Bod zal nog steeds open staan hoor.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:28 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Emilia
Dany
![]()
Jon had beter dit aanbod kunnen accepteren though
[ afbeelding ]
Welk filmpje komt dit uit?quote:Op maandag 15 juni 2015 23:29 schreef ToT het volgende:
[..]Haha! Ja er zijn nog wel meer stukjes daarvan!
Die ogen zo op het laatste moment!
Zou ik ook mooi vinden, een ex Lord Commander die deserteert naar de winning white walkersquote:
Geen idee, maar er is een compilatie van langs gekomen in het vorig topic of zo.quote:
quote:Op maandag 15 juni 2015 23:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee, maar er is een compilatie van langs gekomen in het vorig topic of zo.
Iets over Game of Thrones in 30 seconds: boobs, blood (enz)....and Daenerys wins!
Haha, die had ik nog niet eens gezien!quote:
Vooral Dany 10x lekkerder zo met eigen haarquote:Op maandag 15 juni 2015 23:16 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toch grappig hoe snel je gewend raakt aan Lena als Cersei en Emilia als DanyAls in: je kan ze niet voorstellen zonder de pruik die ze aan hebben voor GoT
George zelfs twee keer.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:42 schreef maho_91 het volgende:
And now our watch begins, 10 fucking months.
Even mijn Fuck you lijstje afgaan:
- Fuck you George RR Martin
- Fuck you David Benioff
- Fuck you George RR Martin
- Fuck you Olly
- Fuck this shit
Zo kan je de sezoen toch niet laten eindigen. Dit is gewoon een dikke FUCK YOU van de makers naar de fans. Echt bij iedereen heb ik geen idee wat er met ze gaat gebeuren. Ik denk wel dat Jon niet dood gaat. Hij mag niet dood, toch, TOCH? Carice redt hem wel!
Op IMDB krijgt deze aflevering op dit moment een 9,5 en deze aflevering staat samen met nog 3 afleveringen van seizoen 5 in de top 10 hoogst beoordeelde afleveringen van alle seizoenen samenquote:Op maandag 15 juni 2015 22:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Lees het topic maar ff terug; gewoon zo ongeveer alles wat er in de aflevering gebeurd is.
Of was dit voor jouw gevoel echt een goede aflevering wat heel netjes uitgewerkt is?
Hij scoort blijkbaar lager dan vorige afleveringen.
Only in 'Muricaquote:Op maandag 15 juni 2015 23:44 schreef Forbry het volgende:
[..]
Op IMDB krijgt deze aflevering op dit moment een 9,5 en deze aflevering staat samen met nog 3 afleveringen van seizoen 5 in de top 10 hoogst beoordeelde afleveringen van alle seizoenen samen
quote:Op maandag 15 juni 2015 23:44 schreef Forbry het volgende:
[..]
Op IMDB krijgt deze aflevering op dit moment een 9,5 en deze aflevering staat samen met nog 3 afleveringen van seizoen 5 in de top 10 hoogst beoordeelde afleveringen van alle seizoenen samen
Ik gaf eenquote:
Spectaculair seizoen?quote:Op maandag 15 juni 2015 23:48 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik gaf eenvanwege al het negatieve gelul hier. Ik vond dit zelf namelijk ook een heel goed (spectaculair vooral) seizoen. Zaten zeker ook genoeg "flaws" in, maar dat vond ik bij alle vorige seizoenen ook.
En Jon dood? Fuck dat. Die leeft nog of wordt weer tot leven gewekt (zo niet, dan zou ik daar onwijs van balen).
Meh, vind het nog immer een opzij, opzij, opzij, maak plaats, maak plaats, maak plaats, wij hebben ongelooflijke haast-seizoen. Nee, seizoen 1 & 4 voor mij. Neemt niet weg dat seizoen 5 uitermate vermakelijk is, maar ijzersterk? Nope.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:48 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik gaf eenvanwege al het negatieve gelul hier. Ik vond dit zelf namelijk ook een heel goed (spectaculair vooral) seizoen. Zaten zeker ook genoeg "flaws" in, maar dat vond ik bij alle vorige seizoenen ook.
En Jon dood? Fuck dat. Die leeft nog of wordt weer tot leven gewekt (zo niet, dan zou ik daar onwijs van balen).
Nee, ik ben serieus.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:49 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Spectaculair seizoen?
Obvious troll is obvious.
quote:Op maandag 15 juni 2015 23:48 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik gaf eenvanwege al het negatieve gelul hier. Ik vond dit zelf namelijk ook een heel goed seizoen (vooral heel spectaculair). Zaten zeker ook genoeg "flaws" in, maar dat vond ik bij alle vorige seizoenen ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |