Hebben jullie wel kasten in de familie of gaat alles bij het kuilgras de grond in?quote:Op zondag 14 juni 2015 20:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Statistisch gezien kan het prima. De familie van ienimini compenseert ruimschoots wat er bij ons mist.
Na 3 stuks was ze de mannen beu.....quote:Op zondag 14 juni 2015 21:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Zowel mijn zusje als schoonzusje waren hiervoor met een man. Mijn nicht is na 2 kinderen en 3 echtgenoten nu met een vrouw
quote:Op zondag 14 juni 2015 22:11 schreef sacha het volgende:
al mijn tantes & ooms hebben één kind wat homo / lesbisch is, zelfs het geadopteerde negertje
wat opzich natuurlijk ook weer vreemd is...quote:Op zondag 14 juni 2015 22:29 schreef sacha het volgende:
sorry, ik jok![]()
dat is alleen van mijn moedahs kant, aan mijn vaders kant zitten tot nu toe geen ghomo's
Bestaat de familie van je vader uit 200 mensen? Zo niet, dan is het niet vreemdquote:Op zondag 14 juni 2015 22:31 schreef sacha het volgende:
[..]
wat opzich natuurlijk ook weer vreemd is...
misschien telt een pyromaantje voor 6 ghomo's
Statistisch gezien kan dat niet heb ik net geleerd van MM.quote:Op zondag 14 juni 2015 22:11 schreef sacha het volgende:
al mijn tantes & ooms hebben één kind wat homo / lesbisch is, zelf het geadopteerde negertje
Je hebt niet op zitten letten...quote:Op zondag 14 juni 2015 22:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Statistisch gezien kan dat niet heb ik net geleerd van MM.
dat is niet de bedoeling, straks moet je nog meer droge naaldenquote:Op zondag 14 juni 2015 23:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik lig echt compleet in een deuk om sacha
Of haaknaalden.....quote:Op zondag 14 juni 2015 23:17 schreef sacha het volgende:
[..]
dat is niet de bedoeling, straks moet je nog meer droge naalden
ik ontvouw mezelf zo wel weerquote:Op zondag 14 juni 2015 23:17 schreef sacha het volgende:
[..]
dat is niet de bedoeling, straks moet je nog meer droge naalden
Pas maar op, straks wordt het weer rood hierquote:
Dat was de schuld van Sas's Aapquote:Op zondag 14 juni 2015 23:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Pas maar op, straks wordt het weer rood hier
rood van woede of was zijn ijsje rood?quote:
Hij stormde bloedend binnen om onder tafel te kruipen...... Ongelukje met zn longboard.... Op zn bek gegaan om het maar netjes te zeggenquote:
Au, en onder de tafel kruipen werkt om het bloeden te stoppen?quote:Op zondag 14 juni 2015 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij stormde bloedend binnen om onder tafel te kruipen...... Ongelukje met zn longboard.... Op zn bek gegaan om het maar netjes te zeggen
Dat is een Aap ding begreep ikquote:Op zondag 14 juni 2015 23:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Au, en onder de tafel kruipen werkt om het bloeden te stoppen?
Piet woont bij jou om de hoek.quote:Op maandag 15 juni 2015 10:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Gaat hier iemand toevallig vrijdagochtend naar Den Haag en komt langs Ede/Wageningen? Ik moet in Den Haag zijn om een bedrijf te overtuigen dat ik mee moet naar Ghana.
Ik ga in november naar Den Haag, kun je zolang wachten?quote:Op maandag 15 juni 2015 10:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Gaat hier iemand toevallig vrijdagochtend naar Den Haag en komt langs Ede/Wageningen? Ik moet in Den Haag zijn om een bedrijf te overtuigen dat ik mee moet naar Ghana.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |