Ik ben bang dat dit opgeruimd isquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:15 schreef TUFKAL het volgende:
[ afbeelding ]
Even opruimen zat er niet in?

Zie je dan niet, dát ze grondig opgeruimd hebben? Er slingert niets rond en het is ook niet zomaar op een hoop geveegd.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:15 schreef TUFKAL het volgende:
[ afbeelding ]

je bent cynisch? ik zou het allemaal niet op de foto zetten. Wat een zooitje.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:56 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Zie je dan niet, dát ze grondig opgeruimd hebben? Er slingert niets rond en het is ook niet zomaar op een hoop geveegd.
Misschien woont hier iemand die als oppasmoeder werkt.

Een dichte kast voor die kinder zooi is zooo handig. Dat hadden ze voor de foto toch wel opzij kunnen schuiven?!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:15 schreef TUFKAL het volgende:
[ afbeelding ]

Koop jij de rommel of koop je het huis?quote:

Dit leidt af, het is geen hoekje het is een complete wand en ook nog eens op elkaar gestapeld. Ik had het even netjes gemaakt. De meeste mensen prikken hier niet door heen. Foto's zijn zoooo belangrijk.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 12:32 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Koop jij de rommel of koop je het huis?
Door dit soort zaken moet je gewoon heen kijken als je een huis wilt kopen. Structurele zaken zijn veel belangrijker dan die lelijke bank of kinderspeelgoed in de hoek.

Ja preciesquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 12:02 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Een dichte kast voor die kinder zooi is zooo handig. Dat hadden ze voor de foto toch wel opzij kunnen schuiven?!

Kolere, hebben die lui een peloton koters? Even die bende in de schuur mikken was geen optie?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:15 schreef TUFKAL het volgende:
[ afbeelding ]

Bij deze blijf je slopen tot je op de fundering zit.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:10 schreef Gieliovd het volgende:
Best een hut met potentie, maar best wel een teringzooi en dan is het een hoop geld.
Rare constructie ook, zelf A+B samenvoegen.

Zo te zien staat er weinig tot geen gewoon woonkamermeubilair, alleen wat voor kleine kinderen. Ik zou er zelf een lage open kastenwand neergezet hebben voor het speelgoed, of het nu een woonkamer of een zzp-kamer was.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 08:26 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
je bent cynisch? ik zou het allemaal niet op de foto zetten. Wat een zooitje.

Zo'n buurt dus:quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:23 schreef Teslynd het volgende:
Zelf samenvoegen merk je niet eens als je bende stript en opnieuw opbouwt. Wat een vreselijk huis is dat. Als je al voor ¤ 175.000 een financiële-draagkrachtgarantie moet kunnen tonen, wat voor buurt is dat dan?

Misschien doen ze aan kinderopvang? (weet ik veel)quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:15 schreef TUFKAL het volgende:
[ afbeelding ]

Muziektherapie voor kleine kinderen of gehandicapte kinderen? Het kan een muzikale vorm van speltherapie zijn. Die kamer is in elk geval geen gewone woonkamer.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:29 schreef RB42 het volgende:
Er staan een praktijk voor muziektherapie en iets van een koeriersdienst op dat adres, denk dat het gewoon hun eigen kinderspeelgoed is![]()

ook dan kan je niet opruimen, als is het alleen maar voor de foto?quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:26 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Misschien doen ze aan kinderopvang? (weet ik veel)

Dat.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:02 schreef Prego het volgende:
[..]
ook dan kan je niet opruimen, als is het alleen maar voor de foto?

Vat verder wel mee:quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat.
Maar ik mis de link naar het huis volgens mij? Ben wel benieuwd hoe de rest van het huis er uitziet.

Opvallend: ik zie geen kinderkamer.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:25 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Vat verder wel mee:
http://www.funda.nl/koop/(...)end-22/fotos/#foto-8

Ik heb het idee dat de benedenverdieping volledig als kinderopvang gebruikt wordt, en de kamer die op de plattegrond als slaapkamer 1 staat als "woonkamer" gebruikt wordt.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Opvallend: ik zie geen kinderkamer.
Maar wel een kindvriendelijk huis, met al die hekjes en dat speelgoed.

Zou kunnen inderdaad. Die eendenfoto verderquote:Op zondag 2 augustus 2015 21:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de benedenverdieping volledig als kinderopvang gebruikt wordt, en de kamer die op de plattegrond als slaapkamer 1 staat als "woonkamer" gebruikt wordt.
Voormalige huurwoning die verkocht was? De buren hebben allemaal dezelfde kleurstelling, en dit te koop staande huis is anders (en de badkamer is nog typisch sociale huur).

Toch wel bijzonder bed met hekje op zolder onder het schuine dak... Zouden daar de oppaskindjes mogen slapen?quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:25 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Vat verder wel mee:
http://www.funda.nl/koop/(...)end-22/fotos/#foto-8
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |