Je moet gewoon even inloggen, als je een bod doet dan zie wat de kosten zijn. Daarna moet je het bod nog bevestigen. Bod + btw + veilingkosten + btw. En dan moet je het nog ophalen uiteraard.quote:Op zondag 14 juni 2015 22:53 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Wat voor kosten komen er hier ongeveer nog overheen? Zie paar leuke brillen en ben al lange tijd aan het zoeken.
In Limburg hebben ze wel klimmen natuurlijk: https://www.google.nl/map(...)e7d987800df5c4?hl=nlquote:Op zondag 14 juni 2015 16:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zo klopt 'ie. Alleen in Limburg hebben we klimmetjes. Klimmen hebben we nergens.
Posbank en Utrechtse Heuvelrug valt in Spanje en Frankrijk gewoon nog in de categorie vlak.
Hoe betrouwbaar zijn GPS-apparaten in deze tijd? Werken ze nog steeds ruk of blijf je tegenwoordig vrijwel altijd een stabiele verbinding houden?quote:Op zondag 14 juni 2015 21:59 schreef Z het volgende:
[..]
Hier wordt weer een sloot Bryton's geveild. Lijkt vaak goedkoper dan het is. En veel schoenen deze keer.
https://www.bva-auctions.com/auction/lot/16183
Ik heb in Limburg leuk geklimd, dan wel Nederlands en Vlaamse Limburg, volgens mij ook nog een stukje Duitsland.quote:Op zondag 14 juni 2015 23:10 schreef cafca het volgende:
[..]
In Limburg hebben ze wel klimmen natuurlijk: https://www.google.nl/map(...)e7d987800df5c4?hl=nl
Geen idee, ik vind het ook niet zo belangrijk, ik registreer alleen m'n ritjes met m'n telefoon.quote:Op zondag 14 juni 2015 23:14 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Hoe betrouwbaar zijn GPS-apparaten in deze tijd? Werken ze nog steeds ruk of blijf je tegenwoordig vrijwel altijd een stabiele verbinding houden?
Ik heb geen telefoon. Niet zo een.quote:Op zondag 14 juni 2015 23:18 schreef Z het volgende:
[..]
Geen idee, ik vind het ook niet zo belangrijk, ik registreer alleen m'n ritjes met m'n telefoon.
Mooiste klimmetjes in Belgie zijn in Wallonië. In Vlaanderen leggen ze kasseien heuvelopquote:Op zondag 14 juni 2015 23:15 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik heb in Limburg leuk geklimd, dan wel Nederlands en Vlaamse Limburg, volgens mij ook nog een stukje Duitsland.
Het leukste deel lag in Vlaanderen.
Ga uit van +40%, dat zijn veilingkosten en BTW.quote:Op zondag 14 juni 2015 22:53 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Wat voor kosten komen er hier ongeveer nog overheen? Zie paar leuke brillen en ben al lange tijd aan het zoeken.
Netjes.quote:Op zondag 14 juni 2015 23:21 schreef ratatat het volgende:
Sinds vandaag meer km gereden in 2015 dan in 2014
Ja, het was Wallonië waar we doorheen reden. Ik kreeg daar wel de schrik van mijn leven, ze waren zo snugger om in een afdaling waar geen kruising was een drempel te leggen.quote:Op zondag 14 juni 2015 23:21 schreef cafca het volgende:
[..]
Mooiste klimmetjes in Belgie zijn in Wallonië. In Vlaanderen leggen ze kasseien bergop
Die vraag was natuurlijk ook aan alle andere mensen gericht. Ik neem aan dat een aantal mensen die hier reageren wel zo'n GPS-apparaat hebben of eens wat hebben gekocht bij die winkel.quote:Op zondag 14 juni 2015 23:18 schreef Z het volgende:
[..]
Geen idee, ik vind het ook niet zo belangrijk, ik registreer alleen m'n ritjes met m'n telefoon.
Mijn Garmin is redelijk nauwkeurig wel, in ieder geval nauwkeuriger dan mijn telefoon.quote:Op zondag 14 juni 2015 23:27 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Die vraag was natuurlijk ook aan alle andere mensen gericht. Ik neem aan dat een aantal mensen die hier reageren wel zo'n GPS-apparaat hebben of eens wat hebben gekocht bij die winkel.
Heb jij nooit problemen met de stabiliteit van de verbinding? Ik weet dat hardlopers daar veel last van hebben gehad in het verleden.quote:Op zondag 14 juni 2015 23:34 schreef cafca het volgende:
[..]
Mijn Garmin is redelijk nauwkeurig wel, in ieder geval nauwkeuriger dan mijn telefoon.
Dat is toch die gast die de meeste KM in een jaar wil afleggen. Dus een doel heeft die wel.quote:Op zondag 14 juni 2015 21:58 schreef Patroon het volgende:
https://app.strava.com/athletes/350859
Wat een zieke gast. Constant 85uur per week en het gemiddelde is ook niet mis. Dit kan toch niemand leuk vinden?
ik heb zowel een 4runner als een Edge, beiden niet eens de nieuwste, heb daar nooit problemen mee. Enige wat ik wel eens heb is dat het even duurt voor ze verbinding hebben, maar daarna raakt ie die verbinding nooit kwijtquote:Op zondag 14 juni 2015 23:36 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Heb jij nooit problemen met de stabiliteit van de verbinding? Ik weet dat hardlopers daar veel last van hebben gehad in het verleden.
Ik heb zo'n Bryton gehad. Veel gedonder. Gps ontvangst was redelijk. Maar hij wilde vaak niet laden of verbinding met m'n pc maken. Nu een Garmin, werkt briljant.quote:Op zondag 14 juni 2015 23:14 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Hoe betrouwbaar zijn GPS-apparaten in deze tijd? Werken ze nog steeds ruk of blijf je tegenwoordig vrijwel altijd een stabiele verbinding houden?
Is deze winkel te vertrouwen? https://www.sportxl.nl/si(...)T6isYCFafItAodhXgAaQ
Ik ken die niet en er zijn nogal wat oplichters op het internet dus ik lees het graag als iemand bij die winkel eerder wat heeft besteld.
quote:Op zondag 14 juni 2015 23:42 schreef cafca het volgende:
[..]
ik heb zowel een 4runner als een Edge, beiden niet eens de nieuwste, heb daar nooit problemen mee. Enige wat ik wel eens heb is dat het even duurt voor ze verbinding hebben, maar daarna raakt ie die verbinding nooit kwijt
Ik wil die Sigma wel eens proberen als die positieve reviews krijgt. https://www.sportxl.nl/si(...)T6isYCFafItAodhXgAaQquote:Op zondag 14 juni 2015 23:43 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik heb zo'n Bryton gehad. Veel gedonder. Gps ontvangst was redelijk. Maar hij wilde vaak niet laden of verbinding met m'n pc maken. Nu een Garmin, werkt briljant.
Zo'n lijntje/pijltje volgen gaat je echt niet helpen in NL. Dat werkt alleen in Frankrijk als je tussen de bergen niet zoveel wegen hebt.quote:Op zondag 14 juni 2015 23:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
[..]
Ik wil die Sigma wel eens proberen als die positieve reviews krijgt. https://www.sportxl.nl/si(...)T6isYCFafItAodhXgAaQ
Op het oog een sober maar functioneel model (pijltje wat aangeeft hoe de route loopt in plaats van een volledige kaart met kleur), dat is prima voor mij als het 100 Euro aan kosten scheelt.
Jammer.quote:Op maandag 15 juni 2015 00:00 schreef Patroon het volgende:
[..]
Zo'n lijntje/pijltje volgen gaat je echt niet helpen in NL. Dat werkt alleen in Frankrijk als je tussen de bergen niet zoveel wegen hebt.
Gooi er 4 tientjes bij en je hebt een 800.quote:Op zondag 14 juni 2015 23:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
[..]
Ik wil die Sigma wel eens proberen als die positieve reviews krijgt. https://www.sportxl.nl/si(...)T6isYCFafItAodhXgAaQ
Op het oog een sober maar functioneel model (pijltje wat aangeeft hoe de route loopt in plaats van een volledige kaart met kleur), dat is prima voor mij als het 100 Euro aan kosten scheelt.
Welke modellen zouden jullie verder het meest aanraden? Zolang het maar goed de weg wijst en de snelheid en afstand weergeeft ben ik tevreden. Een hartslagsensor is een voordeel maar misschien niet eens nodig. Ik heb jarenlang hardgelopen met hartslagsensor, ik denk redelijk goed te weten hoe welke intensiteit aanvoelt. Ik ben nu even hier aan het kijken: http://www.coolblue.nl/zoeken?query=fietscomputerquote:Op maandag 15 juni 2015 00:03 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Gooi er 4 tientjes bij en je hebt een 800.
Dat met richting aanwijzen op de 800 is anders ook niet echt zaligmakend. Vooral als je een route volgt en ergens verkeerd gaat.quote:Op maandag 15 juni 2015 00:00 schreef Patroon het volgende:
[..]
Zo'n lijntje/pijltje volgen gaat je echt niet helpen in NL. Dat werkt alleen in Frankrijk als je tussen de bergen niet zoveel wegen hebt.
Daarom doe ik altijd lijn volgen op kaart. Dan zie ik wel welke weg die in gaat. Een lijn zonder een kaart op de achtergrond werkt in nl met veel wegen niet.quote:Op maandag 15 juni 2015 00:11 schreef ratatat het volgende:
[..]
Dat met richting aanwijzen op de 800 is anders ook niet echt zaligmakend. Vooral als je een route volgt en ergens verkeerd gaat.
bryton rider 50 hier , altijd fix behalve in een tunnel. en als hij lang niet is gebruikt heeft hij soms een paar minutjes nodig.quote:Op zondag 14 juni 2015 23:27 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Die vraag was natuurlijk ook aan alle andere mensen gericht. Ik neem aan dat een aantal mensen die hier reageren wel zo'n GPS-apparaat hebben of eens wat hebben gekocht bij die winkel.
Hij moet echt knettergek zijn. Dat is toch die Aussie die op een ligfiets rijdt?quote:Op zondag 14 juni 2015 21:58 schreef Patroon het volgende:
https://app.strava.com/athletes/350859
Wat een zieke gast. Constant 85uur per week en het gemiddelde is ook niet mis. Dit kan toch niemand leuk vinden?
Nee, hij is een Americano. En idd knettergek. Zoveel fietsen is toch niet leuk?quote:Op maandag 15 juni 2015 06:56 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hij moet echt knettergek zijn. Dat is toch die Aussie die op een ligfiets rijdt?
Echt zo een geflipte triathleet als je mij vraagt. Hij zal wel een rotwijf thuis hebben peisk.quote:Op maandag 15 juni 2015 07:02 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Nee, hij is een Americano. En idd knettergek. Zoveel fietsen is toch niet leuk?
ddx noemt dat 'vakantie'quote:Op maandag 15 juni 2015 07:11 schreef kaasplankje het volgende:
Triathleten zijn ook maf, er is iets als een 10 voudige triathlon hoorde ik ooit. 40km zwemmen, 1800km fietsen en 400km lopen.
Poeh dan moet je wel echt een hekel hebben aan 85u per week fietsenquote:Op maandag 15 juni 2015 07:16 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dan ga ik toch liever met Buzz naar Pnohm Peng Khut.
En in tegenstelling tot Steve Abraham rijdt Searvogel een groot deel van zijn kilometers door gewoon steeds heen en weer te rijden in een dal langs een rivier.quote:Op maandag 15 juni 2015 07:02 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Nee, hij is een Americano. En idd knettergek. Zoveel fietsen is toch niet leuk?
Ik zag het jaquote:Op maandag 15 juni 2015 08:24 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
En in tegenstelling tot Steve Abraham rijdt Searvogel een groot deel van zijn kilometers door gewoon steeds heen en weer te rijden in een dal langs een rivier.
Abraham rijd ook gewoon in 1 en het zelfde gebied in engeland en start en stopt op de zelfde punten.quote:Op maandag 15 juni 2015 08:24 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
En in tegenstelling tot Steve Abraham rijdt Searvogel een groot deel van zijn kilometers door gewoon steeds heen en weer te rijden in een dal langs een rivier.
Wel steeds andere rondjes.quote:Op maandag 15 juni 2015 08:52 schreef dop het volgende:
[..]
Abraham rijd ook gewoon in 1 en het zelfde gebied in engeland en start en stopt op de zelfde punten.
maar niet zo gek denk ik aan het einde van je rit wil je wel snel je zaakjes geregeld hebben en niet nog eens het avontuur van waar zal ik slapen en hoe heb ik voor morgen mijn spulletjes voor elkaar.
Dat is niet echt mijn sterke punt knallen op de Veluwe. Ben meer van het hard tegen de wind in fietsen in de polder. #viesdikquote:Op zondag 14 juni 2015 20:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik zou het andersom doen. In de polder lekker rustig meefietsen, op de Veluwe knallen.
ik weet het niet , de afstand is zo groot en de tijd op de fiets zo lang dat het volgens mij niet zoveel uitmaakt.quote:Op maandag 15 juni 2015 08:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wel steeds andere rondjes.
Dat heen en weer rijden word je toch helemaal gestoord van?
Allemaal mooi verklaard en ganalyseerd, maar de echte reden is natuurlijk dat je veel te weinig aan training gedaan hebt en nog helemaal niet klaar bent voor dit soort werk. Als je al na 40 km op de eerste klim in de kramp schiet, ondanks een lekkere massage vooraf en genoeg magnesium bij je, en zeker geen al te hete dag, dan is je lichaam hier gewoon nog niet klaar voor.quote:
Dan ben je behoorlijk autistisch idd.quote:Op maandag 15 juni 2015 08:47 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik zag het jaKnettergek moet je zijn!
ook niet geheel toevallig zijn dijbeen, hij is vooral ook hardloper en die hebben anders getrainde been spieren.quote:Op maandag 15 juni 2015 08:59 schreef Gripper het volgende:
Ik vroeg me zaterdagavond nog af, hoe zou het Jumparound zijn vergaan
[..]
Allemaal mooi verklaard en ganalyseerd, maar de echte reden is natuurlijk dat je veel te weinig aan training gedaan hebt en nog helemaal niet klaar bent voor dit soort werk. Als je al na 40 km op de eerste klim in de kramp schiet, ondanks een lekkere massage vooraf en genoeg magnesium bij je, en zeker geen al te hete dag, dan is je lichaam hier gewoon nog niet klaar voor.
Maakt niet uit, want het is leerzaam geweest, en je hebt die lange lijdensweg bijna weten uit te rijden. Respect voor! Als het naar meer smaakt, dan ga je nu allemaal trainingen en andere verstandige dingen doen waardoor je er een volgende keer niet alleen maar achteraf bij het terugkijken plezier in hebt, maar ook tijdens het fietsen al
Sowieso als het aan de massage lag dan was het echt heel dom om dat te doen voordat je zo'n tocht doet. Als je iets niet moet doen zijn het wel dingen die je anders nooit doet.quote:Op maandag 15 juni 2015 08:59 schreef Gripper het volgende:
Ik vroeg me zaterdagavond nog af, hoe zou het Jumparound zijn vergaan
[..]
Allemaal mooi verklaard en ganalyseerd, maar de echte reden is natuurlijk dat je veel te weinig aan training gedaan hebt en nog helemaal niet klaar bent voor dit soort werk. Als je al na 40 km op de eerste klim in de kramp schiet, ondanks een lekkere massage vooraf en genoeg magnesium bij je, en zeker geen al te hete dag, dan is je lichaam hier gewoon nog niet klaar voor.
Maakt niet uit, want het is leerzaam geweest, en je hebt die lange lijdensweg bijna weten uit te rijden. Respect voor! Als het naar meer smaakt, dan ga je nu allemaal trainingen en andere verstandige dingen doen waardoor je er een volgende keer niet alleen maar achteraf bij het terugkijken plezier in hebt, maar ook tijdens het fietsen al
Wel efficiënter natuurlijk. Searvogel maakt veel minder hoogtemeters dan Abraham, rijdt op veel sneller materiaal en rijdt ook veel hogere gemiddeldes.quote:Op maandag 15 juni 2015 08:54 schreef kanovinnie het volgende:
Dat heen en weer rijden word je toch helemaal gestoord van?
DAt had zeker niets met de "bieten" pillen te maken?quote:Op maandag 15 juni 2015 09:32 schreef Gripper het volgende:
Nou, ik kan me een massage van Leintjeuh herinneren, en daarna gingen we allemaal als een raket tijdens de Marmotte!
Dat abraham geen sneller materiaal gebruikt verbaasd me ook een beetje.quote:Op maandag 15 juni 2015 09:34 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Wel efficiënter natuurlijk. Searvogel maakt veel minder hoogtemeters dan Abraham, rijdt op veel sneller materiaal en rijdt ook veel hogere gemiddeldes.
Dat doe je geen 85 uur per week.quote:En met schaatsen of baanwielrennen rijdt je ook steeds rondjes, dat gaat ook niet vervelen.
Hij wil vooral degelijk etc.quote:Op maandag 15 juni 2015 09:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat abraham geen sneller materiaal gebruikt verbaasd me ook een beetje.
Wil je nou dat record of niet? Je moet er wel wat voor over hebbenquote:Dat doe je geen 85 uur per week.
Dat lijkt mij ook ja. Ook heeft Kurt een volgauto en Steve niet. Ik denk dat als ik Steve was dat ik kleinere rondjes zou maken en dan bevooraden bij huis. 's ochtends 5 uur fietsen, lunchen thuis en weer onderweg. na 5 uur fietsen avondeten en dan 's avonds nog een stukkie.quote:Op maandag 15 juni 2015 09:46 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Hij wil vooral degelijk etc.
Maar een fiets waarmee je bij hetzelfde vermogen zo 2 km harder rijdt lijkt mij ook niet verkeerd.
Dat is ook zeker zo. Al is Kurt nu weer on the move zo te zien.quote:[..]
Wil je nou dat record of niet? Je moet er wel wat voor over hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |