelijk. Elke fatsoenlijke gamert gaat niet in eens achterin staan in zo'n wachtrij, hoop ik dan toch. En de oudere gamer is gelukkig verstandigerquote:Op donderdag 18 juni 2015 15:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
http://venturebeat.com/20(...)t-play-on-a-console/
31 dus, het gros van de gamers gaat nooit naar een beurs schat ik zo in.
Als de gemiddelde gamer blijkbaar 31 jaar oud is, waarom worden games dan altijd nog door die figuren gebracht alsof ze het tegen 12-jarigen hebben? Of die nou op die beurs komen of niet? Dat is mijn ''irritatie''.quote:Op donderdag 18 juni 2015 15:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat snap ik, maar hun doelgroep bestaat dus wel degelijk. Elke fatsoenlijke gamert gaat niet in eens achterin staan in zo'n wachtrij, hoop ik dan toch. En de oudere gamer is gelukkig verstandiger
dat is het ook. Tess en co zijn ook vrij puberaal bezig, maar ja, blijkbaar denkt men dat volwassen gamers niet op tv geīnformeerd willen worden.quote:Op donderdag 18 juni 2015 15:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als de gemiddelde gamer blijkbaar 31 jaar oud is, waarom worden games dan altijd nog door die figuren gebracht alsof ze het tegen 12-jarigen hebben? Of die nou op die beurs komen of niet? Dat is mijn ''irritatie''.
Zelfde geldt voor Gamekings bv., okee ik ben de doelgroep niet maar ik heb nog nooit een gameprogramma gezien dat zijn kijkers als volwassenen behandelt snap je?
En dat ik vind iig wel jammer.
Dat mag jij jammer vinden, maar Gamekings kiest voor een andere doelgroep en dat werk heel goed voor ze volgens mij.quote:Op donderdag 18 juni 2015 15:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als de gemiddelde gamer blijkbaar 31 jaar oud is, waarom worden games dan altijd nog door die figuren gebracht alsof ze het tegen 12-jarigen hebben? Of die nou op die beurs komen of niet? Dat is mijn ''irritatie''.
Zelfde geldt voor Gamekings bv., okee ik ben de doelgroep niet maar ik heb nog nooit een gameprogramma gezien dat zijn kijkers als volwassenen behandelt snap je?
En dat ik vind iig wel jammer.
Ja GK ja, ik zei al dat ik daar de doelgroep niet van ben. Maar elk ander gameprogramma wat ooit op TV is geweest deed ong. hetzelfde, doen alsof de kijker nog een kind is...quote:Op donderdag 18 juni 2015 15:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat mag jij jammer vinden, maar Gamekings kiest voor een andere doelgroep en dat werk heel goed voor ze volgens mij.
Op de website heb je trouwens geregeld wél mooie en interessante items zoals Indiekings en De Kwestie, dat zijn best aardige rubrieken.
Ja die YT shows kijk ik al helemaal niet.quote:Op donderdag 18 juni 2015 15:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat is het ook. Tess en co zijn ook vrij puberaal bezig, maar ja, blijkbaar denkt men dat volwassen gamers niet op tv geīnformeerd willen worden.
Maar zie ook youtubers als pewtepew en andere schreeuwlelijken: ze verdienen met dat kinderachtige gedoe bakken met geld.
Jij wil zeggen dat jij een trouwe kijker zou worden van een 'serieus' game programma? Ten eerste is dat altijd (per definitie) outdated en te laat met nieuws en daarnaast zoekt iedereen die serieus game nieuws/info dat niet op de tv.quote:Op donderdag 18 juni 2015 15:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja GK ja, ik zei al dat ik daar de doelgroep niet van ben. Maar elk ander gameprogramma wat ooit op TV is geweest deed ong. hetzelfde, doen alsof de kijker nog een kind is...
Ja absoluut.quote:Op donderdag 18 juni 2015 15:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij wil zeggen dat jij een trouwe kijker zou worden van een 'serieus' game programma? Ten eerste is dat altijd (per definitie) outdated en te laat met nieuws en daarnaast zoekt iedereen die serieus game nieuws/info dat niet op de tv.
Daar heb je toch het internet voor?quote:Op donderdag 18 juni 2015 15:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja absoluut.
Ik zou ook een trouwe kijker worden van een serieus voetbalprogramma waar dieper wordt ingegaan op wedstrijdsituaties en tactieken e.d., maar ook dat lijkt hier compleet te worden genegeerd. In België doen ze dat bv. beter.
Match of the dayquote:Op donderdag 18 juni 2015 15:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja absoluut.
Ik zou ook een trouwe kijker worden van een serieus voetbalprogramma waar dieper wordt ingegaan op wedstrijdsituaties en tactieken e.d., maar ook dat lijkt hier compleet te worden genegeerd. In België doen ze dat bv. beter.
truequote:Op donderdag 18 juni 2015 15:37 schreef Typisch het volgende:
[..]Dat is gewoon de samenvattingen met een Jan van Halst maar dan een grote voetballer.
Ook ja, misschien ben ik wel ouderwets en moet ik zulke dingen niet meer op tv verwachten.quote:
Ik doelde op Extra Time van Canvas, geen domme ''borrelpraat'' maar serieus over voetbal praten.quote:
Haha dat heb ik gemistquote:
Dat was om half zes in de morgen na de PC persconferentiequote:
Ja de chat ging ook helemaal losquote:Op donderdag 18 juni 2015 16:05 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat was om half zes in de morgen na de PC persconferentie.
Ik game toevallig alleen op consoles, dus al die PC gerelateerde dingen skip ikquote:Op donderdag 18 juni 2015 16:06 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ja de chat ging ook helemaal loswas ook wel nodig na die zaaddodende conferentie.
Nah, ik haal m wel een keer 2ehands.quote:Op donderdag 18 juni 2015 16:30 schreef kreuk050 het volgende:
Ik heb Batman besteld, dinsdag komt ie. Iemand anders ook gedaan of van plan?
Ik wacht eerst de reviews af.quote:Op donderdag 18 juni 2015 16:30 schreef kreuk050 het volgende:
Ik ook, al verwacht ik dat die prima zullen zijn. Echter heb ik nog teveel games in mn backlog, denk dat ik op de alle-dlc-in-een-geweldige-super-editie wacht.quote:
Hoop op dit inderdaad.quote:Op donderdag 18 juni 2015 16:44 schreef Cid het volgende:
[..]
Ik ook, al verwacht ik dat die prima zullen zijn. Echter heb ik nog teveel games in mn backlog, denk dat ik op de alle-dlc-in-een-geweldige-super-editie wacht.
welke steen?quote:
Ja ga toch niet letten op games die ik toch niet wilquote:
Staan ze in een 'Videos' map?quote:Op donderdag 18 juni 2015 17:22 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ik heb een externe harde schijf, in exFat format, met mkv's erop, en als ik hem open in de mediaplayer op de ps4, dan staat er no playable media.
Hebben meer mensen dit? Kan via google geen sluitend/werkend antwoord vinden.
root > PS4>VIDEO, zo staat het er. Gelezen op reddit. Volgens jou moet het dus gewoon root>Videos?quote:Op donderdag 18 juni 2015 18:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Staan ze in een 'Videos' map?
Dat moet nml.
Ik wacht wel op de game of the year editie. Die dlc en seasonpass meuk is mij te duur.quote:Op donderdag 18 juni 2015 16:30 schreef kreuk050 het volgende:
Ik had hem besteld maar ondertussen cancelled.. een maat van mij koopt hem ook en ik leen de game wel als hij het heeft uitgespeeldquote:Op donderdag 18 juni 2015 16:30 schreef kreuk050 het volgende:
Goed verhaal mitch.quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik had hem besteld maar ondertussen cancelled.. een maat van mij koopt hem ook en ik leen de game wel als hij het heeft uitgespeeld
quote:Op donderdag 18 juni 2015 20:33 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja toch lekker kort... En trouwens![]()
![]()
![]()
![]()
maaruh binnenkort weer eens gamen, of wat?quote:
welk spelquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maaruh binnenkort weer eens gamen, of wat?
destiny ofzoquote:
zoals voor SF enzo?quote:Op donderdag 18 juni 2015 22:58 schreef Jiang153 het volgende:
Heb je in Nederland weleens van die fighters toernooien?
Zoiets ja.quote:Op donderdag 18 juni 2015 23:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zoals voor SF enzo?
ja, kleinschalig. De scene in england enzo is een stuk groter
tekkenquote:Op donderdag 18 juni 2015 23:22 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Zoiets ja.
Tekken en al die andere goeie fighters. SF vind ik maar niks.
Moet je bij feno of Mitch von Streets zijn. Die volgen het op de voet.quote:Op donderdag 18 juni 2015 23:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
tekken
eigenlijk nog nieuws op de E3 over de nieuwe tekken ?
tenminste nog een AAA game voor FallOut 4quote:Op donderdag 18 juni 2015 23:30 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Moet je bij feno of Mitch von Streets zijn. Die volgen het op de voet.
Volgens mij was het ergens Q3 2015 -> augustus dit jaar?
Welke games komen er binnenkort uit? Wil een lijstje maken van welke ik wil, maar geen tijd om alles te zoeken en sorterenquote:Op donderdag 18 juni 2015 23:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
tenminste nog een AAA game voor FallOut 4
dan moet je een releasedate calender zoekenquote:Op donderdag 18 juni 2015 23:35 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Welke games komen er binnenkort uit? Wil een lijstje maken van welke ik wil, maar geen tijd om alles te zoeken en sorteren
Tekken 7 wordt waarschijnlijk volgende maand voor de consoles aangekondigdquote:Op donderdag 18 juni 2015 23:22 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Zoiets ja.
Tekken en al die andere goeie fighters. SF vind ik maar niks.
Bedankt! Helaas is die nog niet helemaal update.quote:Op donderdag 18 juni 2015 23:40 schreef Jimbo het volgende:
http://www.reddit.com/r/PS4/wiki/games#wiki_all_upcoming_titles
ik heb zn enorme backlog dat ik tot eind 2016 nog wel genoeg hebquote:Op donderdag 18 juni 2015 23:45 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Bedankt! Helaas is die nog niet helemaal update.
Deze zie ik bijv. niet
Afgaande op die lijst van jou heb ik eigenlijk niets meer tot en met september. Moet dus nog Dying Light, Final Fantasy X/X-2 en Dark Souls 2 (twijfel) binnenhalen en dan klaar.
Moet je ze maar niet kopen. Bij mij zitten ze nog in folie.quote:Op donderdag 18 juni 2015 23:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb zn enorme backlog dat ik tot eind 2016 nog wel genoeg heb
quote:Op donderdag 18 juni 2015 23:57 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Moet je ze maar niet kopen. Bij mij zitten ze nog in folie.
tijd dat je tso maar eens regelt voor mequote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 00:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
tijd dat je tso maar eens regelt voor me
Terwijl je een backlog hebt natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 00:15 schreef Jimbo het volgende:
iemand nog ps3/4 aanraders die ik echt MOET hebben gespeeld voor ik weer werk heb ?
Misschien dat ze al op m'n lijst staan inmiddels, zo niet kan ik ze altijd proberen
Maak een 100% collectiequote:Op vrijdag 19 juni 2015 00:15 schreef Jimbo het volgende:
iemand nog ps3/4 aanraders die ik echt MOET hebben gespeeld voor ik weer werk heb ?
Misschien dat ze al op m'n lijst staan inmiddels, zo niet kan ik ze altijd proberen
Heb je DS2 eigenlijk al?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 00:15 schreef Jimbo het volgende:
10 incl voor driveclubquote:Op donderdag 18 juni 2015 15:17 schreef -Menn0- het volgende:
Iemand interesse in Driveclub en een Playstation Camera?
ESO!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 00:15 schreef Jimbo het volgende:
damn wat een lijstquote:Op donderdag 18 juni 2015 23:40 schreef Jimbo het volgende:
http://www.reddit.com/r/PS4/wiki/games#wiki_all_upcoming_titles
Toch voor 2015 aangekondigd zie ik maar 2 titels die me echt aanspreken: Fallout 4 en Uncharted 4quote:
Uncharted 4 komt in 2016quote:Op vrijdag 19 juni 2015 08:58 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Toch voor 2015 aangekondigd zie ik maar 2 titels die me echt aanspreken: Fallout 4 en Uncharted 4
En die laatste komt niet in 2015.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 08:58 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Toch voor 2015 aangekondigd zie ik maar 2 titels die me echt aanspreken: Fallout 4 en Uncharted 4
Ja dat zijn ook mijn favorieten, maar heb je de trailers van Mad Max gezien? Ook vet! Ziet er echt veelbelovend uit. Lekker apocalyptisch en open world, heerlijk. Ik kijk trouwens ook uit naar Metal Gear Solid V. Het komt nu allemaal tegelijk!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 08:58 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Wat gaat er zo goed worden aan die game?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 09:19 schreef DustPuppy het volgende:
Nice! Nieuwe South Park: The Fractured but Whole
Dat wordt weer gruwelijk goed!
Sorry? De eerste is echt geniaal, beste game in jaren (als je SP fan bent dan).quote:Op vrijdag 19 juni 2015 10:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Wat gaat er zo goed worden aan die game?
Weet er weinig van maar het lijkt me droevenis.
Wat vind je er zo geniaal aan dan? Daar ben ik benieuwd naar, zou zonde zijn als ik een goede game mis op basis van verkeerde gedachtequote:Op vrijdag 19 juni 2015 10:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sorry? De eerste is echt geniaal, beste game in jaren (als je SP fan bent dan).
Het is gewoon een geweldige game, speelt lekker weg, geweldig verhaal, typische SP humor. Echt een van de games die ik met het meeste plezier heb gespeeld vorig jaar.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 10:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Wat vind je er zo geniaal aan dan? Daar ben ik benieuwd naar, zou zonde zijn als ik een goede game mis op basis van verkeerde gedachte.
20 euro bij gamemania.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 10:51 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik heb deel 1 nog steeds niet gespeeld, binnenkort maar eens voor cheap op de kop tikken.
Moet zeggen dan aan de hand van de gratis "demo" deze maand ik ook zeker ga voor MGS. Wat een bazengame gaat dat wordenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 10:56 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Voor mij MGSV, Fallout 4, Mighty no9, Wasteland 2 & Persona 5 sowieso nog dit jaar en ben zeer benieuwd wat Untill Dawn gaat doen.
Ik ga die demo bewaren tot de week voordat MGSV uit komt, kan ik er al lekker in komen en gelijk door met de complete game.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 10:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Moet zeggen dan aan de hand van de gratis "demo" deze maand ik ook zeker ga voor MGS. Wat een bazengame gaat dat worden
Die ''demo'' heeft mij juist overtuigd dat ik m zeker niet ga halen.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 10:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Moet zeggen dan aan de hand van de gratis "demo" deze maand ik ook zeker ga voor MGS. Wat een bazengame gaat dat worden
Puik plan van je... Heb hem afgelopen week gespeeld omdat ik eerdere delen niet eerder gedaan had. Gaan er multiplayer opties in komen dat jij weet? Begreep dat het iets meer openwereld is dan voorgaande delen.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 10:58 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik ga die demo bewaren tot de week voordat MGSV uit komt, kan ik er al lekker in komen en gelijk door met de complete game.
Da heeft de "demo" zijn werk goed gedaanquote:Op vrijdag 19 juni 2015 10:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die ''demo'' heeft mij juist overtuigd dat ik m zeker niet ga halen.
MGS is gewoon niks voor mij, alleen de NES versie vond ik tof.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Da heeft de "demo" zijn werk goed gedaan.
Komt er ook nog een MGS met die robot? Stryker ofzo?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 10:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die ''demo'' heeft mij juist overtuigd dat ik m zeker niet ga halen.
Ja hij gaat echt open world zijn idd. Van wat ik gelezen heb van mensen die hem gespeeld hebben werkt dat echt super goed, iedereen is er lyrisch over. Denk niet dat de demo echt vergelijkbaar is met MGSV wat dat betreft.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 10:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Puik plan van je... Heb hem afgelopen week gespeeld omdat ik eerdere delen niet eerder gedaan had. Gaan er multiplayer opties in komen dat jij weet? Begreep dat het iets meer openwereld is dan voorgaande delen.
hij was wel grappig, soort interactieve south park aflevering, maar ik vond de gameplay vrij saai.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 10:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sorry? De eerste is echt geniaal, beste game in jaren (als je SP fan bent dan).
Schijnt gewoon een simpele turn based RPG te zijn toch? Het gaat me toch meer om de southpark ervaring dan om de gameplay wsl.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:29 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
hij was wel grappig, soort interactieve south park aflevering, maar ik vond de gameplay vrij saai.
Qua gameplay is het niet verheffend nee, maar je blijft gewoon spelen, je wil weten wat er nu weer voor debiels komt etc.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:36 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Schijnt gewoon een simpele turn based RPG te zijn toch? Het gaat me toch meer om de southpark ervaring dan om de gameplay wsl.
Ja, daarmee is het wel te vergelijken. Je kunt ook hier aanvallen actief afwenden, of juist jouw aanvallen krachtiger maken door juiste timing, net als bij Mario.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:39 schreef PBateman1978 het volgende:
In de trant van Paper Mario toch? (South Park)
Dat is wel leuk!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, daarmee is het wel te vergelijken. Je kunt ook hier aanvallen actief afwenden, of juist jouw aanvallen krachtiger maken door juiste timing, net als bij Mario.
De game is in totaal 8 tot 12 uur, afhankelijk van hoeveel sidequests je doet. Die kan prima ergens tussen gespeeld wordenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat is wel leuk!
Ben alleen bang dat ik m dan koop, 2 uur speel en links laat liggen. Heb nog teveel om uit te spelen.
ja maar dan heel traag. Dat laatste dacht ik in eerste instantie ook maar het vechten is zo traag en het vele rondlopen zo saai dat ik het nooit uitgespeeld heb.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:36 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Schijnt gewoon een simpele turn based RPG te zijn toch? Het gaat me toch meer om de southpark ervaring dan om de gameplay wsl.
Misschien gewoon een stuk van een let's play spelen en kijken of je het wat vindt. Vond de humor vaak zelfs beter tot zijn recht komen in de game dan in de serie. De combat werd inderdaad wat eentonig.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat is wel leuk!
Ben alleen bang dat ik m dan koop, 2 uur speel en links laat liggen. Heb nog teveel om uit te spelen.
Niet mee eens.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:01 schreef HeatWave het volgende:
Persona 5 komt niet voor de Vita? Das wel weer jammer.
Nou ja, 4 was er wel voor, en dat was ook een van de weinige games die ik heb gespeeld op die paperweightquote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:26 schreef wdn het volgende:
[..]
Niet mee eens.
Scheelt my 200 euro voor een vita
Wat Mad Max betreft klopt idd. Ziet er wel vet uit, bedoelde het idd ook meer op titel wat me aanspreekt. Soms zijn er van die spellen die inderdaad de potentie hebben om erg vet te worden. Heb tijd geleden bijvoorbeeld Diablo 3 gekocht. Leek me wel aardig en nam de gok. Uiteindelijk ong 1500 uur ingestoken. Nooit verwacht dat het me toen zo zou grijpen, dus wie weet wat betreft andere spellen.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 10:35 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Ja dat zijn ook mijn favorieten, maar heb je de trailers van Mad Max gezien? Ook vet! Ziet er echt veelbelovend uit. Lekker apocalyptisch en open world, heerlijk. Ik kijk trouwens ook uit naar Metal Gear Solid V. Het komt nu allemaal tegelijk!
Ding koop je voor nog geen 50 euroquote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:26 schreef wdn het volgende:
[..]
Niet mee eens.
Scheelt my 200 euro voor een vita
Volgens mij speelde hij ook al op de pcquote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:59 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Dat is meer dan 62 dagen, en dat terwijl de game 304 dagen uit is op de PS4.
Die mensen die een review schrijven vergeten wel eens dat wij als normale mensen gewoon moeten betalen voor die dlc troepquote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:12 schreef PBateman1978 het volgende:
Arkham Knight is op day 1 al vrijwel ''af'' volgens Digital Foundry, ook wel eens lekker.
En de eerste reviews:
Gamespot 7/10
Polygon 10/10
IGN 9.2/10
Sorry ik doelde op de performance van de game, dus niet releasen en daarna nog 2-3 updates nodig hebben voor alles normaal draait maar direct vanuit het doosje uitstekende performance.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die mensen die een review schrijven vergeten wel eens dat wij als normale mensen gewoon moeten betalen voor die dlc troep
Ik snap heel goed wat je bedoeld ik doelde weer meer op die 9/10 en die 10/10 cijfers.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Sorry ik doelde op de performance van de game, dus niet releasen en daarna nog 2-3 updates nodig hebben voor alles normaal draait maar direct vanuit het doosje uitstekende performance.
Ah dan hadden we even een miscommunicatie.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik snap heel goed wat je bedoeld ik doelde weer meer op die 9/10 en die 10/10 cijfers.
zo een ign of een gamespot mag daar best eens wat kritiek over geven in plaats van het veren bij elkaar in de reet duwen wat nu gebeurd in de gaming industrie.
nee, die ga ik na mn backlog maar eens van MP af slepenquote:
Als ik al mn games op 100% moet gaan zetten ben ik pas over 20 jaar klaarquote:
Nee alle games kopen.. Allesquote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee, die ga ik na mn backlog maar eens van MP af slepen
[..]
Als ik al mn games op 100% moet gaan zetten ben ik pas over 20 jaar klaar
wil nu eigenlijk zoveel mogelijk games spelen, die 100% makt me niet zoveel uit
Ja dan kunnen we natuurlijk niet met elkaar gaan gamen als je de games die ik heb niet gaat halenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee, die ga ik na mn backlog maar eens van MP af slepen
[..]
kuch...driveclub...kuchquote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ah dan hadden we even een miscommunicatie.
Tsja, als er al genoeg content nu in zit snap ik hoge cijfers nog wel hoor, maar als je nu bv. in een uur of 8-10 klaar zou zijn en er nog 10+ uur aan content als betaalde DLC bij komt dan mag dat zeker terugkomen in eindcijfers ja.
Gewoon pas over een jaartje of 5 beginnen met solliciteren, dan lukt het je wel.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:06 schreef Jimbo het volgende:
Ja? Vind ik niet te vergelijken, alle nieuwe tracks waren gratis.quote:
of je draait het om, jij kreeg ze toch gratisquote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:56 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ja dan kunnen we natuurlijk niet met elkaar gaan gamen als je de games die ik heb niet gaat halen
Dying Light had je al wel?
puick idee.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Gewoon pas over een jaartje of 5 beginnen met solliciteren, dan lukt het je wel.![]()
Hoef je gelijk geen nieuwe games meer te kopen, weer een reden erbij om nu niet te gaan solliciteren.
Noem een game die ik moet halen zodat we weer co-op kunnen danquote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
of je draait het om, jij kreeg ze toch gratis
[..]
puick idee.
Ik start wel een kickstarter in welke mensen mij games mogen toesturen om te spelen :y
ik speel alleen die campaign of hoe het dan ook heet en dan is ongeveer 50% dlcquote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja? Vind ik niet te vergelijken, alle nieuwe tracks waren gratis.
Knackquote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:02 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Noem een game die ik moet halen zodat we weer co-op kunnen dan
ik heb geen idee, je hebt waarsch alles alquote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:02 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Noem een game die ik moet halen zodat we weer co-op kunnen dan
Arkham Asylumquote:Op vrijdag 19 juni 2015 20:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb geen idee, je hebt waarsch alles al
Heb inmiddels m'n wishlist/backlog alvast wat ingekort:
[ afbeelding ]
Nu Teso nog een keer scoren en hij is wel af
Gerucht gaat dat rocket league de ps+ game vd maand july gaat worden.quote:
Lijkt me raar dat ze een nieuwe game instant in de PS+ gooienquote:Op vrijdag 19 juni 2015 20:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Gerucht gaat dat rocket league de ps+ game vd maand july gaat worden.
zou dit totaal niet erg vindenIs het de ps+ game niet, ach dan koop ik hem wel
zou niet de eerte keer zijn hoor.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 20:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Lijkt me raar dat ze een nieuwe game instant in de PS+ gooien
ik denk dat ze de marketingpijlen eerst op arkham knight richten. Komt dus nog welquote:Op vrijdag 19 juni 2015 20:09 schreef DKUp het volgende:
Batman Arkham Asylum en Batman Arkham City remasters ook niks meer over gehoord.
Is wel handig inderdaadquote:Op vrijdag 19 juni 2015 20:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik denk dat ze de marketingpijlen eerst op arkham knight richten. Komt dus nog wel
Ik zit er niet zo meequote:Op vrijdag 19 juni 2015 20:26 schreef Jimbo het volgende:
remakes, remakes, remakes. oooveral remakes
het is goedkoper een ps3 te kopen met alle 'oude' games dan elke x die remakesquote:Op vrijdag 19 juni 2015 20:30 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik zit er niet zo mee
Kan ik tenminste oude games die ik nog niet gespeeld heb spelen op de ps4
Maar ook de DS4quote:Op vrijdag 19 juni 2015 20:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
het is goedkoper een ps3 te kopen met alle 'oude' games dan elke x die remakes
Denk serieus dat voor de prijs van 2-3 remakes je een complete ps3 hebt met meer dan de geramakete (ja, dat is nu een woord ja) erbij en nog wel meer.
ds3 was ook heerlijkquote:
Komt in 2016 zeggen de makersquote:Op vrijdag 19 juni 2015 20:36 schreef Cikx het volgende:
Godnondeju ik ben hyped voor Horizon en ook voor Battlefront, totaal niet verwacht.
Deze games heb je al of wil je nog?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 20:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb geen idee, je hebt waarsch alles al
Heb inmiddels m'n wishlist/backlog alvast wat ingekort:
[ afbeelding ]
Nu Teso nog een keer scoren en hij is wel af
meeste heb ik al, dying light moet ik nog ff fixenquote:
Ja nou fix die dan, Mijnes komt volgende week als de planning niet wijzigt.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 21:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
meeste heb ik al, dying light moet ik nog ff fixen
Lijkt me niet zoquote:
Als je mattie niet opgepakt wordt?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 21:23 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ja nou fix die dan, Mijnes komt volgende week als de planning niet wijzigt.
Zit op de post nu, maar je weet het maar nooit met de postquote:Op vrijdag 19 juni 2015 21:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als je mattie niet opgepakt wordt?
naadquote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:29 schreef Jimbo het volgende:
jiang kent gewoon een of andere vage chinees, die voor 3-4 dollar zich uit de naat werkt
pure uitbuiting dit
Batman, God of War, Mad Max, Until Dawn, Uncharted Collection, Star Wars Battlefrontquote:Op vrijdag 19 juni 2015 08:58 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
YESSSSSSquote:
quote:Bedankt dat je bij bol.com de game 'Batman: Arkham Knight - Collector'S Edition - PS4' hebt besteld. Helaas is je bestelling met bestelnummer xxxxxxxx vertraagd door problemen bij de producent.
Op de dag van de release ontvang je voor 17.00 een code zodat je het spel kunt downloaden. Wij verwachten de collector's edition over twee weken bij je te kunnen leveren. Onze excuses voor het ongemak.
Nog maar weinig over Mad Max bekend, ben echt benieuwd maar koop hem niet direct. Kan zomaar net zo tegenvallen als Rage. Ik wacht eerst de reviews af. Star Wars en Uncharted koop ik denk ik direct.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 10:04 schreef Retarded het volgende:
[..]
Batman, God of War, Mad Max, Until Dawn, Uncharted Collection, Star Wars Battlefront
Genoeg erg toffe titels imhotrue, GoW en Uncharted zijn remakes... Maar ik heb ze nooit gespeeld
Dat wil ik bij elke game die je online besteld. Dat je op dag van de release alvast een code krijgt.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh Batman, wat een flop is die release aan het worden
Eerst alle DLC/pre-order bonussen, toen de season pass van 40 euro, toen de geannuleerde Batmobiel-editie en nu dit weer
[..]
Nadat je de code hebt gehad gewoon de levering annuleren.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat wil ik bij elke game die je online besteld. Dat je op dag van de release alvast een code krijgt.
die kan je dan toch gewoon doorverkopen?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh Batman, wat een flop is die release aan het worden
Eerst alle DLC/pre-order bonussen, toen de season pass van 40 euro, toen de geannuleerde Batmobiel-editie en nu dit weer
[..]
even openmaken?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wtf de r1 button op mijn ps4 controller zit gewoon muurvast.
Waarom zou je? Ik verwacht echt niet dat die overal straks dag 1 is uitverkocht, en waarschijnlijk komt tegen die tijd MediaMarkt wel gewoon met een fatsoenlijke week-prijs voor die game.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:51 schreef Che_ het volgende:
Iemand pre-order van uncharted nathan drake collection al besteld?
Daar had ik ook last van, maar het is wel over gegaan.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wtf de r1 button op mijn ps4 controller zit gewoon muurvast.
Ik had ook wel beelden willen zien, nu denk ik aan een simpele port.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:04 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Waarom zou je? Ik verwacht echt niet dat die overal straks dag 1 is uitverkocht, en waarschijnlijk komt tegen die tijd MediaMarkt wel gewoon met een fatsoenlijke week-prijs voor die game.
Daarnaast hebben we ook nog niets gezien ervan, dus we weten nog niet of het om een luie makkelijke port gaat, of dat het er schitterend uit gaat zien.
gewoon een mes er tussen proppenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:08 schreef DKUp het volgende:
[..]
Daar had ik ook last van, maar het is wel over gegaan.
haalt ie welquote:
Ik vind het zielig voor de mensen die een nieuw deel willenquote:
Sony springt dus niet zomaar bij. Dat blijkt uit dit antwoord toch wel?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:21 schreef Yi-Long het volgende:
Geen idee of hij het haalt, maar sowieso springt Sony wel bij, hopelijk ook met support van wat van hun licenses zodat Ryo straks Parappa the Rapper, Wipeout en wat andere Sony games in de arcadehallen of thuis op zijn PS1/2 kan spelen...
... of LittleBigPlanet sackboy plushies kan verzamelen uit die balletjesmachines...
Voor degene die eerdere delen niet hebben gespeeld maakt dat niet uit. En beta uncharted 4 mp.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:04 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Waarom zou je? Ik verwacht echt niet dat die overal straks dag 1 is uitverkocht, en waarschijnlijk komt tegen die tijd MediaMarkt wel gewoon met een fatsoenlijke week-prijs voor die game.
Daarnaast hebben we ook nog niets gezien ervan, dus we weten nog niet of het om een luie makkelijke port gaat, of dat het er schitterend uit gaat zien.
Dat is toch niet gierig?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Voor degene die eerdere delen niet hebben gespeeld maakt dat niet uit. En beta uncharted 4 mp.
Die 5 of 10 euro minder (wat niet eens zeker is) bij MM is onbeduidend. Ben niet zo gierig
Als die 10 euro verschil maken dan moet je misschien die game niet kopen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is toch niet gierig?
Of woon je nog bij papie en mamie? Als je zelf je huur en eten oa moet betalen maakt die 10 euro echt wel verschil.
5 keer een 10tje besparen is toch weer een gratis gamequote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:39 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Als die 10 euro verschil maken dan moet je misschien die game niet kopen.
Ja, leuk, maar het werd hier afgezet tegen huur en eten en zo. Als je zo krap zit dat 10 euro blijkbaar een wereld van verschil maken dan moet je misschien even geen games kopen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:46 schreef donald_dick het volgende:
[..]
5 keer een 10tje besparen is toch weer een gratis game
Oke, 4 games kopen en week gratis etenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:47 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, leuk, maar het werd hier afgezet tegen huur en eten en zo. Als je zo krap zit dat 10 euro blijkbaar een wereld van verschil maken dan moet je misschien even geen games kopen.
10 euroquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is toch niet gierig?
Of woon je nog bij papie en mamie? Als je zelf je huur en eten oa moet betalen maakt die 10 euro echt wel verschil.
Waar komt die week gratis eten ineens vandaan?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:48 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Oke, 4 games kopen en week gratis eten
blijkbaar kan doland van 40eur een week etenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:49 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Waar komt die week gratis eten ineens vandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |