Daarvoor kijk je dus in je binnenspiegel. Sowieso geen snelheid minderen totdat je een plek ziet, valt anders onder hinderen van doorstroming. Heb je je plek gevonden, richting aangeven en snelheid minderen. Als dit niet kan door de afstand, die je achterligger aanhoudt, aangeven dat je vanwege de verkeersveiligheid niet kan parkeren. Als 'ie echter al de hele tijd zat te bumperen, zou je je misschien ook eerst moeten afvragen of het niet aan jou lag. Liever 35 op de teller dan 28, zeg maar. Als 'ie tegen je aanbotst moet jij wel erg hard je snelheid eruit halen, en hij/zij wel heel erg niet oplettenquote:Op zondag 28 juni 2015 19:00 schreef Ypmaha het volgende:
Als je in een woonwijk rijdt en je wilt ergens parkeren, maar er rijdt iemand achter je moet je eerst in je binnenspiegel kijken en dan richting aangeven.
Maar moet je dan ook snelheid minderen of loop je dan het risico dat hij tegen je aanbotst?
Nou, als ik in een straat in een woonwijk moet parkeren ga ik geen 35 rijden. Ik rijd dan iets minder dan 30 maargoed. pas richting aangeven als je een plek ziet dus?quote:Op zondag 28 juni 2015 19:45 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Daarvoor kijk je dus in je binnenspiegel. Sowieso geen snelheid minderen totdat je een plek ziet, valt anders onder hinderen van doorstroming. Heb je je plek gevonden, richting aangeven en snelheid minderen. Als dit niet kan door de afstand, die je achterligger aanhoudt, aangeven dat je vanwege de verkeersveiligheid niet kan parkeren. Als 'ie echter al de hele tijd zat te bumperen, zou je je misschien ook eerst moeten afvragen of het niet aan jou lag. Liever 35 op de teller dan 28, zeg maar. Als 'ie tegen je aanbotst moet jij wel erg hard je snelheid eruit halen, en hij/zij wel heel erg niet opletten.
Waarom pas je je snelheid aan als je nog geen plek hebt gevonden? 35 op de teller zal neerkomen op zo'n 30-32 echte kilometersquote:Op zondag 28 juni 2015 20:20 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Nou, als ik in een straat in een woonwijk moet parkeren ga ik geen 35 rijden. Ik rijd dan iets minder dan 30 maargoed. pas richting aangeven als je een plek ziet dus?
Eerste keer natuurlijk. Theorie niet halenquote:Op maandag 29 juni 2015 15:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Fucking hell ik heb de 22e theorie examentotaal geen zin in. Na hoeveel pogingen waren jullie daarvoor geslaagd?
Eerste ja..quote:Op maandag 29 juni 2015 15:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Fucking hell ik heb de 22e theorie examentotaal geen zin in. Na hoeveel pogingen waren jullie daarvoor geslaagd?
De 1ste keer. Echt gewoon een kwestie van leren.quote:Op maandag 29 juni 2015 15:44 schreef Opsonisatie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen uit me oude klas deden er minstens 3 x over jemig. Of hun zijn gewoon dom of het is moeilijk haha.quote:Op maandag 29 juni 2015 15:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Eerste keer natuurlijk. Theorie niet halen
Er zijn mensen in Nederland die tenminste 30,40 keer gezakt zijn hoor.quote:Op maandag 29 juni 2015 17:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Was zelfs een meisje, uiteindelijk na 6 x haalde ze haar theorie examen. 2x had ze het gemist en de andere 4x was ze gezakt
tweede, oude stijl is kut. Maar ik had toen nog geen brilquote:Op maandag 29 juni 2015 15:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Meisje waar ik naast zat was voor haar 4e keer gezakt.quote:Op maandag 29 juni 2015 17:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Was zelfs een meisje, uiteindelijk na 6 x haalde ze haar theorie examen. 2x had ze het gemist en de andere 4x was ze gezakt
De eerste keer.. Gewoon leren, zo moeilijk is het allemaal niet.quote:Op maandag 29 juni 2015 15:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Kijkende naar mijn omgeving leek het erg moeilijk te zijn aangezien er zoveel het niet de eerste poging hadden gehaald. Maar luisterende naar jullie lijkt het eenvoudig, mits je er voor leert.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
De eerste keer.. Gewoon leren, zo moeilijk is het allemaal niet.
In de regel staat er 300m voor een afslag het bord met richtingaanwijzing waar de snelweg rechtdoor heen gaat, maar daar zijn zoveel uitzonderingen op dat je daar niet echt van uit kunt gaan.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 08:47 schreef Ypmaha het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met richting aangeven op de snelweg? Het mag 300m van tevoren, maar ik weet nooit wanneer dat is.
bij twijfel 600 pakkenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 08:47 schreef Ypmaha het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met richting aangeven op de snelweg? Het mag 300m van tevoren, maar ik weet nooit wanneer dat is.
Ik heb mijn theorie-examen op 27 juli. Hoe ver ben jij met de praktijklessen?quote:Op maandag 29 juni 2015 15:44 schreef Opsonisatie het volgende:
1.quote:Op maandag 29 juni 2015 15:44 schreef Opsonisatie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |