abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153489157
2015

14 juni: Lijnloos (jongen)
Medio juni: Minarosa

1 juli: McLaura (jongen)
7 juli: Krisvc (meisje)
12 juli: kazy
13 juli: IsabellaMariaAnna
18 juli: Mariposas (jongen)
25 juli: Zomerzon01 (meisje)
30 juli: Fuente (meisje)

4 augustus: SaskiaR
6 augustus: Flying Fish
*** 7 augustus: LuDann & Black_Ninja***
11 augustus: Stippelrientje (jongen)
12 augustus: Ggirl (jongen)
23 augustus: Coccinelle (jongen)
24 augustus mousemicky (jongen)

*** 1 september: MissBliss en Re ***
10 september: Jagärtrut
12 september: Wizzy
14 september: gestreeptestoel
19 september: Malteser
29 september: J0ycie88 (meisje)

6 oktober: Limone (jongen)
8 oktober: Skoap (jongen)
14 oktober: Sara82 (jongen)
16 oktober: pinquit (jongen)
16 oktober: Estrys (jongen)
21 oktober: JantinaGr
23 oktober: *** Cassandra87 en Bartholomeus *** (jongen)

3 november: silliegirl
4 november: Daui (tweeling)
11 november: 1stGirl
14 november: ***Kuukske & JDude*** (jongen)
23 november: Bloesem

8 december: bloes85

2016

6 januari: Xanteh
26 januari: Myrr

9 februari Svane

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK)

Aanpassingen graag via dm!

[ Bericht 1% gewijzigd door SQ op 15-06-2015 18:27:19 ]
pi_153489261
Bloesem, wat naar! Sterkte, hopelijk niks ernstig en knap je snel op.

Ik kom net van een bruiloft, heb nu zere voeten en pijn in mijn rug. Heb 300x te horen gekregen dat mijn "buik toch al wel groot is voor 20 weken?" En ik ben kapot, maaarr Maagzuur :r dus nog even aan de warme melk.
pi_153489493
Pfff dat gezeur over jouw buik, word zelf plaatsvervangend moe.
Sterkte met de maagzuur
pi_153489838
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 00:49 schreef Cassandra87 het volgende:
Pfff dat gezeur over jouw buik, word zelf plaatsvervangend moe.
Sterkte met de maagzuur
Ik ben het ook beu. Toen ik uiteindelijk nog van alle kanten bekeken moest worden en het gesprek over mij ging, maar niet tegen mij: "je ziet het echt alleen aan de voorkant he?" *nouuu, aan de achterkant zie je ook wel een beetje wat hoor* benk naar huis gegaan 8)7
pi_153490064
Je buik is inderdaad wel groot O+ prachtig juist, vind dat zo mooi.

Ik ben inmiddels door de mangel gehaald. Longembolie en hartinfarct zijn uitgesloten (joh) Dus ws combinatie lage bloeddruk en warmte en stress die ervoor zorgde dat mijn lichaam zei 'ja ho wacht eens even!' Nu maar lekker naar bed en toch maar wat rustiger aan doen dan :( (niet m'n sterkste kant, ik doe al zo weinig) Bedankt voor de zorgen :*
pi_153490707
Bloesem rust lekker uit. Was ook een warme dag. Gelukkig geen gekke dingen.

Sillie ik zou ook zere voeten krijgen als ik rond ging lopen met een gebroken teen. Kon je daar niet zitten?

Vandaag lekker gezwommen :). Merk wel dat je inderdaad veel meer in moet smeren als je zwanger bent.

Nog drie dames van de maand juni. Spannend!
Bijna in de top 10 Stippelrientje ;)

MissBliss hoe was Rome?

[ Bericht 20% gewijzigd door Daui op 13-06-2015 02:06:52 ]
pi_153491912
He vervelend Bloesem. Gelukkig is er niks ernstigs.

Ik kan me voorstellen dat je er klaar mee was Sillie. Zeker als mensen over je praten alsof je er niet bent. Ik zag een foto in het buikentopic en volgens mij heb je een prima buikje! (Ik was toen nog zo plat als een dubbeltje overigens ;)) Hoe is het met je teen trouwens?

Ben ook wel benieuwd hoe het met Lunapuella is?

Verders nog over baby's die naar je hand zwemmen. De mijne reageert niet op mijn hand, maar als man voelt dan krijg ik meteen een schop. Da's denk ik al sinds 26 weken zo (zoiets). (En laatst schrok de kleine ook toen hij iets te hard 'Hallo baby!' tegen mijn buik riep :D)
pi_153491947
Sillie, die mensen en jouw buik. Pff. Volgens mij zou ik volgende keer hun buik gaan bespreken. "Ja, daar zit duidelijk een taartje te veel in voor deze termijn van de avond." "Zoooooo, abonnementje op de sportschool weer verlopen zie ik? Wordt weer tijd he?" "Zou je dat nou wel doen, zo te zien zit daar al genoeg bier in." }:|

Bloesem, fijn dat je nagekeken bent. Geen goede combi, die warmte met hartkloppingen.

Baby zwemt hier nog steeds niet naar de hand. Ze houdt zich doodstil als iemand wat probeert te voelen. Het is hier echt een kansspelletje wil je een schopje van buitenaf voelen. Eigenlijk moet je heel lang stil je hand erop houden en doen of je er niet bent. Dan lukt het nog wel eens. :P

Ik heb vannacht een klote nacht gehad. Te warm om te slapen, harde buiken en lichte krampjes ieder kwartier. Ik voel me moeier dan toe ik naar bed ging.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_153491957
Gefeliciteerd met je dochter QB! En over een week of 20 een zoon voor Sillie met een goede SEO *O*

Ik lig nu in de torenkamer van Hotel New York (Rotterdam) nog een beetje bij te komen (man ligt nog in coma). We hebben echt een geweldige trouwdag gehad, alles ging zoals we het wilden, locaties en eten waren top en het weer was natuurlijk prachtig! Was wel heel blij dat ik een jurk zonder mouwen had, maar desondanks was het soms aardig warm en tijdens het eten was ik ook echt op. M'n schoonfamilie had een voor ons nog onbekend hotel geregeld waar we met een taxi heengebracht zouden worden, reed er een limosine voor :D en het allerfijnste daaraan was nog wel dat we languit konden zitten, zo kapot waren we allebei.

Als we thuis zijn zal ik even kijken of ik een foto kan posten! Moet er eigenlijk ook nog een van het vrijgezellenfeest posten :@
pi_153491980
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 08:21 schreef kazy het volgende:
Ben ook wel benieuwd hoe het met Lunapuella is?
Nog altijd niets te melden. Gisteren wel even pijnlijke harde buiken, maar het zette niet door. Baal daar wel van, ik ben het wachten echt Heel Erg Zat. En vannacht door de warmte ook nog voor geen meter geslapen. Dus ik zit er eerlijk gezegd even doorheen. :(
pi_153492122
Kan je vandaag at bijslapen Luna?
pi_153492143
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 01:50 schreef Daui het volgende:

Sillie ik zou ook zere voeten krijgen als ik rond ging lopen met een gebroken teen. Kon je daar niet zitten?

Vandaag lekker gezwommen :). Merk wel dat je inderdaad veel meer in moet smeren als je zwanger bent.

MissBliss hoe was Rome?
Zitten? Nee, helaas. Het was nogal een feest; veel staan en dansen.

Mijn teen gaat trouwens wel weer hoor, liefst wel in open schoentjes, dicht is nog niet zo heel prettig.
pi_153492168
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 08:59 schreef Krisvc het volgende:
Kan je vandaag at bijslapen Luna?
Gelukkig wel. Dat is het voordeel van bijna een week over tijd zijn: de agenda is leeg.
pi_153492278
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 09:04 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Gelukkig wel. Dat is het voordeel van bijna een week over tijd zijn: de agenda is leeg.
Morgen had je weer controle toch?

Ik zou zeggen, voetjes omhoog en je lekker laten vertroetelen vandaag.
pi_153492296
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 09:16 schreef Krisvc het volgende:

[..]

Morgen had je weer controle toch?

Ik zou zeggen, voetjes omhoog en je lekker laten vertroetelen vandaag.
Jup. Dan word ik mogelijk ook gestript. Maar ik hoop nog steeds dat het voor die tijd op gang komt.

Mijn man is gelukkig heel lief en begripvol, dat helpt. O+
pi_153493276
FF gefeliciteerd met je huwelijk O+ Echt fantastisch weer gehad zeg, stuk beter dan vandaag! ^)

Luna, spannend hoor, alweer bijna een week overtijd. Heel lang kan het nu echt niet meer duren maar ik weet nog wel hoe ongeduldig ik zelf was met jouw termijn vorige keer. Nog even!
  zaterdag 13 juni 2015 @ 11:11:20 #17
327807 Mariposas
יה&#14
pi_153493731
Zijn LL en minarosa niet toevallig bezig met verse baby's? O+ Ik ben benieuwd of mina in een welness bad of in een bevalbad zit nu. :D
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 23:29 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

ik zal t m maar niet layen horen haha. Hopelijk krijg ik zelf wel eerder contact.
Hij kon het wel veel eerder voelen, maar dat was dan meer een toevalstreffer, als de baby druk was. Maar echt reageren op mijn of mijn man's hand is pas later gekomen. Maar dat komt ook door ruimtegebrek nu, als ik nu zachtjes tegen m'n buik aanduw, duw ik de baby al weg, is ie het niet mee eens. :9

FF, dat klinkt als een geweldige dag! Gefeliciteerd!! ^)
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_153493776
Ff, getrouwde dame! O+

Ik lig nog in bed :D Heerlijk uitgeslapen met beide slaapkamerramen open dus het was niet heet. Baby heeft geen haast.

Luna hopelijk komt het snel op gang... kan me voorstellen dat je er klaar mee bent!
pi_153494023
FF gefeliciteerd :)

Mijn baby reageert nergens op, die beweegt als ie zin heeft. Maar dan ook wel duidelijk, dus mn man kan het dan prima voelen.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_153495124
Hier ook nog niks hoor... Wel gelukkig redelijk geslapen maar vroeg op ivm zwemles en de usual zaterdagcrap ;) helaas zijn de buren vandaag met de drillboor aan de gang dus lekker rust is geen optie :(
pi_153495465
Ik heb heerlijk geslapen en zat om 8 uur vanmorgen al bij de kapper. Nee het is niet mijn trouwdag ;)
Daarover gesproken: FF nog gefeliciteerd! Benieuwd naar foto's.

medicijnen tegen maagzuur werken als een tierelier! Wat een verademing!
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_153496853
Zucht. Ik wil beige behang met sterretjes voor de kinderkamer maar ik kan geen leuk vinden 8)7 iemand tips?
pi_153498093
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 01:50 schreef Daui het volgende:

MissBliss hoe was Rome?
Brrrrrr top 10! Dat is veel te snel! :D
Schudden voor gebruik
pi_153498178
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 14:22 schreef silliegirl het volgende:
Zucht. Ik wil beige behang met sterretjes voor de kinderkamer maar ik kan geen leuk vinden 8)7 iemand tips?
kinderkamer topic ;)
Schudden voor gebruik
pi_153498189
*O* voor de goede echo's!
Schudden voor gebruik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')