Ik ben het ook beu. Toen ik uiteindelijk nog van alle kanten bekeken moest worden en het gesprek over mij ging, maar niet tegen mij: "je ziet het echt alleen aan de voorkant he?" *nouuu, aan de achterkant zie je ook wel een beetje wat hoor* benk naar huis gegaanquote:Op zaterdag 13 juni 2015 00:49 schreef Cassandra87 het volgende:
Pfff dat gezeur over jouw buik, word zelf plaatsvervangend moe.
Sterkte met de maagzuur
Nog altijd niets te melden. Gisteren wel even pijnlijke harde buiken, maar het zette niet door. Baal daar wel van, ik ben het wachten echt Heel Erg Zat. En vannacht door de warmte ook nog voor geen meter geslapen. Dus ik zit er eerlijk gezegd even doorheen.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 08:21 schreef kazy het volgende:
Ben ook wel benieuwd hoe het met Lunapuella is?
Zitten? Nee, helaas. Het was nogal een feest; veel staan en dansen.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 01:50 schreef Daui het volgende:
Bloesem rust lekker uit. Was ook een warme dag. Gelukkig geen gekke dingen.
Sillie ik zou ook zere voeten krijgen als ik rond ging lopen met een gebroken teen. Kon je daar niet zitten?
Vandaag lekker gezwommen. Merk wel dat je inderdaad veel meer in moet smeren als je zwanger bent.
Nog drie dames van de maand juni. Spannend!
Bijna in de top 10 Stippelrientje![]()
MissBliss hoe was Rome?
Morgen had je weer controle toch?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 09:04 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Dat is het voordeel van bijna een week over tijd zijn: de agenda is leeg.
Jup. Dan word ik mogelijk ook gestript. Maar ik hoop nog steeds dat het voor die tijd op gang komt.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 09:16 schreef Krisvc het volgende:
[..]
Morgen had je weer controle toch?
Ik zou zeggen, voetjes omhoog en je lekker laten vertroetelen vandaag.
Hij kon het wel veel eerder voelen, maar dat was dan meer een toevalstreffer, als de baby druk was. Maar echt reageren op mijn of mijn man's hand is pas later gekomen. Maar dat komt ook door ruimtegebrek nu, als ik nu zachtjes tegen m'n buik aanduw, duw ik de baby al weg, is ie het niet mee eens.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:29 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik zal t m maar niet layen horen haha. Hopelijk krijg ik zelf wel eerder contact.
Brrrrrr top 10! Dat is veel te snel!quote:Op zaterdag 13 juni 2015 01:50 schreef Daui het volgende:
Bloesem rust lekker uit. Was ook een warme dag. Gelukkig geen gekke dingen.
Sillie ik zou ook zere voeten krijgen als ik rond ging lopen met een gebroken teen. Kon je daar niet zitten?
Vandaag lekker gezwommen. Merk wel dat je inderdaad veel meer in moet smeren als je zwanger bent.
Nog drie dames van de maand juni. Spannend!
Bijna in de top 10 Stippelrientje![]()
MissBliss hoe was Rome?
kinderkamer topicquote:Op zaterdag 13 juni 2015 14:22 schreef silliegirl het volgende:
Zucht. Ik wil beige behang met sterretjes voor de kinderkamer maar ik kan geen leuk vindeniemand tips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |