Waar laten ze toch al die ruimtes, op geenstijl is zelfs nog een bioscoopruimte te zien die niet op funda staat.quote:Op maandag 13 juli 2015 10:56 schreef knoblaucha6 het volgende:
Tja..over smaak valt nu eenmaal niet te twisten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/gouda/huis-49434814-oosthaven-18-19/
Het zijn 2 panden samengevoegd met een oppervlakte van 335 m2. Daar kun je heel wat ruimtes in laten lijkt me zoquote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:38 schreef axamenta het volgende:
[..]
Waar laten ze toch al die ruimtes, op geenstijl is zelfs nog een bioscoopruimte te zien die niet op funda staat.
Je zou niet zeggen dat het zo groot is als je de 1e foto op funda bekijkt, ik ben toch wel nieuwsgierig naar een plattegrond voor die woning.
Oehhh, zo leuk! Als vakantiehuisje zou ik dat wel willen hebben! Zeker met dat perceel erbij.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 11:42 schreef fh101 het volgende:
Soms kom je van die huisjes tegen waar de tijd heeft stil gestaan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier
Toch nog een vierkamerwoninkje, las ik op de plattegrond. Maar het wordt niet mijn vakantiehuisje, want die zitkamer zal iets van een claustrofobische nachtmerrie worden.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 11:42 schreef fh101 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier
Wat een wansmaakquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:21 schreef DrMarten het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan woon je aan een straat met grote eiken, waar het standaard al aardig donker is in je woonkamer en dan ga je voor een compleet zwart interieur
Geen wonder dat die lui dat huis niet kwijt raken.
Hier
Slechte foto's ook.. Schots en scheef, donker en het ziet er veel kleiner uit dan dat het in werkelijkheid is. En er schijnt een mooie zonnige tuin te zijn, alleen die staat dus niet op de foto..quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:21 schreef DrMarten het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan woon je aan een straat met grote eiken, waar het standaard al aardig donker is in je woonkamer en dan ga je voor een compleet zwart interieur
Geen wonder dat die lui dat huis niet kwijt raken.
Hier
En ik vind 160k voor 50m² woonoppervlak een forse prijs voor die regio....quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:50 schreef Karstman het volgende:
Mooi origineel en knus. Maar het huis van de buren is er alleen bijkans tegenaan gebouwd....
Een goede makelaar heeft contact met een goede fotograaf, maar het is allemaal natuurlijk niet gratis, en als foto's ¤ 500 moeten kosten dan beginnen mensen al te miepen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:52 schreef DonJames het volgende:
[..]
Slechte foto's ook.. Schots en scheef, donker en het ziet er veel kleiner uit dan dat het in werkelijkheid is. En er schijnt een mooie zonnige tuin te zijn, alleen die staat dus niet op de foto..
Dit is de reden dat mensen een hekel hebben aan makelaars
Wat een gaaf huisje! Leuk als vakantiewoning!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 11:42 schreef fh101 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier
Heej!quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:32 schreef Leandra het volgende:
Ze wisten niet hoe ze het gat in de schoorsteen moesten wegwerken?
Het brengt mij ook op een ideequote:Op donderdag 16 juli 2015 09:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Heej! [ afbeelding ]
* Ireth gaat een klok kopen....
Ik snap de opmerking niet?quote:Op donderdag 16 juli 2015 09:00 schreef PLAE@ het volgende:
Je zal je maar om moeten draaien om tv te kunnen kijken
[ afbeelding ]
Dat zal wel 6-12 maanden moeten zijn denk ikquote:Op zondag 12 juli 2015 20:05 schreef Postbus100 het volgende:
Geen foto maar tekst. Hier moet je minimaal 51 jaar huren.
[..]
ik vind het contrast met de zijmuren te groot, en idd de pot te engquote:Op woensdag 22 juli 2015 09:16 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik vind het wel geinig
Alleen zou ik zelf de vloer neutraal gehouden hebben.
Als je de andere muren ook blauw zou maken zou het extreem druk worden. Ach vind het niet perse mooi maar ook niet opmerkelijkquote:Op woensdag 22 juli 2015 09:48 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
ik vind het contrast met de zijmuren te groot, en idd de pot te eng
Het heel huis is een beetje een samenraapsel van stijlen. De foto's vind ik ook meer interieur foto's dan dat ze het huis laten zien. Allemaal best mooie dingen bij elkaar die als geheel wat uit de toon vallen. (mijn mening).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |