Collega kwijt ook via internet iddquote:Op maandag 15 juni 2015 19:59 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik heb geen kut gezien van Gears. Zwart is het nieuwe bruin!
Bij de game krijg je gratis een bouwlamp die je op je tv moet laten schijnenquote:Op maandag 15 juni 2015 19:59 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik heb geen kut gezien van Gears. Zwart is het nieuwe bruin!
Idem. Ze blijven toch qua exclusives in het vertrouwde hangen.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:59 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ik ben niet overtuigd. Niet echt mijn type spellen, die exclusives waar ze mee komen.
Dat. Ik had anders verwacht, dus tof.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:00 schreef koei het volgende:
Ik vond het een mooie persconferentie van Microsoft! Geen Kinect maar vooral games! En een paar games die meer dan simpele shooters lijken!
Nee toch? Ik dacht dat die game gebaseerd werd op de film? En ik neem aan dat die wel een nieuw verhaal heeft.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geen nieuwe Ratchet, das ook een remaster.
zwerverquote:Op maandag 15 juni 2015 20:00 schreef TigerXtrm het volgende:
Nou haal de prijs 100 euro omlaag en ik koop met plezier een Xbox One
Het is de game van de film van de game.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:00 schreef koei het volgende:
[..]
Nee toch? Ik dacht dat die game gebaseerd werd op de film? En ik neem aan dat die wel een nieuw verhaal heeft.
Is gewoon een nieuwe game ja.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:00 schreef koei het volgende:
[..]
Nee toch? Ik dacht dat die game gebaseerd werd op de film? En ik neem aan dat die wel een nieuw verhaal heeft.
Ik denk hier ook wel... Maar eens een mooi kastje voor regelenquote:Op maandag 15 juni 2015 19:56 schreef Typisch het volgende:
Aan het eind van dit jaar heb ik de PS4 en de Xbox One naast elkaar staan denk ik.
Ik ga geen 400 euro betalen voor bagger hardware als ik een dijk van een PC heb staanquote:
Dus geen remaster.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is de game van de film van de game.
Ohquote:Op maandag 15 juni 2015 20:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is de game van de film van de game.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |