Jij nam wel nog de moeitequote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:23 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze moeten ophouden? Er is toch een geschikte verzekering die de snappcar gebruiker kan afsluiten. Ze wijzen er op dat je even moet controleren of jouw verzekering voldoet en dat is voldoende. Ze weten immers niet of jou bij Achmea verzekerd bent, een maatwerk verzekering hebt die het toestaat of dat je verzekerd bent bij de goedkoopste internetpolis die de dekking tot een minimum heeft beperkt en hele strenge voorwaarden heeft.
PUNT. Meer smaken zijn er niet.
Jij probeert nu alleen je eigen tekortkomingen recht te lullen door Snappcar zwart te maken.
Er zijn ook andere meningen... nogmaals er is maar 1 verzekeraar die het toelaat. Alle andere niet.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:23 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
PUNT. Meer smaken zijn er niet.
Jij probeert nu alleen je eigen tekortkomingen recht te lullen door Snappcar zwart te maken.
Ik bedoel dat Achmea minder dekt dan mijn huidige verzekering. Pechhulp buitenland wordt standaard gedekt. Bij Achmea moet je hiervoor apart voor verzekeren. Los van het verhuur verhaalquote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:24 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Niet minder dekking, een andere dekking. Verhuur geeft hoge risico's.
Ik durf mijn hand er voor in het vuur te steken dat er meer verzekeraars zijn die tegen een premie-opslag de verhuur van je voertuig willen toestaan. Maar dan moet je wel even in rechtstreeks overleg treden en niet een internetpolisje willen afsluiten. Maar al is er maar één verzekeraar waar je terecht kunt, dan nog kun je niet om het feit heen dat Snappcar je gewoon schriftelijk gewaarschuwd heeft dat niet alle verzekeraars automatisch toestaan om je auto via Snappcar te verhuren.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:27 schreef pechvogel-010 het volgende:
[..]
Er zijn ook andere meningen... nogmaals er is maar 1 verzekeraar die het toelaat. Alle andere niet.
En jouw verzekering dekt geen verhuur, Achmea wel.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:30 schreef pechvogel-010 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat Achmea minder dekt dan mijn huidige verzekering. Pechhulp buitenland wordt standaard gedekt. Bij Achmea moet je hiervoor apart voor verzekeren. Los van het verhuur verhaal
Ik heb je eerder in dit topic al een voorbeeld gegeven uit de voorwaarden van,mijn verzekering (Klik & Go), die op geen enkele manier verhuur probeert te verbieden.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:27 schreef pechvogel-010 het volgende:
[..]
Er zijn ook andere meningen... nogmaals er is maar 1 verzekeraar die het toelaat. Alle andere niet.
Ik zal eens even bellen met Klik & Go en vragen hoe hun beleid is t.a. van verhuur van eigen auto.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 15:32 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
... uit de voorwaarden van,mijn verzekering (Klik & Go), die op geen enkele manier verhuur probeert te verbieden.
Overigens nog paradoxaals: ik denk dat bijna elke verzekeraar in zijn voorwaarden heeft staan dat schade door verhuur niet wordt uitbetaald. Toch is dit in principe niet waar!quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:20 schreef sturmpie het volgende:
[..]
ik vind dat de verzekeraar te ver gaat met eisen stellen.
kort gezegd: absurd.
Waar heb je deze wijsheid vandaan? Of heb je dit ook uit je duim gezogen, net zoals de meeste van je beweringen in dit topic?quote:Op woensdag 17 juni 2015 17:52 schreef pechvogel-010 het volgende:
[..]
Overigens nog paradoxaals: ik denk dat bijna elke verzekeraar in zijn voorwaarden heeft staan dat schade door verhuur niet wordt uitbetaald. Toch is dit in principe niet waar!
Als je jouw auto hebt verhuurd en je je hebt geen aparte verzekering bij Snappcar of andere bemiddelaars, dan zal jouw verzekering toch de schade moeten betalen als hij aansprakelijk wordt gesteld. Hij is wettelijk verplicht om de schade te vergoeden, ook als je je auto hebt verhuurd.
De verzekeraar zal uiteindelijk later de schade op jou verhalen omdat verhuur niet wordt gedekt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |