Is gewoon een nieuwe game ja.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:00 schreef koei het volgende:
[..]
Nee toch? Ik dacht dat die game gebaseerd werd op de film? En ik neem aan dat die wel een nieuw verhaal heeft.
Ik denk hier ook wel... Maar eens een mooi kastje voor regelenquote:Op maandag 15 juni 2015 19:56 schreef Typisch het volgende:
Aan het eind van dit jaar heb ik de PS4 en de Xbox One naast elkaar staan denk ik.
Ik ga geen 400 euro betalen voor bagger hardware als ik een dijk van een PC heb staanquote:
Dus geen remaster.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is de game van de film van de game.
Ohquote:Op maandag 15 juni 2015 20:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is de game van de film van de game.
PS4, Xbox One en GTX 970 jeweetzellufquote:Op maandag 15 juni 2015 20:01 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik ga geen 400 euro betalen voor bagger hardware als ik een dijk van een PC heb staan
Remake, remaster, hoe je het ook noemt, niets nieuws onder de zon.quote:
Meer dan de helft van de aangekondigde games komen ook op PCquote:Op maandag 15 juni 2015 20:01 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik ga geen 400 euro betalen voor bagger hardware als ik een dijk van een PC heb staan
Allochtoon.quote:
Al jaren niet meerquote:Op maandag 15 juni 2015 20:02 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Brengt Rare geen games meer uit voor Nintendo?
Ja het gaat me ook om die andere helftquote:Op maandag 15 juni 2015 20:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Meer dan de helft van de aangekondigde games komen ook op PC
quote:Op maandag 15 juni 2015 20:02 schreef Confetti het volgende:
Sony kan hier niet aan tippen denk ik. Krijg altijd een budget gevoel bij hun
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |