Dit.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:45 schreef Pulzzar het volgende:
Op zo'n leeftijd nog zo kinderachtig en negatief zijn.
Of bruin, dan is ie moslim met zo'n bidplekquote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:43 schreef Szura het volgende:
Als die opa die wrat op z'n kop nou rood verft, is ie boeddhistisch
Goed volk belt niet aan.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:48 schreef tralalala het volgende:
Stadsvrouw, iedereen weet dat je niet via de voordeur naar binnen gaat.
Na deze uitzending heeft hij nooit meer vriendenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:50 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Juist dan zou hij zich wat inschikkelijker moeten opstellen.
Allemaal scheurtjes in het asfalt jaquote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij heeft toch helemaal niets over een inrit gezegd? Ik heb het idee dat het gewoon een beetje een domme oude man is.
Irak is een goed land voor deze ouwe gekquote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:53 schreef Sked het volgende:
Misschien moet die man gewoon lekker op St. Helena gaan wonen
Syrie.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Irak is een goed land voor deze ouwe gek
Je zou hem maar als buurman hebbenquote:
Is ook beter voor hemquote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:56 schreef Sked het volgende:
Die ouwe krijgt echt een spontane hartstilstand hiervan
De essentie is volgens mij dat hij de tekst m.b.t. het recht van overpad niet goed begrijpt. In die tekst staat dat het pad drie meter breed is. Meneer maakt daaruit op dat de inrit drie meter breed mag zijn, maar dat is niet waar die tekst over gaat. De tekst gaat over het pad van de openbare weg náár de inrit, niet over de inrit an sich. De inrit ligt in de lengterichting langs het pad en kan dus in principe zo breed zijn als je maar wilt.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij heeft toch helemaal niets over een inrit gezegd? Ik heb het idee dat het gewoon een beetje een domme oude man is.
Hij had 2 weken de kans om het zelf te doen. Kennelijk had hij daar geen zin in. Dat de buurman het dan zelf doet is prima.quote:Op woensdag 17 juni 2015 18:36 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Wat een tenenkrommende seniele ouwe zak. Beweert dat hij zich ergert aan mensen die zich niet aan de regels houden, maar ondertussen is hij zelf degene die zich niet aan de regels houdt of gewoon z'n eigen regels bedenkt. Zelfs de bindende (!) uitspraak van mr. Visser (stuk van het hek afzagen) is hij niet nagekomen. Nou ja, over een paar jaar lost het probleem zichzelf op. Kunnen ze hem begraven onder 1 van die mooie betonnen palen.
Ja erg triest dit!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:45 schreef Pulzzar het volgende:
Op zo'n leeftijd nog zo kinderachtig en negatief zijn.
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die andere vent zou een broer van Wilfred Genee kunnen zijn
Ik ook, maar ik vind het ook wel zielig. Dat mens is emotioneel zo instabiel. Jammer dat ze niet ontvankelijk was voor complimenten.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik moest wel keihard lachen om die oude teef met d'r hondensalon.
Ze is volledig overspannen doordat ze de hele dag moet opletten dat de honden niet blaffen - eigen honden en honden van de klanten en daardoor nooit meer ontspannen kan.quote:Op donderdag 18 juni 2015 01:22 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik vind het ook wel zielig. Dat mens is emotioneel zo instabiel. Jammer dat ze niet ontvankelijk was voor complimenten.
Ik snap het wel. Ik heb zelf ook een huisdier en dat is voor mij een stuk meer dan 'gewoon wat bezit'. Als anderen daar kritiek op hebben en daartoe juridische stappen ondernemen, zou mij dat persoonlijk erg raken. Die vrouw houdt erg van haar honden en van haar beroep als hondenkapster (zo noem je dat toch?).quote:Op donderdag 18 juni 2015 02:22 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Ze is volledig overspannen doordat ze de hele dag moet opletten dat de honden niet blaffen - eigen honden en honden van de klanten en daardoor nooit meer ontspannen kan.
Ze was dus hysterisch toen ze de cameraploeg met de buren in het oog kreeg en zal ook uit hysterie de tuin eruit geropt hebben. Logisch dat ze met niemand meer praten wil. Ik denk niet dat ze wat kan met de complimenten. Dat bedrijf (kennel, kapsalon) heeft ze al heel lang, dus daar had in het hondenschema rekening mee gehouden moeten worden.
Ja, of het is gewoon een krankzinnige.quote:Op donderdag 18 juni 2015 02:22 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Ze is volledig overspannen doordat ze de hele dag moet opletten dat de honden niet blaffen - eigen honden en honden van de klanten en daardoor nooit meer ontspannen kan.
Ze was dus hysterisch toen ze de cameraploeg met de buren in het oog kreeg en zal ook uit hysterie de tuin eruit geropt hebben. Logisch dat ze met niemand meer praten wil. Ik denk niet dat ze wat kan met de complimenten. Dat bedrijf (kennel, kapsalon) heeft ze al heel lang, dus daar had in het hondenschema rekening mee gehouden moeten worden.
twitter:RijdendeRechter twitterde op dinsdag 23-06-2015 om 19:01:19Meneer Baltus vond de uitspraak van meester Visser erg tegenvallen. En inmiddels zijn er nieuwe problemen. Vanavond in De #RijdendeRechter. reageer retweet
kun je zo een hondenriem aan doenquote:
Ik heb haar abortus laten plegenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:26 schreef tralalala het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu zal ze wel weer helemaal MAD zijn op de school omdat ze zwanger geschopt is, tijdens een dronken avontuurtje
Die eiser doet me teveel denken aan Jan Slagter en Jan Slagter is een lul.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat import denkt alles maar te kunnen maken.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ken ook een darter, die dat graag doet.
John van den Brom doet dat ook graag. Lekker knuffelen, lekker kusjes geven.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ken ook een darter, die dat graag doet.
twitter:
Mooi filmpje van Geert. Geen woord Grunnings bie.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
John van den Brom doet dat ook graag. Lekker knuffelen, lekker kusjes geven.
Ach, John mag dat WANT HIJ GAAT..twitter:
Ah, daar is die 'Oh wat een grote pik'-look.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:26 schreef tralalala het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu zal ze wel weer helemaal MAD zijn op de school omdat ze zwanger geschopt is, tijdens een dronken avontuurtje
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:26 schreef tralalala het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien mag het nu legaal (18+).quote:
tja limbo's he.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Die twee wijven hebben een vervelend accent.
Limburgersquote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Leuk juistquote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
'quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:46 schreef ddx het volgende:
Ligt het aan mij of doen ze dit jaar meer (teveel) herhaling van eerdere uitzending ?
In Limburg is geen water.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:46 schreef WEST het volgende:
[..]
'
nee waren limbo's die in friesland gaan varen.
euh volgens mij loopt de Maas er doorquote:
Als Limburg het water opruimt heeft de Rotterdamse haven een probleem.quote:
Tja als er wordt gezegd dat er geen water loopt en er toch een rivier door heen tja.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik wist dat deze opmerking ging komen.
Zit ook nog een mannelijke leraarquote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Zitten er alleen maar wijven op die boot?
Straks gaan ze nog foute dingen met elkaar doen.
Stuurboord, bakboord, link rechts. Trucker FM.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eerst gaat Rob de leraar dr een lesje leren stuurboord
Natuurlijkquote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Zitten er alleen maar wijven op die boot?
Straks gaan ze nog foute dingen met elkaar doen.
Dat kunnen die limbo,s niet meer volgen , dat voorrang geven aan de drankquote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Stuurboord, bakboord, link rechts. Trucker FM.
En zonder alcoholquote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Klopt, maar dat doe ik niet met een stel domme sletjes en docenten
ik nu ook niet (vroeger wel) nu zeilen met een voetbalteam en daar wordt wel gezopen ook aan boordquote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Klopt, maar dat doe ik niet met een stel domme sletjes en docenten
Limburgers geven altijd de leidsman de schuld.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat kunnen die limbo,s niet meer volgen , dat voorrang geven aan de drank
In het Vlaams/Duitsquote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Limburgers geven altijd de leidsman de schuld.
dat is voor de showquote:
Die laatste zaak was vooral interessant vanwege de media-aandacht.quote:
Die hebben allemaal een stuk vlaai voor de ogen hangen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat kunnen die limbo,s niet meer volgen , dat voorrang geven aan de drank
Die vlaai zit vol met flesjes fristi uit Duitslandquote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die hebben allemaal een stuk vlaai voor de ogen hangen.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Godverdomme die vieze Janet van een Schiedsrichterrr
Nee, wat een bullshit van het schoolbestuur.quote:
De stinkturkquote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:43 schreef Zipportal het volgende:
Ik hoop dat ze in Vervolgd ook naar die andere buitenlandse tokkie gaan. Die wilde uitbreiden boven het balkon van een oud vrouwtje. En werd flink getreiterd.
quote:De coniferen zijn het kind van de rekening. In Lage Zwaluwe beslist meester Visser dat de coniferenhaag tussen de familie Rouss en hun buren Marieke en René weg moet en plaats moet maken voor een gezamenlijke schutting. Jetske gaat kijken hoe de schutting er bij staat in Lage Zwaluwe. In Soest moet het rijtje vernielde coniferen definitief wijken die mevrouw Elisabeth heeft laten staan om haar matje tegen te kunnen uitkloppen. Haar buurvrouw kijkt tegen de sip hangende takken aan en krijgt gelijk als ze bij meester Visser eist dat de coniferen moeten verdwijnen. Maar zoals wel vaker in de Rijdende Rechter is te zien, blijkt dat er veel meer speelt tussen de buren dan ruzie over coniferen.
Kan wel geld schelenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:29 schreef TigerXtrm het volgende:
Zeiken op een centimeter meer of minder
Ze ziet er niet alleen zo uitquote:
welke, de oude of de lesbo?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
oja, de 'heks'
mindere uitzending maar wat een raar wijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |