Na het einde was ie nog wel leuk!quote:Op maandag 15 juni 2015 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JDx heeft Schindlers list ook na 20 minuten uitgezet omdat hij hem `saai' vond. Dan weet je tegen wie je het hebt.
Misschien zag ze hem en Daavos als potentieel gevaar?quote:
Naja of zij wordt ook wat directer gestuurd door de LoL... Dat hij haar gewoon "zegt" nu die kant op, nu dat doen ipv dat zij het hele masterplan overziet/doorkrijgt.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alles verkeerd gezien in de vlammen
De brandende Bolton banners komen pas later. Olv Jon met een Wildling leger
Niet zo snelquote:Op maandag 15 juni 2015 23:05 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Haha de actrice heeft van dr zelf kort zwart haar![]()
Cersei's haar groeit vast wel weer aan.
Stannis heeft Davos zélf weggestuurd, omdat hij toen al besloten had Shireen te offeren. Hier was Davos nooit mee akkoord gegaan (like.. duh.. ).quote:Op maandag 15 juni 2015 23:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien zag ze hem en Daavos als potentieel gevaar?
Ieder z'n meug, Schindler's List kan ik niet saai noemen.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JDx heeft Schindlers list ook na 20 minuten uitgezet omdat hij hem `saai' vond. Dan weet je tegen wie je het hebt.
Nou oké, dat kan natuurlijk ook.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:06 schreef JDx het volgende:
[..]
M'n vriendin kijkt het, ik ben na 1,5 seizoen afgehaakt, maar zij stopt ook eindelijk, zit hier met een chagrijnige kop, kutserie bla blaik heb af en toe een ep meegekeken. Als ze gaan vechten ofzo
Zodat ze hem weer tot leven kan wekken en hij dus verlost is van de NW en zijn claim op de throne kan leggenquote:
Ik was ook niet geheel serieus verder. Snap zelf ook wel dat dat niet echt een reële optie isquote:Op maandag 15 juni 2015 23:08 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Stannis heeft Davos zélf weggestuurd, omdat hij toen al besloten had Shireen te offeren. Hier was Davos nooit mee akkoord gegaan (like.. duh.. ).
Is toch wel een raar gedoe met die goden. Wat ze nu zijnquote:Op maandag 15 juni 2015 23:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Naja of zij wordt ook wat directer gestuurd door de LoL... Dat hij haar gewoon "zegt" nu die kant op, nu dat doen ipv dat zij het hele masterplan overziet/doorkrijgt.
quote:Op maandag 15 juni 2015 23:16 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toch grappig hoe snel je gewend raakt aan Lena als Cersei en Emilia als DanyAls in: je kan ze niet voorstellen zonder de pruik die ze aan hebben voor GoT
quote:Op maandag 15 juni 2015 23:19 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Robert Baratheon? Of die Allyster klaphark?
Die eerste wijkt niet veel af van de serie. De tweede wel, maar dat is nog veel meer vanwege het feit dat ze lacht, iets dat ze in de serie bijna niet doet.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:16 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toch grappig hoe snel je gewend raakt aan Lena als Cersei en Emilia als DanyAls in: je kan ze niet voorstellen zonder de pruik die ze aan hebben voor GoT
Met donker haar vind ik Cersei toch wel een stuk beter eruit zien. Zie 300.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die eerste wijkt niet veel af van de serie. De tweede wel, maar dat is nog veel meer vanwege het feit dat ze lacht, iets dat ze in de serie bijna niet doet.
Bod zal nog steeds open staan hoor.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:28 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Emilia
Dany
![]()
Jon had beter dit aanbod kunnen accepteren though
[ afbeelding ]
Welk filmpje komt dit uit?quote:Op maandag 15 juni 2015 23:29 schreef ToT het volgende:
[..]Haha! Ja er zijn nog wel meer stukjes daarvan!
Die ogen zo op het laatste moment!
Zou ik ook mooi vinden, een ex Lord Commander die deserteert naar de winning white walkersquote:
Geen idee, maar er is een compilatie van langs gekomen in het vorig topic of zo.quote:
quote:Op maandag 15 juni 2015 23:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee, maar er is een compilatie van langs gekomen in het vorig topic of zo.
Iets over Game of Thrones in 30 seconds: boobs, blood (enz)....and Daenerys wins!
Haha, die had ik nog niet eens gezien!quote:
Vooral Dany 10x lekkerder zo met eigen haarquote:Op maandag 15 juni 2015 23:16 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
George zelfs twee keer.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:42 schreef maho_91 het volgende:
And now our watch begins, 10 fucking months.
Even mijn Fuck you lijstje afgaan:
- Fuck you George RR Martin
- Fuck you David Benioff
- Fuck you George RR Martin
- Fuck you Olly
- Fuck this shit
Zo kan je de sezoen toch niet laten eindigen. Dit is gewoon een dikke FUCK YOU van de makers naar de fans. Echt bij iedereen heb ik geen idee wat er met ze gaat gebeuren. Ik denk wel dat Jon niet dood gaat. Hij mag niet dood, toch, TOCH? Carice redt hem wel!
Op IMDB krijgt deze aflevering op dit moment een 9,5 en deze aflevering staat samen met nog 3 afleveringen van seizoen 5 in de top 10 hoogst beoordeelde afleveringen van alle seizoenen samenquote:Op maandag 15 juni 2015 22:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Lees het topic maar ff terug; gewoon zo ongeveer alles wat er in de aflevering gebeurd is.
Of was dit voor jouw gevoel echt een goede aflevering wat heel netjes uitgewerkt is?
Hij scoort blijkbaar lager dan vorige afleveringen.
Only in 'Muricaquote:Op maandag 15 juni 2015 23:44 schreef Forbry het volgende:
[..]
Op IMDB krijgt deze aflevering op dit moment een 9,5 en deze aflevering staat samen met nog 3 afleveringen van seizoen 5 in de top 10 hoogst beoordeelde afleveringen van alle seizoenen samen
quote:Op maandag 15 juni 2015 23:44 schreef Forbry het volgende:
[..]
Op IMDB krijgt deze aflevering op dit moment een 9,5 en deze aflevering staat samen met nog 3 afleveringen van seizoen 5 in de top 10 hoogst beoordeelde afleveringen van alle seizoenen samen
Ik gaf eenquote:
Spectaculair seizoen?quote:Op maandag 15 juni 2015 23:48 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik gaf eenvanwege al het negatieve gelul hier. Ik vond dit zelf namelijk ook een heel goed (spectaculair vooral) seizoen. Zaten zeker ook genoeg "flaws" in, maar dat vond ik bij alle vorige seizoenen ook.
En Jon dood? Fuck dat. Die leeft nog of wordt weer tot leven gewekt (zo niet, dan zou ik daar onwijs van balen).
Meh, vind het nog immer een opzij, opzij, opzij, maak plaats, maak plaats, maak plaats, wij hebben ongelooflijke haast-seizoen. Nee, seizoen 1 & 4 voor mij. Neemt niet weg dat seizoen 5 uitermate vermakelijk is, maar ijzersterk? Nope.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:48 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik gaf eenvanwege al het negatieve gelul hier. Ik vond dit zelf namelijk ook een heel goed (spectaculair vooral) seizoen. Zaten zeker ook genoeg "flaws" in, maar dat vond ik bij alle vorige seizoenen ook.
En Jon dood? Fuck dat. Die leeft nog of wordt weer tot leven gewekt (zo niet, dan zou ik daar onwijs van balen).
Nee, ik ben serieus.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:49 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Spectaculair seizoen?
Obvious troll is obvious.
quote:Op maandag 15 juni 2015 23:48 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik gaf eenvanwege al het negatieve gelul hier. Ik vond dit zelf namelijk ook een heel goed seizoen (vooral heel spectaculair). Zaten zeker ook genoeg "flaws" in, maar dat vond ik bij alle vorige seizoenen ook.
Oh, sommige dingen werden zeker gerusht, maar dat vond ik in voorgaande seizoenen ook heel vaakquote:Op maandag 15 juni 2015 23:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Meh, vind het nog immer een opzij, opzij, opzij, maak plaats, maak plaats, maak plaats, wij hebben ongelooflijke haast-seizoen. Nee, seizoen 1 & 4 voor mij. Neemt niet weg dat seizoen 5 uitermate vermakelijk is, maar ijzersterk? Nope.
Klopt, die kennen ook hun rushmomenten. Misschien is het wel een combinatie dit seizoen. Dingen in verkeerde volgorde plaatsen of elkaar te snel laten opvolgen zodat de emotionele impact minder is. Selyse deed mij niks, Myrcella idem na dat momentje van Stannis/Shireen was een een-op-een-kopie met Jamie/Myrcella nu. Hell, zelfs Jon was gewoon voorzienbaar met die vuile blik van Olly telkens. Zat meer met dafuq toen Arya blind werd, Theon die Miranda van de richel duwt èn gezamenlijk met Sansa hand in hand naar beneden springt. Stannis die gevonden wordt door Brienne was ook te verwachten.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:50 schreef Forbry het volgende:
[..]
Oh, sommige dingen werden zeker gerusht, maar dat vond ik in voorgaande seizoenen ook heel vaak
klinkt plausibelquote:Op maandag 15 juni 2015 11:35 schreef ToT het volgende:
Ik geloof nooit dat Mellisandre Stannis serieus op de troon wilde krijgen. Ik denk dat ze vanaf dag 1 hem zo gemanipuleerd heeft om roekeloze dingen te gaan doen om hem zo te verzwakken en uit de weg te ruimen, en er tegelijk er voor te zorgen dat zijn bloedlijn ook eindigde.
Hij was een false king.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |