Omdat je mij stiekem toch wel een beetje lief vindtquote:Op woensdag 17 juni 2015 21:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had het getypt...en toen dacht ik, laat ik vandaag eens netjes zijn.
Weet verder ook niet waarom.
Filmpje van vorige meet: FB / FOK!tv: Wat doe jij voor een FOK!shirt #1quote:Op woensdag 17 juni 2015 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij de Thai Princess sluit ik me bij jullie aan
Nee, dat zwembad is er wel één keer per week, maar hij moet het huis wel delen met zijn zusje en zijn oom en tante.quote:Op woensdag 17 juni 2015 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Villa met zwembad? Ik hou er van dat hij goed wordt verzorgd, maar hij moet ook niet spoiled raken.
Ik onthoud me van commentaar.quote:Op woensdag 17 juni 2015 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat je mij stiekem toch wel een beetje lief vindt
#dag16 nu. Wanneer gaan we een expeditie opzetten?quote:Op woensdag 17 juni 2015 21:50 schreef timmmmm het volgende:
Maar jongens, anonymoussie is dus al 3 weken niet meer gespot. Dat is wel een beetke heftig.
Kunnen we op onderzoek uitgaan
Laat ik zeggen dat ik niet per se gefilmd wil worden.quote:Op woensdag 17 juni 2015 21:50 schreef moemoe het volgende:
[..]
Filmpje van vorige meet: FB / FOK!tv: Wat doe jij voor een FOK!shirt #1
Ja dusquote:
Wat een draak van een TTquote:Op woensdag 17 juni 2015 21:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
NWS / [NWS SC] We blijven voor altijd 25/35!
Klinkt als een soort familievakantie aan de Spaanse kust.quote:Op woensdag 17 juni 2015 21:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, dat zwembad is er wel één keer per week, maar hij moet het huis wel delen met zijn zusje en zijn oom en tante.
Ik denk dat dst voor niemand leuk isquote:Op woensdag 17 juni 2015 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat ik niet per se gefilmd wil worden.
Ben jij toevallig in beeld?quote:Op woensdag 17 juni 2015 21:50 schreef moemoe het volgende:
[..]
De kooi is in hxbxd --> 70cm x 82cm x 54 cmquote:Op woensdag 17 juni 2015 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Klinkt als een soort familievakantie aan de Spaanse kust.
Ik ben ontzettend knap anders.quote:Op woensdag 17 juni 2015 21:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat dst voor niemand leuk is
Typisch formaat van een vakantiebungalow dusquote:Op woensdag 17 juni 2015 21:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
De kooi is in hxbxd --> 70cm x 82cm x 54 cm
Okequote:Op woensdag 17 juni 2015 21:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben ontzettend knap anders.
Njos, Specularium en Uccie kunnen en willen dit getuigen.
In dat topic post die deoxyribonucleinezuur-user...Marianne, had jij het daar niet over vorige keer?quote:Op woensdag 17 juni 2015 21:50 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat is voor mij natuurlijk slappe/erecte toestandquote:Op woensdag 17 juni 2015 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben erg blij dat ik nog geen 25/35 ben
Ik mag het daar niet zeggen want het is geen SC maar ik moest toch hier in mijn badkuip even heel hard lachen om je botergrapquote:Op woensdag 17 juni 2015 21:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Typisch formaat van een vakantiebungalow dus
Oh 85cm hoog zelfs.quote:Op woensdag 17 juni 2015 21:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Typisch formaat van een vakantiebungalow dus
Geloof het niet, tenzij ik weer aan het raaskallen was.quote:Op woensdag 17 juni 2015 21:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
In dat topic post die deoxyribonucleinezuur-user...Marianne, had jij het daar niet over vorige keer?
Ik kan dit ook bevestigen, ik heb je wel eens gezien tijdens een hete camsessie.quote:Op woensdag 17 juni 2015 21:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben ontzettend knap anders.
Njos, Specularium en Uccie kunnen en willen dit getuigen.
Dat sowieso, maar dan was dit iemand anders.quote:Op woensdag 17 juni 2015 22:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Geloof het niet, tenzij ik weer aan het raaskallen was.
Heb nog hoofdpijn van al dat gewauwel.quote:Op woensdag 17 juni 2015 22:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Geloof het niet, tenzij ik weer aan het raaskallen was.
Bedankt Yoki, ik wist dat ik op je kon rekenen! Jouw masker mocht er ook wezen!quote:Op woensdag 17 juni 2015 22:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik kan dit ook bevestigen, ik heb je wel eens gezien tijdens een hete camsessie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |