Ik heb even teruggezocht, het is Patapon! Lijnloos heeft volgens mij wel een pokémon (gedaan), maar dat is dezelfde afmeting als die eerder gepost werd. (De mijne is ook ongeveer zo groot, overigens).quote:Op woensdag 17 juni 2015 10:09 schreef Tyler-Girl het volgende:
Was het niet Lijnloos die met zo'n groot Pokemon borduursel bezig was? (weet het niet zeker hoor...)
Ah, oke. Ik heb Lijnloos er wel eens over gehoord in het haaktopic. Borduur zelf niet, dus volg het topic ook niet.quote:Op woensdag 17 juni 2015 11:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb even teruggezocht, het is Patapon! Lijnloos heeft volgens mij wel een pokémon (gedaan), maar dat is dezelfde afmeting als die eerder gepost werd. (De mijne is ook ongeveer zo groot, overigens).
Wat zijn je plannen?quote:Op woensdag 17 juni 2015 11:54 schreef Samzz het volgende:
Morgen mijn steigerhouten borden ophalen, eens kijken of ik daar wat moois van kan maken.
ik kwam niet verder dan denken waarom zou je willen eten van steigerhouten bordenquote:Op woensdag 17 juni 2015 11:54 schreef Samzz het volgende:
Morgen mijn steigerhouten borden ophalen, eens kijken of ik daar wat moois van kan maken.
Offfff... We kunnen hier ook een iSketch topic openen en dan onze beste iSketch creaties screenshotten en postenquote:Op woensdag 17 juni 2015 01:54 schreef moemoe het volgende:
Ik heb nog steeds werkjes liggen voor CRE.
Misschien moet ik Isketch even links laten liggen en mijn creativiteit loslaten op die werkjes.
Ja dankjewelquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja dankjewelFucking sick serieus
![]()
Mijn hele klas haat me nuOmdat ik vorige keer precies hetzelfde had
Mensen die maanden leren hebben een onvoldoende, en ik krijg met een halve samenvatting doorlezen op de dag zelf nog een voldoende
Ik denk serieus dat ik elke keer gewoon mazzel heb met goed gegokte vragenquote:Op woensdag 17 juni 2015 13:31 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]![]()
![]()
Dus je bent eigenlijk gewoon super slim!
Zeg, don't ruin it, je bent gewoon heul slim kquote:Op woensdag 17 juni 2015 13:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat ik elke keer gewoon mazzel heb met goed gegokte vragen
To be honest, die tentamens zijn ook niet serieus te nemen. Het is allemaal meerkeuze, je moet 2/3e goed hebben voor een voldoende, maar van alle 3 de meerkeuzeopties zijn er altijd wel 1 of 2 die je gelijk kunt wegstrepen omdat het fucking bullshit is. Beetje logisch nadenken.
Verder wist ik nauwelijks wat van de stof
SOBERZO DE SLIMPSTE PERSOON OP DE WERELTquote:Op woensdag 17 juni 2015 13:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Zeg, don't ruin it, je bent gewoon heul slim k
quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
SOBERZO DE SLIMPSTE PERSOON OP DE WERELT
Dat weet ik, dank jequote:Op woensdag 17 juni 2015 13:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Offfff... We kunnen hier ook een iSketch topic openen en dan onze beste iSketch creaties screenshotten en postenSoms zitten er echt pareltjes tussen
Ik moest laatst een 'melkmeisje' tekenen, ik had gedacht dat een simpele lijst om een schilderij wat ik met j_v had ondertekend voldoende was, maar helaasquote:Op woensdag 17 juni 2015 13:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je doet je naam eer aan op iSketch ja![]()
Te druk met schoolstress enzoquote:Op woensdag 17 juni 2015 13:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik moest laatst een 'melkmeisje' tekenen, ik had gedacht dat een simpele lijst om een schilderij wat ik met j_v had ondertekend voldoende was, maar helaasWeinig kunstzinnig besef bij de mensen die moesten raden!
Waarom speel jij eigenlijk nooit meer?
Speel jij Sims 4?quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Te druk met schoolstress enzoMaar vanaf overmorgen vakantie
Dan ga ik ook weer eens dik veel Simsen enzo
Zo leuk hequote:
De adviesprijs betalenquote:
Oh, daar valt de prijs nog wel mee jaquote:Op woensdag 17 juni 2015 13:54 schreef Moira. het volgende:
De adviesprijs betalen
De helft betalen voor een originkey via gamesites
Ik heb nu sinds een paar dagen min of meer vakantie, moet nog een paar dingetjes doen, maar weinig stress meerquote:Op woensdag 17 juni 2015 13:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Te druk met schoolstress enzoMaar vanaf overmorgen vakantie
Dan ga ik ook weer eens dik veel Simsen enzo
Gewoon doen manquote:Op woensdag 17 juni 2015 13:55 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oh, daar valt de prijs nog wel mee ja
Misschien eens een keer kopen :'D
Ik maak altijd ''mijn perfecte leven''. En dan denk ik, goh, dat klopt ook nog aardig met de werkelijkheidquote:Op woensdag 17 juni 2015 13:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gewoon doen manEr missen wel wat dingetjes, maar dat boeit me niet echt. Een hoop nieuwe gameplay
Mijn doel is om allerlei verschillende soorten personen/karakters/beroepen/huisstijlen uit te proberen, ben meestal toch gebonden aan mijn 'perfecte personages' terwijl je daar de gameplay na een tijdje ook wel van gezien hebt. Juist die criminelen of autisten of dikzakken zijn ook leuk om eens te proberen
quote:
Klopt ja, ik deed laatst mee met Mono, moemoe en Fokker.quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb nu sinds een paar dagen min of meer vakantie, moet nog een paar dingetjes doen, maar weinig stress meer
Kom gerust nog eens langs bij iSketch, is altijd leuk om even te sketchen! Tegenwoordig doen we ook wel eens met skype erbij (alleen onze stemmen), dus dan kan je tijdens het sketchen er ook nog eens over praten! Ongeloveloos!
Qua sims ben ik zeer old skool, ik heb vroeger alleen de eerste sims gedaan, wel met fancy uitbreidingspakketten zodat ik ook hondjes kon nemen! Geen idee bij welke Sims ze inmiddels zijn.
Welquote:Op woensdag 17 juni 2015 13:58 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik maak altijd ''mijn perfecte leven''. En dan denk ik, goh, dat klopt ook nog aardig met de werkelijkheid![]()
KUN JE NOU WEL OF GEEN ZWEMBADEN MAKEN?!
Aight, beterquote:Op woensdag 17 juni 2015 13:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
WelGelukkig luistert EA soms nog wel naar hun userbase. Ze hebben zwembaden en kelders erin gedaan in een gratis update een aantal maanden later.
Vorige week ofzo was er ook weer een gratis update met iets, weet niet meer wat.
En een nieuwe stuffpack is gister uitgekomendie ga ik ook open als m'n stufi binnen is
Ik speel naast de Sims echt alleen maar van die verslavende kut Facebookspelletjesquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:00 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Aight, beter![]()
IK BEN FUCKING HYPED VOOR PLANTS VS. ZOMBIES: GARDEN WARFARE 2. DAT IS ALLES WAT IK HOOPE DAT PVZ:GW1 ZOU KRIJGEN![]()
![]()
![]()
Kapot lopen spelen dat spel![]()
30 euro op release toen, gratis DLC, alles![]()
![]()
Oneindig spelen![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:01 schreef Moira. het volgende:
Oh en uiteraard Goat SimulatorBest game ever.
Als je een console hebt, of een redelijke pc, is PvZ:GW écht een aanraderquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik speel naast de Sims echt alleen maar van die verslavende kut Facebookspelletjes
Alleen laptopquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:02 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Als je een console hebt, of een redelijke pc, is PvZ:GW écht een aanrader
Oh, dan heb ik jullie net gemist, ik heb de afgelopen dagen vrij veel gesketched namelijkquote:Op woensdag 17 juni 2015 13:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Klopt ja, ik deed laatst mee met Mono, moemoe en Fokker.
De eerste sims was ook eindbaasIk had daar Abrakadabra (Makin' Magic) van. Laatst weer wat filmpjes van teruggekeken, zo nostalgisch
Nu is Sims 4 sinds september 2014. Echt een hele verbetering
Whehequote:Op woensdag 17 juni 2015 12:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik kwam niet verder dan denken waarom zou je willen eten van steigerhouten borden
ik heb de tijd om te wachten om je dan te rekken in een match.quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Alleen laptopEn Mono's gamecomputer is ook een beetje aan het eind van z'n Latijn.
Als we ooit rijk zijn gaan we nieuwe shit kopen. Duurt nog wel een jaar of 20 dus
Check.quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:03 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb ook ¤29 betaald volgens mij. Was in de aanbieding bij zo`n game-winkel. En het spel was op dat moment ook gewoon in de aanbieding online. Had ik net zo goed kunnen doen, want ik moest alsnog via Origin.
Haha! Ben benieuwd naar het resultaat. Schilderen is dus iets wat ik weer echt niet kan.quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Whehe. Wist er geen ander woord voor
.
Ik weet ook niet hoe die overgang van 1 naar 4 zou zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik jullie net gemist, ik heb de afgelopen dagen vrij veel gesketched namelijk
Ja, die had ik ook! En Hot Date, Superstar, die dat je op vakantie kon, Rijke leven, Party, Beestenboel.![]()
Oh Sims 4 alweer, gaat snel! Weet niet of dat aan mij besteedt is.
Maar dan heb je dus wel de CD en doosje met zo'n boekjequote:Op woensdag 17 juni 2015 14:03 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb ook ¤29 betaald volgens mij. Was in de aanbieding bij zo`n game-winkel. En het spel was op dat moment ook gewoon in de aanbieding online. Had ik net zo goed kunnen doen, want ik moest alsnog via Origin.
quote:
#rektquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:03 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ik heb de tijd om te wachten om je dan te rekken in een match.
Dat is dan weer niks voor mijquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga wel eindelijk eens verder gaan met Skyrim binnenkort.
quote:
Ja, voor de sier in de kast. Het boekje bestaat tegenwoordig ook alleen nog maar uit een dubbelgebouwen papiertje met niks.quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar dan heb je dus wel de CD en doosje met zo'n boekje
Ik was zo blij met mijn fysieke Sims 3. Tot ik een keer het doosje terug vond zonder CD erinquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Check.
Oh well. Stiekem blijf ik fan van fysieke schijfjes bezitten.
Ik word wel helemaal nostalgisch van beelden van deel 1, die muziekquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe die overgang van 1 naar 4 zou zijn.
Ben vervent Simser dus heb alle overgangen meegemaakt. 2 was een verbetering op 1, 3 was een verbetering op 2 en 4 is weer een verbetering op 3.
Dus 4 is sowieso een mega verbetering op 1, maar het is zo veel realistischer (en toch nog steeds zo fucking grappig, die gamemakers hebben nog steeds humor) dat het misschien wel een beetje een shocker is als je vanaf 1 komt
Oh, da's jammerquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:05 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ja, voor de sier in de kast. Het boekje bestaat tegenwoordig ook alleen nog maar uit een dubbelgebouwen papiertje met niks.
ja noh, ze spelen hier ook Skyrim & maken Pokémon dingen, dus ik kan altijd proberen of mijn droomvrouw hier te vinden is, k?quote:
rosebud;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik word wel helemaal nostalgisch van beelden van deel 1, die muziekde codes voor extra moneys
mensjes die tragisch kwamen te overlijden
![]()
iSketch vast welquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die zouden iSketch toch erg leuk moeten vinden?
Sorry, ben al bezetquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:06 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ja noh, ze spelen hier ook Skyrim & maken Pokémon dingen, dus ik kan altijd proberen of mijn droomvrouw hier te vinden is, k?
Ja, de goede ouwe tijd!quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh, da's jammerIk vond het altijd handig dat die boekjes vol tips & tricks stonden. Kwam altijd wel achter dingen (qua besturing ook) die ik nog niet wist
Nu heb je wel internet, maar er zijn zo veel sites dat je ook door de bomen het bos niet meer ziet.
+1quote:
ej, pssst, ik heb wietquote:
Ooooh schande! Lijkt me heel apart om voor het eerst te Simsen met Sims 4quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:07 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ja, de goede ouwe tijd!
Ik speel trouwens Sims4 voor het eerst. Sims voor het eerst dus. Mijn interesses als puber lagen duidelijk ergens anders.
Jaaaquote:
Ik heb hier een zak van 200gquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:08 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ej, pssst, ik heb wietinfinite supply.
quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
rosebud;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!
De geīnteresseerden kunnen altijd hier even kijken:quote:
Haha. Ik heb ook een vriendin die is echt super fan. Die is ook vanaf het begin helemaal into het spel.quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ooooh schande! Lijkt me heel apart om voor het eerst te Simsen met Sims 4
Vind het wel echt de fullblown experience om het van begin tot eind mee te hebben gekregen, al die progressie telkens
Maar hoe bevalt het?
Ja idd, dat vind ik vaak ook het minst leuke aan het spel. Soms past alles wat ze moeten doen precies in 1 Sim-dag en kun je nooit wat extra's doen. Ik heb ook nooit echt meer dan 2 personen in een gezin, op een uitzondering na.quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:12 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Haha. Ik heb ook een vriendin die is echt super fan. Die is ook vanaf het begin helemaal into het spel.
Ik vind het wel leuk, maar het plannen vind ik lastig haha. Die weer naar de sportschool, die naar het werk, zo`n vrouw die weer zwanger raakt, nog meer kinderen en dus Sims om mee te spelen. Ik denk dat ik het een beetje rustiger aan moet doen. Haha.
Soexcitequote:Op woensdag 17 juni 2015 14:13 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik ga Sims 4 ook maar halen als mijn maandelijkse geld binnen is.
#countdown
Ja, cheats heb ik al gevonden en gebruikt, maar misschien is het gewoon niet helemaal mijn ding haha. Ik kan het allemaal niet zo goed bij houden.quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja idd, dat vind ik vaak ook het minst leuke aan het spel. Soms past alles wat ze moeten doen precies in 1 Sim-dag en kun je nooit wat extra's doen. Ik heb ook nooit echt meer dan 2 personen in een gezin, op een uitzondering na.
En lang leve cheats
Maar wel een voordeel is dat ze nu, als er niemand in huis is (iedereen naar school/werk of iedereen slaapt), echt superfast-forward doen zodat je echt maar 5 sec hoeft te wachten. Eerder ging de fastforward alsnog vrij langzaam dat je gerust een minuut zit te wachten tot er weer een Sim wakker/thuis is.
Maar nu nog niet, want ik zit E3 presentaties terug te kijken.quote:De Sims 4 is klaar om te spelen.
De helft kun je helaas overslaanquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar nu nog niet, want ik zit E3 presentaties terug te kijken.
Ik doe alleen Sony en Nintendo nog denk ik. Maar ondertussen ben ik m'n borduurwerk aan het klaarleggen en zit ik hier, dus och. Twee beeldschermen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:19 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
De helft kun je helaas overslaanWat een drama.
En Microsoft als je die nog niet hebt gehad.quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik doe alleen Sony en Nintendo nog denk ik. Maar ondertussen ben ik m'n borduurwerk aan het klaarleggen en zit ik hier, dus och. Twee beeldschermen.
Microsoft heb ik live gezien, dus die hoeft niet meer.quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:21 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
En Microsoft als je die nog niet hebt gehad.
Nintendo viel voor mij echt zwaar tegen.
Goed zo. Halo 5quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Microsoft heb ik live gezien, dus die hoeft niet meer.
En ik ga het zien, onder het genot van Pokémon.
Halo is meer voor m'n vent.quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:23 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Goed zo. Halo 5![]()
![]()
Geniet er van, misschien zit er nog wat voor je tussen.
quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Halo is meer voor m'n vent.We vullen elkaar ook mooi aan, ik heb de Jappenzut, hij Xbox.
Ik wissel het om die reden ook vaak af met bouwen jaquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:16 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ja, cheats heb ik al gevonden en gebruikt, maar misschien is het gewoon niet helemaal mijn ding haha. Ik kan het allemaal niet zo goed bij houden.![]()
Maar zo nu en dan speel ik wel even. Even een nieuw behangetje in het huis plakken enzo, haha.
RPG's en racers.quote:
Die is overleden.quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:27 schreef Moira. het volgende:
Alleen echte bazen zijn pro op de Sega Megadrive II.
Ik ben wel de bom in tuinieren inderdaad. Misschien moet ik even overnieuw beginnen, met gewoon 1 Sim, dat is beter denk ik.quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik wissel het om die reden ook vaak af met bouwen jaDan besluit ik ineens een compleet andere inrichting te doen of iets nieuws te bouwen, en dan ben ik weer een avond zoet met bouwen ipv spelen
![]()
Of ik laat ze gewoon ontslag nemen en een nieuwe baan, of werkloos zodat ik alle tijd heb om ze alle vaardigheden aan te leren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |