SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door ratatat op 16-06-2015 12:27:55 ]
10-12 uur, afhankelijk van de instellingen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 00:03 schreef dop het volgende:
800 teasi geval is niet degelijk , soort veredelde Pda.
wat is de accu duur van die teasi ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Daar gelden volgens mij wat andere wetten voor dan bij analoge schakelingen (voeding, versterker...) waarbij je gemakkelijk kan bezuinigen op de kwaliteit van de onderdelen zonder dat de klant dat in eerste instantie merkt.
Een groot prijsverschil trouwens als je die nieuw koopt: 21 Euro.![]()
http://www.fietscomputers(...)oduct_specifications
https://www.fiets-navigat(...)-kaarten-europa-osm/ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 00:57 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
10-12 uur, afhankelijk van de instellingen.
De hardware die er in zit kan je in detail zien, daar lijkt niets mis mee te zijn. De ervaringen van mensen zijn positief, al weet je natuurlijk pas na jaren gebruik of dat het wel of niet lang goed blijft werken.
https://www.fiets-navigat(...)si-one-2-gps-europa/
https://www.fiets-navigat(...)-pro-pulse-voor-179/
Processor: SiRF Atlas V (664 MHz)
Besturingssyteem: Microsoft Windows CE .Net 6.0 Core
Niet reflecterend sherm, groote: 8,8 cm (3,5″ inch)
Scherm resolutie: 480×800 pixels
Geheugen: 128 MB DDR2-RAM / 4 GB flash
Uitbreidbaar geheugen middles microSD (tot 32GB)
Ingebouwde en oplaadbare accu (li-polymer)
Capaciteit van de accu: 2.300mAh
Accuduur: 10-12 uur (afhankelijk van de display verlichting)
Spatwaterdicht volgens IPX5 norm
Op het oog hetzelfde verhaal als dat een Lenovo laptop nagenoeg dezelfde hardware bevat als een HP-laptop of een iPhone nagenoeg dezelfde hardware bevat als een Android.10 tot 12 uur is weinig , en zoals ik zij een veredelde Pda gezien het windows CE draaid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Daar gelden volgens mij wat andere wetten voor dan bij analoge schakelingen (voeding, versterker...) waarbij je gemakkelijk kan bezuinigen op de kwaliteit van de onderdelen zonder dat de klant dat in eerste instantie merkt.
Een groot prijsverschil trouwens als je die nieuw koopt: 21 Euro.![]()
http://www.fietscomputers(...)oduct_specifications
https://www.fiets-navigat(...)-kaarten-europa-osm/
teasi is ook niet waterdicht, en is traag.
het ontstijgt een smartphone op je stuur niet of nauwelijks.
vergelijk lenovo gaat in het geheel niet op , bryton garmin polar en Sigma.
die gebruiken dedicated systemen .
Als je begint over Gps systemen van vroeger die eigenlijk niet lekker werkte , dan verbaasd het me dat je nu komt met een ouderwets stukje hardware, en dan denkt dat dit wel modern is.
[ Bericht 3% gewijzigd door dop op 16-06-2015 07:53:22 ]Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
Foei quinoa zul je bedoelen, die was 13 minuten later dan Ratatatquote:Op dinsdag 16 juni 2015 08:14 schreef dop het volgende:
dubbel topic trouwens Foei Ratatat
SPT / Recreatief wielrennen #531 niet voor triathleute
Mooi werk!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 08:46 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Ho ho. Ik heb inmiddels ook een racefiets hèeen echte giant tcr
Heb er nu bijna 200km mee gefietst. Moet het het nog rustig opbouwen ivm overbelaste knie. Na een andere (kortere) stuurpen en wat andere afstellingen zit ik er nu lekker op.
ik mag dus legaal meeposten hier
hoeveel minpunten krijg je dan als je je helm op je achterhoofd hebt zitten?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:48 schreef Andyy het volgende:
[..]
Langere pen en slammen die stem. Anders krijgt hij niet de soignee punten hier
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:48 schreef Andyy het volgende:
En wordt hij de bosjes in geduwd bij meets.
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:51 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
hoeveel minpunten krijg je dan als je je helm op je achterhoofd hebt zitten?
dan word je er in de finale gruwelijk hard af gefietst en kom je als laatste bij het bier en lekkersquote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:51 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
als je helm goed zit krijg je soms een zetje zodat je de aansluiting kan houdenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:02 schreef Flipmoehoe het volgende:
iemand moet het laatste zijnMet die paar racefiets km's die ik nog maar in de benen heb zal ik dat dan vast worden
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:51 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Was dat het probleemquote:Op dinsdag 16 juni 2015 12:59 schreef dop het volgende:
[..]
dan word je er in de finale gruwelijk hard af gefietst en kom je als laatste bij het bier en lekkers
Is dat na 'is', de nieuwe versie van 'eens'? Dat trekt mijn autisme namelijk weer niet dan.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:31 schreef muzas het volgende:
KANO DOE ES WAT aan die twee topics... mn autisme trekt dit niet.
Foei ratatat want hij had niet de knop voor een volgend deel in de reeks gebruiktquote:Op dinsdag 16 juni 2015 08:57 schreef iScream. het volgende:
[..]
Foei quinoa zul je bedoelen, die was 13 minuten later dan Ratatat
Es > isquote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Is dat na 'is', de nieuwe versie van 'eens'? Dat trekt mijn autisme namelijk weer niet dan.
Nee, da's de oorspronkelijke variant.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Is dat na 'is', de nieuwe versie van 'eens'? Dat trekt mijn autisme namelijk weer niet dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |