Precies!quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:45 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En dan zeggen: Ik geloof dat de groep het niet leuk vindt dat we zo met de nieuwe doen
quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Stiff: Maddy gaat op Gio lijken..
Bjorn: Nou dat kan, als ze maar weet dat als Gio weg is IK ga presenteren.
Wat een kleuterklas.quote:
Ik zou ook bang zijn, voor Bas de mootjeshakker. De enige normale daar momenteel.quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De heren zijn bang en jaloers op Bas.
quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:48 schreef rico80 het volgende:
Stef Iedereen in de loods: Ik denk dat Ivan Talpa het al weet. Die bouwer.
Nutteloze hokjes waar niks mee gedaan wordt. Talpa zocht een bouwer via vacature niet zo heel lang geleden.quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Wat gaan ze nog allemaal bouwen daar dan ?
Ik vermoed nu een hippie achtig type nog.quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:52 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Nutteloze hokjes waar niks mee gedaan wordt. Talpa zocht een bouwer via vacature niet zo heel lang geleden.
utopia is net Nederland, als je je kop boven het maaiveld steekt,word die er afgehakt.quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De heren zijn bang en jaloers op Bas.
Moet zeker een super gezellige hippie zijnquote:Op woensdag 17 juni 2015 13:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vermoed nu een hippie achtig type nog.
Die staan ook in het basis script.
Zou Stef de Hippie zijn ? Lol...quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Moet zeker een super gezellige hippie zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |