quote:Op woensdag 17 juni 2015 02:10 schreef moemoe het volgende:
Doe mij maar een Franse film. Prachtige taal.
Oui, c'est vrai! T'as un film préféré?quote:Op woensdag 17 juni 2015 02:10 schreef moemoe het volgende:
Doe mij maar een Franse film. Prachtige taal.
Ik heb wel een Italiaanse favoriet: La vita è bella.quote:Op woensdag 17 juni 2015 02:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oui, c'est vrai! T'as un film préféré?
Die heb ik wel eens gezien, ik wil La Grande Bellezza ook nog wel zien.quote:Op woensdag 17 juni 2015 02:39 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb wel een Italiaanse favoriet: La vita è bella.
Die film is nog niet eens zo heel oud.quote:Op woensdag 17 juni 2015 02:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die heb ik wel eens gezien, ik wil La Grande Bellezza ook nog wel zien.
Ik zelf ook niet.quote:Op woensdag 17 juni 2015 02:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Die film is nog niet eens zo heel oud.
Op naar 't filmhuis dan.quote:Op woensdag 17 juni 2015 02:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zelf ook niet.
Alleen draait Pathé de artsy filmen niet zo vaak, zeg maar: bijna nooit.
Ja, maar bij Pathé heb ik een unlimited kaartje en dat heb je bij het filmhuis niet.quote:
Als je gezelligheid zoekt (of ik weet niet wat je nodig hebt of wil), dan kun je op heel veel plekken terecht 's nachts.quote:
Maar niet op fok de laatste tijdquote:Op woensdag 17 juni 2015 02:47 schreef moemoe het volgende:
[..]
Als je gezelligheid zoekt (of ik weet niet wat je nodig hebt of wil), dan kun je op heel veel plekken terecht 's nachts.
Wat een focus op 't blauwe haarquote:Op woensdag 17 juni 2015 02:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, maar bij Pathé heb ik een unlimited kaartje en dat heb je bij het filmhuis niet.
La vie d'Adèle (2013) - IMDb
Deze heb ik wel in het filmhuis gezien overigens.
Ja, daarom: doe ondertussen ook andere dingen.quote:
Ging over een coming out van een meisje, intrigerend verhaal. Ook wel wat expliciete scenes, waarbij de regisseur wel vrij veeleisend bleek te zijn heb ik gehoord.quote:Op woensdag 17 juni 2015 02:49 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wat een focus op 't blauwe haar.
Was it good?
Ik heb niet echt wat anders te doenn.quote:Op woensdag 17 juni 2015 02:50 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, daarom: doe ondertussen ook andere dingen.
Wat minder de focus op FOK! en meer verspreiden: dan valt het wat minder op dat het niet zo druk is. En ervaar je het niet als storend.
Good.quote:Op woensdag 17 juni 2015 02:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ging over een coming out van een meisje, intrigerend verhaal. Ook wel wat expliciete scenes, waarbij de regisseur wel vrij veeleisend bleek te zijn heb ik gehoord.
Levert wel een goede film op.
*kuch*quote:Op woensdag 17 juni 2015 01:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was ook een grapje want ik heb helemaal geen vrienden.
quote:Op woensdag 17 juni 2015 05:14 schreef Peunage het volgende:
Om jullie toch gerust te stellen, ik ben aangekomen in de Filipijnen. Na freaking 2 dagen later meer
| 1 | [date=1/1/2016] |
Wat is er op 1 januari 2016?quote:Op woensdag 17 juni 2015 11:18 schreef LTVDK het volgende:
Nog 198 dagen tot vrijdag 1 januari 2016
[ code verwijderd ]
Nuttige code dit
Geen idee, ik dacht voer gewoon een datum inquote:
Oh ik dacht misschien ben je dan jarig of zo.quote:Op woensdag 17 juni 2015 11:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee, ik dacht voer gewoon een datum in.
Nog 1 dagen tot donderdag 18 juni 2015
Ben je gek ofzo?quote:Op woensdag 17 juni 2015 02:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb vorig jaar ook alle Lord of the rings films (extended editie uiteraard) alle drie achter elkaar bij Pathé gezien, dat was erg leuk.
Ik was 3 weken geleden jarig, dat valt volgend jaar niet opeens op een andere dag ofzoquote:Op woensdag 17 juni 2015 11:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik dacht misschien ben je dan jarig of zo.
Dat soort dingen onthoud ik niet hoor.quote:Op woensdag 17 juni 2015 11:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was 3 weken geleden jarig, dat valt volgend jaar niet opeens op een andere dag ofzo
Zal de leeftijd zijn, dan begin je soms dingen te vergeten.quote:Op woensdag 17 juni 2015 11:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat soort dingen onthoud ik niet hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |