Hoe moet een noob als ik jouw bericht lezen?quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:13 schreef inkjet het volgende:
[..]
Hmmm:
FT011100 EHAM AMSTERDAM/SCHIPHOL NLD -3 m.
TAF EHAM 011046Z 0112/0218 12010KT CAVOK
BECMG 0206/0209 16008KT
BECMG 0210/0213 31012KT
De wind zou wel eens om kunnen gaan, als de verwachting een paar uur scheelt.
Je zult het net zien: vanmiddag vertrokken als KL409.quote:Ja, staat in hangar 11.
Volgens de bekende hr. Bartjes landt de MCP om 21:33 UTC in Amsterdam.quote:Het is daar immers nog altijd een stuk koeler dan hier (Apeldoorn).
Ik zag het. Helaas ben ik niet in de buurt van Schiphol Toch bedankt.quote:Op woensdag 1 juli 2015 18:37 schreef inkjet het volgende:
[..]
Volgens de bekende hr. Bartjes landt de MCP om 21:33 UTC in Amsterdam.
Mee eens. Biogas is op zich best lucratief qua energie-opwekking geloof ik, maar ik vraag me af of dat zelfs voor luchtvaart nog schaalbaar is. Meer zoiets waar je misschien een halve alleen-binnenlandse airline mee draaiende kunt houden voor de lol?quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:37 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Ik heb een beetje gemengde gevoelens bij dit bericht. Aan de ene kant denk ik mooi dat zo'n vliegtuig ook op wat anders kan vliegen dan synthetische brandstof, aan de andere kant vraag ik me af of mest en dierlijk vet wel de juiste oplossing is.
Wat mij betreft functioneert vakantievliegveld Gatwick al prima met hun ene baan en kan Heathrow die extra capaciteit beter gebruiken. Het is al knap dat ze zo lang met maar twee banen het drukste vliegveld van Europa kunnen zijn. Maar het zou toch eens mooi zijn om minder dan tien vliegtuigen voor je in de rij te zien staan tijdens het taxiën.twitter:bbcnickrobinson twitterde op woensdag 01-07-2015 om 08:05:12 So, it's Heathrow...or, er, Gatwick ...but the government's not making a decision just now. Glad that's all sorted reageer retweet
quote:"Wow, pulled back the wrong side throttle," Liao, 41, was heard to say on voice recordings seconds before the crash.
Daar lijkt me iets niet helemaal goed te gaan, TransAsia heeft de zaakjes en procedures niet op orde, twee crashes binnen het jaar.quote:The ASC's report also showed that Captain Liao Jian-zong had failed simulator training in May 2014, in part because he had insufficient knowledge of how to deal with an engine flame-out on take-off.
Waar zou LHR die derde baan gaan leggen? Dat past daar toch nergens?quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:32 schreef LintuxCx het volgende:
Oh, en de ellenglange strijd tussen Heathrow en Gatwick is voorbij. MAANDEN lang voerden ze campagne, of LGW zou een tweede baan krijgen of LHR een derde.
Heathrow heeft gewonnen. Maar nou zeg ik dat de strijd voorbij is : blijkbaar niet echt. Het gaat om een uitgebreid en lang verwacht rapport met een advies aan de regering, waaruit blijkt dat uitbreiding van LHR het verstandigst en nuttigst is.
Boris Johnson/Dave Cameron en hun partij riepen echter al maanden dat uitbreiding van Heathrow geen optie is ... en menen dat volgens mij nog steeds. Glashelder.Wat mij betreft functioneert vakantievliegveld Gatwick al prima met hun ene baan en kan Heathrow die extra capaciteit beter gebruiken. Het is al knap dat ze zo lang met maar twee banen het drukste vliegveld van Europa kunnen zijn. Maar het zou toch eens mooi zijn om minder dan tien vliegtuigen voor je in de rij te zien staan tijdens het taxiën.twitter:bbcnickrobinson twitterde op woensdag 01-07-2015 om 08:05:12 So, it's Heathrow...or, er, Gatwick ...but the government's not making a decision just now. Glad that's all sorted reageer retweet
Uitgevoerd door de D-ABOF van Condor (757-300).quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:38 schreef FredvZ het volgende:
Arke gaat vandaag een extra vlucht doen om vakantiegangers terug te halen. Dit naar aanleiding van een negatief reisadvies.
het is zo te zien zelfs een full charter uitgevoerd door Condor. Vliegt ook via Montasir. Zal vast een samenwerking zijn tussen de verschillende reisorganisaties om iedereen snel terug naar Nederland te halen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:41 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Uitgevoerd door de D-ABOF van Condor (757-300).
Kan het zijn dat een van die laatste twee op FR24 te zien is als B7AE53? FR kent het toestel kennelijk niet.quote:Corendon Airlines heeft ook extra toestellen deze zomer: ES-SAK, ES-SAL en ES-SAM. (die dus incidenteel ook voor CND vliegen).
Volgens de geruchten op scramble zou het een A340-313X worden (uit China, stored per feb 2015). Snelle check op airfleets leert dat het dan waarschijnlijk msn 242 of 402 wordt.quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:46 schreef Sunri5e het volgende:
Vandaag wordt bekend wat de opvolger van de A340 van Surinam Airways zal gaan worden.
Is waarschijnlijk de PH-CDG geweest.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:47 schreef inkjet het volgende:
[..]
Kan het zijn dat een van die laatste twee op FR24 te zien is als B7AE53? FR kent het toestel kennelijk niet.
Lijkt erop dat die een beetje op en neer pendelt tussen Doncaster en Muster Osnabruck. Ik hoor hem zojuist weer over brommen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:42 schreef donroyco het volgende:
Benieuwd waar deze Antonov An-12 (UR-CAH) naartoe gaat Vliegt nu boven Amsterdam.
MSN 242 is 4 jaar jonger dan dat ze nu hebben....quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:30 schreef OEM het volgende:
[..]
Volgens de geruchten op scramble zou het een A340-313X worden (uit China, stored per feb 2015). Snelle check op airfleets leert dat het dan waarschijnlijk msn 242 of 402 wordt.
Kunnen ze weer vier jaar vooruit en iets minder additionele kosten dan bij de aanschaf van een ander type (maintenance, typerating, crew omscholen etc)quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:29 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
MSN 242 is 4 jaar jonger dan dat ze nu hebben....
242 kun je doorstrepen; die is op 28 februari 2014 uit service gehaald en op 15 april 2015 op Lourdes opgeslagen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:30 schreef OEM het volgende:
Volgens de geruchten op scramble zou het een A340-313X worden (uit China, stored per feb 2015). Snelle check op airfleets leert dat het dan waarschijnlijk msn 242 of 402 wordt.
Maar dat kan veel verschil maken.quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:29 schreef Sunri5e het volgende:
MSN 242 is 4 jaar jonger dan dat ze nu hebben....
Deze kist (de uit Marana gehaalde N671US zal morgen New York - Amsterdam - Atlanta uitvoeren.quote:Op maandag 29 juni 2015 12:50 schreef Iemand91 het volgende:
Gisteren werd N671US uit storage gehaald vanuit Marana naar Minneapolis. Deze werd hier op 30 september 2014 hier opgeslagen. Deze wordt momenteel gereed gemaakt voor directe intreding bij de vloot en kunnen we dus ook verwachten op Schiphol van/naar Atlanta en Detroit.
Deze kist vervangt N664US.
Ten Noord-Westen van het vliegveld:quote:Op donderdag 2 juli 2015 12:37 schreef XL het volgende:
[..]
Waar zou LHR die derde baan gaan leggen? Dat past daar toch nergens?
Ik zou gewoon de heathrow express doortrekken naar Gatwick.
Thanks voor het antwoord.quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:11 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Lijkt erop dat die een beetje op en neer pendelt tussen Doncaster en Muster Osnabruck. Ik hoor hem zojuist weer over brommen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |