SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Ik ben ook benieuwd naar GT7, maar Driveclub vermaak ik me nog vrijwel dagelijks prima mee. Echt een heerlijke game. Enige waar ik nu op hoop dat ze het blijven uitbouwen de komende jaren middels flinke expansions, zoals 5 nieuwe locations met city-tracks, 5 nieuwe locations met rally-tracks, etc etc, en uiteraard bijpassende auto's, en wellicht ook gewoon een keer gek doen en er een bike-pack in gooien.quote:Op woensdag 17 juni 2015 21:33 schreef lel86 het volgende:
[..]
Ik heb ze nu allebei gehad maar Project Cars rijdt echt lekker maar de events/races zijn minder dus ik dacht dan haal ik driveclub maar daar is het racen zelf te onrealistisch je plakt gewoon aan de weg en ai blijft gewoon op de perfecte lijn rijden ook als jij erop zit knallen ze gewoon tegen je aan.
Ik vind gran turismo (en forza) qua event/gamemodus en racen toch echt het beste.maar dat is ieder zijn ding
Ik kijk ook uit naar een golf-game, maar dan Everybody's Golf. Heerlijke serie.quote:Op woensdag 17 juni 2015 21:17 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je bent de enige in Nederland die uitkijkt naar een golfspel.
neequote:Op donderdag 18 juni 2015 00:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is er nou al bekend welke Playstation plus games we in juli krijgen?
Zal vast wel ruk zijn.quote:Op donderdag 18 juni 2015 00:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is er nou al bekend welke Playstation plus games we in juli krijgen?
Spuitje 11quote:Op donderdag 18 juni 2015 00:39 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Fallout 4 mods komen ook naar PS4.
Ja zag dat het bericht al 8 uur oud was idd, oh wellquote:
Bijna 8 dagen inmiddelsquote:Op donderdag 18 juni 2015 00:45 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ja zag dat het bericht al 8 uur oud was idd, oh well
Ze lieten al urenlang kut-indies zien op de E3 Sony Booth, dus vandaar....quote:Op donderdag 18 juni 2015 00:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Echt, E3 is nog niet voorbij en we gaan alweer over tot de orde van de dag met de PS+-games? Damn
Duh plus games kunnen we binnenkort al spelen.quote:Op donderdag 18 juni 2015 00:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Echt, E3 is nog niet voorbij en we gaan alweer over tot de orde van de dag met de PS+-games? Damn
Ze lieten net bij Gamespot nieuwe beelden zien van No Man's Sky, in een interview met de maker, en op 1 van die planeten die we zagen, zag je een groepje schattige 'puppies' rondrennen en kwispelen. Erg mooie gamequote:
Is daar een joeptoep fragmentje van?quote:Op donderdag 18 juni 2015 02:52 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ze lieten net bij Gamespot nieuwe beelden zien van No Man's Sky, in een interview met de maker, en op 1 van die planeten die we zagen, zag je een groepje schattige 'puppies' rondrennen en kwispelen. Erg mooie game
Ze laten momenteel trouwens een (vrij lelijke) cell-shaded Transformers game zien bij de E3 Sony Stream. Niet echt indrukwekkend, en misschien is het wel een PS3 game ofzo, maar het ziet er niet uit....
Geen idee of iemand het captured heeft en op YT heeft gepost, maar ze kwamen gewoon even voorbij tijdens het wandelen, en ze vielen me opquote:Op donderdag 18 juni 2015 02:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is daar een joeptoep fragmentje van?
Effe IGN aanzetten dan maar, als achtergrond geluid.
Ja, ik zie nu Anno 2205.quote:Op donderdag 18 juni 2015 03:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Geen idee of iemand het captured heeft en op YT heeft gepost, maar ze kwamen gewoon even voorbij tijdens het wandelen, en ze vielen me op![]()
Ik ben een beetje aan het zappen tussen al die live-kanalen terwijl ik ook met wat andere dingen bezig ben...
rpg, vandaag de ps4 versie gespeeld. Een jaar of twee geleden de preview van de pc-versie geschreven, maar ze hebben meteen de versie flink opgepoetst. Ook voor pc.quote:Op donderdag 18 juni 2015 03:43 schreef Yi-Long het volgende:
Divinity Original Sin komt naar PS4 (en XBO). Ik ken de game verder niet, maar schijnt 1 van de beste PC games van 2014 geweest te zijn.
Werkt voor geen meter dat streamen vanaf een nas.Als ik een mkv af wil spelen geeft hij vaak aan audio kan niet worden afgespeeld.of doe ik iets verkeerd?quote:Op donderdag 18 juni 2015 01:06 schreef Miauw_Zedong het volgende:
.srt schijnt trouwens wel gewoon te werken @ de ps4?
http://www.reddit.com/r/P(...)on_ps4_media_player/
Ja was al wat langer bekend, Gaat een day 1 worden voor mij, je kan die game helemaal coop spelenquote:Op donderdag 18 juni 2015 03:43 schreef Yi-Long het volgende:
Divinity Original Sin komt naar PS4 (en XBO). Ik ken de game verder niet, maar schijnt 1 van de beste PC games van 2014 geweest te zijn.
quote:Op donderdag 18 juni 2015 02:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is daar een joeptoep fragmentje van?
Effe IGN aanzetten dan maar, als achtergrond geluid.
wat ik daaraan nog toffer vind is dat het splitscreen is en je niet eens bij elkaar in de buurt hoeft te zijn. Ben je wel in elkaars buurt, dan verandert het weer in single screenquote:Op donderdag 18 juni 2015 07:52 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ja was al wat langer bekend, Gaat een day 1 worden voor mij, je kan die game helemaal coop spelen
Oeh dat is tof ja, werkt ook lekker in de LEGO games, al zal de wereld hier wat groter zijn?quote:Op donderdag 18 juni 2015 08:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
wat ik daaraan nog toffer vind is dat het splitscreen is en je niet eens bij elkaar in de buurt hoeft te zijn. Ben je wel in elkaars buurt, dan verandert het weer in single screen
Ok.quote:Op woensdag 17 juni 2015 21:17 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je bent de enige in Nederland die uitkijkt naar een golfspel.
vetquote:Op donderdag 18 juni 2015 08:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
wat ik daaraan nog toffer vind is dat het splitscreen is en je niet eens bij elkaar in de buurt hoeft te zijn. Ben je wel in elkaars buurt, dan verandert het weer in single screen
Oktober is de planning, hier PS4 beelden:quote:Op donderdag 18 juni 2015 08:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
vetWanneer komt ie ongeveer uit?
cool, thanksquote:Op donderdag 18 juni 2015 09:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Oktober is de planning, hier PS4 beelden:
http://www.twitch.tv/twitch/v/6194991?t=13h11m33s
Zo te zien niet ''dumbed down'' voor consoles.
Ik juist wel, kijk er dus erg naar uit. Mijn PC trekt de game niet.quote:Op donderdag 18 juni 2015 10:16 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
cool, thanksNiks met Turn based helaas
lijkt wel echt een vette gamequote:Op donderdag 18 juni 2015 10:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik juist wel, kijk er dus erg naar uit. Mijn PC trekt de game niet.
Ik haal m alleen als er turnbased-combat in zit, die actieve(re) combat van tegenwoordig vind ik helemaal niks.quote:Op donderdag 18 juni 2015 11:11 schreef ThePlaneteer het volgende:
M'n PS4 sinds oktober niet meer aangeraakt, maar Final Fantasy 7 remake gaat ie zeker overuren draaien![]()
Misschien had je beter kunnen wachten om een PS4 te kopen. Best wel zonde eigenlijk.quote:Op donderdag 18 juni 2015 11:11 schreef ThePlaneteer het volgende:
M'n PS4 sinds oktober niet meer aangeraakt, maar Final Fantasy 7 remake gaat ie zeker overuren draaien![]()
Bleh... ben niet zo van die futuristische zooi met anno , geef mij mij weer een ''oudere'' versie.quote:
Kan niet wachten om F1 2015 binnen te krijgenquote:Op donderdag 18 juni 2015 11:21 schreef PBateman1978 het volgende:
F1 2015 Canada GP replay (offscreen)
http://www.gamersyde.com/(...)replay-34981_en.html
Idd.quote:Op donderdag 18 juni 2015 11:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik haal m alleen als er turnbased-combat in zit, die actieve(re) combat van tegenwoordig vind ik helemaal niks.
Let wel dat de dialogen niet ingesproken zijn en je dus ontzettend veel moet lezen.quote:Op donderdag 18 juni 2015 10:23 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lijkt wel echt een vette game
nu is ie gecharmd door de enemy en moet die andere speler hem terug charmen
quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:19 schreef Cikx het volgende:
[..]
Let wel dat de dialogen niet ingesproken zijn en je dus ontzettend veel moet lezen.
http://www.eurogamer.net/(...)for-ps4-and-xbox-onequote:The adventure is now fully voiced and the AI character interactions are tidied up. It is, Vincke said, "essentially a different experience."
Ja zie post boven jequote:Op donderdag 18 juni 2015 11:16 schreef DKUp het volgende:
[..]
Misschien had je beter kunnen wachten om een PS4 te kopen. Best wel zonde eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |