Ja, de dood van Shireen zag ik helemaal niet aankomenquote:Op woensdag 17 juni 2015 00:51 schreef Drankster het volgende:
Ik moet zeggen dat ik meer schrok bij de dood van Shireen dan bij Jon, die van Jon was aardig voorspelbaar en hij komt toch wel terug.
Nou, er waren genoeg aanwijzingen dat het zou gaan gebeuren, maar toch had ik het gevoel dat het tot in den treure uitgesteld zou worden en hopelijk in de tussentijd andere manieren gevonden konden worden.quote:Op woensdag 17 juni 2015 01:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, de dood van Shireen zag ik helemaal niet aankomenHad nooit gedacht dat Stannis zo harteloos zou kunnen zijn. Maar wie weet redt dat bloedoffer juist Jon weer en heeft dat zo verband.
Ik moest er bijna om lachen dat ze het durfde voor te stellen en dacht: dat gaat Stannis echt nooooit doen! Nu gaat hij een hekel aan Melisandre krijgen omdat ze zoiets überhaupt vroegquote:Op woensdag 17 juni 2015 01:45 schreef ToT het volgende:
Nou, er waren genoeg aanwijzingen dat het zou gaan gebeuren, maar toch had ik het gevoel dat het tot in den treure uitgesteld zou worden en hopelijk in de tussentijd andere manieren gevonden konden worden.
Ik vond het alleen wel jammer dat hij volgens mij de aflevering nadat het voorgesteld werd, al overstag ging. Het zou voor mijn gevoel veel beter zijn geweest als het een langere struggle was geweest.
Ik had eigenlijk verwacht dat Melisandre en Selyse het samen zouden doen, zonder Stannis' toestemming.quote:Op woensdag 17 juni 2015 01:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moest er bijna om lachen dat ze het durfde voor te stellen en dacht: dat gaat Stannis echt nooooit doen! Nu gaat hij een hekel aan Melisandre krijgen omdat ze zoiets überhaupt vroegMaar nee, een beetje kou later...
Dany kennende, zal die khalasar zich uiteindelijk in S6 bij haar leger aansluiten.quote:Op woensdag 17 juni 2015 02:15 schreef Amarantha het volgende:
Wat denken jullie wat er nu met Dany gebeurd?
Dat zijn niet haar tieten.quote:Op woensdag 17 juni 2015 02:56 schreef dikkedaniel het volgende:
Yummie!
Wat een lekkere tieten heeft die actrice die Cersei speelt zeg!
"Eyes you'll shut forever."quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:54 schreef brojo het volgende:
[..]
Nah.. Mel kon ook Arya 'lezen' zonder visioenen bijvoorbeeld.
Denk niet dat het een diepere betekenis heeft.
quote:
Geen schande, ik fapte ook op dat lijf.quote:
Te veel hints van Melisandre.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:36 schreef Kopsterk het volgende:
Waarom denken zoveel mensen dat dit niet het einde van Jon is?![]()
Wishful thinking I guess
Uitgehuwelijkt, verkracht.quote:Op woensdag 17 juni 2015 02:15 schreef Amarantha het volgende:
Wat denken jullie wat er nu met Dany gebeurd?
Dat interview heb ik gezien. En dat heb ik hiervoor ook al gezegd.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:43 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Dat komt toch echt uit de koker van GRRM, kijk de "Inside the Episode" videos maar.
Helaasquote:Op woensdag 17 juni 2015 08:31 schreef Re het volgende:
maar daht echt by previously stukje dat Benjin echt terug zou koen
Klopt, het halve seizoen werd Olly steeds in beeld gebracht, was dus overduidelijk dat hij Jon iets zou flikken.quote:Op woensdag 17 juni 2015 08:31 schreef Re het volgende:
Dat hele gevecht met de WW en afslachting van de Wildlings, de interactie met de Night's King is dan ook een verhaal wat met een sisser afloopt, aan de andere kant waren de hints dat Jon het niet zou redden ook levensgroot...
Ik denk 1 vingertje voor Varys...quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:58 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik kan mij niet herinneren dat er ooit iemand in GoT eraan getwijfeld heeft dat Jon de zoon van Ned is. Volgens mij zijn het alleen de kijkers die daaraan twijfelen.
Ik denk overigens ook dat R+L=J, maar ik denk dat de mensen die dat in Westeros denken op een hand te tellen zijn.
quote:Op woensdag 17 juni 2015 08:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik denk 1 vingertje voor Varys...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
Zoveel bloemen voor Drogo.quote:Op woensdag 17 juni 2015 01:19 schreef Metalfrost het volgende:
http://www.slate.com/arti(...)rtual_graveyard.html
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |