quote:Op maandag 15 juni 2015 23:10 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Starwars: Revenge of the Quarterback
Servers zitten 24/7 vol.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:10 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Blijkbaar zijn er toch nog best wat mensen die dit spelen.
mensen die fan van de sport zijn en Madden sowieso ieder jaar kopen, dus ze hoeven er niet 3 uur aan te bestedenquote:Op maandag 15 juni 2015 23:10 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Blijkbaar zijn er toch nog best wat mensen die dit spelen.
Nee, ze moeten Pele weer naar buiten halen voor een nieuw verhaaltje... (!)quote:Op maandag 15 juni 2015 23:11 schreef Zipportal het volgende:
EA moet eens kappen met die harde bass geluiden in hun filmpjes. Zo spannend is het allemaal niet.
Whut?quote:Op maandag 15 juni 2015 23:11 schreef Yi-Long het volgende:
Kom op met Call of Duty, PS4 exclusive!!!
De regiotaxi is al gebeld.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee, ze moeten Pele weer naar buiten halen voor een nieuw verhaaltje... (!)
Wat heb jij gerookt?quote:Op maandag 15 juni 2015 23:11 schreef Yi-Long het volgende:
Kom op met Call of Duty, PS4 exclusive!!!
aightquote:Op maandag 15 juni 2015 23:12 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ja... voordat het snel weggefilterd werd...
sorryquote:
Ja, maar we kijken naar EA. Toch?quote:
Ja, maar Activision crashed straks gewoon binnen.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, maar we kijken naar EA. Toch?
+1quote:Op maandag 15 juni 2015 23:13 schreef Rijst het volgende:
Jullie moeten ook niet via twitch kijken. Youtube hapert niet en is nog hs ook.
quote:
Yep!quote:Op maandag 15 juni 2015 23:15 schreef Yi-Long het volgende:
Ze gaan eindigen met Battlefront, maar ik heb alleen maar die nieuwe IP met dat rode gevalletje gezien...?
Ze beloofden 3 nieuwe originele IPs...
Of telden ze die brakke mobile games mee?
Hij blijft m'n favoriete havik in de gamesindustrie!quote:
Vrees het wel ja.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:15 schreef Yi-Long het volgende:
Ze gaan eindigen met Battlefront, maar ik heb alleen maar die nieuwe IP met dat rode gevalletje gezien...?
Ja... ook dat zijn helaas nieuwe ipsquote:Op maandag 15 juni 2015 23:15 schreef Yi-Long het volgende:
Unravled.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:16 schreef Lt.Surge het volgende:
Hoe heette dat spel met die wol btw?
Game leek me wel tof, maar die knakker, met z'n bibberende handen en vakantiefoto's
Unraffle?quote:Op maandag 15 juni 2015 23:16 schreef Lt.Surge het volgende:
Hoe heette dat spel met die wol btw?
Game leek me wel tof, maar die knakker, met z'n bibberende handen en vakantiefoto's
Echt hoor, man man manquote:Op maandag 15 juni 2015 23:18 schreef Lt.Surge het volgende:
Door haar stem raak ik gewoon NIET hyped.
Ik zit ook te rukken idd.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:18 schreef Lt.Surge het volgende:
Door haar stem raak ik gewoon NIET hyped.
Amenquote:Op maandag 15 juni 2015 23:19 schreef TigerXtrm het volgende:
Dat hele Star Wars is echt overrated hoor... ik hou van sci fi maar Star Wars is echt zo klote
*Weg duiken doet*
Eens. Kijk er alleen naar omdat het van DICE is en er op Battlefield gebied toch niks is.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:19 schreef TigerXtrm het volgende:
Dat hele Star Wars is echt overrated hoor... ik hou van sci fi maar Star Wars is echt zo klote
*Weg duiken doet*
Dit.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:21 schreef Verbodsbord het volgende:
Ik ben geen extreme Star Wars fan, maar dit ziet er zo bizar vet uit.
Na 10 patches misschien.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:21 schreef Verbodsbord het volgende:
Ik ben geen extreme Star Wars fan, maar dit ziet er zo bizar vet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |