Recast? Met iemand die wat beter is opgedroogd? Of ze hebben hem een jaartje naar de gym en de stylist gestuurd.... We kunnen het alleen maar hopen...quote:Op maandag 15 juni 2015 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die verhaallijn wordt wel vet denk.
Al is die gast wel echt lelijk geworden waar hij als klein jochie nog schattig was
Ik ben me niet bewust van dat ik het topic aan het verpesten ben. Met een aantal posts probeer ik wel wat dingen zo ver mogelijk uit te leggen zonder echt te veel te spoileren. Ik wil gewoon graag mensen helpen met hun vragen, maar zonder dus te veel over de boeken te vertellen. Soms wel een verwijzing er naar toe als het niet direct dingen verpest.quote:Op maandag 15 juni 2015 22:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vind jou een beetje irritant. Ik weet dat jij het boek gelezen hebt en tegelijkertijd kan je het niet laten om semi-mysterieus op mensen te reageren die zich dingen afvragen, maar het ligt er een beetje dik bovenop dat je het eigenlijk wel weet maar het probeert niet te zeggen. Kortom, je bent dit topic flink aan het verpesten met je 100 posts per topic.
Ik stel voor dat je gewoon niet reageert hier als je niet normaal kan doen...
quote:Op maandag 15 juni 2015 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is juist weer aan het opkrabbelen na zijn laagtepunt in s04. Dus hij zal wel doodgaan op zijn hoogtepunt
Opeens heeft hij een dikke baard laten groeienquote:Op maandag 15 juni 2015 22:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Recast? Met iemand die wat beter is opgedroogd? Of ze hebben hem een jaartje naar de gym en de stylist gestuurd.... We kunnen het alleen maar hopen...
Ach die Neville Longbottom speelde zag er ook clownesk uit in de eerste twee HP films.quote:Op maandag 15 juni 2015 22:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Recast? Met iemand die wat beter is opgedroogd? Of ze hebben hem een jaartje naar de gym en de stylist gestuurd.... We kunnen het alleen maar hopen...
If you think this has a happy ending, (you haven't been paying attention... ) - Ramsey Boltonquote:Op maandag 15 juni 2015 22:54 schreef Tanin het volgende:
Net ep 10 gezien. Ik ging zo van "NEEEEEE JON SN...oh wacht Melissandre is net terug aangekomen bij castle black, laat maar..."
Errrr no....quote:Op maandag 15 juni 2015 22:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ach die Neville Longbottom speelde zag er ook clownesk uit in de eerste twee HP films.
Is toch goed opgedroogd en dat zeg ik als man![]()
[ afbeelding ]
Zo had ze 3 seizoenen lang moeten kijkenquote:Op maandag 15 juni 2015 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Melissandre keek wel heel erg alsof ze besefte dat ze een fout had gemaakt
Ik heb puur een hekel aan Bran door de acteur die hem speeltquote:Op maandag 15 juni 2015 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als hij de uiteindelijke held wordt zou het welzijn
En het was zo'n schattig kereltje.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:01 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Errrr no....
[ afbeelding ]
https://www.google.nl/sea(...)empstead-wright+2015
Dat komt vast omdat Carice geconstipeerd was tijdens die scenequote:Op maandag 15 juni 2015 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
of alsof ze ineens door had wat de bedoeling was...quote:Op maandag 15 juni 2015 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nu wel tijd voor haar doodquote:Op maandag 15 juni 2015 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo had ze 3 seizoenen lang moeten kijken
Ik zie het GRRM doen ook in a wish for spring iig boek 7twitter:GillytheWilding twitterde op maandag 15-06-2015 om 15:55:02Everything was a dream, Bran wakes up and it all goes back to this and they make the right choices #GameofThrones http://t.co/r9ABUaWLRx reageer retweet
Ik zie op tegen een Cersei met kort pittig kapsel volgend jaarquote:Op maandag 15 juni 2015 23:03 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik heb puur een hekel aan Bran door de acteur die hem speelt![]()
Boek Bran is nog te pruimen..
Wat Jon aangaat; ik las in een interview met Kit dat er contractueel is vastgesteld dat hij z'n haar niet mag knippen. Dus als we hem komend jaar met kort haar spotten weten we hoe laat het is..
Haha de actrice heeft van dr zelf kort zwart haarquote:Op maandag 15 juni 2015 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie op tegen een Cersei met kort pittig kapsel volgend jaar
Eindelijk?quote:Op maandag 15 juni 2015 23:04 schreef JDx het volgende:
Nou, eindelijk afgelopen deze serie, was moeilijk doorheen te komen soms, maar een gepast einde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |