Ik heb sinds gisteren de winterjas en dikke wintersokken weer aan. En natuurlijk de kachel heerlijk op 22. Mijn vrouw wil alleen het winterdekbed niet meer op bed liggen, want volgens haar mag dat niet in de zomer.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 10:55 schreef MaLo het volgende:
Het is echt koud vandaag, zo jammer. Af en toe buien. Wat een slechte, slechte dag.
Ik had vannacht mijn winterpyjama aanquote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:20 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik heb sinds gisteren de winterjas en dikke wintersokken weer aan. En natuurlijk de kachel heerlijk op 22. Mijn vrouw wil alleen het winterdekbed niet meer op bed liggen, want volgens haar mag dat niet in de zomer.
Ach ja, het zijn de donkere dagen voor kerst...
Mwa, september is vaak zat nog een prima maand en doet niet veel onder voor mei. Astronomisch vind ik veel logischer, gewoon aan van de stand van de zon. Onze huidige kalender is pas sinds 1582 en een handjevol landen heeft weer een heel andere kalender.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Is ook veel logischer. Juni, juli en augustus zijn de warmste maanden. Astronomisch eindigt de zomer 23 september, maar dan is het zomerweer vaak allang weer voorbij.
Dat valt best wel mee.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:38 schreef Straatcommando. het volgende:
Treurig schijtweer. 2015 is tot nu toe echt heel erg slecht..
Depressiefste jaar ooit, gewoon 12 maanden herfstquote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:38 schreef Straatcommando. het volgende:
Treurig schijtweer. 2015 is tot nu toe echt heel erg slecht..
Nee dat doet het niet. We hadden een kansloos droog voorjaar met vrij lage temperaturen en een noordcomponent die nu, halverwege juni, nog steeds aanwezig is. We hebben welgeteld 3 warme dagen gehad.quote:
Voor jou misschien.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:44 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee dat doet het niet. We hadden een kansloos droog voorjaar met vrij lage temperaturen en een noordcomponent die nu, halverwege juni, nog steeds aanwezig is. We hebben welgeteld 3 warme dagen gehad.
Dat is gewoon kansloos, zelfs voor Nederlandse begrippen.
Misschien wat vaker naar buiten gaan.quote:
we hebben best veel zon gehad hoor, volgens mij had het tot deze week nauwelijks geregend de laatste tijdquote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:44 schreef Djeez het volgende:
[..]
Depressiefste jaar ooit, gewoon 12 maanden herfst
Ik werk buitenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:46 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Misschien wat vaker naar buiten gaan.
Het was ook gortdroog, dat er nu regen is, was ook hard nodig.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:46 schreef computergirl het volgende:
[..]
we hebben best veel zon gehad hoor, volgens mij had het tot deze week nauwelijks geregend de laatstectijd
Ik ook. En weer is voor een groot deel subjectief maar als je het tegenover andere jaren zet is het verschil er wel degelijk.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik werk buiten
Verder vind ik het een prima jaar tot nu toe.
Dit is voor iedereen anders. Maar maakt niet uit. De meeste die ik ken vinden het wel prima.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:47 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik ook. En weer is voor een groot deel subjectief maar als je het tegenover andere jaren zet is het verschil er wel degelijk.
Laat het dan tussen 1 en 6 regenen, dan pit ik toch. En dan overdag heerlijk warm en droog!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:47 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het was ook gortdroog, dat er nu regen is, was ook hard nodig.
Waar ik nu ben is het 14 graden met een gevoelstemperatuur van 12quote:Op vrijdag 19 juni 2015 20:11 schreef Infection het volgende:
Niets mis met deze temperatuur, maar laat dan op zijn minst de zon schijnen.
Wat is hierquote:Op zaterdag 20 juni 2015 08:25 schreef fotostarter het volgende:
[..]
ja dat was het hier ook. Was....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |