Ik vind die sparrows wel leuk geweest nu. Tenzij Jack Sparrow ten tonele verschijntquote:Op maandag 15 juni 2015 22:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is ook allemaal niet zo bijzonder, zeker niet als volgend seizoen al die high sparrows het loodje leggen
Hehehequote:Op maandag 15 juni 2015 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind die sparrows wel leuk geweest nu. Tenzij Jack Sparrow ten tonele verschijnt
Waarna Tommen zelfmoord pleegtquote:Op maandag 15 juni 2015 22:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Daarom is ze zonder walk of shame voorlopig vrijgelaten en krijgt ze een klein onderzoekje/zaakje om te kijken of ze daadwerkelijk gelogen heeft of niet.
Zou me niks verbazen als ze vervolgens alsnog de doodstraf krijgt daar voor!
De interessantere dialogen kwamen ook meer terug in voorgaande seizoenen toch of verschilt dat niet veel met dit seizoen?quote:Op maandag 15 juni 2015 22:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik mis ook gewoon de interessante dialogen. Natuurlijk is het ook bij tijd en wijle belangrijk om er wat shockerende gebeurtenissen doorheen te gooien, maar dit leek meer op even snel wat verhaallijnen afraffelen. Het moment met Theon een Sansa was ook het enige onverwachte 'shock-momentje'.
quote:Op maandag 15 juni 2015 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind die sparrows wel leuk geweest nu. Tenzij Jack Sparrow ten tonele verschijnt
Ik heb ze vanaf het eerste moment al geen zak aan gevonden, maar ze hebben blijkbaar wel een stevige impact op het verhaal. Wie weet gaan ze alsnog heel machtig worden: dan heb je een sterke groep voor the seven, een sterke groep voor the Lord of light, wat noorderlingen die nog sterk in de oude goden geloven, en waarschijnlijk volgend seizoen die iron islanders die weer voor de drowned god zijn.quote:Op maandag 15 juni 2015 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de boeken kwam wel het schip de Black Pearl voorquote:Op maandag 15 juni 2015 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]zou wat zijn godverdomme
als inside joke van GRRM
And I demand a trial by combat *badum tssj*quote:Op maandag 15 juni 2015 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik miste wel een speech zoals de I am guilty of being a dwarf van Tyrion
Zal uiteindelijk ook wel het loodje leggen om plaats te maken voor Danyquote:Op maandag 15 juni 2015 22:38 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Tommen mag dood, maar Marg, ammenooitniet, not today, not tomorrow, never!
En dan gaan ze er allemaal niet uitkomen. Midden Oosten toestanden in Westerosquote:Op maandag 15 juni 2015 22:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb ze vanaf het eerste moment al geen zak aan gevonden, maar ze hebben blijkbaar wel een stevige impact op het verhaal. Wie weet gaan ze alsnog heel machtig worden: dan heb je een sterke groep voor the seven, een sterke groep voor the Lord of light, wat noorderlingen die nog sterk in de oude goden geloven, en waarschijnlijk volgend seizoen die iron islanders die weer voor de drowned god zijn.
quote:Op maandag 15 juni 2015 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan gaan ze er allemaal niet uitkomen. Midden Oosten toestanden in Westeros
Tyne op de troonquote:Op maandag 15 juni 2015 22:42 schreef ToT het volgende:
[..]De Sandsnakes die "Lord of Light Hakbar" roepen enzo!
die speech is elke keer weer kippenvelquote:Op maandag 15 juni 2015 22:40 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
And I demand a trial by combat *badum tssj*
[ afbeelding ]
Ik ging stuk toen
Absoluut!quote:Op maandag 15 juni 2015 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
die speech is elke keer weer kippenvel
Watching your vicious bastard die gave me more relief than a thousand lying whores
Die geloven in de Sevenquote:Op maandag 15 juni 2015 22:42 schreef ToT het volgende:
[..]De Sandsnakes die "Lord of Light Hakbar" roepen enzo!
In mijn ogen wel ja. De small council met Baelish en Varys, Tywin en Olenna, Tyrion, enzovoort.quote:Op maandag 15 juni 2015 22:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De interessantere dialogen kwamen ook meer terug in voorgaande seizoenen toch of verschilt dat niet veel met dit seizoen?
Dat was hij inderdaad, maar dat is volgens mij ook de bedoeling, zodat zijn transformatie naar iemand met kick-ass dragon mindcontrol powers hem des te interessanter gaat maken!quote:Op maandag 15 juni 2015 22:44 schreef Fok-it het volgende:
En ik was helemaal veegeten dat Brann ook nog terugkomt
Brannzo'n saai karakter
Geweldige acteur.quote:Op maandag 15 juni 2015 22:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Absoluut!En die mimiek alleen al van hem, damn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |