Ik snap niet dat als er kinderen.in het spel zijn, dat je publiekelijk zo tekeer gaat tegen/om je ex. Zijn die wijven dan zo gefrustreerd? Ga dan naar een maatschappelijk werker als je je verhaal zo nodig kwijt moet.quote:Op donderdag 10 december 2015 16:57 schreef Marrije het volgende:
Sterren...als lange frans hier vermeld wordt dan deze ook.
[..]
.
http://m.telegraaf.nl/pri(...)verhaal-van-virginia
En dan ook niet één keer, maar de zoveelste keerquote:Op donderdag 10 december 2015 19:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat als er kinderen.in het spel zijn, dat je publiekelijk zo tekeer gaat tegen/om je ex. Zijn die wijven dan zo gefrustreerd? Ga dan naar een maatschappelijk werker als je je verhaal zo nodig kwijt moet.
Dan nog. Kansloos.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zal wel leuk voor die dirt betaald worden.
dat ze daar bijna 3 jaar voor nodig had om daar achter te komen...quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:24 schreef Michelangela het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)orn-uit-elkaar.dhtml In het artikel van het AD wordt vermeld dat de relatie is stukgelopen op de onvervulde kinderwens van Hind.
Wat vind je daar zo grappig aan?quote:Op dinsdag 15 december 2015 19:15 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dat ze daar bijna 3 jaar voor nodig had om daar achter te komen...
Dat is toch niet zo heel vreemd? Het blijkt dat niet iedere BN-er meteen aan een liefdesbaby denkt als ze een nieuwe relatie hebben.quote:Op dinsdag 15 december 2015 19:15 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dat ze daar bijna 3 jaar voor nodig had om daar achter te komen...
quote:Op dinsdag 15 december 2015 19:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat vind je daar zo grappig aan?
t lijkt mij dat je iets als een kinderwens veel eerder bespreekt dan in t derde jaar van je relatie, zeker als één van de twee op een leeftijd is dat hij al volwassen kinderen heeftquote:Op dinsdag 15 december 2015 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo heel vreemd? Het blijkt dat niet iedere BN-er meteen aan een liefdesbaby denkt als ze een nieuwe relatie hebben.
Ehm, misschien kon ze niet zwanger worden?quote:Op dinsdag 15 december 2015 19:29 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
[..]
t lijkt mij dat je iets als een kinderwens veel eerder bespreekt dan in t derde jaar van je relatie, zeker als één van de twee op een leeftijd is dat hij al volwassen kinderen heeft
Of wilde hij het knoopje er niet uit laten halen terwijl hij eerder min of meer toegezegd had dat wel te zullen doen?quote:Op dinsdag 15 december 2015 19:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ehm, misschien kon ze niet zwanger worden?
dat haal ik er niet uit, dan zou t een onvervulde kinderwens van hun beiden zijnquote:Op dinsdag 15 december 2015 19:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ehm, misschien kon ze niet zwanger worden?
Hoe dan ook niet iets om je vrolijk over te maken.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:23 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dat haal ik er niet uit, dan zou t een onvervulde kinderwens van hun beiden zijn
quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:13 schreef Syntix het volgende:
Opvallend veel vrouwen altijd in zulke topics. Blijkbaar vinden vrouwen het erg belangrijk wat er met sterren (who gives a fuck) aan de hand is
Voetbal. Who gives a fuck.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:13 schreef Syntix het volgende:
Opvallend veel vrouwen altijd in zulke topics. Blijkbaar vinden vrouwen het erg belangrijk wat er met sterren (who gives a fuck) aan de hand is
Moet jij niet in een VBL topic over Rafael van der Vaart gaan zitten mauwen, dan kun je in SHO ook nog een beetje meepraten.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:13 schreef Syntix het volgende:
Zonder kind heeft ze geen zekerheid op z'n money natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 december 2015 19:24 schreef Pisces29 het volgende:
Jammer als dat dat de reden is en je verder samen gelukkig was...
in SHO praten over Van der Vaart is inmiddels interessanter dan in VBLquote:Op dinsdag 15 december 2015 21:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moet jij niet in een VBL topic over Rafael van der Vaart gaan zitten mauwen, dan kun je in SHO ook nog een beetje meepraten.
Oh vast wel iemand, maar toen ik het hoorde was ook mijn eerste gedachte: 'ahhhw, en dat voor ze een kindje heeft kunnen maken om de alimentatie veilig te stellen...'quote:Op woensdag 16 december 2015 02:03 schreef vencodark het volgende:
Alsof niemand op een miljonair verliefd kan worden zónder dat diegene op z'n geld uit is.
Hij heeft volgens mij altijd al gezegd dat hij geen kinderen meer wilde. En dat kan ik me ook goed voorstellen.quote:Op woensdag 16 december 2015 05:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh vast wel iemand, maar toen ik het hoorde was ook mijn eerste gedachte: 'ahhhw, en dat voor ze een kindje heeft kunnen maken om de alimentatie veilig te stellen...'![]()
De beste man was kennelijk bang voor hetzelfde
![]()
Maar ik heb ook geen hele hoge pet op van Hind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |