abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 juni 2015 @ 15:31:31 #1
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_153498341

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je dringend voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!

SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Cashback XL - Wel goed? Geld terug!

SPOILER: Trading markets

SPOILER: Taobao/Tmall
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)

SPOILER: Free shipping
SPOILER: Free registered shipping
SPOILER: Express shipping
SPOILER: Tracking
SPOILER: Trackstatus legenda
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
SPOILER: Verpakking en transporthandling
SPOILER: Douane

Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)

PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.

Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
SPOILER: JA HALLO! WAAR ZIJN WE NOU HELEMAAL MEE BEZIG?!!1!? -> Koop lokaal!
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?

FOK!Frontpage > Review > Gadgets uit China
De frontpage heeft een reviewsectie met een gadgetsubcategorie. Hier vind je uitgebreide impressies van gadgets die een hoop mensen waarschijnlijk wel zullen aanspreken. Ook userreviews van het forum kunnen er in de spotlights worden gezet.

Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Android tablet discussie topic
DIG / [Het Chinese Windows tablet topic] #1 Windows tablets vanaf ¤80!
Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!

User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)

Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen

• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar, Monkeybrain e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  zaterdag 13 juni 2015 @ 15:34:12 #2
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_153498415
Did it work? :D

Bovenstaande besteld, voor een aankomend projectje naar aanleiding van deze review :
pi_153498566
Heeft iemand toevallig hier wel eens cat5e kabels van 2m besteld die wel de gewenste snelheid behalen? Van een merk ofzo? :o
pi_153499171
Mijn powerbank is trouwens 7 juni verzonden en vandaag al binnen gekomen, besteld bij bangood.
Als alle pwerbanks via sweden post gaan vind ik het nu wel snel gedaan hoor!
Gegroet!
pi_153499657
Klopt dat SE post gewoon zuigt. Duurt 3x zo lang als normale free shipping..
  zaterdag 13 juni 2015 @ 18:01:50 #6
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_153502104
Normaal gesproken vrij ruk, ja. 'k Denk dat de frequentie en capaciteit richting Zweden (want via daar moet het dan via gaan) gering is in vergelijk met free shipping waar het meer of minder de weg van de minste weerstand volgt? 'Waar is nu nog een plekske open? Dan gaat het daarbij!'. Zo krijg je wilde wegen. Maar dat wil dan weer niet zeggen dat ze verder dan hun neus lang is kijken en kan zo'n pakketje dus daarna alweer ergens blijven liggen al wachtende op een volgend plekje dat hem weer een stapje dichter naar jou toe brengt. Tenminste, zo stel ik me dat dan voor.

Doe mij vooralsnog gewoon maar lekker Singapore Post en PostNL. Geen gekke afwijkingen, meestal 11 dagen na eerste status in het systeem. 7 - 21 dagen haalt denk ik 90% van de pakjes wel op die manier.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_153503646
Nog even een heads up van het vorige topic:
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 17:20 schreef Iemand91 het volgende:
(De volgende firmware voor de Yi schijnt erg interessant te worden).
Kleine, niet al te subtiele hint :P :

Waarschijnlijk gaat de bitrate ook omhoog, dus koop een beetje rappe geheugenkaart.
pi_153505203
Was er nou ergens een apart coupon voor de blitzwolf monopod?
http://www.banggood.com/B(...)onopod-p-979129.html
Ik meen me zoiets te herinneren, maar weet t niet meer en ook niet meer wbij welke winkel..
pi_153505252
Wat was ook alweer de naam van die ebay seller met betrouwbaar flash geheugen (sd kaarten etc) ?
  zaterdag 13 juni 2015 @ 21:33:58 #10
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_153506726
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 20:30 schreef bluewolve het volgende:
Wat was ook alweer de naam van die ebay seller met betrouwbaar flash geheugen (sd kaarten etc) ?
This one my fliend:

http://www.ebay.com/usr/courtesytrading?_trksid=p2047675.l2559
  zondag 14 juni 2015 @ 19:38:37 #11
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_153527550
Ik zat te twijfelen tussen de Xiaomi Yi en de SJCAM SJ5000+, ik ga denk ik voor de SJCAM.

Meer mensen hier die de SJCam hebben gekocht? En hoe is Gearbest met verzenden (aangezien het een product is van meer dan 22 euro ivm belastingen enzo)?
pi_153528121
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 19:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik zat te twijfelen tussen de Xiaomi Yi en de SJCAM SJ5000+, ik ga denk ik voor de SJCAM.

Meer mensen hier die de SJCam hebben gekocht? En hoe is Gearbest met verzenden (aangezien het een product is van meer dan 22 euro ivm belastingen enzo)?
Belastingen? Daar kan een shop eigenlijk niet zo veel aan doen. Gewoon uitgaan van het bedrag inclusief BTW en inklaring. Dan kan het alleen nog maar meevallen wanneer je niet hoeft te betalen :).
  zondag 14 juni 2015 @ 20:01:05 #13
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_153528277
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2015 19:56 schreef Repeteeltje het volgende:

[..]

Belastingen? Daar kan een shop eigenlijk niet zo veel aan doen. Gewoon uitgaan van het bedrag inclusief BTW en inklaring. Dan kan het alleen nog maar meevallen wanneer je niet hoeft te betalen :).
Mja als ik pakketjes krijg via DHL ofzo moet ik standaard extra betalen bij PostNL heb ik dat nog niet meegemaakt :P
Als ik kijk wat dezelfde camera in NL kost kom ik ongeveer op hetzelfde uit, kan ik beter bij Gearbest kopen en hopen dat ze niks merken :P
pi_153530054
http://www.banggood.com/A(...)t-Band-p-981384.html
:')

Ik zit weer eens door de nieuwe producten bij Banggood te bladeren. Ik blijf me erover verbazen dat er iemand is die een totaal nutteloos product bedenkt, dat iemand het ontwerpt en laat produceren, dat er voorraad van is ergens, zonder dat (denk ik) iemand ooit checkt of er uberhaupt wel markt voor is.

China _O_
  zondag 14 juni 2015 @ 20:53:26 #16
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_153530258
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_153533892
wat zijn elk el weer goede merken voor horloges
Groot fan van User Wotte
pi_153534041
quote:
Wtf did I just watch? Lol.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_153534075
quote:
99s.gif Op zondag 14 juni 2015 22:20 schreef Tjacka het volgende:
wat zijn elk el weer goede merken voor horloges
Hublot, tagheuer, seiko etc.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_153534301
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2015 22:24 schreef relativity het volgende:

[..]

Hublot, tagheuer, seiko etc.
uit china
Groot fan van User Wotte
  Boks-Chick zondag 14 juni 2015 @ 22:38:07 #21
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_153534698
hou het gewoon ff gewoon svp ;)
lolwut
  zondag 14 juni 2015 @ 22:38:38 #22
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_153534723
quote:
99s.gif Op zondag 14 juni 2015 22:29 schreef Tjacka het volgende:

[..]

uit china
Curren en Shark zijn prima chinese merken. Curren wat meer budget, shark wat meer mid-end.

Voor meer fancy horloges moet je even op een reactie van Shiz wachten! :7
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  zondag 14 juni 2015 @ 22:46:04 #23
327191 RobertNL
For your gear.
pi_153535030
Of je pakt gewoon zijn post uit het reviewtopic :7
quote:
3s.gif Op donderdag 5 april 2012 23:49 schreef shiznuts het volgende:
HORLOGES / WATCHES

Tip 1. Haal geen neppe merkhorloges: het is niet alsof de kwaliteit hetzelfde is als de echte en je kunt er veel gedoe mee krijgen (douane/justitie).

Hebben we dat uit de weg, moet je begrijpen dat de klokjes uit China 'sieraden' zijn. Ze zijn dus voor 'de sier', zoals een armband, alleen hebben ze dan de nuttige functie om de tijd aan te kunnen geven. De nadruk ligt niet bepaald op kwaliteit (geen precisie-uurwerk, geen echt lederen horlogeband, etc), dus kun je daarmee leven en gaat het je om er voor zo'n lage prijs fashionably bij te lopen en de tijd te weten, dan zit je goed! De kwaliteit is in de meeste gevallen te vergelijken met de goedkoopste horloges die je bij een winkel als de Kijkshop haalt. Het is trouwens niet zo dat horloges uit China per definitie kut zijn, sterker nog, je kunt er best jaren plezier van hebben.

Tip 2. Vermijd zaken die onnatuurlijk veel glimmen. Dit is een blijk van goedkope materialen/lak (plastic fantastic). Koop liever iets met geborsteld staal. Kijk goed naar de foto's hoe iets eruit ziet. Stel je tevens voor hoe groot zo'n klokje is (bedenk hoe groot een standaard pin (verbinding band/klokje) is en vergelijk hoeveel groter het klokje is dan die verbinding) en hoe dat zou staan om je pols.

Koop een Aziatisch merk. Vermijd horloges als 'V6 SuperSpeed' en ga eerder voor een iets anders. Populair zijn o.a. Curren, Sinobi, IK Colouring, Wilon, Ohsen en EYKI. Ook Julius en DCT maken mooie (wat meer high-end) klokjes. Ook op Ebay kun je goed slagen voor deze horloges. Misschien kan een zoektocht naar 'SHARK' (a.k.a. 'WEIDE') en 'Infantry' (a.k.a. 'Military Royale') je tevens interesseren. Je hoeft niet per se naar een merk te zoeken. Velen slagen erin leuke klokjes te kopen door te zoeken op steekwoorden. Enkele voorbeelden: 'Japan MOVT', 'army watch', 'military watch', 'aviator watch', 'black sport watch' en 'metal wristwatch'. Wees creatief. Vrijwel alle zoektermen baten het om er 'watch' bij te hebben voor betere sortering. Je kunt ook zaken wegfilteren, als je niet naar een vrouwenhorloge zoekt, maar er wel veel resultaten op vrouwen gericht zijn voeg je '-woman -women' toe (tevens '-kids -boys -girls').

Tip 3. Vrijwel bij alles onder (maar niet gelimiteerd tot) $25,- met anologe wijzertjes die chronometer-functies uitvoeren, daarvan zijn de wijzertjes en knopjes op de horloge puur ter decoratie en bieden dus geen werkende functie. Horloges met een plaat die een traditionele uitsparing biedt voor de datum werkt in het algemeen wel.

Naast de shops uit de OP van de Chinese webshops topicreeks, kun je door shops zoeken m.b.v. www.chinaprices.us . FocalPrice heeft een aan horloges toegewijde site die www.watchyear.com heet, maar zoals gezegd loont het zeker ook om te kijken op www.ebay.com .
--> GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic

Daarnaast zelf nog als tip: JULIUS :Y
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_153536114
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 22:46 schreef RobertNL het volgende:
Of je pakt gewoon zijn post uit het reviewtopic :7

[..]

--> GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic

Daarnaast zelf nog als tip: JULIUS :Y
sorry en thx
Groot fan van User Wotte
  maandag 15 juni 2015 @ 00:31:24 #25
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_153538116
quote:
Jammer dat je CR niet met dat ding in z'n smoel ziet, want volgens vind 'ie het niet zo erg om wat in zijn mond te nemen.
  maandag 15 juni 2015 @ 00:32:31 #26
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_153538140
quote:
2s.gif Op zondag 14 juni 2015 20:48 schreef kikoooooo het volgende:
http://www.banggood.com/A(...)t-Band-p-981384.html
:')

Ik zit weer eens door de nieuwe producten bij Banggood te bladeren. Ik blijf me erover verbazen dat er iemand is die een totaal nutteloos product bedenkt, dat iemand het ontwerpt en laat produceren, dat er voorraad van is ergens, zonder dat (denk ik) iemand ooit checkt of er uberhaupt wel markt voor is.

China _O_
Dit is ook zoiets:
http://www.banggood.com/1(...)hancer-p-981261.html

En dan de before- en after-foto's die erbij staan _O-
Om nog maar niet te spreken van hoe je het moet gebruiken _O- :') _O-
  maandag 15 juni 2015 @ 08:11:07 #27
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_153541182
quote:
16s.gif Op zondag 14 juni 2015 22:38 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Voor meer fancy horloges moet je even op een reactie van Shiz wachten! :7
Ja, hier is het Shark wat de klok slaat natuurlijk (pun intended). :D Hier de huidige Shark, naast m'n Nubia Z9. :9

Inderdaad is de post in het reviewtopic ook vandaag de dag nog actueel. :Y Eraan toe te voegen heb ik misschien dat m2coutlet leuk aanbod heeft. Nieuwste newsletter stuurt je af op http://stores.ebay.com.au(...)als.html#CentralArea .
- En de optie B, ook net binnen per mail: http://stores.ebay.co.uk/need2u/Weekly-Deals.html#CentralArea

[ Bericht 4% gewijzigd door shiz op 15-06-2015 11:10:57 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_153541277
Uitvinder van de biersmiley.
pi_153541732
Gelijk out of stock :(
Gegroet!
  maandag 15 juni 2015 @ 09:12:38 #30
327191 RobertNL
For your gear.
pi_153541792
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 09:07 schreef Zspirit het volgende:
[ afbeelding ]
Ook niet heel gek natuurlijk :D
pi_153541803
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 09:07 schreef Zspirit het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig maar :P
Allwinner + tvbox = :'( :'( decodering van die allwinner chips is ruk.
  maandag 15 juni 2015 @ 09:43:01 #32
327191 RobertNL
For your gear.
pi_153542283
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 09:13 schreef Kenzi het volgende:

[..]

Gelukkig maar :P
Allwinner + tvbox = :'( :'( decodering van die allwinner chips is ruk.
Van al die boxes is het niet ideaal (helaas). Overigens lijkt die H3 chip wel bedoeld voor dit soort boxjes.

Overigens leek mij die box van dit merk met die Mstar chipet (en recording HDMI) wel leuk :Y
  maandag 15 juni 2015 @ 10:18:03 #33
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_153542816
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 08:11 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ja, hier is het Shark wat de klok slaat natuurlijk (pun intended). :D Hier de huidige Shark, naast m'n Nubia Z9. :9
[ afbeelding ]
Inderdaad is de post in het reviewtopic ook vandaag de dag nog actueel. :Y Eraan toe te voegen heb ik misschien dat m2coutlet leuk aanbod heeft. Nieuwste newsletter stuurt je af op http://stores.ebay.com.au(...)als.html#CentralArea .
Verkapte *zie mij eens een mooie Chinaphone hebben*-post.

Maar; mooi ding inderdaad. Waarom deze genomen i.p.v. bijv. een OnePlusOne? Is dit een aanrader? Ziet er naar uit dat ik tzt toch een nieuwe aan zal moeten schaffen ivm werk of zo. Maar twijfel nog een beetje m.b.t. phones uit China n.a.v. verhalen m.b.t. build quality (al verschilt dit nogal per merk of per model zelfs) en GPS ontvangst met de mediatek chips.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_153542897
quote:
8s.gif Op maandag 15 juni 2015 10:18 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Maar; mooi ding inderdaad. Waarom deze genomen i.p.v. bijv. een OnePlusOne? Is dit een aanrader? Ziet er naar uit dat ik tzt toch een nieuwe aan zal moeten schaffen ivm werk of zo. Maar twijfel nog een beetje m.b.t. phones uit China n.a.v. verhalen m.b.t. build quality (al verschilt dit nogal per merk of per model zelfs) en GPS ontvangst met de mediatek chips.

GPS hebben de meeste geen last meer van, dat was toch vooral de vorige (32bits) generatie van MTK. Eerlijk gezegd loopt Mediatek nu toch wel een beetje voor op Qualcomm.

Bouwkwaliteit is heel erg merkgebonden inderdaad. Er zijn merken die daar wat steken bij laat vallen (een buigbare P7000? _O- ) maar merken zoals ZTE (die Nubia van Shiznuts), Huawei zijn gewoon te vergelijken met Samsung, HTC etc.

Maar dan kan je meer info vinden in DIG / [Chinese Smartphones] #50 - Kleine high end toestellen
  maandag 15 juni 2015 @ 10:24:04 #35
327191 RobertNL
For your gear.
pi_153542934
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 10:22 schreef Kenzi het volgende:
GPS hebben de meeste geen last meer van, dat was toch vooral de vorige (32bits) generatie van MTK. Eerlijk gezegd loopt Mediatek nu toch wel een beetje voor op Qualcomm
Alleen de GPU :'(! Al gaat daar bij Heilo verandering in komen *O*
  maandag 15 juni 2015 @ 10:29:39 #36
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_153543021
quote:
8s.gif Op maandag 15 juni 2015 10:18 schreef neo2000 het volgende:

[..]

:P Wel Chinees, hè. :D
One+One = singleSIM... 5.5" :N
De Nubia Z9 mag dan 5.2" zijn, maar je hebt alleen het metalen frame aan de zijkant vanwege het edge-to-edge display, dus is maar een haar breder dan de Jiayu G4S. Dikte zo'n beetje hetzelfde, alleen gaat 'ie dan dus de lengte in. Net ook ff gespeeld met de IR blaster, m'n tv besturen. :D Dit ding is echt allemachtig prachtig. Maar ja, premium phone, premium prijs. Maar doe mij maar deze i.p.v. een iPhone/Samsung/HTC/Sony/LG! :Y _O_ Features, innovatie en kwaliteitje! Die frame interactive technology (FIT) ook. :7

Maar goed. :P

Had trouwens een zooi van die MiFans binnengekregen! Bij deze tropische temperaturen wel fijn! B-)
  maandag 15 juni 2015 @ 10:30:50 #37
48067 neo2000
pi_153543035
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 10:22 schreef Kenzi het volgende:

[..]

GPS hebben de meeste geen last meer van, dat was toch vooral de vorige (32bits) generatie van MTK. Eerlijk gezegd loopt Mediatek nu toch wel een beetje voor op Qualcomm.

Bouwkwaliteit is heel erg merkgebonden inderdaad. Er zijn merken die daar wat steken bij laat vallen (een buigbare P7000? _O- ) maar merken zoals ZTE (die Nubia van Shiznuts), Huawei zijn gewoon te vergelijken met Samsung, HTC etc.

Maar dan kan je meer info vinden in DIG / [Chinese Smartphones] #50 - Kleine high end toestellen
Thanks. Gebruik ook navigatie op het ding dus dat moet wel OK werken. Plus, de Nubia ziet er wel fancy uit voor het geld. Zal mij tzt eens in gaan lezen in die topicreeks. Gebruik nu een Samsung met Windows Phone, maar loopt steeds vaker tegen de app gap op helaas. En aangezien er steeds meer zakelijke apps bij lijken te komen die toch IOS of Android verwachten, zal ik als dit zo doorgaat toch met pijn in m'n hart Windows Phone moeten gaan verlaten. :( Een Westerse, overpriced GSM met Android en een crappy launcher die f''ing traag werkt, zit ik niet meer zo op te wachten. Gevalletje been there, done that met een drama HTC. Vandaar nu de Windows Phone wat op vlak van snelheid echt een verademing is t.o.v. de betaalbare Westerse Android phones. :P
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  maandag 15 juni 2015 @ 10:32:04 #38
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_153543054
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 10:24 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Alleen de GPU :'(! Al gaat daar bij Heilo verandering in komen *O*
Eerst maar weer eens een tabletje erbij halen, toch? c_/
  maandag 15 juni 2015 @ 10:33:27 #39
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_153543079
De KCX-017 heeft een opvolger : de KCX-045

LCD :

Verkrijgbaar bij oa. GearBest, eBay en AliExpress

Veel extra functies ben ik nog niet tegengekomen, en de formfactor valt me eigenlijk een beetje tegen, de vorige versie met draadje vond ik makkelijker, zeker icm een anker lader.

[ Bericht 8% gewijzigd door dodge_911 op 15-06-2015 10:40:52 ]
  maandag 15 juni 2015 @ 10:54:53 #40
327191 RobertNL
For your gear.
pi_153543520
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 10:32 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Eerst maar weer eens een tabletje erbij halen, toch? c_/
[ afbeelding ]
Nieuwe chipset, erg benieuwd!
Verwerkingstijd is wel erg lang bij dit soort deals helaas, de MiPad van laatst is ook nog niet verzonden :'(

Als je het er over hebt:
quote:
Since the mipad promotion, there are 3000 orders to send one by one. It will be send before this weekend.

[ Bericht 12% gewijzigd door RobertNL op 15-06-2015 11:00:20 ]
pi_153544177
Tijd om de Xiaomi familie uit te breiden.. Te beginnen met de USB fan en lamp. :)

[ Bericht 46% gewijzigd door othie op 15-06-2015 12:26:34 ]
pi_153551714
Een tijd geleden waren hier een aantal mensen die keramische keukenmessen besteld hadden. Iemand nog een idee welke dat waren en waar gekocht (mits ze goed bevallen uiteraard)
  maandag 15 juni 2015 @ 16:36:20 #43
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_153551810
Uit de OpeningsPost (OP):

Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search .

Mijn persoonlijke aanbeveling? I wouldn't bother. Je hebt vaak bij de ALDI/Lidl en overal anders ook wel nette keramische messen voor weinig...
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 11:27 schreef othie het volgende:
Tijd om de Xiaomi familie uit te breiden.. Te beginnen met de USB fan en lamp. :)
Hebben ze die touchlamp al ergens? Of bedoel je dat USB LED-dingetje?
pi_153551898
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 16:36 schreef shiznuts het volgende:
Uit de OpeningsPost (OP):

Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search .

Mijn persoonlijke aanbeveling? I wouldn't bother. Je hebt vaak bij de ALDI/Lidl en overal anders ook wel nette keramische messen voor weinig...

Ok, thanks. Dan maar eens bij de Aldi langs :-)
pi_153551950
Weer een gimmick, zelf 3 gekocht want leek me wel grappig. Is dus zo'n lampje die je in een lege fles doet waardoor het een soort lamp wordt en kost maar $3,59 dus valt wel mee. Hier te vinden
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 15 juni 2015 @ 17:30:11 #46
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_153553064
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 16:36 schreef shiznuts het volgende:
Hebben ze die touchlamp al ergens? Of bedoel je dat USB LED-dingetje?
Yep! Volgens de page 'in stock'.
BG heeft 'm in preorder staan...
Al wat gezakt tegenover de 79¤ prijzen die je bij de intro zag, maar zelf nu, voor bijna 59 euro vind ik het een boel geld voor een nachtlampje...
pi_153553334
quote:
12s.gif Op maandag 15 juni 2015 17:30 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Yep! Volgens de page 'in stock'.
BG heeft 'm in preorder staan...
Al wat gezakt tegenover de 79¤ prijzen die je bij de intro zag, maar zelf nu, voor bijna 59 euro vind ik het een boel geld voor een nachtlampje...

Inderdaad, 20 dollar had ik nog wel kunnen begrijpen. Het is nou ook geen licht zoals zo'n Philips ding bijvoorbeeld.
Top 5 China producten
  maandag 15 juni 2015 @ 17:54:50 #48
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_153553593
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 17:43 schreef rene90 het volgende:

[..]

Inderdaad, 20 dollar had ik nog wel kunnen begrijpen. Het is nou ook geen licht zoals zo'n Philips ding bijvoorbeeld.
Die zijn ook gewoon te duur. Als die zakt naar een euro of 35 koop ik er wel 1 denk ik.
Handig voor op de kamer van de kleine.
Zeker met die bluetooth bediening erin
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_153553658
quote:
6s.gif Op maandag 15 juni 2015 17:54 schreef dud0r het volgende:

[..]

Die zijn ook gewoon te duur. Als die zakt naar een euro of 35 koop ik er wel 1 denk ik.
Handig voor op de kamer van de kleine.
Zeker met die bluetooth bediening erin
Bluetooth bediening terwijl die lamp naast je staat, ik zie het nut niet zo, dan loop ik er wel even naar toe of strek ik mijn arm uit O+
Top 5 China producten
  maandag 15 juni 2015 @ 18:21:50 #50
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_153554478
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 17:57 schreef rene90 het volgende:

[..]

Bluetooth bediening terwijl die lamp naast je staat, ik zie het nut niet zo, dan loop ik er wel even naar toe of strek ik mijn arm uit O+
Ik zeg toch handig voor de kamer van de kleine. Hoef ik er niet naar toe te lopen om m aan te zetten of van kleur te veranderen.
Keiharde porno!
  maandag 15 juni 2015 @ 18:25:01 #51
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_153554584
quote:
8s.gif Op maandag 15 juni 2015 18:21 schreef dud0r het volgende:

[..]

Ik zeg toch handig voor de kamer van de kleine. Hoef ik er niet naar toe te lopen om m aan te zetten of van kleur te veranderen.
Haal dan 5m RGB of 6803 strip, je kleine z'n favo personage in wit plastic, MiLight/6803 controller eraan, rf remote control lijmpistoleer die hele handel in dat 'beeld' en gaan met die banaan. Zit je ver onder die prijs en je scoort dikke daddypunten bij je kleine. Mik er een wifi-controller bij en je kan 't ook vanop je telefoon.

Of 'n MiLight bulb icm een leuk ikea lampje oid...

Nope, die hele YeeLight gaat 't hem voor mij niet worden, vrees ik...
  maandag 15 juni 2015 @ 18:38:46 #52
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_153555070
quote:
12s.gif Op maandag 15 juni 2015 18:25 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Haal dan 5m RGB of 6803 strip, je kleine z'n favo personage in wit plastic, MiLight/6803 controller eraan, rf remote control lijmpistoleer die hele handel in dat 'beeld' en gaan met die banaan. Zit je ver onder die prijs en je scoort dikke daddypunten bij je kleine. Mik er een wifi-controller bij en je kan 't ook vanop je telefoon.

Of 'n MiLight bulb icm een leuk ikea lampje oid...

Nope, die hele YeeLight gaat 't hem voor mij niet worden, vrees ik...
Klinkt goed. Zal er eens induiken. Nou heeft de kleine nog geen favoriet karakter aangezien die 12 weken pas is. Maar wel een tof idee. ^O^ *O*
Keiharde porno!
pi_153556841
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 00:32 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Dit is ook zoiets:
http://www.banggood.com/1(...)hancer-p-981261.html

En dan de before- en after-foto's die erbij staan _O-
Om nog maar niet te spreken van hoe je het moet gebruiken _O- :') _O-d
:D
  maandag 15 juni 2015 @ 19:46:03 #54
48067 neo2000
pi_153557656
quote:
2s.gif Op maandag 15 juni 2015 19:27 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

BG heeft inderdaad mooie producten. Zoals ook deze.
http://www.banggood.com/A(...)-Cream-p-971881.html
Ik vraag mij dan af, ondanks dat het er niet expliciet bij staat vermeld; kan je nu wel of niet je anus ermee bleken? Vragen, vragen.. :7 :P
  maandag 15 juni 2015 @ 19:50:22 #55
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_153557848
Zal wel goed zitten joh!
quote:
this came without any problems
XD _O-
  maandag 15 juni 2015 @ 20:02:44 #56
48067 neo2000
pi_153558401
Op zich niet erg als het uit zichzelf komt, als het de boel vervolgens ook maar weer schoonmaakt.
pi_153559042
Ik kan niet meer inloggen bij BG.. ;( E-mail adres bestaat niet zegt ie :')
  maandag 15 juni 2015 @ 20:59:20 #58
13148 Shogo
Psycho...
pi_153560874
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 20:17 schreef dimmak het volgende:
Ik kan niet meer inloggen bij BG.. ;( E-mail adres bestaat niet zegt ie :')
This is self safe protection my fliend.
  maandag 15 juni 2015 @ 21:58:02 #59
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_153563267
Ow, ik heb een nieuw punt gevonden in de china-shopping-verslaving

SPOILER
Link Met inspiratievolle citaten. $4,70
Starbucks, waar blijf je
  maandag 15 juni 2015 @ 22:11:17 #60
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_153563821
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 21:58 schreef doctor.starbucks het volgende:
Ow, ik heb een nieuw punt gevonden in de china-shopping-verslaving

SPOILER
Link Met inspiratievolle citaten. $4,70
Die kennen wij al làààààààng joh :p
  dinsdag 16 juni 2015 @ 06:12:36 #61
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_153573654
quote:
12s.gif Op maandag 15 juni 2015 22:11 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Die kennen wij al làààààààng joh :p
echt?
Leef ook echt onder een steen ;)
Starbucks, waar blijf je
  dinsdag 16 juni 2015 @ 11:14:05 #62
327191 RobertNL
For your gear.
pi_153577278
7'' tablet met 3G voor $59.95:

SPOILER
Morgen in de aanbieding voor $59.95

Lijkt op papier voor dat geld wel een redelijk leuk ding:
Processor: Intel RK Atom x3 processor (gloedje nieuw)
Scherm: 7'' 1024x600 (350 nits)
RAM: 1GB
ROM: 8GB
Android: 5.1
3G: Ja, 900/2100 (quadband 2G)
GPS: Ja, + GLONASS
BT: Ja, 4.0 LE
WIFI: B/G/N

Specs van de processor:

Al met al voor dat geld een prima prijs zo op papier :D!

Seller even gesproken; uiterlijk 24 juni verzonden en via ''Dutch post''

[ Bericht 2% gewijzigd door RobertNL op 16-06-2015 11:34:56 ]
pi_153577436
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 11:14 schreef RobertNL het volgende:
7'' tablet met 3G voor $59.95:

[ afbeelding ]
SPOILER
Morgen in de aanbieding voor $59.95

Lijkt op papier voor dat geld wel een redelijk leuk ding:
Processor: Intel RK Atom x3 processor (gloedje nieuw)
Scherm: 7'' 1024x600 (350 nits)
RAM: 1GB
ROM: 8GB
Android: 5.1
3G: Ja, 900/2100 (quadband 2G)
GPS: Ja, + GLONASS
BT: Ja, 4.0 LE
WIFI: B/G/N

Specs van de processor:
[ afbeelding ]

Al met al voor dat geld een prima prijs zo op papier :D!
Met het risico dat er nog douane / import kosten bij komen, is het dan niet beter om een HP Slate te kopen, die dingen kosten toch ook niks meer.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 11:33:55 #64
327191 RobertNL
For your gear.
pi_153577669
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 11:21 schreef Kenzi het volgende:

[..]

Met het risico dat er nog douane / import kosten bij komen, is het dan niet beter om een HP Slate te kopen, die dingen kosten toch ook niks meer.
Welke slate bedoel je? Als ik de PW even induik zie ze vanaf 100 euro (met veel mindere specs) of al 2x zo duur ;).

Overigens met BTW: $59 / 1.10 = ¤53 + 13 + 10 = ¤76

[ Bericht 7% gewijzigd door RobertNL op 16-06-2015 11:40:32 ]
pi_153577790
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 11:33 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Welke slate?
Ik die alleen de slate 7 van 100 euro (zonder 3G, Android 4.1 en een RK3066 Soc) of mis ik iets :P.
Deze heeft 3G, GPS, Android 5.1 en een quadcore atom soc, lijkt mij een prima deal.

$59 / 1.10 = ¤53 + 13 + 10 = ¤76
Volgens mij heb ik hem weleens gelinkt toen hij 80 euro was.
Top 5 China producten
  dinsdag 16 juni 2015 @ 11:41:24 #66
327191 RobertNL
For your gear.
pi_153577829
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 11:39 schreef rene90 het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik hem weleens gelinkt toen hij 80 euro was.
Tja, momenteel zie ik ze niet voor 80 euro staan, althans niet met antieke specificaties. Een processor uit 2012 moet je niet meer willen natuurlijk :D

De chipset zorgt dat dit een enorm complete tablet is, alleen de batterij is matig. Overigens zijn er nog heel erg weinig tablets met Android 5.1 uit China (of uberhaupt).
Laatst wat onderzoek gedaan naar HP en zijn tablets (zou er 1 kopen tijdens verjaardag van de store) maar dat trackrecord is vrij matig / slecht, een tablet kopen met 5.1 is van dat wel fijn omdat je dan nu eerst up to date bent.
pi_153577921
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 11:41 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Tja, momenteel zie ik ze niet voor 80 euro staan, althans niet met antieke specificaties. Een processor uit 2012 moet je niet meer willen natuurlijk :D
Bedoelde de Stream 8. Die is inmiddels wat ouder ja, maar kan nog wel mee.
Intel Atom Z3735G, 1GB + 32GB
  dinsdag 16 juni 2015 @ 11:49:44 #68
327191 RobertNL
For your gear.
pi_153578055
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 11:44 schreef Kenzi het volgende:

[..]

Bedoelde de Stream 8. Die is inmiddels wat ouder ja, maar kan nog wel mee.
Intel Atom Z3735G, 1GB + 32GB
Helaas nergens in NL te koop op het moment (of erg slecht verkrijgbaar althans).
Dell venue 8 kan ook (maar Windows ipv Android).
pi_153583831
Tof quadje wel, voor 37,99 met coupon SALE6 bij tmart
Top 5 China producten
  dinsdag 16 juni 2015 @ 16:01:42 #70
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_153585103
Het was vandaag Xiaomi-pakjesdag hier :D
's Morgens stond er een meneer aan de deur met wat leek op 'n pizzadoos.
Daar zat dit in :

Kon het niet laten van tóch zo 'n ding te bestellen :)
Wel lekker snel, zo met DHL. Besteld op 10/06 via AliExpress bij Shenzhen Global Technology Co naar aanleiding van 'n tip hier op bij de buren, dat weet ik niet meer :) Was ook nog een meevallertje qua prijs : 44,5 ¤ :s)
Was wel ff kutten om te pairen, met een reinstall van de app is 't gelukt, helaas ben ik daardoor wel een dikke 2 weken 'data' kwijt...

Namiddag dropte de postbode ook nog 3 pakjes in de bus met XPB Powerbanks :
• 4* 5000mAh, besteld bij Allbuy, en ik kan bevestigen dat deze the real deal zijn.
• 1* 10000mAh, besteld bij GearBest, en ook genuine.

Allemaal via SE post :
• allbuy order 1 : besteld op 27/05, heeft er 20 dagen over gedaan
• allbuy order 2 : besteld op 29/05, heeft er 18 dagen over gedaan
• gearbest order : geplaatst op 25/05, heeft er 22 dagen over gedaan
volgens de tracking nog steeds onderweg, btw :D

Valt op zich nog best mee, maar we zijn tegenwoordig misschien té verwend met de snelle China Post en PostNL leveringen.

[ Bericht 6% gewijzigd door dodge_911 op 16-06-2015 16:24:35 ]
pi_153585211
quote:
12s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 16:01 schreef dodge_911 het volgende:
Het was vandaag Xiaomi-pakjesdag hier :D
's Morgens stond er een meneer aan de deur met wat leek op 'n pizzadoos.
Daar zat dit in :
[ afbeelding ]
Kon het niet laten van tóch zo 'n ding te bestellen :)
Wel lekker snel, zo met DHL. Was wel ff kutten om te pairen, met een reinstall van de app is 't gelukt, helaas ben ik daardoor wel een dikke 2 weken 'data' kwijt...

Namiddag dropte de postbode ook nog 3 pakjes in de bus met XPB Powerbanks :
• 4* 5000mAh, besteld bij Allbuy, en ik kan bevestigen dat deze the real deal zijn.
• 1* 10000mAh, besteld bij GearBest, en ook genuine.
De Mi Scale? :)
  dinsdag 16 juni 2015 @ 16:12:29 #72
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_153585347
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 16:06 schreef dimmak het volgende:

[..]

De Mi Scale? :)
:Y
pi_153585392
quote:
12s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 16:12 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

:Y
Wat was je in totaal kwijt?
  dinsdag 16 juni 2015 @ 16:23:41 #74
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_153585614
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 16:14 schreef dimmak het volgende:

[..]

Wat was je in totaal kwijt?
44,5 ¤ *)
Post er ff op aangepast :)
pi_153585655
hebben de Mi verslaafden dit al gezien? :)

https://www.allbuy.com/detail/113723

dinsdag 16 juni 2015 @ 16:26:49 #76
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_153585709
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 16:25 schreef julius123 het volgende:

[ afbeelding ]
Als de mijne versleten is, koop ik 'm wel.
Alleen is mijn huidige een Saddleback Leather, en hun slogan is : accessories that they'll fight over when you're dead :) Dusseeuh, afwachten....... }) })

And they keep on coming....
Check net de brievenbus van de zaak :

4 XPB10000 hoesjes (ik heb er maar meteen genoeg gekocht) van bij Tinydeal

Ziet er wel leuk uit (beter dan de originele hoesjes voor de 16000) :

[ Bericht 14% gewijzigd door dodge_911 op 16-06-2015 16:32:17 ]
  dinsdag 16 juni 2015 @ 16:37:14 #77
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_153585995
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 16:25 schreef julius123 het volgende:

[ afbeelding ]
Wel een beetje groot voor de enige pas die ik meedraag :7

dinsdag 16 juni 2015 @ 16:40:21 #78
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_153586074
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_153586129
quote:
Gewoon voor een paar dollar uit China te halen natuurlijk...
Top 5 China producten
  dinsdag 16 juni 2015 @ 17:07:04 #80
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_153586723
Ik zoek een goedkope manier om time-lapse opnames te maken. Maw een camera/fototoestel/whatever waarmee je elke X seconden een beeld neemt die je tot een filmpje kan samenvoegen.

resolutie is niet belangrijk.
Een webcam waar je een pc bij nodig hebt is niet praktisch, of het moest met een Raspberry Pi zijn...

Dit soort opnames bedoel ik dus:
are we infinite or am I alone
pi_153586912
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 17:07 schreef crystal_meth het volgende:
Ik zoek een goedkope manier om time-lapse opnames te maken. Maw een camera/fototoestel/whatever waarmee je elke X seconden een beeld neemt die je tot een filmpje kan samenvoegen.

resolutie is niet belangrijk.
Een webcam waar je een pc bij nodig hebt is niet praktisch, of het moest met een Raspberry Pi zijn...

Dit soort opnames bedoel ik dus:
http://www.instructables.(...)aspberry-Pi-and-a-c/
pi_153587010
Net deze binnen van BG (vorige week in de flashsale)

http://www.banggood.com/C(...)harger-p-968744.html

2X 2.4A ^O^

edit: is zwaar en voelt heel degelijk (62 gram)
pi_153587048
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 17:21 schreef julius123 het volgende:

[ afbeelding ]

2X 2.4A ^O^

Ik hoop dat je een brandblusser in je auto hebt.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  dinsdag 16 juni 2015 @ 17:29:19 #84
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_153587152
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 17:21 schreef julius123 het volgende:

[ afbeelding ]

2X 2.4A ^O^

12 naar 5 Volt? Hmmm, 10 diodes in serie?
  dinsdag 16 juni 2015 @ 17:30:51 #85
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_153587183
quote:
het overwegen waard, al zou ik een kant-en-klare oplossing verkiezen...
  dinsdag 16 juni 2015 @ 17:32:52 #86
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_153587218
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 17:30 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

het overwegen waard, al zou ik een kant-en-klare oplossing verkiezen...
GoPro timelapsen en voeden met een adapter?
Geen idee of de Chinese actioncams ook goed timelapsen.
Fisheye distortion kan je wel rechttrekken als het moet.
pi_153587444
Extra Kingma batterij en de lens cover zijn binnen voor mn Yi. Nu nog wachten op de camera zelf.. :')
Mn Mi ventilator ding is ook binnen, moet zeggen dat ie niet heel hard gaat, maar dat is niet zo erg (gebruik hem aan mijn bureau).
pi_153587463
Welke site heeft veel aanbod voor auto's? Ik zoek car wrapping foil, maar zoek zo goedkoop mogelijk.
pi_153587641
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 17:45 schreef Doublepain het volgende:
Welke site heeft veel aanbod voor auto's? Ik zoek car wrapping foil, maar zoek zo goedkoop mogelijk.
ebay.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_153588101
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 17:23 schreef Miniem het volgende:

[..]

gebruik hem eerst wel in de werkauto en daar zitten brandblussers in ja :)
dit ding word ook in nl verkocht dus het zal wel meevallen met brandgevaar.
pi_153592512
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 18:13 schreef julius123 het volgende:

[..]

gebruik hem eerst wel in de werkauto en daar zitten brandblussers in ja :)
dit ding word ook in nl verkocht dus het zal wel meevallen met brandgevaar.
Haha. Dat zegt echt helemaal niks.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 20:37:00 #92
327191 RobertNL
For your gear.
pi_153592692
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 17:23 schreef Miniem het volgende:

[..]

Mwha, ziet er wel goed uit toch? Of zie jij iets dat ik niet zie?
Prijs lijkt mij gewoon prima en de plaatjes hebben het over diverse beveiligingen.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 23:13:17 #93
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_153598442
nadat zo'n beetje alles hier thuis al uit china is.. ( ook me quad en scooter :P )
nu deze maar eens proberen...

http://www.aliexpress.com(...)cle/32370094960.html

Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  dinsdag 16 juni 2015 @ 23:21:35 #94
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_153598806
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 23:13 schreef revpolen het volgende:
nadat zo'n beetje alles hier thuis al uit china is.. ( ook me quad en scooter :P )

En ook nog free shipping _O-
pi_153599825
Zelf ben ik opzoek naar een daniel wellington alternatief. Op ebay vind je echt alleen de hele hele goedkopen met nepleer Etc..
  dinsdag 16 juni 2015 @ 23:58:18 #96
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_153599874
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 23:13 schreef revpolen het volgende:

Wel een sporty vouwfiets. :P
Maar dan liever die oranje Sava M1... http://page.aliexpress.com/ams/3dbPPLyppR.htm

Ook briljant trouwens: :D
pi_153600611
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 23:58 schreef shiznuts het volgende:

Ook briljant trouwens: :D
[ afbeelding ]
Dit is inderdaad echt geniaal! Waarom bedenken ze dat hier niet standaard.
  woensdag 17 juni 2015 @ 01:05:34 #98
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_153600821
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2015 00:46 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Dit is inderdaad echt geniaal! Waarom bedenken ze dat hier niet standaard.
Met een standaard hebben ze dat ook al bedacht ja. :P
https://www.kickstarter.c(...)-bike-tools-into-one
pi_153605627
Bang(goden)good _O_

De Eachine h8 die ik had besteld heeft een defect motortje.
Nu was de eerste oplossing van banggood een nieuw motortje opsturen, op zich prima natuurlijk, maar ik heb niet echt een soldeerbout klaar liggen om het dit te vervangen. Dus sturen ze maar een hele nieuwe op!

^O^
pi_153607933
Eindelijk tijd gehad om eens goed de blitzwolf te testen.
Leuk apparaat laad snel en werkt tot noch toe bij alle apparaten die ik aan sluit.
Echter is een usb poort kapot :(
Straks maar even een ticket aanmaken bij banggood, ben benieuwd wat ze er mee gaan doen.
Gegroet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')