Die heb ik ook nog ergens liggenquote:Op maandag 15 juni 2015 16:37 schreef Gripper het volgende:
Van die gehaakte witte met rood-wit-blauw biesje erop zeker.
Ik kan ook zoeken op google:quote:Op maandag 15 juni 2015 18:52 schreef No-P het volgende:
Triatleet
[ afbeelding ]
Wielrenners
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies, dit kun je echt niet maken. Absoluut niet grappigquote:Op maandag 15 juni 2015 19:03 schreef kanovinnie het volgende:
Haal die foto van Yankee's vriendin is weg joh
Moest even zoeken naar spoiler tags die groot genoeg waren.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:03 schreef kanovinnie het volgende:
Haal die foto van Yankee's vriendin is weg joh
Doppie toch! Foei. Over de Haringvlietdam zit je nog niet in Zeeland. Die Boeruh vaan drandr zie, of van daarekante horen ook bij Zuid-Holland!quote:Op maandag 15 juni 2015 13:44 schreef dop het volgende:
[..]
Als je het havengebied in het donker door wil , dan is 21:00 uur vertrekken denk ik nog te vroeg.
vanaf rotterdam centraal,ben je reletief rap in het havengebied, erasmusbrug,maashaven waalhaven , vondelingweg botlekweg, callandbrug, moezelweg, europaweg tot aan het oostvoornsemeer is net boven de 35 kilometer (daar ga je het havengebied uit) van daar kun je via oostvoorne rockanje naar hellevoetsluis en dan zo zeeland in over de haringvlietdam
op dat punt zit je aan 55km
strava route via maastunnel Met stukje om het oostvoornsemeer
Dat waren zeker van die rood-wit-blauw gehaakte zeker. Uit de houten gulden tijd en altijd gespikkelde bovenkant van je handen met bij je pols zo'n mooi bruin rondje.quote:Op maandag 15 juni 2015 16:20 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ik ad een stel geniale handschoentjes waar ik door de stof heen door bruin werd...nu ja, bijna. De bovenkant van m'n handpalm wel, alleen om m'n pols niet, dus je kreeg bruine arm, witte pols, bruine hand. Stond wel spacey.
'Studenten' is goed bewoord idd. De helft van de actieve leden daar is al arbeiderquote:Op maandag 15 juni 2015 18:34 schreef No-P het volgende:
Geweldige sport, met veel idioten. Bij de "studenten" vereniging valt dat laatste nog mee.
En ze hebben rare pakjes aan, fietsen met een ligstuur, kunnen niet sturen en hebben startnummers op hun been getekend.quote:Op maandag 15 juni 2015 18:31 schreef Yankee het volgende:
[triathleute]
Zijn gewoon idioten, allemaal![]()
quote:Op maandag 15 juni 2015 19:20 schreef Tommeke het volgende:
Triathleten...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blije eikels..
Ja of 5cm spacers en een opzetstuur. Maar die omgekeerde helm is ook wel classic.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:57 schreef Tommeke het volgende:
Ik vind een mouwloos shirt in combinatie met armstukken misschien nog wel erger
quote:Op maandag 15 juni 2015 19:02 schreef ratatat het volgende:
[..]
Ik kan ook zoeken op google:Over het algemeen is dat wel het beeld. Gechargeerd natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
Haha heerlijk.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:20 schreef Tommeke het volgende:
Triathleten...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blije eikels..
Ja gelukkig maar. Eens meegetraind met een reguliere vereniging, vond de diversiteit niet zo chillquote:Op maandag 15 juni 2015 18:34 schreef No-P het volgende:
Geweldige sport, met veel idioten. Bij de "studenten" vereniging valt dat laatste nog mee.
Ik wou laatst armstukken kopen (voor bij een shirt met mouwtjes) als bescherming tegen UV. Dat hadden ze niet op voorraad in de winkel en het bestellen is blijkbaar ook lastig.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:57 schreef Tommeke het volgende:
Ik vind een mouwloos shirt in combinatie met armstukken misschien nog wel erger
LOL.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja of 5cm spacers en een opzetstuur. Maar die omgekeerde helm is ook wel classic.
En dan een aerohelm & dicht achterwiel en een wapperend regenjack.![]()
Ik haat zonnebrand, mouwstukken zijn praktischer.quote:
Ja die doen een rustige duurtraining en jij sprint volle bak.quote:Op maandag 15 juni 2015 22:48 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
LOL.
Sowieso een minpunt van de triathlon en het wielrennen: met heel erg veel geld kan je een kleine voorsprong kopen. Ik hou er niet van. Al is het wel leuk om mensen die zulk materiaal hebben in te halen.
Lekker warm ook.quote:Op maandag 15 juni 2015 22:48 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik haat zonnebrand, mouwstukken zijn praktischer.
Ik had het uiteraard over het inhalen tijdens een wedstrijd. Tijdens een training trek ik me weinig aan van hoe anderen fietsen. Nu ja, als ik iemand inhaal en die persoon haalt mij vervolgens direct weer in dan wil ik wel eventjes een tandje erbij doen.quote:Op maandag 15 juni 2015 22:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja die doen een rustige duurtraining en jij sprint volle bak.
Warm is het toch, dunnen mouwstukjes maken toch niet heel erg veel verschil? Liever ietsiepietsi warmer dan al die troep smeren en na 2 uur opnieuw moeten smeren. Ieder zijn voorkeur.quote:
Nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 15 juni 2015 22:56 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik heb mijn oog laten vallen op deze GPS: https://www.fiets-navigat(...)si-one-2-gps-europa/
Ja. Snap ik wel. Ik vind het wel echt een toffe vereniging met toffe lui. Bij ons zie je dat ook wel een beetje. Er zijn eigenlijk geen wielerclubs die ook een sociale vereniging met meerdere leuke uitjes en borrels zijn.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:03 schreef No-P het volgende:
[..]
Haha heerlijk.
En van die arbeiders klopt. Maar op een "normale club" met veel 40-50ers zitten te veel autisten. De post-studenten blijven daarom bij de club.
De aangroei is ook anders dan bij een wielerstudentenclub. Bij het wielrennen komen ook veel eerste en tweedejaars studenten. Bij studententriathlon vrijwel alleen oudere-jaars die vanuit andere sporten overstappen.
Paar lui bij ons op de club fietsen hier ook mee. Zijn er zeer over te spreken. Maar blijf er bij dat je beter 4 tientjes er bij kunt leggen en een 2e hands 800 op de kop tikt. of wellicht powerbank kopen en je telefoon gebruiken. Dan ben je voor, ik schat, drie tientjes klaar.quote:Op maandag 15 juni 2015 22:56 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik heb mijn oog laten vallen op deze GPS: https://www.fiets-navigat(...)si-one-2-gps-europa/
Wel echt alleen voor navigatie als ik zo kijk.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:19 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Paar lui bij ons op de club fietsen hier ook mee. Zijn er zeer over te spreken. Maar blijf er bij dat je beter 4 tientjes er bij kunt leggen en een 2e hands 800 op de kop tikt. of wellicht powerbank kopen en je telefoon gebruiken. Dan ben je voor, ik schat, drie tientjes klaar.
Dat zoekt hij ook. Dat ding is over twee jaar de helft niet meer waard. Koop dan een 800 voor iets meer geld (175) en die is naar twee jaar nog steeds wel ongeveer 125-150 waard. Gewoon zonde geld denk ik. Een smartphone doet exact hetzelfde en is compacter, dacht ik.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:22 schreef ratatat het volgende:
[..]
Wel echt alleen voor navigatie als ik zo kijk.
Wat is jouw redenatie?quote:Op maandag 15 juni 2015 23:19 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Paar lui bij ons op de club fietsen hier ook mee. Zijn er zeer over te spreken. Maar blijf er bij dat je beter 4 tientjes er bij kunt leggen en een 2e hands 800 op de kop tikt.
Ik twijfel momenteel of dat ik wel of niet meer wil besteden voor hartslag en cadans. Ik had gisteren opgemerkt dat een hartslagsensof niet noodzakelijk is dus jij had het wel goed begrepen, ik ben intussen wat gaan twijfelen.quote:
Die redenering volg ik niet. Ik ben bovendien niet van plan om het te verkopen (en een nieuwer model te kopen, waar jij het blijkbaar over hebt) zolang het nog goed werkt.quote:Koop dan een 800 voor iets meer geld (175) en die is naar twee jaar nog steeds wel ongeveer 125-150 waard.
Ik heb geen smarphone en ik ben niet van plan om die aan te schaffen aangezien ik niet maandelijks abo wil betalen. Ik gebruik nu simpel telefoontje met een oplaadkaart van Kruidvat (aanrader) voor bellen en SMS'en, de rest doe ik gewoon met een laptop of een desktop.quote:Een smartphone doet exact hetzelfde en is compacter, dacht ik.
ANT houdt in dat je allerlei sensoren kan gebruiken? Specifiek hartslag, trapfrequentie en vermogen?quote:Op maandag 15 juni 2015 23:42 schreef ratatat het volgende:
Denk dat je toch vooral wel een fietcomputer met ANT mogelijkheden wilt. Biedt gewoon een stuk meer mogelijkheden voor uitbreiden mocht je dat later ooit willen.
Yup, misschien wil je die later toch ooit gaan gebruiken als je van mening veranderd. Harstlagmeter icm horloge is wel leuk, maar die accu is na 4 uur ook gewoon op (die van mij althans). Dus daar heb je dan niet veel aan als je wat langer wilt gaan fietsen.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:44 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
ANT houdt in dat je allerlei sensoren kan gebruiken? Specifiek hartslag, trapfrequentie en vermogen?
Ik heb nog een ouderwetse hartslagmeter met een batterij die best lang meegaat.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:46 schreef ratatat het volgende:
[..]
Yup, misschien wil je die later toch ooit gaan gebruiken als je van mening veranderd. Harstlagmeter icm horloge is wel leuk, maar die accu is na 4 uur ook gewoon op (die van mij althans). Dus daar heb je dan niet veel aan als je wat langer wilt gaan fietsen.
Je hebt helemaal gelijk buzz, pas na de brouwersdam ist Zeeland dat is nog 25 kilometer stevig door trappenquote:Op maandag 15 juni 2015 19:11 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Doppie toch! Foei. Over de Haringvlietdam zit je nog niet in Zeeland. Die Boeruh vaan drandr zie, of van daarekante horen ook bij Zuid-Holland!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |