quote:Guus Hiddink laat in het midden of hij nog bondscoach is als Oranje morgen niet wint van Letland. De ploeg heeft drie punten nodig op weg naar een goede uitgangspositie voor EK-kwalificatie.
Eerder deze campagne, in november 2014, stelde Hiddink nog zijn functie ter discussie als Oranje destijds niet won van Letland. Toen werd het 6-0.
'Maar destijds was ik een beetje ironisch', zegt Hiddink. 'Iedereen wist toch wel dat we van die Letten thuis zouden winnen, dat was niet het probleem. Toen. Nu wordt het wat gevaarlijker.'
Op de vraag wat hij doet bij puntenverlies, gaf de droplul geen antwoord. Hij ging trainen in het stadion van Skonto Riga.
Ik probeer Narsingh echt niet op te hemelen, want ik heb hem dit seizoen talloze malen vervloekt. Slechts 6 keer gescoord, maar wel 10 assist gegeven. Als hij van Hiddink lekker mag draven op rechts, en zijn voorzetten richting KJ verstuurt, kan ik de keuze nog wel begrijpen. Maar voetballend vind ik Promes een betere optie.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:20 schreef radyo het volgende:
Narsingh![]()
Die jongen had toch al een keer mogen spelen zonder dat hij bij PSV iets had laten zien of ook maar had gespeeld? Heb ik nou een deja-vu of wat? Daarnaast waarom niet vasthouden aan promes? Die deed het echt niet minder ofzo.
'gogme' ... die aftakelende vent komt zelf gewoon tactisch te kort, en daarnaast is het organisatorisch ook niks. Vroeger had hij misschien nog overtuigingskracht maar nu weet hij die jongens echt niet te raken. Ik vraag mij af of van Nistelrooy en Blind zich gewoon verstoppen of ook niet beter kunnen. Wat zijn we toch weer mooi genaaid voor de lange termijn zeg. Ik hoop dat ze zich kwalificeren en dat de spelers het vertrouwen opzeggen. Desnoods laat je hem een mooi verhaaltje houden over gebrek en aan klik en de eer aan zichzelf houden etc.
Wie?quote:
Eensquote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:41 schreef Kikopuz het volgende:
Eigenlijk wel leuk zo'n kwalificatie. Voelt aan als een soort van eindronde op dit moment. Het is in ieder geval eens iets anders dan vorige jaren.
Het is leuk.. tot je er wordt uitgeknikkerd. Vroeger zou ik blind een 1 invullen voor wedstrijden als Nederland - Tsjechie en Nederland - IJsland. Denk echter dat we het nog knap moeilijk krijgen deze 2 wedstrijdenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:41 schreef Kikopuz het volgende:
Eigenlijk wel leuk zo'n kwalificatie. Voelt aan als een soort van eindronde op dit moment. Het is in ieder geval eens iets anders dan vorige jaren.
Was jij geen fan van Narsingh?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Echt, die drang van Guus om Van Persie en Huntelaar samen te laten spelen is lachwekkend. Narsingh' zijn krediet is lachwekkend.
Alles aan Guus is op het moment lachwekkend.
Na drie jaar kunnen er wel eens meningen veranderen. Je ongelijk toegeven is best mogelijk. Geen fan van een speler meer zijn is best mogelijk.quote:
Helemaal niet.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Echt, die drang van Guus om Van Persie en Huntelaar samen te laten spelen is lachwekkend. Narsingh' zijn krediet is lachwekkend.
Alles aan Guus is op het moment lachwekkend.
Dat is wel gunstig met het oog op die derde plaats als vangnet. We moeten immers nog naar Turkijequote:
Blind, Sneijder, Nigel erachter.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als het ten koste van je middenveld moet gaan, vind ik het lachwekkend.
Misschien zuipen ze zich klem bij plaatsing en randen Guus en Scholletje in beschonken toestand Narsingh en Bruma aan. Dat lekt uit en alle betrokkenen worden op non-actief gesteld of duiken uit schaamte onder.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:15 schreef PowerLoungen het volgende:
Met Guus naar het EK , ik hoop het niet
En raad eens waar Nigel is? Weggestuurd door alwetende Guus.quote:
Wiel speelt?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En raad eens waar Nigel is? Weggestuurd door alwetende Guus.
Als er iets is wat momenteel schuldig is, is het wel het hondsdol zwakke middenveld. Wat mij betreft moet je die leuke ideetjes zoals Van Persie en Huntelaar in een team, wat de afgelopen jaren nooit uitgeprobeerd is, even laten varen en kiezen voor wat het beste is. Als er vandaag weer vijf aanvallend ingestelde spelers in een strafschopgebied staan en Letland met de stormwals erover heen kan op de counter via Blind, ga ik ontzettend hard huilen.
Ook gewoon stug volhouden met die Janmaat terwijl die voorlopig dramatisch speelt.
In dit geval Narsingh er uit, Van Persie op rechts of links. en een middenvelder erbij.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En raad eens waar Nigel is? Weggestuurd door alwetende Guus.
Als er iets is wat momenteel schuldig is, is het wel het hondsdol zwakke middenveld. Wat mij betreft moet je die leuke ideetjes zoals Van Persie en Huntelaar in een team, wat de afgelopen jaren nooit uitgeprobeerd is, even laten varen en kiezen voor wat het beste is. Als er vandaag weer vijf aanvallend ingestelde spelers in een strafschopgebied staan en Letland met de stormwals erover heen kan op de counter via Blind, ga ik ontzettend hard huilen.
Ook gewoon stug volhouden met die Janmaat terwijl die voorlopig dramatisch speelt.
Hartstikke leuk voor je.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:22 schreef Rickertman96 het volgende:
Opstelling is namelijk al bekend, zie 1e pagina
Er is geen andere optie dan deze opstelling, helaas. Je zou wel dat figuur van een overschatte Wijnaldum op kunnen stellen, maar daar schiet je helaas niets mee op. Guus stuurt alleen maar de verkeerde mensen naar huis en laat de rotte appelen in de mand liggen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:24 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
In dit geval Narsingh er uit, Van Persie op rechts of links. en een middenvelder erbij.
Nu heb je een middenveld met denk ik Sneijder, Van Persie en Blind anders zou ik het niet weten aangezien Depay, Hunter en Narsingh ook spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |