quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Rogan, tyf eens op, het is niet leuk meer nu
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:36 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Oh, is het leuk geweest? Dat heb ik even gemist
idgaf, je bent gewoon vervelend aanwezig.quote:
idd samequote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:38 schreef Dutchguy het volgende:
Damn ik moest aan Ni no kuni moet ik aan denken
Ik probeer reactie te geven, sorry man. Wist niet dat het verboden was op een forum.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:38 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
idgaf, je bent gewoon vervelend aanwezig.
Beetje mij uitlachen terwijl ze alleen maar zooi laten zien.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Waarom kijk je dan naar Nintendo lol
Smaken verschillenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:39 schreef gniffie het volgende:
[..]
Beetje mij uitlachen terwijl ze alleen maar zooi laten zien.
Komt nogquote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:40 schreef Lt.Surge het volgende:
Hmm, Wii-U heeft weinig spannends merk ik al.
Ik denk dat Nintendo alles uitstelt naar de NX.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:40 schreef Lt.Surge het volgende:
Hmm, Wii-U heeft weinig spannends merk ik al.
Hebben ze nog 5 minuten, dan is het klaarquote:
Ik hoop hetquote:
Wat is da?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:40 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ik denk dat Nintendo alles uitstelt naar de NX.
Bij Nintendo maken ze het zo nog steedsquote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:43 schreef Friday12 het volgende:
Wel tof om te zien hoe ze het vroeger maakte eig
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:43 schreef Genesisfan het volgende:
[..]
Bij Nintendo maken ze het zo nog steeds
Jaaaaaaaaaren. Nintendo heeft genoeg op de bank om nog 20 jaar door te gaan zonder ook maar 1 euro winst te makenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:44 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik vraag me ieder jaar weer af hoe lang het nog duurt voor Nintendo failiet gaat.
... dan printen ze gewoon wat nieuwe Amiibo uit en verdienen ze weer miljoenen...quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:44 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik vraag me ieder jaar weer af hoe lang het nog duurt voor Nintendo failiet gaat.
Mwa Nintendo heeft aardig wat cash in huis.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:44 schreef TigerXtrm het volgende:
Nope ze hebben al hun Wii geld uitgegeven aan iets nutteloos.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:45 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Mwa Nintendo heeft aardig wat cash in huis.
Dat zeker, maar ik wil dit niet tijdens de E3 zienquote:
ik ga vast vrij regelen 11 en 12 sept denk ikquote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:47 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
9/11 wordt dus vanaf dit jaar een feestdag
Zou je even willen kappen?quote:
Dat of iemand bij Nintendo moet een schop krijgen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Alle grote aankondigingen worden bewaard voor de NX.
Dat was het ook toch?!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:50 schreef Tobi-wan het volgende:
Leek wel een documentaire over een bedrijf wat de afgrond is ingestort.
welke?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:50 schreef Vlaggenroof het volgende:
Nu dan hoop, hoop voor de beste game wat ooit uit zal komen...
Hoop dat ik het red!
Is al dood johquote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:51 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Jezus, wat was dit kut zeg. Die Wii U is wel dood binnenkort. Geen boeiende nieuwe aankondigingen.
Je bedoelt nieuwe Zelda, die ze ongetwijfeld doorduwen naar hun volgende console...?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:50 schreef Vlaggenroof het volgende:
Nu dan hoop, hoop voor de beste game wat ooit uit zal komen...
Hoop dat ik het red!
Ik moet nog zien dat de nieuwe Zelda op de WiiU uit gaat komen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:52 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Nah, Xenoblade en Mario Maker nog, Zelda daarna en c'est ça
Jawel, en ondertussen ook op de nieuwe console als launch titelquote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:52 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik moet nog zien dat de nieuwe Zelda op de WiiU uit gaat komen.
http://www.twitch.tv/squareenixpresentsquote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:56 schreef wc-eend het volgende:
Ik heb niks gemist dus.. ik was in slaap gevallen op de bank
Heeft iemand linkje voor SE?
Dan moet je geen 8e rangs console kopenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:56 schreef EvilMarc het volgende:
Wii U heeft toffe games maar k voel me toch soort van genaaid met deze vooruitzichten.
Veel plezier met je WiiUquote:Op donderdag 11 juni 2015 00:45 schreef Yi-Long het volgende:
De kans dat ik een WiiU haal als 2de console naast mijn PS4 is in ieder geval een stuk groter dan een XBO. Al hoop ik uiteraard wel dat Microsoft gaat verrassen deze E3 en met wat aankondigingen komt die mij van gedachten kunnen veranderen.
Dit ja, echt heel erg dit. Ik heb zo erg genoten van Pikmin, Lego City en Mario op de Wii U en ook gigantisch van het 3rd party Mass Effect 3, maar ik had er meer van verwacht.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:56 schreef EvilMarc het volgende:
Wii U heeft toffe games maar k voel me toch soort van genaaid met deze vooruitzichten.
Dat Mario Kart thoughquote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:57 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dan moet je geen 8e rangs console kopen
Ook Reggie vs normale speler?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:57 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Nintendo Championship was echt heel cool (dat Mario Maker stuk dat ik gekeken heb), maar wat een bagger was dit
Ook gekeken, vond ik ook tof. Reggie is gewoon een baas. Ik wil nog steeds heel graag een Reggie Fils A'Miiboquote:
Hij is baas jaquote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:59 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ook gekeken, vond ik ook tof. Reggie is gewoon een baas. Ik wil nog steeds heel graag een Reggie Fils A'Miibo
Sony is "ok".quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:00 schreef koei het volgende:
Nou, tijd voor Sony! Square Enix brengt toch alleen maar baggergames uit!
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:00 schreef gniffie het volgende:
lichtpuntje voor vandaag. het is 7 uur, steam store tijd
Ubi volgens het boekjequote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:00 schreef Principia het volgende:
Ondanks dat de games van Ubisoft altijd tegenvallen, hadden ze echt veruit de beste presentatie.
Ik ookquote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:07 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik ben hier echt alleen voor Deus Ex. Voor de rest boeit Square Enix me echt vrij weinig.
Ik had het over SE en KH3quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:51 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je bedoelt nieuwe Zelda, die ze ongetwijfeld doorduwen naar hun volgende console...?
Sowieso, na deze E3 des te meer ervan overtuigd dat ze op korte termijn met nieuwe console komen, want er is helemaal niks nieuws meer in ontwikkeling voor de WiiU.
Sony had uitgebreid gameplay laten zien.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:09 schreef EvilMarc het volgende:
Ben wel benieuwd naar de nieuwe Tomb Raider. Vorige was tof.
Multiplayer mod was wel tof.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:11 schreef EvilMarc het volgende:
Just Cause 2 was leuk voor een uur ofzo, zo leeg.
Nu je het zegt.. Waar slaat dit eigenlijk opquote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:15 schreef Qunix het volgende:
Dit is wel heel slecht
De trailer uitleggen![]()
![]()
oooh! zijn dat explosiesquote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:16 schreef Yi-Long het volgende:
Kijk, als hij het niet had uitgelegd, had ik nooit begrepen dat die explosions 'awesome' waren....
HOU NOU EENS OP MET AL DAT NEGATIEVE GELU-- huh wat?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:55 schreef koei het volgende:
Die multiplayer Zelda is wel tof! Zolang ze game-sharing hebben iig. Misschien zelfs de aanschaf van een new 3DS waardig...
Die Animal Crossing voor Wii U zag er wel dramatisch uit. Mario Party, maar dan zonder toffe games. Dan is het toch nog enkel de hele tijd op A drukken?
Mario & Luigi en Mario Maker zagen er wel leuk uit. Dat waren imo de enige games die de moeite waard leken.
Verder wel qua intro een leuke presentatie!
Dit heb je na een uur of 8 wel gezien jaquote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:17 schreef Lt.Surge het volgende:
Lijkt me wel tof, maar gaat dit niet snel vervelen?
Mjah dit lijkt mij dus ook.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dit heb je na een uur of 8 wel gezien ja
Jawel, dit is gewoon elke vorm van realisme ver voorbij, wat bij Far Cry al heel erg twijfelachtig was. Alsof de makers Far Cry aan het spelen waren terwijl ze zwaar onder invloed waren en dachten dat idioter beter wasquote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja dan bedoel je geloof ik niet ''on acid''
Net als deel 2 dus. Dat was qua verhaal ook niet serieus te nemen en toch heb ik behoorlijk veel uur in zitten. Puur alles proberen te slopen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:14 schreef TigerXtrm het volgende:
Ooooh ik dacht dat dit een beetje een serieus spel was, maar het is één groot cliché
Firefox?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:19 schreef Lt.Surge het volgende:
Nooit wat met FF gehad.
* Lt.Surge rent vast weg voor de stenen.
Die studio is bezig met een andere gamequote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:25 schreef Studiotje het volgende:
Is er al een nieuwe Alan Wake aangekondigd?![]()
![]()
Oh... Ah, bazenstudio, dus dat komt goed.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:25 schreef Genesisfan het volgende:
[..]
Die studio is bezig met een andere game
Nog niks van gezien? Is al beeld materiaal vanquote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:26 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oh... Ah, bazenstudio, dus dat komt goed.
Timedquote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:27 schreef gniffie het volgende:
Was dit nou timed exclusive voor xbone of exclusief?
Nop, niks van gezienquote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:26 schreef Genesisfan het volgende:
[..]
Nog niks van gezien? Is al beeld materiaal van
Op Gamescom komt Microsoft met meer.
Onder druk van de shareholders wss. Is toch meer aandachtquote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:29 schreef Yi-Long het volgende:
Jezus Square, als je vrijwel niets hebt om te laten zien, doe dan niet je eigen showtje maar laat het lekker alleen zien bij Microsoft en/of Sony...
Hoort er ook gewoon bij.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:30 schreef Yi-Long het volgende:
Mobile-blahblah. Throw a goodie bag at him!
Klopt, zoals Fallout Shelter. Maar ik zit er niet zo op te wachten bij een E3 persco.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:30 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hoort er ook gewoon bij.
Wordt alleen maar groter.
Kill the shareholders as well!!!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:30 schreef gniffie het volgende:
[..]
Onder druk van de shareholders wss. Is toch meer aandacht
Jij zal het wel wetenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:34 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Japan verklaarde zojuist de oorlog aan Nieuw-Zeeland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |