SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe kandidaten
Standaard-POLL's:SPOILER: Standaard-POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Nominatie:
15 juni: nominatie publiek
16 juni: nominatie bewoners
17 juni: 2 nieuwe aspirantbewoners
21 juni: exit van één aspirantbewoner
22 juni: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nicole loopt er weer bij met haar chagrijnige smoelwerk .... wachtend tot ze weer een grote muil en sneer kan geven![]()
![]()
Dat is niet netjes om te vragen tijdens een orgie.quote:![]()
Typisch hoe Giorgio, Ivan en Bjorn nu de nadruk leggen op wat die ene survivalman hen leerde. Dat stukje waar zij zelf niets mee deden tijdens de lockdownweek.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.![]()
Ja had ik ook al opgemerkt.quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:31 schreef utopinee het volgende:
nicole loopt er weer bij met haar chagrijnige smoelwerk .... wachtend tot ze weer een grote muil en sneer kan geven![]()
Bas.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Talpa zocht via vacature een bouwer dus Wim zal wel gekozen worden.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
kijk die loozers nou staan
3 muskeniksnaksen
Gio, Ivan,Mark
overleg of de nieuwe mogen roken en hoe veel![]()
![]()
![]()
![]()
Ze krijgen 5 sigaretten per dag. Hadden ze zelf eens moeten hebben. Wat zijn ze zich kinderachtig aan het gedragen zeg
Volg je hart, want dat klopt....![]()
En dat vieze 'gepluk' aan dat baardje.quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:42 schreef Cir het volgende:
kijk die loozers nou staan
3 muskeniksnaksen
Gio, Ivan,Mark
overleg of de nieuwe mogen roken en hoe veel![]()
![]()
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
die drie laten hen ware aard zienquote:Op woensdag 17 juni 2015 13:42 schreef ammartje het volgende:
Ze krijgen 5 sigaretten per dag. Hadden ze zelf eens moeten hebben. Wat zijn ze zich kinderachtig aan het gedragen zegIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Mark poept z'n broek al haast vol, die is bang dat de rest het niet leuk vind. Hoop dat Mark afgestraft wordt en Gina straks eruit gestemd wordtquote:
Volg je hart, want dat klopt....![]()
Wat een eigendunk hebben die mannen (met name Ivan en Mark). Wat/wie geeft hen het recht om zo te doen? Dat ze menen de baas te zijn? Opdracht van de regie?Amor Vincit Omnia!![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:42 schreef ammartje het volgende:
Ze krijgen 5 sigaretten per dag. Hadden ze zelf eens moeten hebben. Wat zijn ze zich kinderachtig aan het gedragen zegwalgelijk ditquote:Op woensdag 17 juni 2015 13:42 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En dat vieze 'gepluk' aan dat baardje.![]()
En dan zeggen: Ik geloof dat de groep het niet leuk vindt dat we zo met de nieuwe doenquote:Op woensdag 17 juni 2015 13:45 schreef Teddeke het volgende:
Wat een eigendunk hebben die mannen (met name Ivan en Mark). Wat/wie geeft hen het recht om zo te doen? Dat ze menen de baas te zijn? Opdracht van de regie?
Walgelijk is het.quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:42 schreef ammartje het volgende:
Ze krijgen 5 sigaretten per dag. Hadden ze zelf eens moeten hebben. Wat zijn ze zich kinderachtig aan het gedragen zeg"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Stiff: Maddy gaat op Gio lijken..
Bjorn: Nou dat kan, als ze maar weet dat als Gio weg is IK ga presenteren.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Precies!quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:45 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En dan zeggen: Ik geloof dat de groep het niet leuk vindt dat we zo met de nieuwe doenAmor Vincit Omnia!![]()
Ze zijn nu bezig over Bas. Hoe hij aan het geld komt, en hoe hij het 'verkeerd' doet.----------------------------
quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Stiff: Maddy gaat op Gio lijken..
Bjorn: Nou dat kan, als ze maar weet dat als Gio weg is IK ga presenteren.![]()
![]()
![]()
I will do what i must !!![]()
Wat een kleuterklas.quote:Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Ik zou ook bang zijn, voor Bas de mootjeshakker. De enige normale daar momenteel.quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De heren zijn bang en jaloers op Bas.FHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
Nu ik er zo over nadenk: er zijn er heel veel die van mij meteen linea recta naar huis mogen!
Amor Vincit Omnia!![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:48 schreef rico80 het volgende:
Stef Iedereen in de loods: Ik denk dat Ivan Talpa het al weet. Die bouwer.
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Ik nam Bjorn al haast niet serieus maar had nog wel sympathie voor hem omdat die altijd de pineut was. Na die 3 laffe stemmen op collie mag hij van mij ook opdonderen.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Nutteloze hokjes waar niks mee gedaan wordt. Talpa zocht een bouwer via vacature niet zo heel lang geleden.quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Wat gaan ze nog allemaal bouwen daar dan ?Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Ik vermoed nu een hippie achtig type nog.quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:52 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Nutteloze hokjes waar niks mee gedaan wordt. Talpa zocht een bouwer via vacature niet zo heel lang geleden.
Die staan ook in het basis script.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
utopia is net Nederland, als je je kop boven het maaiveld steekt,word die er afgehakt.quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De heren zijn bang en jaloers op Bas.![]()
Moet zeker een super gezellige hippie zijnquote:Op woensdag 17 juni 2015 13:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vermoed nu een hippie achtig type nog.
Die staan ook in het basis script.![]()
I will do what i must !!![]()
Zou Stef de Hippie zijn ? Lol...quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Moet zeker een super gezellige hippie zijn
Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
gelukkig zit er witte wijn meuk
in de zak voor de newbee's
pindakaas en bruine bonen, 1 slaapzak
![]()
je moet er denk ik bij zijn om het hylarische ervan te te
ehm zien ofzo![]()
Gaan die 2 nieuwe echt in een soort lockdown?Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Ik denk dat ze zich zorgen maken over Bas omdat die zich totaal niets aantrekt van de gevestigde orde.
Het zal hem allemaal de reet roesten, hij heeft gewoon hout gepakt voor zijn terras, Gio boos, maakt Bas niets uit.
Hij heeft budget gevraagd voor zijn beachhuis, niet gekregen, toch gewoon gebouwd met zooi die er nog lag.
Hij doet gewoon de koeien 's morgens, samen met Ivan, is daardoor lekker bijtijds op en verzandt niet in oeverloos gehang op de vide daardoor.
Ivan waardeert dit waarschijnlijk, klets gezellig met hem en daardoor heeft hij Ivan ook ingepakt.
Ik mag hem wel, die Bas![]()
Het ergste vind ik nog het plezier waarmee Ivan, Mark en Gio dit verkopen. Nieuwkomertje pesten, dikke pret.quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:56 schreef Cir het volgende:
gelukkig zit er witte wijn meuk
in de zak voor de newbee's
pindakaas en bruine bonen, 1 slaapzak
![]()
je moet er denk ik bij zijn om het hylarische ervan te te
ehm zien ofzo![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:57 schreef Verida het volgende:
Ik denk dat ze zich zorgen maken over Bas omdat die zich totaal niets aantrekt van de gevestigde orde.
Het zal hem allemaal de reet roesten, hij heeft gewoon hout gepakt voor zijn terras, Gio boos, maakt Bas niets uit.
Hij heeft budget gevraagd voor zijn beachhuis, niet gekregen, toch gewoon gebouwd met zooi die er nog lag.
Hij doet gewoon de koeien 's morgens, samen met Ivan, is daardoor lekker bijtijds op en verzandt niet in oeverloos gehang op de vide daardoor.
Ivan waardeert dit waarschijnlijk, klets gezellig met hem en daardoor heeft hij Ivan ook ingepakt.
Ik mag hem wel, die Bas![]()
Helemaal waar. Daarom vind ik hem ook top.
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:57 schreef Verida het volgende:
Ik mag hem wel, die Bas
newbee's maken een soort bedje van de ouwe bankstel kussens
u weet wel..die van de schimpie tenen
wippestijn feesten van PP en corry
und so weiter
![]()
![]()
Wel een goeie, eventuele concurentie gelijk in de kiem te smoren met een lockdown, maar het zegt ook wel wat over de nieuwkomers............ kan ook beide zeggen "Hallo we zijn hier om kennis te maken, en jullie beoordelen niet alleen ons, maar wij moeten straks onze keus ook kunnen overwegen" Dus rot op met lockdown.Make trouble not war![]()
Madelon zei iets over "er moet alleen een kaarsje bij" en er volgde een streamlock.
Kaarsjes zullen nog wel een gevoelig punt zijn sinds LauraB.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.![]()
Heb de streams niet aan maar op zich lijkt het me wel geinig. Die nieuwen komen toch ook voor het avontuur?TEAM TAFEL![]()
ja lekker met je hoofd in de poepquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:00 schreef rowan634 het volgende:
Heb de streams niet aan maar op zich lijkt het me wel geinig. Die nieuwen komen toch ook voor het avontuur?![]()
![]()
Leuk bedacht van de heren die zelf in totale 'luxe' in de loods aankwamen (behalve Gio dan) om de nieuwen "back to basic" te sturen......Amor Vincit Omnia!![]()
Eerst slopen dan weer bouwenquote:Op woensdag 17 juni 2015 13:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Wat gaan ze nog allemaal bouwen daar dan ?"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Tja de geen wetten en geen regels moeten ook uitgelegd worden hèquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:01 schreef Teddeke het volgende:
En inmiddels zijn we toe aan de 20e streamlock volgens mij
konden ze zeggen wat ze willen ik deed dat niet hoorquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:01 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ja lekker met je hoofd in de poep![]()
maar goed ik zou daar sowieso nooit naar toe gaan
TEAM TAFEL![]()
Nieuwkomers zijn altijd al slecht behandeld maar dit is gewoon schofterig"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Maddyquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:01 schreef rowan634 het volgende:
Wie is het leukst tot nu toe?
Had echt gedacht dat die paaldanser erin kwam
ik hoop zo dat ze straks zeggen,mark jij had toch zoveel lol.
kijken hoe lollig het is als gina naar huis gaat.
een voordeel binnen een week staat ze bij het hek om te vertellen met wie ze neukt![]()
![]()
Wim wil meubels gaan maken.quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:01 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Eerst slopen dan weer bouwen![]()
![]()
ze zullen goede reclame zijn in het rob zit topicquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Stoelen en Banken... Dan heeft hij Rob al in zijn zak![]()
![]()
Het valt me nog mee, tot nu toe. Volgens mij zijn de 3 macho's vooral pussy'squote:Op woensdag 17 juni 2015 14:02 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Nieuwkomers zijn altijd al slecht behandeld maar dit is gewoon schofterig![]()
Ik dacht net even dat ze met zn 3'en Bas zouden gaan aanspreken over het geld van Laura B.![]()
![]()
Vernieuwendquote:
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
De grootste onzin dit.Denk je nu echt dat ze hier op af gaan wie er mag blijven?Het gaat waarschijnlijk zo dat Ivan wil wie er zal blijven die blijft.![]()
Ach relax... Wil je bankhangen zien? Laptops? Zeg het maar..quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:05 schreef Koekiebakkie het volgende:
De grootste onzin dit.Denk je nu echt dat ze hier op af gaan wie er mag blijven?Het gaat waarschijnlijk zo dat Ivan wil wie er zal blijven die blijft.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
terecht ivan is de baasquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:05 schreef Koekiebakkie het volgende:
De grootste onzin dit.Denk je nu echt dat ze hier op af gaan wie er mag blijven?Het gaat waarschijnlijk zo dat Ivan wil wie er zal blijven die blijft.![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, hij zei ook de meubelmakerij nieuw leven inblazen of zoiets.quote:Daar is meer geld mee te verdienen dat met de plannen van Madelon.
![]()
![]()
Geld verdienen... Zucht.quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:06 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Nee, hij zei ook de meubelmakerij nieuw leven inblazen of zoiets.Daar is meer geld mee te verdienen dat met de plannen van Madelon.
Dat is toch wat ze willen?quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geld verdienen... Zucht.![]()
De kachel moet wel branden daar he?![]()
![]()
deden ze in het begin en werd nog verkocht ook,nu maken ze niets meer,leven van markt naar achterlijke muziekavondjes.quote:![]()
Bjorn begint weer over het presenteren... waarom doet alleen Gio dat?
Die begint terrein af te bakenen.
ZOu hij ballen aan het kweken zijn?Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Ze geven opdrachten dat ze met een plan moeten komen , maar daar kwamen ze allemaal mee en niemand heeft zijn plan gerealiseerd , buiten Isa dan .![]()
Dat denk ik niet, maar in de basis is het wel een goed idee om de nieuwelingen te 'testen' qua samenwerking en inzet.quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:05 schreef Koekiebakkie het volgende:
De grootste onzin dit.Denk je nu echt dat ze hier op af gaan wie er mag blijven?Het gaat waarschijnlijk zo dat Ivan wil wie er zal blijven die blijft.
Ik vraag me trouwens af of Tien er dan nog wel was ingekomen.![]()
Vermoedelijk willen ze daarom meteen duidelijk hebben wat de nieuwe bewoners van plan zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:07 schreef Yeszie het volgende:
Ze geven opdrachten dat ze met een plan moeten komen , maar daar kwamen ze allemaal mee en niemand heeft zijn plan gerealiseerd , buiten Isa dan .![]()
Ja maar ze bakken er zelf niets van , hoezo dat wel van en ander eisen .quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Vermoedelijk willen ze daarom meteen duidelijk hebben wat de nieuwe bewoners van plan zijn.![]()
Slim alle eieren als eerste rapen en dan ruilen tegen cigaretten en andere luxequote:Op woensdag 17 juni 2015 14:09 schreef 37metrijst het volgende:
Madelon ziet een ei en ze duiken het kippenhok in.![]()
![]()
Zou dat wel mogen van het trio?
Backfire Bitches !
quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Slim alle eieren als eerste rapen en dan ruilen tegen cigaretten en andere luxe
Backfire Bitches !![]()
![]()
![]()
![]()
Als je op die manier gaat denken kom je natuurlijk nooit ergens.quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:09 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ja maar ze bakken er zelf niets van , hoezo dat wel van en ander eisen .![]()
Dan hadden ze het vanaf het begin moeten doen.Nu gaat iemand beslissen wat jij moet doen,bijvoorbeeld gio die zegt ja vrijdag moeten ze sporten met Arjuna,terwijl ik die klootviool nog nooit wat heb zien doen wat ook maar leek op sport.quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:08 schreef ndid het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, maar in de basis is het wel een goed idee om de nieuwelingen te 'testen' qua samenwerking en inzet.
Ik vraag me trouwens af of Tien er dan nog wel was ingekomen.![]()
Dat dus.quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:09 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ja maar ze bakken er zelf niets van , hoezo dat wel van en ander eisen .![]()
Ze gaan kijken of er iets bruikbaars te vinden is. Wim: zo en straks lekker zwemmen.
Die 2 vermaken zich wel.![]()
![]()
Als dat maar goed gaat...quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:11 schreef 37metrijst het volgende:
Ze gaan kijken of er iets bruikbaars te vinden is. Wim: zo en straks lekker zwemmen.
Die 2 vermaken zich wel.
Bas willen ze er juist op aanspreken...
Ze snijden zichzelf natuurlijk wel gigantisch in de vingers met deze lockdown voor de nieuwe.
Zo krijgen ze dus geen kans om zich bij de nieuwen in te slijmen. Mark maakt zich misschien alleen maar minder geliefd door hier zo hard aan mee te doen en vooraan te staan bij de "ontgroening" ....dus Gina gaat eruit om Mark terug te pakken.
Collie blijft gewoon zitten, want Collie kan nu ook niet aan de nieuwe duidelijk maken dat zij zo graag naar huis wil.
tja, dom dus![]()
Maar deze mini-lockdown duurt maar 2 dagen en ze blijven toch minimaal 4 dagen, zijn er nog 2 dagen over om elkaar te leren kennenquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:12 schreef Verida het volgende:
Ze snijden zichzelf natuurlijk wel gigantisch in de vingers met deze lockdown voor de nieuwe.
Zo krijgen ze dus geen kans om zich bij de nieuwen in te slijmen. Mark maakt zich misschien alleen maar minder geliefd door hier zo hard aan mee te doen en vooraan te staan bij de "ontgroening" ....dus Gina gaat eruit om Mark terug te pakken.
Collie blijft gewoon zitten, want Collie kan nu ook niet aan de nieuwe duidelijk maken dat zij zo graag naar huis wil.
tja, dom dusAmor Vincit Omnia!![]()
Het staat iedereen toch vrij om bij ze te gaan buurten? En ze mogen zelf toch ook overal rondscharrelen?quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:12 schreef Verida het volgende:
tja, dom dus![]()
Die heeft eelt op zn reetquote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Denk je dat zij ook een eeltige kont heeft?quote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:16 schreef Yeszie het volgende:
Oja Bas wilde gaan zorgen dat ze Gina weg stemmen .![]()
Ga je ze dan sorteren?quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:17 schreef Yeszie het volgende:
ja er liggen genoeg pallets , ik wilde dat ik ze had"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Graag!!quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:16 schreef Yeszie het volgende:
Oja Bas wilde gaan zorgen dat ze Gina weg stemmen .Amor Vincit Omnia!![]()
Denk dat het wel iets verder gaat dan die kont.quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:17 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Denk je dat zij ook een eeltige kont heeft?![]()
![]()
O ja, ze hebben zelf ook allemaal aan de lockdown meegedaan. Vooral dat woord meegedaan.![]()
Het grootste gedeelte lag een week op de grond in de gym! wtf
Alleen als er vreten was kwamen ze in een houding van 90 graden.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 17-06-2015 14:19:58 ]![]()
Een eeltige kut ook?quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:19 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Denk dat het wel iets verder gaat dan die kont."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Ja dit dus , ik snap het hele gebeuren niet , maar misschien doen ze Mark afrekenen via Ginaquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:19 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
O ja, ze hebben zelf ook allemaal aan de lockdown meegedaan. Vooral dat woord meegedaan.![]()
Het grootste gedeelte lag een week op de grond in de gym! wtf![]()
![]()
Ik hoop dat die Madelon wordt gekozen en ze Gina eruit flikkert.quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:20 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ja dit dus , ik snap het hele gebeuren niet , maar misschien doen ze Mark afrekenen via Gina
Col hoeft nog maar een kleine week.
De lock out in dit geval
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 17-06-2015 14:21:24 ]![]()
http://www.dvhn.nl/nieuws(...)t-werk-12666933.html
Uit Huizinge komt hij, woont bij zijn ouders vanwege de crisis. Hmmmmm een bouwvakker in het stukje Groningen waar de meeste aardbevinkjes voorkomen en dan toch crisis?
De nieuwen proberen een bankje op wielen te maken, niet iets wat je in de bouwmarkt tegenkomt. Bas laat zien wat ze kunnen gebruiken.Volg je hart, want dat klopt....![]()
Bas komt eens kijken bij Wim en Madelon, en denkt ook met hun mee.
Ze hebben nu een idee om Utopia konijnenhokken te gaan maken.![]()
Gina eruit zou wel een fantastisch scenario zijn maar ik zie het niet gebeuren
Word zo moe van die crisisgevallen binnen Utopia.quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:21 schreef ammartje het volgende:
Uit Huizinge komt hij, woont bij zijn ouders vanwege de crisis. Hmmmmm een bouwvakker in het stukje Groningen waar de meeste aardbevinkjes voorkomen en dan toch crisis?
De nieuwen proberen een bankje op wielen te maken, niet iets wat je in de bouwmarkt tegenkomt. Bas laat zien wat ze kunnen gebruiken.![]()
Bas: er lopen hier veel konijnen rond dus als jullie er eentje vangen kunnen jullie een hok met Utopia konijn verkopen..... maar nu heb ik jullie weer genoeg geholpen.![]()
Dat loopje en bierbuikje voorspelt niet veel goedsquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:21 schreef ammartje het volgende:
De nieuwen proberen een bankje op wielen te maken, niet iets wat je in de bouwmarkt tegenkomt. Bas laat zien wat ze kunnen gebruiken.![]()
Genoeg die kunnen fokkenquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:21 schreef ndid het volgende:
Bas komt eens kijken bij Wim en Madelon, en denkt ook met hun mee.
Ze hebben nu een idee om Utopia konijnenhokken te gaan maken.![]()
![]()
Bas vroeg net of Gabri haar wou helpen en ze zei ja.En nu zegt Ivan je moet Bas nu niet helpen we gaan een bordje ophangen.Je moet je moet je moet.![]()
Wim en Madelon gaan nu in de container kijken of er toevallig een koffiefilter ligt. Maar na het openen van het deksel besluiten ze maar iets anders te verzinnen.![]()
Pak je sokquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:24 schreef ndid het volgende:
Wim en Madelon gaan nu in de container kijken of er toevallig een koffiefilter ligt. Maar na het openen van het deksel besluiten ze maar iets anders te verzinnen.![]()
Bas: als jullie geld bij je hebben kun je ook bij mij wat kopen, ik heb een waterkoker, een blender en een bakplaat.![]()
DUsquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:25 schreef ndid het volgende:
Bas: als jullie geld bij je hebben kun je ook bij mij wat kopen, ik heb een waterkoker, een blender en een bakplaat.
Hadden jullie het verwacht, deze binnenkomst? vraagt Gina.
Madelon laat met een knikje weten dat ze er wel van op de hoogte waren.![]()
Gina is zich al aan het inslijmen bij Wim en Madelon----------------------------
Gina ; je kan hier echt ALLES wat je voor ogen hebt
soms aan het einde van de dag denk ik wow er is alweer een dag voorbij
fam van Madelon zag/ziet dit niet zo zitten
ze heeft veel gereisd verteld ze![]()
Leeghoofdquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:28 schreef Cir het volgende:
Gina ; je kan hier echt ALLES wat je voor ogen hebt
soms aan het einde van de dag denk ik wow er is alweer een dag voorbij![]()
Die kop.quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:32 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Als ze niet naar haar kijken lacht ze toch een beetje minder lief![]()
Je ziet haar denken please stem me er niet uit.quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:32 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
het verplichte bouwopdracht gedoe
een knaagdieren hok
denk denk ;
Madelon maar wat maakt het uniek
Rob look a like ; ja daar zat ik ook aan te denken
we moeten het ook presenteren he?! oja
het wrd een vierkant hok en bovenaan een hokje en een trapje
knaagdierenhokje
Ad_Vies tip > hok om Gina heen![]()
Die nieuwe kunnen dit toch gewoon weigeren? Geen wetten geen regels! Gewoon met slaapzakje op de bank of zelf een bed fabriceren.![]()
Dat is wel een goed plan!quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ze kunnen beter de hokken in de vorm van de loodsen maken.
(en er een overbodig geworden Utopiaan in stoppen)
![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:32 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:36 schreef Bblurker2 het volgende:
Hopelijk gooit de nieuwkomer Gina eruit.![]()
![]()
Gaby zit er bij alsof ze moet kakken
...
Madelon verteld over het konijnehok van Pallets en gaas
gaby stelt voor loods look a like te doen
Madelon ; dat is een goed idee
Gaby ; OH ik zeg al niets meer![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik was even telepathisch verbonden met Gabi
![]()
ik moet zeggen met jou ideeën zou je het daar niet slecht doen .
![]()
Dan kan ze in ieder geval naar de feestjes van Vanessa en Wilcoquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:36 schreef Bblurker2 het volgende:
Hopelijk gooit de nieuwkomer Gina eruit.![]()
Ook de fandagen waar haast geen 'kip' komt. (tokkie tokkkk)----------------------------
Hallelujaaaaaaquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik was even telepathisch verbonden met Gabi
![]()
Bas mag geen hout pakken...
Maar Ivan mag 3 METER HOGE letters maken met planken?Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Ivan wordt weer verzorgd door Nicole die eten brengt naar de harde werker
ik ga dit leuk vinden.....veel leuker als anders met de nieuwe.quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Slim alle eieren als eerste rapen en dan ruilen tegen cigaretten en andere luxe
Backfire Bitches !![]()
![]()
Ivan zn fapsokquote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Standaard antwoord van hem. Eentje waaruit ik afleid dat hij niets heeft met zijn medebewoners en alleen van zichzelf houdt. Hoewel ook hij niet al teveel meer doet, vind ik.quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:26 schreef Cir het volgende:
steff vraagd Ivan heb je voorkeur??
ivan ; ik hou van bouwers en harde werkers![]()
quote:![]()
zit net een puddingbroodje naar binnen te proppen
i kill joe![]()
OT : Ivan rotzooit wat met hout
hij mag dat, omdat hij dat beslist
zijn Utopia ja![]()
Verschil moet er wezenquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:46 schreef ndid het volgende:
Bjorn ligt, Rob zit en Wim & Madelon staan erbij
[ afbeelding ]
Is het de bedoeling dat wij de nieuwen niet te zien krijgen?ik heb ze nog niet gezien op stream 1 en 3![]()
met zn tuimelbekerquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
En iedereen maar klagen dat Bas spullen pakt... ondertussen zijn ze er niet weg te slaan...
Niet om te helpen.. nee hangen , luieren en lullen.Make trouble not war![]()
Gina noch Gaby hoeven echt niet te slijmen want ze blijven gewoon, de enige die vertrekt zal Collie zijn.![]()
Ik zit ook al te wachten!quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:48 schreef Koekiebakkie het volgende:
Is het de bedoeling dat wij de nieuwen niet te zien krijgen?ik heb ze nog niet gezien op stream 1 en 3![]()
zitten nu op 2, 4quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:48 schreef Koekiebakkie het volgende:
Is het de bedoeling dat wij de nieuwen niet te zien krijgen?ik heb ze nog niet gezien op stream 1 en 3
Madelon verteld over haar reizen ,..Rob bla bla
aanvullen vertellen bla....![]()
Nee daar ben ik niet geweest, elke keer was er weer een Full moon party en dan moest ik daar naar toe (Rob)![]()
En de ander niet uit laten praten?quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:51 schreef ndid het volgende:
Nee daar ben ik niet geweest, elke keer was er weer een Full moon party en dan moest ik daar naar toe (Rob)![]()
quote:
Yep (zie je, het lukt best zonder streamquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:51 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
En de ander niet uit laten praten?)
![]()
vermoeiend altijd maar over zichzelfquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:51 schreef ndid het volgende:
Nee daar ben ik niet geweest, elke keer was er weer een Full moon party en dan moest ik daar naar toe (Rob)
wat doe je daar als je zo bereisd bent
madelon ook al
ik snap er geen fluit van![]()
Bjorn (tegen Wim): je gunt het ene en ik heb al gezegd als jij (Gio) er straks uit bent doe ik het.
(Dat Madelon presenteren leuk vindt is hard aangekomen)![]()
Bjorn wil:
- Acteren
- Model zijn
- Zingen
- Radio
- Nu roept hij plots de hele dag : Presenteren
Zeg nu gewoon dat je een BN'er wilt worden laffe zak !Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Ja nu zit ik niet op de bank, vorige keer wel en dat is heel raar en nu helemaal geen stemmen..... (Bjorn)![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:54 schreef ndid het volgende:
Bjorn (tegen Wim): je gunt het ene en ik heb al gezegd als jij (Gio) er straks uit bent doe ik het.
(Dat Madelon presenteren leuk vindt is hard aangekomen)Sindsdien is hij er al 4 x over begonnen.
![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:57 schreef Cir het volgende:
noamie en Bass hebben helpdesk dienst vanmidd op het reisburo
het programma niet kijken of kennen maar je wel opgeven...
Ik denk dat Bjorn zich overal voor opgaf
Met wie denk jij dat je een beetje een klik zou hebben van te voren (Bjorn)
Ik denk dat ik met Ivan overweg kan en de humor van Gi kan ik wel waarderen en ik denk dat wij ook wel maatjes kunnen worden (wim)![]()
![]()
Haha.....quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:56 schreef Yeszie het volgende:
Hahahahaha ik wordt een beetje moe als Bjorn praat , zeg maar slaperig .Stem is heerlijk om in de zon met je ogen dicht luisteren zonder antwoord te hoeven geven,
![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
het programma niet kijken of kennen maar je wel opgeven...
Ik denk dat Bjorn zich overal voor opgafals er maar een camera en microfoon bij is.
![]()
Hij kon bijna niet anders.quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:00 schreef Cir het volgende:
Wim denk dat hij wel een maatje kan worden van bjorn
![]()
d8 vertel het ff breaking news![]()
![]()
hoe oud is die wim eigelijk cossie
ben ff te lui om te slurfen
wat een vetschort zeg voor zo'n jonge gast![]()
Rob vraagt aan Wim: uit welke stad kwam jij nou ook al weer
Wim: Groningen
1,2,3 ja hoor: ik ben 1 keertje in Groningen geweest bij een illegaal feestje ....
ik snap wel dat die Rob altijd zit, die wordt gewoon moe van zichzelf.![]()
Last van aambeien denk ikquote:Op woensdag 17 juni 2015 15:01 schreef lonneberga het volgende:
Wat zit Naomi raar op die stoel,hou je toch geen uur vol?Make trouble not war![]()
Ik dacht 30 (maar weet het niet zeker)quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:01 schreef Cir het volgende:
hoe oud is die wim eigelijk cossie
ben ff te lui om te slurfen
wat een vetschort zeg voor zo'n jonge gast![]()
Stef is wel altijd lekker direct.. vind ik wel leuk.
Bjorn: Ik mis post
Stiff: Voor de 20ste keer vertel je datIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
Heb je goeie post (Steef)
Bjorn: ja maar ik heb het idee dat ik niet alles heb gehad
Steef: ja dat heb je al 20 keer verteld, waarom vertel jij alles altijd 20 keer![]()
Lol.. Gabi heeft gelijk iets Wits aangetrokken na het advies van Col.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Betalen Bitch!quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:04 schreef lonneberga het volgende:
Waarom staat de gratis stream toch altijd op Naomi,krijg zo steeds minder zin om te kijken.
quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:02 schreef ndid het volgende:
Rob vraagt aan Wim: uit welke stad kwam jij nou ook al weer
Wim: Groningen
1,2,3 ja hoor: ik ben 1 keertje in Groningen geweest bij een illegaal feestje ....
ik snap wel dat die Rob altijd zit, die wordt gewoon moe van zichzelf.![]()
![]()
Ok, Wim is afgekeurd.quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:58 schreef ndid het volgende:
Met wie denk jij dat je een beetje een klik zou hebben van te voren (Bjorn)
Ik denk dat ik met Ivan overweg kan en de humor van Gi kan ik wel waarderen en ik denk dat wij ook wel maatjes kunnen worden (wim)"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Nieuwe in beeldquote:Op woensdag 17 juni 2015 15:04 schreef lonneberga het volgende:
Waarom staat de gratis stream toch altijd op Naomi,krijg zo steeds minder zin om te kijken.![]()
![]()
ze was misschien 5 minutt on stream en jij zourd,ik dacht jij mag ze?quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:04 schreef lonneberga het volgende:
Waarom staat de gratis stream toch altijd op Naomi,krijg zo steeds minder zin om te kijken.Love Utopia Meisjes![]()
Op alles wat in die 3 regels staat.quote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Bjurn leest van ellende maar zn post voor
...... niet dat het iemand intresseerd maar goed hij zit zo fijn
op het terras van Bas Beach
Regie is het ook zat blijkbaar,..
de bedoeling is dat men zo gaat sporten![]()
Ik denk dat jij de enige bent.quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:08 schreef mar378 het volgende:
[..]
ze was misschien 5 minutt on stream en jij zourd,ik dacht jij mag ze?![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:08 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Op alles wat in die 3 regels staat.![]()
ik dacht met werken .
![]()
![]()
daar kan je toch als vrouw niks mee. Lamzakkerigheidquote:Op woensdag 17 juni 2015 15:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Rob gaat zich uitsloven.... die ruikt pussy.
type, ga dr maar op zitten![]()
![]()
![]()
Waarschijnlijk bestaat het voorspel uit Rob die je vijf kwartier lang uit legt wat je allemaal moet gaan doenquote:Op woensdag 17 juni 2015 15:10 schreef Cir het volgende:
[..]
daar kan je toch als vrouw niks mee. Lamzakkerigheid
type, ga dr maar op zitten
heb geen hekel aan Naomi hoor,maar wil wel eens andere streams zien.quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:08 schreef mar378 het volgende:
[..]
ze was misschien 5 minutt on stream en jij zourd,ik dacht jij mag ze?![]()
quote:
Ja ze is zeker goed met de bal .quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:12 schreef Koekiebakkie het volgende:
Madelon kan wel trucjes met de bal zag ik op de achtergrond.![]()
Dat ze goed is met ballen geloof ik wel...quote:
De vraag is welke ballen?Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat ze goed is met ballen geloof ik wel...
De vraag is welke ballen?![]()
![]()
Een geultje gravenquote:----------------------------
Hoelang mogen ze niet in de loods komen?Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight. 🎵![]()
Net zoals je een wortel voor een ezel houd...quote:
Werkt Pussy op Rob..Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Tot vrijdag 11.30quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:14 schreef Mrsloveable het volgende:
Hoelang mogen ze niet in de loods komen?![]()
Ze hebben wat basisbenodigdheden in een jute zak gekregen, zoals rijst, pak bruine bonen, pak met poffertjesmix, koffie, pindakaas en chocopasta. Ik heb alleen geen brood gezien.quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:14 schreef Yeszie het volgende:
Krijgen ze wel eten van die gekken of moeten ze dat ook zelf regelen ?
Edit: Gio noemde dat basisbenodigdheden, ik niet.![]()
Zelf regelenquote:Op woensdag 17 juni 2015 15:14 schreef Yeszie het volgende:
Krijgen ze wel eten van die gekken of moeten ze dat ook zelf regelen ?![]()
Drie dagen dus maar, vind 1 dag wel lang genoeg eigenlijksquote:Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight. 🎵![]()
Wim aan Ivan: Nog altijd naar je zin hier Ivan?
Ivan: Ja joh er is altijd wel wat te doen. Je hoeft je niet te vervelen hier.
Écht antwoord op de vraag
Mag lijden dat ze een heerlijke maaltijd uit de tuin bereiden, eten zat en zelfs Kipquote:Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
Wim lijkt wel heel veel op Rob,zelfs kleur shirtje is bijna hetzelfde,hoop dat hij wel actiever is want ik word zoo moe van die Rob.![]()
Ik begreep dat ze morgen een lunch moeten maken met dingen van de akker/kas (nadat ze onkruid hebben gewiedt)quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:17 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Mag lijden dat ze een heerlijke maaltijd uit de tuin bereiden, eten zat en zelfs Kip![]()
het is een bouwer, in de vacature stond dat ze dat nodig haddenquote:Op woensdag 17 juni 2015 15:17 schreef lonneberga het volgende:
Wim lijkt wel heel veel op Rob,zelfs kleur shirtje is bijna hetzelfde,hoop dat hij wel actiever is want ik word zoo moe van die Rob.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Hij doet al meer dan Rob voor nu dan.quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:17 schreef lonneberga het volgende:
Wim lijkt wel heel veel op Rob,zelfs kleur shirtje is bijna hetzelfde,hoop dat hij wel actiever is want ik word zoo moe van die Rob.![]()
Bjorn doet nu toch ook maar even een balletje trappen. Zegt nog wel (op een beetje schampere toon) tegen Madelon, ja jij bent een zaalvoetballertje he!![]()
![]()
Ik denk dat die wel actiever is dan Rob maar dat het nog steeds weinig gaat voorstellen in vergelijking met bouwvakkers in de buitenwereld.quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:17 schreef lonneberga het volgende:
Wim lijkt wel heel veel op Rob,zelfs kleur shirtje is bijna hetzelfde,hoop dat hij wel actiever is want ik word zoo moe van die Rob.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
![]()
De strijd om Madelon is begonnen?
voor alles wat hij niet kan heeft hij een excuusquote:Op woensdag 17 juni 2015 15:20 schreef ndid het volgende:
Bjorn doet nu toch ook maar even een balletje trappen. Zegt nog wel (op een beetje schampere toon) tegen Madelon, ja jij bent een zaalvoetballertje he!
[ afbeelding ]Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
oke dan
wim in de struiken helpen met geul voor de waterleiding die naar Bassie zn strand huis gaat
wim zal wel een tekenbeet krijgen
in Grun benne dr geen teken![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:21 schreef Koekiebakkie het volgende:
Gio heeft zijn stratemakersbroek wel aan.
Jaquote:Op woensdag 17 juni 2015 15:20 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Bas heeft toch al water??quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:21 schreef Cir het volgende:
oke dan
wim in de struiken helpen met geul voor de waterleiding die naar Bassie zn strand huis gaat
wim zal wel een tekenbeet krijgen
in Grun benne dr geen teken
Zal het niet stroom zijn.?![]()
Twee honden...quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:20 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
en Bas of Gabi gaat er mee heen..Ik snap alles, begrijp er niets van.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: