Hebben jullie wel kasten in de familie of gaat alles bij het kuilgras de grond in?quote:Op zondag 14 juni 2015 20:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Statistisch gezien kan het prima. De familie van ienimini compenseert ruimschoots wat er bij ons mist.
Na 3 stuks was ze de mannen beu.....quote:Op zondag 14 juni 2015 21:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Zowel mijn zusje als schoonzusje waren hiervoor met een man. Mijn nicht is na 2 kinderen en 3 echtgenoten nu met een vrouw
quote:Op zondag 14 juni 2015 22:11 schreef sacha het volgende:
al mijn tantes & ooms hebben één kind wat homo / lesbisch is, zelfs het geadopteerde negertje
wat opzich natuurlijk ook weer vreemd is...quote:Op zondag 14 juni 2015 22:29 schreef sacha het volgende:
sorry, ik jok![]()
dat is alleen van mijn moedahs kant, aan mijn vaders kant zitten tot nu toe geen ghomo's
Bestaat de familie van je vader uit 200 mensen? Zo niet, dan is het niet vreemdquote:Op zondag 14 juni 2015 22:31 schreef sacha het volgende:
[..]
wat opzich natuurlijk ook weer vreemd is...
misschien telt een pyromaantje voor 6 ghomo's
Statistisch gezien kan dat niet heb ik net geleerd van MM.quote:Op zondag 14 juni 2015 22:11 schreef sacha het volgende:
al mijn tantes & ooms hebben één kind wat homo / lesbisch is, zelf het geadopteerde negertje
Je hebt niet op zitten letten...quote:Op zondag 14 juni 2015 22:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Statistisch gezien kan dat niet heb ik net geleerd van MM.
dat is niet de bedoeling, straks moet je nog meer droge naaldenquote:Op zondag 14 juni 2015 23:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik lig echt compleet in een deuk om sacha
Of haaknaalden.....quote:Op zondag 14 juni 2015 23:17 schreef sacha het volgende:
[..]
dat is niet de bedoeling, straks moet je nog meer droge naalden
ik ontvouw mezelf zo wel weerquote:Op zondag 14 juni 2015 23:17 schreef sacha het volgende:
[..]
dat is niet de bedoeling, straks moet je nog meer droge naalden
Pas maar op, straks wordt het weer rood hierquote:
Dat was de schuld van Sas's Aapquote:Op zondag 14 juni 2015 23:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Pas maar op, straks wordt het weer rood hier
rood van woede of was zijn ijsje rood?quote:
Hij stormde bloedend binnen om onder tafel te kruipen...... Ongelukje met zn longboard.... Op zn bek gegaan om het maar netjes te zeggenquote:
Au, en onder de tafel kruipen werkt om het bloeden te stoppen?quote:Op zondag 14 juni 2015 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij stormde bloedend binnen om onder tafel te kruipen...... Ongelukje met zn longboard.... Op zn bek gegaan om het maar netjes te zeggen
Dat is een Aap ding begreep ikquote:Op zondag 14 juni 2015 23:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Au, en onder de tafel kruipen werkt om het bloeden te stoppen?
Piet woont bij jou om de hoek.quote:Op maandag 15 juni 2015 10:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Gaat hier iemand toevallig vrijdagochtend naar Den Haag en komt langs Ede/Wageningen? Ik moet in Den Haag zijn om een bedrijf te overtuigen dat ik mee moet naar Ghana.
Ik ga in november naar Den Haag, kun je zolang wachten?quote:Op maandag 15 juni 2015 10:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Gaat hier iemand toevallig vrijdagochtend naar Den Haag en komt langs Ede/Wageningen? Ik moet in Den Haag zijn om een bedrijf te overtuigen dat ik mee moet naar Ghana.
Zou zijn kleinzoon niet allang een verzameling hobbelpaarden begonnen zijn?quote:Op maandag 15 juni 2015 10:22 schreef Kingstown het volgende:
Een echt paard dus he. Geen hobbelpaard ofzo. Alhoewel. Met zijn kleinzoon zou dat mss ook nog wel kunnen werken.
Open er 1quote:Op maandag 15 juni 2015 10:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar ik ben dus verbaasd dat er dus helemaal geen carpool/lift topic is op FOK!
Dat bedacht ik mij net ook toen ik naar de wc liepquote:Op maandag 15 juni 2015 10:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Pro-tip: Ik zou de datum wanneer je je lift nodig hebt erbij zetten.
En nu op heel Fok mensen naar dat topic lokkenquote:Op maandag 15 juni 2015 10:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat bedacht ik mij net ook toen ik naar de wc liep
Nee, daar kom ik niet deze week.quote:Op maandag 15 juni 2015 12:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ka je Ienimini me die bâk naar Dûh Hâegh brengûh?
quote:Op maandag 15 juni 2015 14:28 schreef drakin het volgende:
Er worden rode vragen gesteld hier TV / [FOK! Movie Trivia] - juni 2015 - deel 3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Vandaar dat die muis me bekend voor kwam. Deze kom ik regelmatig tegen in de autosport topics.quote:
2 problemen, in de ochtend slaap ik en rijd meestal de andere kant op.quote:Op maandag 15 juni 2015 10:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Piet woont bij jou om de hoek.
Stuur hem een pic van een paard en grote kans dat hij alles voor je doet.
Toch 2 plaatjesquote:Op maandag 15 juni 2015 17:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
2 problemen, in de ochtend slaap ik en rijd meestal de andere kant op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zomerse Ieniemieniequote:
Nietus, ze zijn het gewoon BEU...quote:Op maandag 15 juni 2015 20:01 schreef sacha het volgende:
het is op dit forum meten met 2 maten![]()
AEX blijft open![]()
een beter Fok begint bij jezelf, ik heb mij opgegeven voor de cursus 'hoe houd ik mijn forum open'
40+ers hebben het meest te beleggen idd ..... Triest om te horen dat het hier zo aan toegaatquote:Op maandag 15 juni 2015 20:01 schreef sacha het volgende:
AEX blijft open![]()
een beter Fok begint bij jezelf, ik heb mij opgegeven voor de cursus 'hoe houd ik mijn forum open'
"Binnenkort". Dat zeg ik ook altijd als ik ergens een ondefiniëerbare tijdsaanduiding aan wil geven.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ga binnenkort een nachtje de nieuwe policy testen.
Zulke dingen kan ik niet vooraf voorspellen, soms heb ik zo'n bui en is mijn AT lijst de volgende dag ineens flink veranderd.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
"Binnenkort". Dat zeg ik ook altijd als ik ergens een ondefiniëerbare tijdsaanduiding aan wil geven.
Zo ga ik binnenkort een advertentie voor ienimini schrijven. En ga ik binnenkort ook trouwen.
Binnenkort zal ik je eens uit gaan leggen hoe dat werkt.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zulke dingen kan ik niet vooraf voorspellen, soms heb ik zo'n bui en is mijn AT lijst de volgende dag ineens flink veranderd.
Ik gebruik liever de term ooit.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
"Binnenkort". Dat zeg ik ook altijd als ik ergens een ondefiniëerbare tijdsaanduiding aan wil geven.
Zo ga ik binnenkort een advertentie voor ienimini schrijven. En ga ik binnenkort ook trouwen.
Nee, dat bestaat niet. het gemiddelde over een jaar ligt altijd op 12 uur licht per dag.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Is er een land waar het elke dag van 6 uur 's ochtends tot 10 uur 's avonds licht is? Daar wil ik graag naar verhuizen.
Nu zijn de avonden tenminste ook productief.
Tenzij we de aarde vast zetten op dit moment zodat het alleen maar om haar as kan draaien.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee, dat bestaat niet. het gemiddelde over een jaar ligt altijd op 12 uur licht per dag.
RD...quote:Op maandag 15 juni 2015 20:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tenzij we de aarde vast zetten op dit moment zodat het alleen maar om haar as kan draaien.
Hey, muis, je hebt de zomer in je bol!quote:Op maandag 15 juni 2015 20:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tenzij we de aarde vast zetten op dit moment zodat het alleen maar om haar as kan draaien.
Met 2 maten metende teringlijers zijn zequote:Op maandag 15 juni 2015 20:01 schreef sacha het volgende:
AEX blijft open![]()
Ik heb altijd een rolmaatje in mijn tas, maar gebruik ook weleens een meetlint.quote:Op maandag 15 juni 2015 22:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het zullen wel 40-plussers zijn.. Dan krijg je dat.
Moet ik dit nou rapporteren?quote:Op maandag 15 juni 2015 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met 2 maten metende teringlijers zijn ze
Als jij die behoefte voelt moet je dat maar doen.quote:
He. Ik had je quote netjes aangepast. Zoals echte vrienden doen.quote:Op maandag 15 juni 2015 22:22 schreef Deisyy het volgende:
Jullie zijn alledrie maten naaiende teringlijers
echte vrienden blokkeren nietquote:Op maandag 15 juni 2015 22:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
He. Ik had je quote netjes aangepast. Zoals echte vrienden doen.
Ik heb Deisyy ook helemaal niet geblokkeerd. Deisyy stuurt altijd leuke DM's.quote:
Driekwartsmatennaaiers.quote:Op maandag 15 juni 2015 22:22 schreef Deisyy het volgende:
Wie is de 3e?quote:Op maandag 15 juni 2015 22:22 schreef Deisyy het volgende:
ik noem geen namen, zou jij ook moeten doenquote:Op maandag 15 juni 2015 22:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb Deisyy ook helemaal niet geblokkeerd. Deisyy stuurt altijd leuke DM's.![]()
ik weet het niet Pietquote:Op maandag 15 juni 2015 22:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
Waarom nemen mensen internet zo serieus tegenwoordig?
Hoe belangrijk vind je een nogal botte of vervelende reactie op een post hier bijvoorbeeld?quote:
als het over mij gaat haal ik mijn schouders op, als het over mijn Aap gaat en ik bespeur enig onvermogen tot begrip dan heb je mij op de kastquote:Op maandag 15 juni 2015 22:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoe belangrijk vind je een nogal botte of vervelende reactie op een post hier bijvoorbeeld?
Heb daar zelf weinig moeite mee, soms reageer ik en andere keer negeer ik.
Zorg zelf altijd voor genoeg afstand tussen echte leven en internet, post nu nog foto's van kleinzoon bijvoorbeeld maar wanneer die ouder en herkenbaarder wordt is dat afgelopen.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:17 schreef sacha het volgende:
als het over mijn Aap gaat en ik bespeur enig onvermogen tot begrip dan heb je mij op de kast
En gelijk heb jequote:Op maandag 15 juni 2015 23:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zorg zelf altijd voor genoeg afstand tussen echte leven en internet, post nu nog foto's van kleinzoon bijvoorbeeld maar wanneer die ouder en herkenbaarder wordt is dat afgelopen.
Moet ik echt aan jou uit leggen dat het ik een grapje maakte?quote:
Trek je dansschoenen maar alvast aan!quote:Op maandag 15 juni 2015 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Driekwartsmatennaaiers.
Darling, waltz with me...
[ afbeelding ]
Sorry, vind het leuk om beetje dom te doen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 07:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet ik echt aan jou uit leggen dat het ik een grapje maakte?
wat een leuke smileyquote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 09:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De mogelijkheden met die door KT verguiste rondjes zijn oneindig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |