Uit het verhaal uit de OP kun je totaal niet opmaken dat het hier om discriminatie gaat. Zeker omdat hetzelfde ook regelmatig niet-moslims overkomt. Logisch dus dat men als eerste denkt aan de 'slachtofferrol'.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:34 schreef KoosVogels het volgende:
Het is wel opvallend dat wanneer het om moslims gaat, er op FOK! altijd direct consensus bestaat over de vermeende slachtofferrol.
Zelfs als cijfers laten zien dat mensen minder tof doen tegen moslims, dan is er alsnog sprake van een slachtofferrol.
Geen idee. Was er niet bij.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 23:20 schreef sp3c het volgende:
slachtofferrol is een beetje een rare term hier want ze is daadwerkelijk slachtoffer van een horkige/haastige busdriver
ik zie alleen geen reden om het op het hoofddoekje te gooien, lijkt mij meer een gevalletje van aanstelleritis dan een slachtofferrolletje tbh
Zo zakte ik voor m'n eerste rijexamenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:40 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat ook inderdaad, je hebt soms gewoon de pech om een eikel van een chauffeur tegen het lijf te lopen. Ik vind trouwens dat er sowieso veel arrogante lui onder die chauffeurs zitten, gezien hoe velen van hen zich door het verkeer manoeuvreren. Soms maak je het mee dat je een bus bij een halte passeert, die als je er naast rijdt ineens in beweging komt waardoor je vol in je rem kunt, en dan zo'n debiele grijns in die buitenspiegel zien. King of the road mentaliteit.
Nee hoor, heb het zelf ter plekke op straat gezien. En het betrof een oudere vrouw van een jaar of 70. Dan vind ik dat wel een tikkie erger als dit verhaal.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niet anders dan alle jankverhalen van TS over zijn moslimcollega's eigenlijk. Alleen deze mevrouw gebruikt Facebook en TS gebruikt FOK!
Misschien komt dat omdat de mevrouw in kwestie allerlei irrelevante, niet bewijsbare zaken erbij haalt?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:34 schreef KoosVogels het volgende:
Het is wel opvallend dat wanneer het om moslims gaat, er op FOK! altijd direct consensus bestaat over de vermeende slachtofferrol.
Zelfs als cijfers laten zien dat mensen minder tof doen tegen moslims, dan is er alsnog sprake van een slachtofferrol.
En er zitten er heel wat in dit topic.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je bent vooral een simpele inteeltmongool als je een hoofddoekje weigert omdat je bang bent voor stekende kut-Marokkaantjes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |