quote:Op maandag 15 juni 2015 22:44 schreef Joosie200 het volgende:
En toch past aflevering 10 dit seizoen perfect in het totaalplaatje van seizoen 5. Snel even alles afraffelen op de meest cliché manier die je maar kan verzinnen
Toch wel mooi, het hele seizoen allemaal saaie afleveringen met karakteropbouw en dan raffelen ze het allemaal af.quote:Op maandag 15 juni 2015 22:44 schreef Joosie200 het volgende:
En toch past aflevering 10 dit seizoen perfect in het totaalplaatje van seizoen 5. Snel even alles afraffelen op de meest cliché manier die je maar kan verzinnen
Ja hopelijkquote:Op maandag 15 juni 2015 22:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat was hij inderdaad, maar dat is volgens mij ook de bedoeling, zodat zijn transformatie naar iemand met kick-ass dragon mindcontrol powers hem des te interessanter gaat maken!
Die verhaallijn wordt wel vet denk.quote:Op maandag 15 juni 2015 22:44 schreef Fok-it het volgende:
En ik was helemaal veegeten dat Brann ook nog terugkomt
Brannzo'n saai karakter
Echt, straks wil de bevolking Daenerys niet eens meer terug hebben!quote:Op maandag 15 juni 2015 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geweldige acteur.
Hopelijk gaat hij volgend jaar los door Meereen zijn kant op te krijgen. Samen met Varys
HIMYM saai noemenquote:Op maandag 15 juni 2015 22:45 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Toch wel mooi, het hele seizoen allemaal saaie afleveringen met karakteropbouw en dan raffelen ze het allemaal af.
Dit is echt vergelijkbaar met het einde van HIMYM of Dexter.
Ik bedoelde meer dat het einde super matig is/was en gewoon slecht geschreven, waarbij seizoenen aan karakterontwikkeling gewoon de deur uit wordt gegooid. En alhoewel GoT beroemd is om het doden van karakters ... niet op zo'n manier.quote:
Tyrion zie ik verder nog wel doodgaan voor de uiteindelijk grote battlequote:Op maandag 15 juni 2015 22:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt, straks wil de bevolking Daenerys niet eens meer terug hebben!
Tyrion blijft daar regeren en Dany kan eindelijk naar Westeros toe!Oh wacht, dat zou juist kut zijn, als Tyrion daar achter zou blijven.
Dar absoluut jaquote:Op maandag 15 juni 2015 22:47 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat het einde super matig is/was en gewoon slecht geschreven.
quote:Op maandag 15 juni 2015 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tyrion zie ik verder nog wel doodgaan voor de uiteindelijk grote battle
twitter:Daenerys twitterde op maandag 15-06-2015 om 20:54:00Dear Night's Watch,SHAME 🔔 🔔SHAME 🔔 🔔SHAME 🔔 🔔SHAME 🔔 🔔SHAME 🔔 🔔SHAME 🔔 🔔SHAME 🔔 🔔SHAME 🔔 🔔SHAME 🔔 🔔SHAME 🔔 🔔#GoTFinale reageer retweet
quote:Op maandag 15 juni 2015 22:51 schreef Poesopstokje het volgende:
Jezus mensen, ik ben langer bezig om al die topics door te lezen dan met het bekijken van de aflevering![]()
![]()
Over Myrcella hè, Bronn z'n vergif begon pas te werken toen hij opgewonden raakte van Tyene.
Zouden incestieuze gevoelens misschien erfelijk zijn?
Juist omdat hij zo populair is zie ik GRRM hem doodmakenquote:Op maandag 15 juni 2015 22:50 schreef ToT het volgende:
[..]Snel mnassaal deze shirt bestellen!
[ afbeelding ]
Myrcella wou gegoldfist wordenquote:Op maandag 15 juni 2015 22:51 schreef Poesopstokje het volgende:
Jezus mensen, ik ben langer bezig om al die topics door te lezen dan met het bekijken van de aflevering![]()
![]()
Over Myrcella hè, Bronn z'n vergif begon pas te werken toen hij opgewonden raakte van Tyene.
Zouden incestieuze gevoelens misschien erfelijk zijn?
Om eerlijk te zijn had ik het in dit boek en dit seizoen verwacht, omdat hij een tijd lang een chronisch dronken loser was die alle zin in het leven verloren had. (En sowieso mentaal ook aardig een breakdown aan het krijgen was.)quote:Op maandag 15 juni 2015 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Juist omdat hij zo populair is zie ik GRRM hem doodmaken
Ik vind jou een beetje irritant. Ik weet dat jij het boek gelezen hebt en tegelijkertijd kan je het niet laten om semi-mysterieus op mensen te reageren die zich dingen afvragen, maar het ligt er een beetje dik bovenop dat je het eigenlijk wel weet maar het probeert niet te zeggen. Kortom, je bent dit topic flink aan het verpesten met je 100 posts per topic.quote:
Nooit gezien dus stilquote:
Misschien heeft Melissandre no mercy omdat hij niet inging op haar boob-showtjequote:Op maandag 15 juni 2015 22:54 schreef Tanin het volgende:
Net ep 10 gezien. Ik ging zo van "NEEEEEE JON SN...oh wacht Melissandre is net terug aangekomen bij castle black, laat maar..."
Hij is juist weer aan het opkrabbelen na zijn laagtepunt in s04. Dus hij zal wel doodgaan op zijn hoogtepuntquote:Op maandag 15 juni 2015 22:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn had ik het in dit boek en dit seizoen verwacht, omdat hij een tijd lang een chronisch dronken loser was die alle zin in het leven verloren had. (En sowieso mentaal ook aardig een breakdown aan het krijgen was.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |