want?quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:05 schreef Zwolsboy het volgende:
euhmz... bordeel?
[ afbeelding ]
Link : http://www.funda.nl/koop/(...)/fotos/#groot&foto-1
Dat hele huis deugt niet...
Ik vind de vloer beneden opmerkelijker dan die paarse kamer, die was gewoon van een dwarse puber gok ikquote:
Huh? Monnickendam is toch geen eiland?quote:UNIEKE LOCATIE, WONEN OP EEN EILAND, VEEL PRIVACY EN FENOMENAAL UITZICHT!
quote:Op donderdag 30 juli 2015 06:18 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Huh? Monnickendam is toch geen eiland?
Er loopt een sloot om het huis, maar maakt dát het dan een eiland?
Op zich, als je op Google-maps kijkt, kan ik wel inzien dat ze het een eiland noemen, maar een beetje vreemde omschrijving is het wel in vergelijking met een echt eilandquote:Op donderdag 30 juli 2015 06:18 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Huh? Monnickendam is toch geen eiland?
Er loopt een sloot om het huis, maar maakt dát het dan een eiland?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 08:38 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Op zich, als je op Google-maps kijkt, kan ik wel inzien dat ze het een eiland noemen, maar een beetje vreemde omschrijving is het wel in vergelijking met een echt eilandMaar als je het dan weer vergelijkt met Roeterseiland....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die hebben de term douchegordijn wel erg letterlijk genomenquote:Op donderdag 30 juli 2015 11:15 schreef TUFKAL het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)uchtvaart-14/fotos/#
Nieuw huis met ouderwets overvol interieur
en die handdoeken rechts, haal dan ff weg....quote:Op donderdag 30 juli 2015 13:07 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Die hebben de term douchegordijn wel erg letterlijk genomen
[ afbeelding ]
Stoere CRTquote:Op donderdag 30 juli 2015 11:15 schreef TUFKAL het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)uchtvaart-14/fotos/#
Nieuw huis met ouderwets overvol interieur
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik snap sowieso niet hoe je het voor elkaar krijgt om in een huis uit 2009 zo'n hallooooo 1995 badkamer te plaatsen....quote:Op donderdag 30 juli 2015 13:07 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Die hebben de term douchegordijn wel erg letterlijk genomen
[ afbeelding ]
Nu je het zegt.. Dat is inderdaad best een prestatiequote:Op donderdag 30 juli 2015 22:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet hoe je het voor elkaar krijgt om in een huis uit 2009 zo'n hallooooo 1995 badkamer te plaatsen....
Ongelofelijk he. En dat de makelaar deze foto's goedkeurt...quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet hoe je het voor elkaar krijgt om in een huis uit 2009 zo'n hallooooo 1995 badkamer te plaatsen....
Welnee, je koopt gewoon neutrale onderdelen en trekt je niets aan van modevoorschriften. Is het misschien jaren '80 dat je de wasbak in een werkblad laat zakken, zoals in hotels? Dat zou ik er zelf nog aan toevoegen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:25 schreef Saisai het volgende:
[..]
Nu je het zegt.. Dat is inderdaad best een prestatie![]()
Zelf samenvoegen merk je niet eens als je bende stript en opnieuw opbouwt. Wat een vreselijk huis is dat. Als je al voor ¤ 175.000 een financiële-draagkrachtgarantie moet kunnen tonen, wat voor buurt is dat dan?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:10 schreef Gieliovd het volgende:
Best een hut met potentie, maar best wel een teringzooi en dan is het een hoop geld.
Rare constructie ook, zelf A+B samenvoegen.
Dit was verre van neutraal.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 00:23 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Welnee, je koopt gewoon neutrale onderdelen en trekt je niets aan van modevoorschriften. Is het misschien jaren '80 dat je de wasbak in een werkblad laat zakken, zoals in hotels? Dat zou ik er zelf nog aan toevoegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |