SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe kandidaten
Standaard-POLL's:SPOILER: Standaard-POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Nominatie:
15 juni: nominatie publiek
16 juni: nominatie bewoners
17 juni: 2 nieuwe aspirantbewoners
21 juni: exit van één aspirantbewoner
22 juni: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nicole loopt er weer bij met haar chagrijnige smoelwerk .... wachtend tot ze weer een grote muil en sneer kan geven![]()
![]()
Dat is niet netjes om te vragen tijdens een orgie.quote:![]()
Typisch hoe Giorgio, Ivan en Bjorn nu de nadruk leggen op wat die ene survivalman hen leerde. Dat stukje waar zij zelf niets mee deden tijdens de lockdownweek.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.![]()
Ja had ik ook al opgemerkt.quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:31 schreef utopinee het volgende:
nicole loopt er weer bij met haar chagrijnige smoelwerk .... wachtend tot ze weer een grote muil en sneer kan geven![]()
Bas.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Talpa zocht via vacature een bouwer dus Wim zal wel gekozen worden.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
kijk die loozers nou staan
3 muskeniksnaksen
Gio, Ivan,Mark
overleg of de nieuwe mogen roken en hoe veel![]()
![]()
![]()
![]()
Ze krijgen 5 sigaretten per dag. Hadden ze zelf eens moeten hebben. Wat zijn ze zich kinderachtig aan het gedragen zeg
Volg je hart, want dat klopt....![]()
En dat vieze 'gepluk' aan dat baardje.quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:42 schreef Cir het volgende:
kijk die loozers nou staan
3 muskeniksnaksen
Gio, Ivan,Mark
overleg of de nieuwe mogen roken en hoe veel![]()
![]()
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
die drie laten hen ware aard zienquote:Op woensdag 17 juni 2015 13:42 schreef ammartje het volgende:
Ze krijgen 5 sigaretten per dag. Hadden ze zelf eens moeten hebben. Wat zijn ze zich kinderachtig aan het gedragen zegIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Mark poept z'n broek al haast vol, die is bang dat de rest het niet leuk vind. Hoop dat Mark afgestraft wordt en Gina straks eruit gestemd wordtquote:
Volg je hart, want dat klopt....![]()
Wat een eigendunk hebben die mannen (met name Ivan en Mark). Wat/wie geeft hen het recht om zo te doen? Dat ze menen de baas te zijn? Opdracht van de regie?Amor Vincit Omnia!![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:42 schreef ammartje het volgende:
Ze krijgen 5 sigaretten per dag. Hadden ze zelf eens moeten hebben. Wat zijn ze zich kinderachtig aan het gedragen zegwalgelijk ditquote:Op woensdag 17 juni 2015 13:42 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En dat vieze 'gepluk' aan dat baardje.![]()
En dan zeggen: Ik geloof dat de groep het niet leuk vindt dat we zo met de nieuwe doenquote:Op woensdag 17 juni 2015 13:45 schreef Teddeke het volgende:
Wat een eigendunk hebben die mannen (met name Ivan en Mark). Wat/wie geeft hen het recht om zo te doen? Dat ze menen de baas te zijn? Opdracht van de regie?
----------------------------
Walgelijk is het.quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:42 schreef ammartje het volgende:
Ze krijgen 5 sigaretten per dag. Hadden ze zelf eens moeten hebben. Wat zijn ze zich kinderachtig aan het gedragen zeg"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Stiff: Maddy gaat op Gio lijken..
Bjorn: Nou dat kan, als ze maar weet dat als Gio weg is IK ga presenteren.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Precies!quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:45 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En dan zeggen: Ik geloof dat de groep het niet leuk vindt dat we zo met de nieuwe doenAmor Vincit Omnia!![]()
Ze zijn nu bezig over Bas. Hoe hij aan het geld komt, en hoe hij het 'verkeerd' doet.----------------------------
quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Stiff: Maddy gaat op Gio lijken..
Bjorn: Nou dat kan, als ze maar weet dat als Gio weg is IK ga presenteren.![]()
![]()
![]()
I will do what i must !!![]()
Wat een kleuterklas.quote:Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Ik zou ook bang zijn, voor Bas de mootjeshakker. De enige normale daar momenteel.quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De heren zijn bang en jaloers op Bas.FHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
Nu ik er zo over nadenk: er zijn er heel veel die van mij meteen linea recta naar huis mogen!
Amor Vincit Omnia!![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:48 schreef rico80 het volgende:
Stef Iedereen in de loods: Ik denk dat Ivan Talpa het al weet. Die bouwer.
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Ik nam Bjorn al haast niet serieus maar had nog wel sympathie voor hem omdat die altijd de pineut was. Na die 3 laffe stemmen op collie mag hij van mij ook opdonderen.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Nutteloze hokjes waar niks mee gedaan wordt. Talpa zocht een bouwer via vacature niet zo heel lang geleden.quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Wat gaan ze nog allemaal bouwen daar dan ?Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Ik vermoed nu een hippie achtig type nog.quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:52 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Nutteloze hokjes waar niks mee gedaan wordt. Talpa zocht een bouwer via vacature niet zo heel lang geleden.
Die staan ook in het basis script.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
utopia is net Nederland, als je je kop boven het maaiveld steekt,word die er afgehakt.quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De heren zijn bang en jaloers op Bas.![]()
Moet zeker een super gezellige hippie zijnquote:Op woensdag 17 juni 2015 13:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vermoed nu een hippie achtig type nog.
Die staan ook in het basis script.![]()
I will do what i must !!![]()
Zou Stef de Hippie zijn ? Lol...quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Moet zeker een super gezellige hippie zijn
Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
gelukkig zit er witte wijn meuk
in de zak voor de newbee's
pindakaas en bruine bonen, 1 slaapzak
![]()
je moet er denk ik bij zijn om het hylarische ervan te te
ehm zien ofzo![]()
Gaan die 2 nieuwe echt in een soort lockdown?Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Ik denk dat ze zich zorgen maken over Bas omdat die zich totaal niets aantrekt van de gevestigde orde.
Het zal hem allemaal de reet roesten, hij heeft gewoon hout gepakt voor zijn terras, Gio boos, maakt Bas niets uit.
Hij heeft budget gevraagd voor zijn beachhuis, niet gekregen, toch gewoon gebouwd met zooi die er nog lag.
Hij doet gewoon de koeien 's morgens, samen met Ivan, is daardoor lekker bijtijds op en verzandt niet in oeverloos gehang op de vide daardoor.
Ivan waardeert dit waarschijnlijk, klets gezellig met hem en daardoor heeft hij Ivan ook ingepakt.
Ik mag hem wel, die Bas![]()
Het ergste vind ik nog het plezier waarmee Ivan, Mark en Gio dit verkopen. Nieuwkomertje pesten, dikke pret.quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:56 schreef Cir het volgende:
gelukkig zit er witte wijn meuk
in de zak voor de newbee's
pindakaas en bruine bonen, 1 slaapzak
![]()
je moet er denk ik bij zijn om het hylarische ervan te te
ehm zien ofzo![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:57 schreef Verida het volgende:
Ik denk dat ze zich zorgen maken over Bas omdat die zich totaal niets aantrekt van de gevestigde orde.
Het zal hem allemaal de reet roesten, hij heeft gewoon hout gepakt voor zijn terras, Gio boos, maakt Bas niets uit.
Hij heeft budget gevraagd voor zijn beachhuis, niet gekregen, toch gewoon gebouwd met zooi die er nog lag.
Hij doet gewoon de koeien 's morgens, samen met Ivan, is daardoor lekker bijtijds op en verzandt niet in oeverloos gehang op de vide daardoor.
Ivan waardeert dit waarschijnlijk, klets gezellig met hem en daardoor heeft hij Ivan ook ingepakt.
Ik mag hem wel, die Bas![]()
Helemaal waar. Daarom vind ik hem ook top.
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:57 schreef Verida het volgende:
Ik mag hem wel, die Bas
newbee's maken een soort bedje van de ouwe bankstel kussens
u weet wel..die van de schimpie tenen
wippestijn feesten van PP en corry
und so weiter
![]()
![]()
Wel een goeie, eventuele concurentie gelijk in de kiem te smoren met een lockdown, maar het zegt ook wel wat over de nieuwkomers............ kan ook beide zeggen "Hallo we zijn hier om kennis te maken, en jullie beoordelen niet alleen ons, maar wij moeten straks onze keus ook kunnen overwegen" Dus rot op met lockdown.Make trouble not war![]()
Madelon zei iets over "er moet alleen een kaarsje bij" en er volgde een streamlock.
Kaarsjes zullen nog wel een gevoelig punt zijn sinds LauraB.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.![]()
Heb de streams niet aan maar op zich lijkt het me wel geinig. Die nieuwen komen toch ook voor het avontuur?TEAM TAFEL![]()
ja lekker met je hoofd in de poepquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:00 schreef rowan634 het volgende:
Heb de streams niet aan maar op zich lijkt het me wel geinig. Die nieuwen komen toch ook voor het avontuur?![]()
![]()
Leuk bedacht van de heren die zelf in totale 'luxe' in de loods aankwamen (behalve Gio dan) om de nieuwen "back to basic" te sturen......Amor Vincit Omnia!![]()
Eerst slopen dan weer bouwenquote:Op woensdag 17 juni 2015 13:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Wat gaan ze nog allemaal bouwen daar dan ?"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Tja de geen wetten en geen regels moeten ook uitgelegd worden hèquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:01 schreef Teddeke het volgende:
En inmiddels zijn we toe aan de 20e streamlock volgens mij
konden ze zeggen wat ze willen ik deed dat niet hoorquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:01 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ja lekker met je hoofd in de poep![]()
maar goed ik zou daar sowieso nooit naar toe gaan
TEAM TAFEL![]()
Nieuwkomers zijn altijd al slecht behandeld maar dit is gewoon schofterig"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Maddyquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:01 schreef rowan634 het volgende:
Wie is het leukst tot nu toe?
Had echt gedacht dat die paaldanser erin kwam
ik hoop zo dat ze straks zeggen,mark jij had toch zoveel lol.
kijken hoe lollig het is als gina naar huis gaat.
een voordeel binnen een week staat ze bij het hek om te vertellen met wie ze neukt![]()
![]()
Wim wil meubels gaan maken.quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:01 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Eerst slopen dan weer bouwen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: