SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Nominatie:
15 juni: nominatie publiek
16 juni: nominatie bewoners
17 juni: 2 nieuwe aspirantbewoners
21 juni: exit van één aspirantbewoner
22 juni: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
owjee gaat nicole zich niet bedreigt dan voelenquote:Op woensdag 17 juni 2015 15:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Strebertje, maar wel ok. Energiek en durft te praten :y
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Bas heeft toch al water??
Zal het niet stroom zijn.?![]()
ligt een stroom'snoer' daar al klaar
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
![]()
Rob is al verdwenen----------------------------
Hoorde in me oortje dat Wim Ivan wel mag en Gio een leuke gozer vindt
Dag Wim tot nooit meer ziensWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wel mooi dat ze allemaal hard aan het werk zijn voor Bas
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Bij de TT
Hahaha. Ja inderdaadquote:Op woensdag 17 juni 2015 15:25 schreef MacDeMarco het volgende:
Wel mooi dat ze allemaal hard aan het werk zijn voor Bas----------------------------
Ja, maar dat zien we niet van die lamballen dus ssstttttquote:Op woensdag 17 juni 2015 15:25 schreef MacDeMarco het volgende:
Wel mooi dat ze allemaal hard aan het werk zijn voor Bas![]()
Dat zei hij inderdaadquote:Op woensdag 17 juni 2015 15:25 schreef Dotteke het volgende:
Dag Wim tot nooit meer ziens
ow jah..quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Bas heeft toch al water??
Zal het niet stroom zijn.?
thnxs .
en Wim maar graven de grond is hard....
of het al diep genoeg is vragend aan likkie
likkie knikt ja
man man wat onDaip voor stroom mot dat niet verder![]()
Moet eerst ophouden met laf zijn daarna kijken naar wat die wil bereiken.quote:Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Soms moet je even doordouwen hier, soms lukt dat niet want anders had er hier al een kunstgrasveld gelegen (Bjorn)![]()
Tweede Rob.quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:25 schreef Dotteke het volgende:
Dag Wim tot nooit meer ziens![]()
![]()
Die Bjorn doet ook niet veel meer dan ouwenelen. Pfff
En voor de liefhebbers heb ik een nieuwe foto van Nicoline haar schilderijen in het facebooktopic gezet.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
zou madelon goed bij de andere dames liggen
denk het niet'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Alleen Stef , Naoomi of Col.. denk ikquote:Op woensdag 17 juni 2015 15:29 schreef LLgetikt het volgende:
denk het nietIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
Wie moeten ze dan wel mogen van jou?quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:25 schreef Dotteke het volgende:
Dag Wim tot nooit meer ziens
De mannen bedoel ik.![]()
Ivan die Plaat wel aangevraagd ???
Ze gingen Bas nog aanspreken op het spullen pakken..Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Geloof dat Stef wel blij met haar is, zelfde leeftijd vond ze leuk.quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:29 schreef LLgetikt het volgende:
denk het niet![]()
in sport is ze helemaal de bestequote:Op woensdag 17 juni 2015 15:29 schreef LLgetikt het volgende:
denk het nietLove Utopia Meisjes![]()
ja we gaan het zien, denk dat ze voor wim kiezenquote:Op woensdag 17 juni 2015 15:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Geloof dat Stef wel blij met haar is, zelfde leeftijd vond ze leuk.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
die wil heeeeeeel erg graaaaaaaaaaag blijjjjjjjjvvveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehquote:
thuis bij pa en ma is ook niet alles
Wim de Bouwert met zn nieuwe werkbroek
lik lik werk werk, iedereen is leuk![]()
Wat zal die man straks stinken, werkt zich in het zweet en kan niet douchenquote:Op woensdag 17 juni 2015 15:31 schreef Cir het volgende:
[..]
die wil heeeeeeel erg graaaaaaaaaaag blijjjjjjjjvvveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh
thuis bij pa en ma is ook niet alles
Wim de Bouwert met zn nieuwe werkbroek
lik lik werk werk, iedereen is leuk
Volg je hart, want dat klopt....![]()
Middag Cos, ist wat de nieuwen?![]()
Madelon lijkt me een vlotte dame maar zal lastig worden want normaal kiezen ze blind voor de bouwer.
Las dat Nicole commentaar had dat Wim als Grunninger alle namen voor de Martinitoren zou moeten weten.
Dat haar Martinitorentjes ook wel bekend staan als de Memmen van Emmen hoor je toch ook niemand over?![]()
![]()
ik wil ruzie tussen de vrouwen![]()
een goede bitchfight
quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:31 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ja we gaan het zien, denk dat ze voor wim kiezen![]()
Ze willen iemand die voor ze werkt
Niet iemand met ideeënIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:32 schreef Urb het volgende:
Madelon lijkt me een vlotte dame maar zal lastig worden want normaal kiezen ze blind voor de bouwer.
Las dat Nicole commentaar had dat Wim als Grunninger alle namen voor de Martinitoren zou moeten weten.
Dat haar Martinitorentjes ook wel bekend staan als de Memmen van Emmen hoor je toch ook niemand over?![]()
![]()
![]()
zwembadjequote:Op woensdag 17 juni 2015 15:32 schreef ammartje het volgende:
[..]
Wat zal die man straks stinken, werkt zich in het zweet en kan niet douchen
of mag dat ook niet van de "hechte Groep "'![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Niet iemand met ideeën![]()
![]()
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
![]()
Ik ken alleen d'olle grieze, heeft ie nog meer namen?Volg je hart, want dat klopt....![]()
precies, ik wacht op die 2 nieuwen waar ze niet uit kunnen kiezen dat zou welleens voor dynamiek kunnen zorgenquote:Op woensdag 17 juni 2015 15:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Niet iemand met ideeën
Of ze gebruiken Wim alleen even voor de kabel en kiezen alsnog voor Madelon.
![]()
![]()
![]()
Madelon is een kanshebbert, ze is zo
lekker met de bal, en heul bereisd en en
iets,![]()
![]()
Geen idee, ik roep maar wat na wat ik las, ken wel een ander voor Nicole, De ho van Ermeloquote:Op woensdag 17 juni 2015 15:34 schreef ammartje het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ken alleen d'olle grieze, heeft ie nog meer namen?![]()
![]()
en dat het maar etterbakkies mogen zijnquote:Op woensdag 17 juni 2015 15:34 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
precies, ik wacht op die 2 nieuwen waar ze niet uit kunnen kiezen dat zou welleens voor dynamiek kunnen zorgen
Heeft Bas geen zussen?quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:35 schreef ammartje het volgende:
[..]
en dat het maar etterbakkies mogen zijn
Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:35 schreef ammartje het volgende:
[..]
en dat het maar etterbakkies mogen zijn
Verzin je dat nou?quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:35 schreef Urb het volgende:
Geen idee, ik roep maar wat na wat ik las, ken wel een ander voor Nicole, De ho van Ermelo“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Multi-Sexuele-Strand-Sletjesquote:Op woensdag 17 juni 2015 15:36 schreef ammartje het volgende:
[..]
kweenie, maar vast wel een paar leuke vriendinnen
Ach het is voor Bas dusquote:Ze hebben nog niet door dat ze zijn onderdanen zijn.
Wat maken ze dan?quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:37 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ach het is voor Bas dusZe hebben nog niet door dat ze zijn onderdanen zijn.
Voor Nicole kun je bij elke plaatsnaam in Nederland wel iets verzinnen, ze heeft overal gewoond/gewerktquote:Op woensdag 17 juni 2015 15:35 schreef Urb het volgende:
[..]
Geen idee, ik roep maar wat na wat ik las, ken wel een ander voor Nicole, De ho van Ermelo
Ligt eraan of ze ze kan overtuigen niet achter hun kerols aan te gaan he, weet nog hoe jaloers de dames waren op Ass-ja. Ivan was de enige die voor haar koos ipv Chris.quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:29 schreef LLgetikt het volgende:
denk het niet![]()
jaquote:Op woensdag 17 juni 2015 15:38 schreef Urb het volgende:
[..]
Ligt eraan of ze ze kan overtuigen niet achter hun kerols aan te gaan he, weet nog hoe jaloers de dames waren op Ass-ja. Ivan was de enige die voor haar koos ipv Chris.
hahah, daarom hoop ik op een beauty met brains als vervanger![]()
![]()
kabel aanleggen voor stroom naar baas beach ofzo?quote:Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
je kunt ook teveel willenquote:Op woensdag 17 juni 2015 15:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Multi-Sexuele-Strand-Sletjes
Nee, zulke bijnamen kwamen al snel voorbij toen bekend werd dat ze erin zou komen. Of het klopt mja geen idee maar scheen nog al een relatie-verwoester te zijn buiten.quote:![]()
![]()
Dat klinkt goed!quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:37 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ach het is voor Bas dusZe hebben nog niet door dat ze zijn onderdanen zijn.
Baas Bas![]()
![]()
Aha, dat heb ik helemaal gemist. Zou me trouwens niks verbazen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:39 schreef Urb het volgende:
Nee, zulke bijnamen kwamen al snel voorbij toen bekend werd dat ze erin zou komen. Of het klopt mja geen idee maar scheen nog al een relatie-verwoester te zijn buiten.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Nicole ook bezig? Jammer dat er maar eens in de 2 maanden nieuwe zijn, het brengt de oude garde wel op de been![]()
![]()
Daarnaast gaan ze een hoop hout verspillen om voor Gabri op de loods met hout de KK Markt te promoten.quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:38 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
kabel aanleggen voor stroom naar baas beach ofzo?
Geen probleem met verspilling daar. Zolang Bas er maar afblijft
Een plofkop. Erg zeldzaam, alleen te vinden op het utopia terrein.quote:Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Ik slinger net de stream weer aan. Volgens mij hebben ze de nieuwkomers nu in het arbeidsproces ingezet, i.p.v. domme ontgroeningsspelletjes.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Klaar om over de poort te worden geschopt?quote:To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Hoop dat Gina eruit gaat
Ik ook. Mark er achteraan en Collie gaat zelf welquote:----------------------------
Mark, de romantische boekhouder tegen Gina: "Zullen we samen de kas gaan tellen?"![]()
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Stookstertje. Mag van mij wel blijven.quote:
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Nee, stoere boekhouder volgens de stem in de uitzendingquote:Op woensdag 17 juni 2015 15:45 schreef Pearlbitch het volgende:
Mark, de romantische boekhouder tegen Gina: "Zullen we samen de kas gaan tellen?"![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
WTF hebben ze nu de verf op de grond uitgegoten?quote:----------------------------
Gabri heeft de emmer laten vallen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
WTF hebben ze nu de verf op de grond uitgegoten?“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Dommequote:. Die kan nou werkelijks niks. (Schreeuwen buiten beschouwing gelaten)
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Gabs en Steff aan het verven. Die twee kunnen elkaar wel aan. Stef aan het lachen en Gabri aan het mopperen. Mooi duo.![]()
van Leeuwen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vooral het gesprek tijdens het verven.quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:50 schreef zodeju het volgende:
Gabs en Steff aan het verven. Die twee kunnen elkaar wel aan. Stef aan het lachen en Gabri aan het mopperen. Mooi duo.
'Je ken me niet'. 'Hou je kop'. 'Ik sla je op je kop hoor' en meer van dat soort diepgaande kreten.----------------------------
Wat moet Bert daar nou?“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Voor Gio.. presentatie training...![]()
Hopeloos...
Maar beter :
Gio's exit script is begonnen
Heb je even tijd vraagt Bert, want ik heb je mail gekregen en ik denk nieuw talent moeten we steunen![]()
![]()
Goeie hemel. Ik zeg maar even niks.quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:52 schreef ndid het volgende:
Heb je even tijd vraagt Bert, want ik heb je mail gekregen en ik denk nieuw talent moeten we steunen“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
![]()
En daar gaat alle slagroom. De gootsteen in.![]()
Volgens mij snappen ze totaal niet hoe zo'n slagroomspuit werkt. Dat er een patroon (of 2) in moet en je even moet schudden voor gebruik----------------------------
Hahah top Febo![]()
Ze mixten even de stem van Bjorn er door: " Die man is presentator.... "
Hahaha Nice !
Ik kijk dat ook vaak. Soms hilarisch, soms triest.quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:52 schreef Disana het volgende:
Het Familiediner is een van mijn favoriete programma's.
Gio heeft last van alle dialecten.
― Mark Twain
Echt hè.quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:53 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
En daar gaat alle slagroom. De gootsteen in.![]()
Volgens mij snappen ze totaal niet hoe zo'n slagroomspuit werkt. Dat er een patroon (of 2) in moet en je even moet schudden voor gebruik![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ah.. de dialecten in de loods zijn de reden dat Gio belabbert presenteert....
Dream on sukkel !
Ik vind het altijd zo mooi als het positief afloopt.quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kijk dat ook vaak. Soms hilarisch, soms triest.![]()
![]()
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Je mag er niet in maar wel helpenquote:Op woensdag 17 juni 2015 15:37 schreef Zeyina het volgende:
Of de dames het hout maar even willen sorteren voor master Ivan
[ afbeelding ]![]()
Ze konden van mij de ..... krijgen
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-06-2015 15:56:33 ]![]()
Had ik niet verwacht dat die zich leent voor deze aso zooiquote:
Ik weet nog de tijd dat slagroom écht luxe was en alleen voor feestdagen bestemdquote:
Ik ken die Bert niet, kijk nooit TV,,
Maar is die eerlijk ??
Zou die het ook zeggen als het bagger is ?Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Hij komt op mij integer over.quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Maar is die eerlijk ??
Zou die het ook zeggen als het bagger is ?![]()
Allemaal komedie.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Dat weet ik ook nog wel.quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:55 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik weet nog de tijd dat slagroom écht luxe was en alleen voor feestdagen bestemd
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is wel een leuke man. Alleen ik denk niet dat hij het mag zeggen in utopia en ook iets moet ondertekenen net als familieleden en andere bezoekers, anders had die het wel op een subtiele manier laten weten dat het niks is.quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Maar is die eerlijk ??
Zou die het ook zeggen als het bagger is ?Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Hij zal echt niks negatiefs mogen zeggen, denk ik zo.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Nee, maar dat maakt hem niet onbetrouwbaar.quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij zal echt niks negatiefs mogen zeggen, denk ik zo.![]()
Ik zou Bjorn wel willen zien nu... die zit zich op te vreten...
Dat er überhaupt iemand van een andere omroep opeens op komt draven is al heel wat.quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij zal echt niks negatiefs mag zeggen, denk ik zo.
Veel SBSer vakantie zeker![]()
![]()
Klopt. Het zal wel leuk betalen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:57 schreef Disana het volgende:
Nee, maar dat maakt hem niet onbetrouwbaar.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Een stukje opbouwende kritiek moet kunnen..quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij zal echt niks negatiefs mogen zeggen, denk ik zo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mark vraagt Bas naar geld uit zijn BB. Bas zegt dat hij alles aan Colinda heeft meegegeven.
Ligt dat nu in het 'sigarendoosje' in de wellness?----------------------------
nog 3 dagen feeestquote:Op woensdag 17 juni 2015 15:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik zou Bjorn wel willen zien nu... die zit zich op te vreten...
Ze zouden hem eens zichzelf moeten laten zien en dan de beelden samen analyseren.
Gaat niet mooi worden..
Wel zielig voor Gio, die denkt nu dus nog steeds dat hij het kan gaan maken als presentator
De mooiste plaatjes.quote:![]()
Een bouwer kost altijd geld en een voetballer brengt nooit iets op, binnen utopia dus.
Om uit de min te komen zijn het geen toppers die binnen zijn gevlogen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-06-2015 16:01:20 ]![]()
Ron Boshardt is ook al een keer voor Gio geweest.quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:57 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Dat er überhaupt iemand van een andere omroep opeens op komt draven is al heel wat.
Veel SBSer vakantie zeker“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mark heeft weer script gekregen... Wittebroodsweken zijn voorbij.quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:58 schreef Urb het volgende:
[..]
Lijkt me opzetje voor het deurwaarder scriptIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
Gio is meer een "opwarmer", of hoe noem je iemand die voor de show het klapvee op stoom moet brengen.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Gaat Gio nu ook vertellen dat hij met de vorige Coach die er voor hem was alles genegeerd heeft.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Flufferquote:Op woensdag 17 juni 2015 15:59 schreef beequeen het volgende:
Gio is meer een "opwarmer", of hoe noem je iemand die voor de show het klapvee op stoom moet brengen.![]()
![]()
Aften zonder tomtomquote:Op woensdag 17 juni 2015 15:59 schreef yaba het volgende:
Kom net binnen maar wat heeft gio op zijn voorhoofd ?
[ afbeelding ]Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Een fluffer?quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:59 schreef beequeen het volgende:
Gio is meer een "opwarmer", of hoe noem je iemand die voor de show het klapvee op stoom moet brengen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik vind gewoon niet meer leuk om te kijken, ga het afbouwen![]()
als die 2 nieuwe niks zijn ben ik er klaar mee'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Gio als presentator voor bingofeestjes in bejaardenhuizen. Gezellig met Willeke Alberti en Ronnie Tober op pad. Prachtige toekomstquote:Op woensdag 17 juni 2015 15:58 schreef MacDeMarco het volgende:
Wel zielig voor Gio, die denkt nu dus nog steeds dat hij het kan gaan maken als presentator![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2015 16:00 schreef LLgetikt het volgende:
ik vind gewoon niet meer leuk om te kijken, ga het afbouwen![]()
als die 2 nieuwe niks zijn ben ik er klaar mee
Ik krijg dat beeld van Gio als travestiet niet meer van mijn netvliesquote:Op woensdag 17 juni 2015 15:59 schreef yaba het volgende:
Kom net binnen maar wat heeft gio op zijn voorhoofd ?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Tip 1: Wees jezelf.
HEBBEN WE ER EEN BEETJE ZIN INNNNNNNNN ??????
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
neequote:Op woensdag 17 juni 2015 16:01 schreef Pearlbitch het volgende:
HEBBEN WE ER EEN BEETJE ZIN INNNNNNNNN ??????
Oh ja, dankjewel.quote:![]()
Bert: Blijf jezelf en denk nou niet dat je belangrijk bent.
― Mark Twain
![]()
Het 'presentatorhandleidingsboekje' komt op tafelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------------------------
Zelfs dat kan hij niet. Hij heeft namelijk altijd dezelfde domme zinnetjes en kan absoluut niet improviseren.quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:59 schreef beequeen het volgende:
Gio is meer een "opwarmer", of hoe noem je iemand die voor de show het klapvee op stoom moet brengen.![]()
Ze kiezen niet atijd voor een bouwer.
Danny kwam ik binnen met een tijdelijk visum, bouwde in 1 dag een groter kippenhok en ocht een dag later weer vertrekken.
Kan ook zomaar met Wim zo gaan.
Even snel alle klusjes oplaten knappen en dan weer bedanken en naar huis sturen.![]()
Nee publieks-entertainer heet het geloof ik, wat wij zeiden is hetzelfde maar op porno-setquote:Op woensdag 17 juni 2015 16:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh ja, dankjewel.![]()
Bert: Blijf jezelf en denk nou niet dat je belangrijk bent.![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2015 16:01 schreef Pearlbitch het volgende:
HEBBEN WE ER EEN BEETJE ZIN INNNNNNNNN ??????![]()
Nou helaas Gio dat gaat je dus niet lukken. Die denkt dat hij de allerbelangrijkste in Utopia is.quote:Op woensdag 17 juni 2015 16:02 schreef beequeen het volgende:
Bert: Blijf jezelf en denk nou niet dat je belangrijk bent.![]()
Ja, ik weet het, heb het al aangepast. Ik was te snel.quote:Op woensdag 17 juni 2015 16:03 schreef Urb het volgende:
Nee publieks-entertainer heet het geloof ik, wat wij zeiden is hetzelfde maar op porno-set
― Mark Twain
hij maakt geen progressie als presentator, dus hij heeft gewoon geen feeling ervoorquote:Op woensdag 17 juni 2015 16:04 schreef a_b het volgende:
[..]
Nou helaas Gio dat gaat je dus niet lukken. Die denkt dat hij de allerbelangrijkste in Utopia is.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Als Bert weer weg is doet Gio er niks mee en gaat weer zijn eigen debiele standaard zinnetjes lopen schreeuwen op een ongemakkelijke manier.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Klopt ze tieften RuuT ook weg omdat LauA, ik heb RuuT in die paar dagen toch echt al bezig gezien de loods van buiten isoleren (zaten toen nog allemaal gaten in)quote:Op woensdag 17 juni 2015 16:03 schreef a_b het volgende:
Ze kiezen niet atijd voor een bouwer.
Danny kwam ik binnen met een tijdelijk visum, bouwde in 1 dag een groter kippenhok en ocht een dag later weer vertrekken.
Kan ook zomaar met Wim zo gaan.
Even snel alle klusjes oplaten knappen en dan weer bedanken en naar huis sturen.
En dan heeft die Laaf daar 15 maanden geen reet gedaan.![]()
![]()
shabby boekhouder mark is de oorzaak van de problemen, en word er niet op aangekeken apart hoor'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Een van de facturen is al ¤ 5000----------------------------
Lieve damens en herenquote:Op woensdag 17 juni 2015 16:05 schreef MacDeMarco het volgende:
Als Bert weer weg is doet Gio er niks mee en gaat weer zijn eigen debiele standaard zinnetjes lopen schreeuwen op een ongemakkelijke manier.![]()
En er zitten ook facturen bij van een paar maanden terug...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ze hebben deze maand alleen kitty kutty staan qua events zegt Mark als Ivan ernaar vraagt, en opening Baas Beach, was dat niet 2 juli?
Wiens stem was dat tegen Ivan of was dat in de ZK?
Ivan vroeg welke events er nog aankwamen![]()
Kijk,kijk,kijk,dat hoor ik graag....quote:Op woensdag 17 juni 2015 16:07 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Lieve damens en heren“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Iets waar Mark Gio op aanpakte he.quote:Op woensdag 17 juni 2015 16:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En er zitten ook facturen bij van een paar maanden terug...![]()
Ik dacht Bjorn te horen...quote:Op woensdag 17 juni 2015 16:08 schreef Urb het volgende:
Ze hebben deze maand alleen kitty kutty staan qua events zegt Mark als Ivan ernaar vraagt, en opening Baas Beach, was dat niet 2 juli?
Wiens stem was dat tegen Ivan of was dat in de ZK?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gio heeft het over een goed gesprek aangaan.![]()
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Zegt die vent niet dat hij beter is anders kan gaan doen dan presenteren?
Of lult hij hem naar de bek en zegt hij dat hij zo goed isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gio: Openstaan voor criteria......ehm......kritiek.
Al die dialecten ook.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
dat jij'en en jou'en ook, tegen publiek en nu ook, dan heb je het toch over u en zo of ben ik nu erg ouderwets. Af en toe stoort mij dat ook al.Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
ik denk dat hij niks heeft gezien van zijn presenteer talentquote:Op woensdag 17 juni 2015 16:10 schreef Dotteke het volgende:
Zegt die vent niet dat hij beter is anders kan gaan doen dan presenteren?
Of lult hij hem naar de bek en zegt hij dat hij zo goed is![]()
Hoeveel mensen zijn er nu al voor hem geweest om hem te helpen presenteren.quote:Op woensdag 17 juni 2015 16:05 schreef LLgetikt het volgende:
hij maakt geen progressie als presentator, dus hij heeft gewoon geen feeling ervoor
Als je het dan inderdaad nog steeds niet kan dan leer je het gewoon niet.![]()
precies. hij heeft de charisma er niet voor, voelt het publiek niet aan, net zo'n 1 pony trickquote:Op woensdag 17 juni 2015 16:11 schreef a_b het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zijn er nu al voor hem geweest om hem te helpen presenteren.
Als je het dan inderdaad nog steeds niet kan dan leer je het gewoon niet.
Bert is de derde,en die Jacco is een paar keer geweest,alleen was dat heel weinig op de stream te zien.quote:Op woensdag 17 juni 2015 16:11 schreef a_b het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zijn er nu al voor hem geweest om hem te helpen presenteren.
Als je het dan inderdaad nog steeds niet kan dan leer je het gewoon niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2015 16:13 schreef Urb het volgende:
Ik snap em al, ze behandelen die nieuwen als stront in het teken van Kitty Koti.
Gio wil een rondje lopen. Bert wil een testje doen.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Waanzinnig, super, top,quote:Op woensdag 17 juni 2015 16:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Kijk,kijk,kijk,dat hoor ik graag....![]()
![]()
Die had ik alquote:Op woensdag 17 juni 2015 16:10 schreef beequeen het volgende:
Al die dialecten ook.
En Dotteke, Bert van Leeuwen is geen 'die vent'![]()
![]()
Openstaande vacaturesquote:Op woensdag 17 juni 2015 16:10 schreef beequeen het volgende:
Al die dialecten ook.![]()
Ja, ik zag het. Mijn laptop bleef even hangen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 16:15 schreef Disana het volgende:
Die had ik al
En Dotteke, Bert van Leeuwen is geen 'die vent'“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Geliefde te betalen....quote:Op woensdag 17 juni 2015 16:15 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Openstaande vacatures“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Iedere presentator die daar aan mee werkt is een ventquote:Op woensdag 17 juni 2015 16:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Die had ik al
En Dotteke, Bert van Leeuwen is geen 'die vent'
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 17 juni 2015 16:02 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Het 'presentatorhandleidingsboekje' komt op tafelIk had die Bert van Leeuwen best hoog zitten, maar nu daalt de man toch wel heel erg diep in aanzien. Wat doet een eo-er in een van-god-los omgeving?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Geliefde te betalen.quote:
Spuit elf.
― Mark Twain
Stef "Ik heb nog nooit een neger gezien met witte voetuh"
Gabri "Dat kan je niet zeggen stif....."
Stef "Owh." "Ik heb nog nooit een donker persoon gezien met witte voetuh"![]()
Hij zal wel weinig van het programma weten. Voor mij is zijn bezoek geen reden om hem minder in te schatten, ik vind hem als presentator en mediator erg goed.quote:Op woensdag 17 juni 2015 16:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedere presentator die daar aan mee werkt is een vent![]()
O ja, die was ook zo erg.quote:
Ik zie wel een carriere bij mtv voor gio weggelegd. Die lachen zich verrot met zijn Engels.
Gio als de nieuwe Rudi Carell maar dan de Engelse versie.![]()
Je vergeet Gabyquote:Op woensdag 17 juni 2015 16:16 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Ik had die Bert van Leeuwen best hoog zitten, maar nu daalt de man toch wel heel erg diep in aanzien. Wat doet een eo-er in een van-god-los omgeving?![]()
Gio als presentator bij Top Gear.quote:Op woensdag 17 juni 2015 16:17 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
O ja, die was ook zo erg.
Ik zie wel een carriere bij mtv voor gio weggelegd. Die lachen zich verrot met zijn Engels.
Gio als de nieuwe Rudi Carell maar dan de Engelse versie.
Kijk kijk kijk jongons en meisjens, wat een rammer van een auto hequote:Op woensdag 17 juni 2015 16:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Gio als presentator bij Top Gear.![]()
Iedereen geeft zijn steentje door....“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
We gaan straks een proefrit maken met de nieuwe Lamborgini. Komt goed komt goed. Lastig lastig.quote:Op woensdag 17 juni 2015 16:19 schreef Urb het volgende:
[..]
Kijk kijk kijk jongons en meisjens, wat een rammer van een auto he![]()
uhmmmmahhhhhhhhh uhhhhhhhhhhhhhhh en hij blijft lullen ipv een antwoord verwachtenJe kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
Knoop in je zakdoek on tourquote:Op woensdag 17 juni 2015 16:15 schreef lonneberga het volgende:
Het enige waar Gio geschikt voor is ,is presentator voor doven en slechtzienden.![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2015 16:20 schreef mevrouwdebok het volgende:
Gio : ieder geeft zijn steentje door![]()
![]()
![]()
![]()
Gio maakt ook van die stomme fouten.quote:Op woensdag 17 juni 2015 16:21 schreef ndid het volgende:
Toen je begon was je natuurlijk een soort van nieuwslezer (Gio)
Ja omroeper (Bert)
Door zijn vooronderstellingen gaat hij juist op zijn bek.![]()
Tijd voor een tegeltjequote:Op woensdag 17 juni 2015 16:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
Iedereen geeft zijn steentje door....![]()
![]()
Ennuh euhhhhhhhhhhhhh ennuhhhhhhhhhhhhh euhhhhhhhhh
Goeie presentator die GioWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Emile is de enige in Utopia geweest die volzinnen uit zijn mouw kon schudden, met inhoud en zonder domheid.quote:Op woensdag 17 juni 2015 16:22 schreef Dotteke het volgende:
Goeie presentator die Gio
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-06-2015 16:24:52 ]![]()
Dat dus.quote:Op woensdag 17 juni 2015 16:23 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Emile is de enige in Utopia geweest die los uit de pols kon lullen, met inhoud en zonder domheid.![]()
Ik kan mijn aandacht ondanks Bert er niet bij houden.quote:Op woensdag 17 juni 2015 16:22 schreef Dotteke het volgende:
Goeie presentator die Gio![]()
Nu nog ff de verkrachte kalkoen erin en Gio is geslaagd voor z'n examenquote:Op woensdag 17 juni 2015 16:22 schreef Dotteke het volgende:
Goeie presentator die Gio![]()
![]()
"Wat bedoel je met wel en wee", vraagt Gio
quote:Op woensdag 17 juni 2015 16:24 schreef Dotteke het volgende:
"Wat bedoel je met wel en wee", vraagt Gio![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2015 16:20 schreef mevrouwdebok het volgende:
Gio : ieder geeft zijn steentje door![]()
![]()
![]()
WTF, die is niet alleen gezakt op Engels. Onmogelijk dat die ooit geslaagd is voor Nederlands.quote:Op woensdag 17 juni 2015 16:24 schreef Dotteke het volgende:
"Wat bedoel je met wel en wee", vraagt Gio
Dit heeft niets dyslexie te maken maar gewoon brede kennis.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 17-06-2015 16:26:30 ]![]()
Ja tof,supermooi...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dagelijks of eenmaal in de week dus Tsoekielakkiquote:Op woensdag 17 juni 2015 16:26 schreef ndid het volgende:
Wordt het wekelijks uitgezonden of een euh week lang? (Gio)![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, ik zou weg lopen bij zo presentatorquote:Op woensdag 17 juni 2015 16:25 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
WTF, die is niet alleen gezakt op Engels. Onmogelijk dat die ooit geslaagd is voor Nederlands.
Dit heeft niets dyslexie te maken maar gewoon brede kennis.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja en in de Efteling zwemmen dolfijnenquote:Op woensdag 17 juni 2015 16:27 schreef Urb het volgende:
Gabri "Waar kom je vandaan?"
Madelon "Harderwijk"
Gabri "Daar is toch de efteling?"![]()
![]()
Man,man waar vinden ze deze figuren tochquote:Op woensdag 17 juni 2015 16:27 schreef Urb het volgende:
Madelon "Harderwijk"
Gabri "Daar is toch de efteling?"![]()
![]()
Madelon vraagt of Gabri Roti kan maken, is haar lievelings-eten.
Gabri gaat het voor haar maken als ze blijft.![]()
Pffff: ik merk wel, je bent heel erg geïnteresseerd, je leeft mee en denkt mee...... (Bert tegen Gio)![]()
Nou ja, hij vindt Gio goed![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mwah,denken is nog een dingetje voor Gioquote:Op woensdag 17 juni 2015 16:28 schreef ndid het volgende:
Pffff: ik merk wel, je bent heel erg geïnteresseerd, je leeft mee en denkt mee...... (Bert tegen Gio)![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2015 16:27 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Ik zou 'm emailen naar Gio. als aandenken
Iedereen luistert ook nog naar Rob,ze zullen eens een keer zeggen je praat poep en je doet geen fluit![]()
nicole moet is die waffel van haar houden miss ik weet het altijd beter
maak maar eerst je HUIS AF'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Een dagje naar de efteling, in Harderwijkquote:Op woensdag 17 juni 2015 16:29 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Ome John heeft weer wat gestort op de rekening van Bert![]()
![]()
![]()
![]()
Hou op met mequote:Op woensdag 17 juni 2015 16:30 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Een dagje naar de efteling, in Harderwijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of een wurgcontractquote:Op woensdag 17 juni 2015 16:29 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Ome John heeft weer wat gestort op de rekening van Bert![]()
![]()
Mark wil nog een keer een groot dart toernooi gaan doen samen met Ivan
Mark en Ivan gaan steeds meer samen doen lijkt welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Rob snapt dart-events niet, Col zegt altijd dat ze goed draaien.
Mark "Maar Col heeft het altijd over omzet, geen winst.
Mark wil nog 1 groot dart-event neerzetten, maar geen grand slam want dan zuipen ze niet.
Wat een trieste bedoening is het toch ook![]()
De EO kan die vast vergetenquote:Op woensdag 17 juni 2015 16:33 schreef mevrouwdebok het volgende:
ook handig voor een tvpresentator : Neukfilmpjes op Youtube![]()
![]()
Tja, ze moeten wel samen. De twee kampbeulen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 16:33 schreef Dotteke het volgende:
Mark wil nog een keer een groot dart toernooi gaan doen samen met Ivan
Mark en Ivan gaan steeds meer samen doen lijkt wel![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2015 16:34 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ze zoeken een artiest die niet al te prijzig is:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
koekoek![]()
Ja, idd, de rest is baggerquote:Op woensdag 17 juni 2015 16:23 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Emile is de enige in Utopia geweest die volzinnen uit zijn mouw kon schudden, met inhoud en zonder domheid.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Johnny Gold dan maar weer.quote:Op woensdag 17 juni 2015 16:34 schreef Koekiebakkie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
In dit rijtje past Gio prima.quote:Op woensdag 17 juni 2015 16:34 schreef Koekiebakkie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Ivan zanikt nu ineens dat als iemand daar iets besteld het ook aankomt en betaald moet worden.
Waarom hoorde we hem daar nooit over mbt vriend Ruud he.![]()
nicole '' dit kan gewoon echt niet''
gezeur gezeur gezeur'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
ANDREEEeee,,,,,quote:Op woensdag 17 juni 2015 16:34 schreef Koekiebakkie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Geweldig,of Rapper Sjors of Zanger Rinus.quote:Op woensdag 17 juni 2015 16:34 schreef Koekiebakkie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We gaan voor Andre pronk..quote:Op woensdag 17 juni 2015 16:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Geweldig,of Rapper Sjors of Zanger Rinus.![]()
![]()
Nee, ik vind het alleen jammer dat niemand hem zegt dat hij niet geschikt is voor ditquote:Op woensdag 17 juni 2015 16:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan mijn aandacht ondanks Bert er niet bij houden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
500 euro heeft de roze markt opgebracht
Met Lot op de scooterquote:Op woensdag 17 juni 2015 16:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nicole "Daar kun je niet 15 man voor aan het werk zetten" (500 euro omzet roze bingo in dit geval)
Werk?
![]()
![]()
dan gaat ie huilen en naar huisquote:Op woensdag 17 juni 2015 16:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik vind het alleen jammer dat niemand hem zegt dat hij niet geschikt is voor dit![]()
ze maken ook geen goede kostenplaatje van hoeveel iets moet gaan kosten van tevoren, meer van ah we zien het wel
SUKKELS'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
omg ...quote:Op woensdag 17 juni 2015 16:36 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Bambi is weer helemaal back.
De wallen van het pijpoverwerk komen weer te voorschijn
visueel ingesteld
je verwacht het niet he![]()
Dat is wel een beetje het niveau van utopia.Beste jongens en meisjes,het is echt amazing en echt sick.Hier is zanger Rinusquote:Op woensdag 17 juni 2015 16:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nou wat heeft ze gewerktquote:Op woensdag 17 juni 2015 16:36 schreef Urb het volgende:
Nicole "Daar kun je niet 15 man voor aan het werk zetten" (500 euro omzet roze bingo in dit geval)
![]()
![]()
![]()
Okay.quote:
Was het weer kopkluiven afgelopen nachtquote:Op woensdag 17 juni 2015 16:36 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Bambi is weer helemaal back.
De wallen van het pijpoverwerk komen weer te voorschijn![]()
![]()
Ik vind dat ook altijd raar. Bij Brian in DGK ging het precies zo.quote:Op woensdag 17 juni 2015 16:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik vind het alleen jammer dat niemand hem zegt dat hij niet geschikt is voor dit![]()
Tja voor het spektakel van ivan (1500 euri) , waar mensen maanden!!!!! aan hebben gewerkt, kan het wel. Ze zou eens moeten uitrekenen wat dat gedoe van Iwan aan uren en materiaal heeft gekost.quote:Op woensdag 17 juni 2015 16:36 schreef Urb het volgende:
Werk?
![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 17-06-2015 16:38:55 ]![]()
Brian kon wel meppen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 16:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind dat ook altijd raar. Bij Brian in DGK ging het precies zo.
peziezquote:Op woensdag 17 juni 2015 16:38 schreef Koekiebakkie het volgende:
Waarom is Bas niet bij dit gesprek?![]()
Nicole "Er is ook belachelijk veel uitgegeven dit jaar"
En dan hebben ze het nog niet eens over die 30.000 euro aan bonussen die weg is.![]()
bjorn zal wel de schuld krijgenquote:Op woensdag 17 juni 2015 16:37 schreef Urb het volgende:
Waarom zitten Col, Bjorn en Bas niet bij dit top-overleg? Die zijn van BV groepje![]()
![]()
Brian was op zijn manier net zo explosief als Ivan. Brian kreeg er wel meer kritiek door dan Ivan.quote:
En ondertussen is Bas dus toch begonnen met de elpees van Laura B. Mij lijkt het geen gezicht, maar goed.![]()
Soms, heel soms, heb je van die momenten dat je beter niet reageertquote:Op woensdag 17 juni 2015 16:27 schreef Urb het volgende:
Madelon "Harderwijk"
Gabri "Daar is toch de efteling?"Dit is zo'n moment. Is dat kind echt zo godsgruwelijk dom? Wel he?
![]()
Die luistert het straks terug.quote:Op woensdag 17 juni 2015 16:38 schreef Koekiebakkie het volgende:
Waarom is Bas niet bij dit gesprek?
Nicole heeft de boodschap tijdens de stemming niet begrepen![]()
![]()
En aan het hout en sjement van de krotwoetquote:Op woensdag 17 juni 2015 16:39 schreef Urb het volgende:
Nicole "Er is ook belachelijk veel uitgegeven dit jaar"
En dan hebben ze het nog niet eens over die 30.000 euro aan bonussen die weg is.![]()
strak planquote:Op woensdag 17 juni 2015 16:39 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Volgend jaar maar DGK starten in plaats van die takke loods![]()
op naar de Villa![]()
Ivan had mss ook wat beter naar de argumenten van Naomi kunnen luisteren als ie echt wil weten waar die elite-stem wellicht vandaan komtquote:Op woensdag 17 juni 2015 16:39 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Die luistert het straks terug.
Nicole heeft de boodschap tijdens de stemming niet begrepen![]()
Ik ben voor.quote:Op woensdag 17 juni 2015 16:39 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Volgend jaar maar DGK starten in plaats van die takke loods
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: