abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153486714
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 23:23 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

Waarom zouden ze moeten ophouden? Er is toch een geschikte verzekering die de snappcar gebruiker kan afsluiten. Ze wijzen er op dat je even moet controleren of jouw verzekering voldoet en dat is voldoende. Ze weten immers niet of jou bij Achmea verzekerd bent, een maatwerk verzekering hebt die het toestaat of dat je verzekerd bent bij de goedkoopste internetpolis die de dekking tot een minimum heeft beperkt en hele strenge voorwaarden heeft.

PUNT. Meer smaken zijn er niet.

Jij probeert nu alleen je eigen tekortkomingen recht te lullen door Snappcar zwart te maken.
Jij nam wel nog de moeite O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 12 juni 2015 @ 23:27:04 #64
441609 pechvogel-010
Geboren pechvogel
pi_153486794
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 23:23 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

PUNT. Meer smaken zijn er niet.

Jij probeert nu alleen je eigen tekortkomingen recht te lullen door Snappcar zwart te maken.
Er zijn ook andere meningen... nogmaals er is maar 1 verzekeraar die het toelaat. Alle andere niet.
  vrijdag 12 juni 2015 @ 23:30:33 #65
441609 pechvogel-010
Geboren pechvogel
pi_153486918
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 23:24 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

Niet minder dekking, een andere dekking. Verhuur geeft hoge risico's.
Ik bedoel dat Achmea minder dekt dan mijn huidige verzekering. Pechhulp buitenland wordt standaard gedekt. Bij Achmea moet je hiervoor apart voor verzekeren. Los van het verhuur verhaal
pi_153486973
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 23:27 schreef pechvogel-010 het volgende:

[..]

Er zijn ook andere meningen... nogmaals er is maar 1 verzekeraar die het toelaat. Alle andere niet.
Ik durf mijn hand er voor in het vuur te steken dat er meer verzekeraars zijn die tegen een premie-opslag de verhuur van je voertuig willen toestaan. Maar dan moet je wel even in rechtstreeks overleg treden en niet een internetpolisje willen afsluiten. Maar al is er maar één verzekeraar waar je terecht kunt, dan nog kun je niet om het feit heen dat Snappcar je gewoon schriftelijk gewaarschuwd heeft dat niet alle verzekeraars automatisch toestaan om je auto via Snappcar te verhuren.
pi_153487043
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 23:30 schreef pechvogel-010 het volgende:

[..]

Ik bedoel dat Achmea minder dekt dan mijn huidige verzekering. Pechhulp buitenland wordt standaard gedekt. Bij Achmea moet je hiervoor apart voor verzekeren. Los van het verhuur verhaal
En jouw verzekering dekt geen verhuur, Achmea wel.

Maar ik ga naar bed. Succes met je nieuwe verzekering afsluiten bij Rialto als gevolg van je eigen handelen :W :O :z
  vrijdag 12 juni 2015 @ 23:35:36 #68
441609 pechvogel-010
Geboren pechvogel
pi_153487085
:Z :Z :Z :Z
pi_153489411
Je moet het toch altijd zelf uitzoeken want als je op internet ziet staan gratis 1000 euro klik hier klik je er toch ook niet op?

Snappcar lijkt bijna te mooi om waar te zijn, en dat is het ook.
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  Spellchecker zaterdag 13 juni 2015 @ 04:15:34 #70
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_153491568
Je moet het maar willen, je auto zomaar door allerlei willekeurige vreemden laten besturen, zonder toezicht...

Ik moet er niet aan denken in ieder geval; heb er überhaupt moeite mee als iemand anders dan ikzelf in een van mijn auto's rijdt (wat dan ook niet gebeurt, hooguit door een garagemonteur)...

Overigens vind ik het heel begrijpelijk dat je daar als verzekeraar moeite mee hebt, want het jaagt je gegarandeerd op kosten. Dat, of de premies worden simpelweg onbetaalbaar voor iedereen.
Tevens -purist.
pi_153498365
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 23:27 schreef pechvogel-010 het volgende:

[..]

Ik heb je eerder in dit topic al een voorbeeld gegeven uit de voorwaarden van,mijn verzekering (Klik & Go), die op geen enkele manier verhuur probeert te verbieden.

Kun je het met me eens zijn dat je bewering dat er maar 1 verzekering is die het toestaat dus sowieso onjuist is?
  woensdag 17 juni 2015 @ 17:41:18 #72
441609 pechvogel-010
Geboren pechvogel
pi_153616052
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 15:32 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:

[..]

... uit de voorwaarden van,mijn verzekering (Klik & Go), die op geen enkele manier verhuur probeert te verbieden.
Ik zal eens even bellen met Klik & Go en vragen hoe hun beleid is t.a. van verhuur van eigen auto.
Je hoort het wel... De eerste verzekering die particulier verhuur toelaat (via Snappcar en andere bemiddelaars) moet ik nog tegenkomen (Rialto tel ik dan niet mee). Zelfs Achmea heeft daar moeite mee. Ik heb ze gebeld en vroeg naar hun beleid, Ik kreeg als antwoord dat verhuur van eigen auto niet toegestaan is. Vreemd antwoord, want zij zijn wel de verzekeraar van bemiddelaars.
  woensdag 17 juni 2015 @ 17:52:55 #73
441609 pechvogel-010
Geboren pechvogel
pi_153616337
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 20:20 schreef sturmpie het volgende:

[..]

ik vind dat de verzekeraar te ver gaat met eisen stellen.
kort gezegd: absurd.
Overigens nog paradoxaals: ik denk dat bijna elke verzekeraar in zijn voorwaarden heeft staan dat schade door verhuur niet wordt uitbetaald. Toch is dit in principe niet waar!
Als je jouw auto hebt verhuurd en je je hebt geen aparte verzekering bij Snappcar of andere bemiddelaars, dan zal jouw verzekering toch de schade moeten betalen als hij aansprakelijk wordt gesteld. Hij is wettelijk verplicht om de schade te vergoeden, ook als je je auto hebt verhuurd.
De verzekeraar zal uiteindelijk later de schade op jou verhalen omdat verhuur niet wordt gedekt.
  woensdag 17 juni 2015 @ 20:51:52 #74
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_153621499
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 17:52 schreef pechvogel-010 het volgende:

[..]

Overigens nog paradoxaals: ik denk dat bijna elke verzekeraar in zijn voorwaarden heeft staan dat schade door verhuur niet wordt uitbetaald. Toch is dit in principe niet waar!
Als je jouw auto hebt verhuurd en je je hebt geen aparte verzekering bij Snappcar of andere bemiddelaars, dan zal jouw verzekering toch de schade moeten betalen als hij aansprakelijk wordt gesteld. Hij is wettelijk verplicht om de schade te vergoeden, ook als je je auto hebt verhuurd.
De verzekeraar zal uiteindelijk later de schade op jou verhalen omdat verhuur niet wordt gedekt.
Waar heb je deze wijsheid vandaan? Of heb je dit ook uit je duim gezogen, net zoals de meeste van je beweringen in dit topic?
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_153624869
Kunnen we de TT niet wijzigen naar: "de algemene voorwaarden en polisvoorwaarden niet goed lezen, zeer riskant!".

Want daar komt het nu op neer.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')