quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Rogan, tyf eens op, het is niet leuk meer nu
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:36 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Oh, is het leuk geweest? Dat heb ik even gemist
idgaf, je bent gewoon vervelend aanwezig.quote:
idd samequote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:38 schreef Dutchguy het volgende:
Damn ik moest aan Ni no kuni moet ik aan denken
Ik probeer reactie te geven, sorry man. Wist niet dat het verboden was op een forum.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:38 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
idgaf, je bent gewoon vervelend aanwezig.
Beetje mij uitlachen terwijl ze alleen maar zooi laten zien.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Waarom kijk je dan naar Nintendo lol
Smaken verschillenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:39 schreef gniffie het volgende:
[..]
Beetje mij uitlachen terwijl ze alleen maar zooi laten zien.
Komt nogquote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:40 schreef Lt.Surge het volgende:
Hmm, Wii-U heeft weinig spannends merk ik al.
Ik denk dat Nintendo alles uitstelt naar de NX.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:40 schreef Lt.Surge het volgende:
Hmm, Wii-U heeft weinig spannends merk ik al.
Hebben ze nog 5 minuten, dan is het klaarquote:
Ik hoop hetquote:
Wat is da?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:40 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ik denk dat Nintendo alles uitstelt naar de NX.
Bij Nintendo maken ze het zo nog steedsquote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:43 schreef Friday12 het volgende:
Wel tof om te zien hoe ze het vroeger maakte eig
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:43 schreef Genesisfan het volgende:
[..]
Bij Nintendo maken ze het zo nog steeds
Jaaaaaaaaaren. Nintendo heeft genoeg op de bank om nog 20 jaar door te gaan zonder ook maar 1 euro winst te makenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:44 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik vraag me ieder jaar weer af hoe lang het nog duurt voor Nintendo failiet gaat.
... dan printen ze gewoon wat nieuwe Amiibo uit en verdienen ze weer miljoenen...quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:44 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik vraag me ieder jaar weer af hoe lang het nog duurt voor Nintendo failiet gaat.
Mwa Nintendo heeft aardig wat cash in huis.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:44 schreef TigerXtrm het volgende:
Nope ze hebben al hun Wii geld uitgegeven aan iets nutteloos.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:45 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Mwa Nintendo heeft aardig wat cash in huis.
Dat zeker, maar ik wil dit niet tijdens de E3 zienquote:
ik ga vast vrij regelen 11 en 12 sept denk ikquote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:47 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
9/11 wordt dus vanaf dit jaar een feestdag
Zou je even willen kappen?quote:
Dat of iemand bij Nintendo moet een schop krijgen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Alle grote aankondigingen worden bewaard voor de NX.
Dat was het ook toch?!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:50 schreef Tobi-wan het volgende:
Leek wel een documentaire over een bedrijf wat de afgrond is ingestort.
welke?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:50 schreef Vlaggenroof het volgende:
Nu dan hoop, hoop voor de beste game wat ooit uit zal komen...
Hoop dat ik het red!
Is al dood johquote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:51 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Jezus, wat was dit kut zeg. Die Wii U is wel dood binnenkort. Geen boeiende nieuwe aankondigingen.
Je bedoelt nieuwe Zelda, die ze ongetwijfeld doorduwen naar hun volgende console...?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:50 schreef Vlaggenroof het volgende:
Nu dan hoop, hoop voor de beste game wat ooit uit zal komen...
Hoop dat ik het red!
Ik moet nog zien dat de nieuwe Zelda op de WiiU uit gaat komen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:52 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Nah, Xenoblade en Mario Maker nog, Zelda daarna en c'est ça
Jawel, en ondertussen ook op de nieuwe console als launch titelquote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:52 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik moet nog zien dat de nieuwe Zelda op de WiiU uit gaat komen.
http://www.twitch.tv/squareenixpresentsquote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:56 schreef wc-eend het volgende:
Ik heb niks gemist dus.. ik was in slaap gevallen op de bank
Heeft iemand linkje voor SE?
Dan moet je geen 8e rangs console kopenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:56 schreef EvilMarc het volgende:
Wii U heeft toffe games maar k voel me toch soort van genaaid met deze vooruitzichten.
Veel plezier met je WiiUquote:Op donderdag 11 juni 2015 00:45 schreef Yi-Long het volgende:
De kans dat ik een WiiU haal als 2de console naast mijn PS4 is in ieder geval een stuk groter dan een XBO. Al hoop ik uiteraard wel dat Microsoft gaat verrassen deze E3 en met wat aankondigingen komt die mij van gedachten kunnen veranderen.
Dit ja, echt heel erg dit. Ik heb zo erg genoten van Pikmin, Lego City en Mario op de Wii U en ook gigantisch van het 3rd party Mass Effect 3, maar ik had er meer van verwacht.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:56 schreef EvilMarc het volgende:
Wii U heeft toffe games maar k voel me toch soort van genaaid met deze vooruitzichten.
Dat Mario Kart thoughquote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:57 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dan moet je geen 8e rangs console kopen
Ook Reggie vs normale speler?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:57 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Nintendo Championship was echt heel cool (dat Mario Maker stuk dat ik gekeken heb), maar wat een bagger was dit
Ook gekeken, vond ik ook tof. Reggie is gewoon een baas. Ik wil nog steeds heel graag een Reggie Fils A'Miiboquote:
Hij is baas jaquote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:59 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ook gekeken, vond ik ook tof. Reggie is gewoon een baas. Ik wil nog steeds heel graag een Reggie Fils A'Miibo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |