quote:Op maandag 15 juni 2015 23:10 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Starwars: Revenge of the Quarterback
Servers zitten 24/7 vol.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:10 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Blijkbaar zijn er toch nog best wat mensen die dit spelen.
mensen die fan van de sport zijn en Madden sowieso ieder jaar kopen, dus ze hoeven er niet 3 uur aan te bestedenquote:Op maandag 15 juni 2015 23:10 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Blijkbaar zijn er toch nog best wat mensen die dit spelen.
Nee, ze moeten Pele weer naar buiten halen voor een nieuw verhaaltje... (!)quote:Op maandag 15 juni 2015 23:11 schreef Zipportal het volgende:
EA moet eens kappen met die harde bass geluiden in hun filmpjes. Zo spannend is het allemaal niet.
Whut?quote:Op maandag 15 juni 2015 23:11 schreef Yi-Long het volgende:
Kom op met Call of Duty, PS4 exclusive!!!
De regiotaxi is al gebeld.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee, ze moeten Pele weer naar buiten halen voor een nieuw verhaaltje... (!)
Wat heb jij gerookt?quote:Op maandag 15 juni 2015 23:11 schreef Yi-Long het volgende:
Kom op met Call of Duty, PS4 exclusive!!!
aightquote:Op maandag 15 juni 2015 23:12 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ja... voordat het snel weggefilterd werd...
sorryquote:
Ja, maar we kijken naar EA. Toch?quote:
Ja, maar Activision crashed straks gewoon binnen.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, maar we kijken naar EA. Toch?
+1quote:Op maandag 15 juni 2015 23:13 schreef Rijst het volgende:
Jullie moeten ook niet via twitch kijken. Youtube hapert niet en is nog hs ook.
quote:
Yep!quote:Op maandag 15 juni 2015 23:15 schreef Yi-Long het volgende:
Ze gaan eindigen met Battlefront, maar ik heb alleen maar die nieuwe IP met dat rode gevalletje gezien...?
Ze beloofden 3 nieuwe originele IPs...
Of telden ze die brakke mobile games mee?
Hij blijft m'n favoriete havik in de gamesindustrie!quote:
Vrees het wel ja.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:15 schreef Yi-Long het volgende:
Ze gaan eindigen met Battlefront, maar ik heb alleen maar die nieuwe IP met dat rode gevalletje gezien...?
Ja... ook dat zijn helaas nieuwe ipsquote:Op maandag 15 juni 2015 23:15 schreef Yi-Long het volgende:
Unravled.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:16 schreef Lt.Surge het volgende:
Hoe heette dat spel met die wol btw?
Game leek me wel tof, maar die knakker, met z'n bibberende handen en vakantiefoto's
Unraffle?quote:Op maandag 15 juni 2015 23:16 schreef Lt.Surge het volgende:
Hoe heette dat spel met die wol btw?
Game leek me wel tof, maar die knakker, met z'n bibberende handen en vakantiefoto's
Echt hoor, man man manquote:Op maandag 15 juni 2015 23:18 schreef Lt.Surge het volgende:
Door haar stem raak ik gewoon NIET hyped.
Ik zit ook te rukken idd.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:18 schreef Lt.Surge het volgende:
Door haar stem raak ik gewoon NIET hyped.
Amenquote:Op maandag 15 juni 2015 23:19 schreef TigerXtrm het volgende:
Dat hele Star Wars is echt overrated hoor... ik hou van sci fi maar Star Wars is echt zo klote
*Weg duiken doet*
Eens. Kijk er alleen naar omdat het van DICE is en er op Battlefield gebied toch niks is.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:19 schreef TigerXtrm het volgende:
Dat hele Star Wars is echt overrated hoor... ik hou van sci fi maar Star Wars is echt zo klote
*Weg duiken doet*
Dit.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:21 schreef Verbodsbord het volgende:
Ik ben geen extreme Star Wars fan, maar dit ziet er zo bizar vet uit.
Na 10 patches misschien.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:21 schreef Verbodsbord het volgende:
Ik ben geen extreme Star Wars fan, maar dit ziet er zo bizar vet uit.
Ik gun het PS4 spelers van harte. 30fps Games moeten echt niet meer bestaan in 2015quote:Op maandag 15 juni 2015 23:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is met Battlefield 4 en Hardline ook dus zou me verbazen als het niet zo was
Hier ben ik ook een beetje huiverig voor, maar buiten dat ziet dit er wel awesome uit, en ik vind Star Wars maar stom eigenlijk.quote:
quote:Op maandag 15 juni 2015 23:22 schreef Studiotje het volgende:
Kun je ook sneeuwballen gooien? Nee? Kutgame.
Whehe goed spel was dat.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:23 schreef Sala-adin het volgende:
Ik speelde dit level 15 jaar geleden op de N64
quote:Op maandag 15 juni 2015 23:24 schreef Catkiller het volgende:
Kijk het ziet er allemaal leuk uit maar bij Battlefield 4 was ik ook onder de indruk hoe tof het er uit zag toen ze het gescripte Siege of Shanghai speelden. Nu speel ik die kut map nooit meer omdat iedereen op een dak zit en die toren die instort verrekte irritant is,
Je hebt echt geen hoge eisen als je dat fantastisch vondt, sorry hoorquote:Op maandag 15 juni 2015 23:25 schreef Cheiron het volgende:
Battlefront zag er fantastisch uit. Verder een hele matige line-up.
Doe maar luxequote:Op maandag 15 juni 2015 23:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Half uurtje, ff een broodje met ei eten. Tot straks!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |