Verhuizen zou geen optie zijn?quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:36 schreef Karina het volgende:
[..]
En omgeving. Sowieso is het gros van de vacatures afkomstig uit Amsterdam. Plus: waarom zou een werkgever iemand uit Amsterdam aannemen als hij ook iemand uit de stad zelf kan krijgen, scheelt je reiskosten uitbetalen.
Daar heb ik geen verstand van, zelf nooit een probleem gehad met een woning te vinden.quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Alsof het zo makkelijk is een woning te vindenDat is nog lastiger dan een baan.
Tja ik heb blijkbaar te hoge eisen danquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Daar heb ik geen verstand van, zelf nooit een probleem gehad om een woning te vinden.
Viel mij ook op.quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gaan ze nepsollicitatiebrieven schrijven met grammaticafouten in de brieven afkomstig van 'Marokkaanse Nederlanders'. En dan verbaasd zijn als ze minder worden uitgenodigd op gesprek
[..]
LTDVK is toch ook een Marokkaan? Of was het nou een Turk.quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Viel mij ook op.
Sowieso kan ik de uitkomsten niet echt verwonderlijk vinden. Marokkanen hebben een bijzonder negatieve reputatie opgebouwd in dit land. Het is vooral vervelend voor de goedwillenden, die hieronder lijden.
Wollah zemmer.quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
LTDVK is toch ook een Marokkaan? Of was het nou een Turk.
Nee, gewoon paardenlul.quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
LTDVK is toch ook een Marokkaan? Of was het nou een Turk.
Nou ja zeg, mij een beetje gewoon noemenquote:
Geitjes ofzo.quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:03 schreef Specularium het volgende:
Kunnen best random plaatjes van dieren hier en daar in een OP.
Ga jij nou ook al zo beginnen, wat heb je nodig van Harry?quote:
Niks. Ik zocht gewoon een dierengifje in één van de eerdere topics en kwam toen deze tegen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga jij nou ook al zo beginnen, wat heb je nodig van Harry?
Al heeft hij op bepaalde punten natuurlijk wel gewoon gelijk. Op dat inkorten na dan, dat slaagt nergens op en geeft alleen maar meer gezeik.quote:Op woensdag 17 juni 2015 16:18 schreef Specularium het volgende:
Efteling is nu bezig met een tl;dr post voor feedback.
Haha ja.quote:Op woensdag 17 juni 2015 16:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Al heeft hij op bepaalde punten natuurlijk wel gewoon gelijk.
In 1 postquote:
quote:
quote:lijkt me trouwens ook wel een goed idee.
Haha, ja.quote:Op woensdag 17 juni 2015 16:57 schreef Specularium het volgende:
Ik doe net alsof hij gelijk heeft en ga er gewoon helemaal niks mee doen.
Doet me nog het meeste denken aan ditquote:Op woensdag 17 juni 2015 17:10 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Dit schokt niemand meer, ze hadden beter Mohammed kunnen gebruiken.
Maar dan kunnen ze niet meer touren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |