Niemand wil jouw kundige posts missen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:51 schreef klaasweetalles het volgende:
IK HOOP DAT iedereen mijn vorige post heeft gelezen
dat verklaart namelijk deze tt
man man, robin mag samen met zijn maatje blind lekker op de eiland blijven wat mij betreft.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:49 schreef klaasweetalles het volgende:
IK HEB ME WEER MAAR AAN 1 MAN GEERGERD
EN IK WIL HET IN HOOFDLETTERS HIER NEERZETTEN
WAT EEN FUKKING HOMOFIEL IS DIE DALEY BLIND ZEG
hoe kan je met zo een wijfen kapsel met een staartje op het veld gaan staan...
denkt die flikker dat hij ronaldo is ofzo met zijn kapsels
Ronaldo mag daT ...ronalda kan VOETBALLEN!
ikleesallesquote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:51 schreef klaasweetalles het volgende:
Blind samen met Sneijder en De Vrij beste man van het veld, homo of niet.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:51 schreef klaasweetalles het volgende:
Nieuwe voetbalseizoen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar waar doelde je op met 'het nieuwe seizoen' op 1 juli
heb je weer fifa15 gespeelt jonge?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:53 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Blind samen met Sneijder en De Vrij beste man van het veld, homo of niet.
Maar het nieuwe seizoen is voor mij dan nog niet echt begonnen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nieuwe voetbalseizoen.
Met GAE tegen lollerkutploeg.
Oh ja, jij bent een Immers en Vilhena fan ( en dat soort crap). Verklaart veelquote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
heb je weer fifa15 gespeelt jonge?
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:56 schreef klaasweetalles het volgende:
effe serieuze analyse
Dit Nederlands elftal gaat zich nooit kwalificeren voor het EK
Ze gaan nog minimaal 2 keer verliezen
Dit is echt geen ploeg
los zand
heeft de coach mee te maken
Deze coach heeft al 5 keer verloren
wtf...
als je in top 10 land zit van de FIFa, dan moet je gewoon ONTSLAGEN ZIJN na zoveel nederlagen op rij.......
wat denkt de knvb nou joh.....zelfs op gibraltar wordt je na 3 nederlagen ontslagen.
domboquote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:55 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Oh ja, jij bent een Immers en Vilhena fan ( en dat soort crap). Verklaart veel
als immers voor psv gaat spelen wel ja.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:58 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dombo
iedereen in de feyenoord topic weet dat ik immers haat vanaf dat hij het feyenoord shirt aantrok
zal me niets verbazen trouwens als guus straks immers selecteert
Ik zie je username en ik denk: "Nou, alles....".quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:56 schreef klaasweetalles het volgende:
effe serieuze analyse
Dit Nederlands elftal gaat zich nooit kwalificeren voor het EK
Ze gaan nog minimaal 2 keer verliezen
Dit is echt geen ploeg
los zand
heeft de coach mee te maken
Deze coach heeft al 5 keer verloren
wtf...
als je in top 10 land zit van de FIFa, dan moet je gewoon ONTSLAGEN ZIJN na zoveel nederlagen op rij.......
wat denkt de knvb nou joh.....zelfs op gibraltar wordt je na 3 nederlagen ontslagen.
En un año estaremos todos celebrando por los canales de Amsterdam, klaassabetodo incluso.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Es un equipo en obras, en construcion.
PSV'ers hè.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:03 schreef klaasweetalles het volgende:
ik vond wel dat de Nederlandse buitenspelers het vanavond goed deden...
Dat was dus het enige positieve....
depay is opgeleid door Feyenoord en speelt niet meer voor PSVquote:
....quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
depay is opgeleid door Feyenoord en speelt niet meer voor PSV
Hij heeft nooit voor Feyenoord gespeeld manquote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
depay is opgeleid door Feyenoord en speelt niet meer voor PSV
Of Australië - Nigeria (vrouwen) voor de diehards, natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:08 schreef GlennQuagmire het volgende:
Nog ff blijven zitten voor topwedstrijden a la Andorra - Cyprus
Wel waar hij heeft een huis in rotterdam, dus dan ben je gewoon in het geheim voor Fyeenoordquote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hij heeft nooit voor Feyenoord gespeeld man
Dat is ook wel een topshow jaquote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Of Australië - Nigeria (vrouwen) voor de diehards, natuurlijk.
Hij liet Van Persie dan toch over zichzelf praten, terwijl Robin het over Oranje wilde hebben.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij had net wel een sublieme 'je begint er zelf over' bij Van Persie.
Ga er nou niet op in Guus...quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hij heeft nooit voor Feyenoord gespeeld man
kan je die jongen niet bannen?quote:
Precies. Slim gedaan.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:12 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hij liet Van Persie dan toch over zichzelf praten, terwijl Robin het over Oranje wilde hebben.
Als ze eerste in de poule worden is dat gewoon terecht.quote:
Het laat toch weer zien hoe krom en corrupt die fifa ranglijst is.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ze eerste in de poule worden is dat gewoon terecht.
Inderdaad die Belgen hebben nog veel betere tegenstanders ookquote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:32 schreef Vasion het volgende:
[..]
Het laat toch weer zien hoe krom en corrupt die fifa ranglijst is.
Landen zoals Turkije en Tjechie zitten bij ons en die Belgen krijgen dan Wales en Bosnië als sterkste tegenstanders.
Tore André Floquote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Noorwegen heeft wel ooit eens betere teams gehad...
Alle Rosenborg godenquote:
ja maar die hadden dan ook ziek veel spelers in de PLquote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Toch waren ze nooit extreem oververtegenwoordigd bij Noorwegen
Johnson ,Bjørnebyequote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Solskjaer, Flo, Leonhardsen, Berg sowieso
Hij heeft tot 2006 bij Sparta gespeeld. Jammer man.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wel waar hij heeft een huis in rotterdam, dus dan ben je gewoon in het geheim voor Fyeenoord
http://www.bekendeburen.n(...)n-rotterdam-verkopen
quote:
Natuurlijk niet, snaarstrakke pot voetbal, 2x gescoord en geen tegentreffer. Contract voor het leven voor God Guus.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 10:07 schreef klaasweetalles het volgende:
zo ben net wakker
is guus al ontslagen of nie
Narsingh kwam inderdaad niet zijn mannetje voorbij. Depay daarentegen kwam heel vaak zijn mannetje voorbij, maar hij was gisteren uitermate slecht in de afronding (veel slappen schoten op doel).quote:Op zaterdag 13 juni 2015 10:41 schreef radyo het volgende:
Kan iemand guus vertellen dat Narsingh diepte nodig heeft. Die jongen werd toch kinderlijk eenvoudig gestopt door die linksback. Luciano anders ga je nog eens een keer buitenom, zonder actie, vanuit stilstand, komt goed joh. he volgende keer beter.
NOS meldt het ookquote:Op maandag 15 juni 2015 01:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Telegraaf meldt dat Hiddink overweegt om als 'senior coach' een stapje terug te doen voor Blind
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |