I know, ik ben al 20 kilo kwijt. Maar een strak wielrenpakje staat me nog steeds niet. Maar zoals gezegd, die wielrenpakjes vind ik er sowieso vreemd uit zien.quote:Op zondag 14 juni 2015 13:17 schreef Spatieloos het volgende:
Wat dacht je van afvallen?
Gewoon je calorie intake bijhouden, en dat met minstens 500 verminderen. Suikers verminderen en eiwitten verhogen. Dat wielrennen verbrand ook wel een paar calorieën, dus komt ook van pas.
Hoezo vind je wielrenpakjes er vreemd uitzien?quote:Op zondag 14 juni 2015 14:01 schreef Ludd het volgende:
[..]
I know, ik ben al 20 kilo kwijt. Maar een strak wielrenpakje staat me nog steeds niet. Maar zoals gezegd, die wielrenpakjes vind ik er sowieso vreemd uit zien.
Misschien dat ik het eens probeer met normale kleren, moet ik wel ff een racefiets van iemand kunnen lenen.
Fietsbroek lijkt me wel noodzakelijk hoor.quote:Op zondag 14 juni 2015 14:01 schreef Ludd het volgende:
[..]
I know, ik ben al 20 kilo kwijt. Maar een strak wielrenpakje staat me nog steeds niet. Maar zoals gezegd, die wielrenpakjes vind ik er sowieso vreemd uit zien.
Misschien dat ik het eens probeer met normale kleren, moet ik wel ff een racefiets van iemand kunnen lenen.
-snelheid is leuk.quote:Op zondag 14 juni 2015 14:58 schreef borbit het volgende:
Snap sowieso niet dat mensen gaan wielrennen voor hun gezondheid. Als je een normale stationsfiets neemt, eentje die flink aanloopt aan alle kanten. Hoe je niet zo debiel hard, hoef je geen lycra pakje aan. En train je toch je gezondheid. Desnoods iets van een stelschroef om te bepalen hoe zwaar die aanloopt.
Jij snapt er helemaal niks van dus wat praat jij. Bedrijven maken die kleding en geven dat aan werknemers en klanten om reclame te maken. Die mensen die dat krijgen gaan daar dan gewoon in fietsen, waarom zou je het niet doen en iets nieuws kopen? En soms schaffen ze een wielrenpak aan van een professionele ploeg, nou en, op een voetbalveld lopen ook gasten met shirtjes van Barca en Real etc. Lul niet zo dom.quote:Op zondag 14 juni 2015 14:53 schreef Roces18 het volgende:
Met van die knurften met allemaal logo's van bedrijven op hun wielerkleding (alsof dat nodig is) en dan denken dat mensen denken dat ze voor dat soort bedrijven professioneel fietsen![]()
![]()
![]()
echt get a life
Voor snelheid en afstand kun je sowieso beter een auto gebruiken.quote:Op zondag 14 juni 2015 17:17 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
-snelheid is leuk.
-grotere afstand, je kunt tochtjes maken rond je woonplaats en steeds verder, leer je nog eens wat van de (buur)provincie kennen,
WIELRENNENquote:Op zondag 14 juni 2015 17:49 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Jij snapt er helemaal niks van dus wat praat jij. Bedrijven maken die kleding en geven dat aan werknemers en klanten om reclame te maken. Die mensen die dat krijgen gaan daar dan gewoon in fietsen, waarom zou je het niet doen en iets nieuws kopen? En soms schaffen ze een wielrenpak aan van een professionele ploeg, nou en, op een voetbalveld lopen ook gasten met shirtjes van Barca en Real etc. Lul niet zo dom.
Die ene zeekoe was professioneel zwemster, totdat ze bij de VVD ging en pardoes veranderde in een vette zeug.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zwemmen is geloof ik het beste voor mensen met overgewicht
Jawel. Enige soort fiets dat je daar kunt kopen is haast een racefiets. En je fiets voor niet-recreatieve doeleinden gebruiken is ook ongehoord haast - op een fiets naar werk, ben je gek? Moet je je weer douchen als je aankomt!quote:Op zondag 14 juni 2015 22:34 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Hoe zouden Amerikanen wielrennen? Of bestaat die sport daar niet?
Doe ik ook gewoon ja. Pluspunt is je ziet er zo ook minder uit als een stereotiep wielrenner.quote:Op zondag 14 juni 2015 14:01 schreef Ludd het volgende:
Zonder zeem kan het wel pijnlijk wordenquote:Op zondag 14 juni 2015 14:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Fietsbroek lijkt me wel noodzakelijk hoor.
Gegarandeerd.. Al na 2xquote:Op maandag 15 juni 2015 00:05 schreef eend112 het volgende:
Van fietsen krijg je toch prostaatkanker ?
Maar dan wel in een wielerpakje op die stadsfiets.. Dan straal je in ieder geval uit dat je het serieus meentquote:Op maandag 15 juni 2015 00:20 schreef AdoraBelle het volgende:
Tja... je moet toch ergens beginnen. Je kunt wel allerlei drogredenen bedenken om niet te gaan fietsen, maar uiteindelijk moet je toch een keer beginnen om het te doen.
Anders begin je op je gewone fiets en ga je op zo'n wielrenfiets fietsen wanneer je je wat zekerder voelt over je lichaam?
En anders pak je gewoon een los wiel en ga je rennenquote:Op maandag 15 juni 2015 00:22 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Maar dan wel in een wielerpakje op die stadsfiets.. Dan straal je in ieder geval uit dat je het serieus meent
elke man van 85+ jaar oud heeft prostaatkanker.quote:Op maandag 15 juni 2015 00:05 schreef eend112 het volgende:
Van fietsen krijg je toch prostaatkanker ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |