'De' Nederlandse vrouw is blond, 1m83 en heeft schoenmaat 41 voeten die stevig in de klei staan.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:47 schreef -Strawberry- het volgende:
'De' Nederlandse vrouw mag nu opstaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar zij is toch veel te "mooi" denk ik voor mij. Dit is echt compleet kansloosIk voel mij neger
Als je niets kan, wat kom je hier lopen vragen dan?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:47 schreef pluff het volgende:
[..]
omdat dat advies gebaseert is op dat ik dingen kan en mogelijkheden heb. Maar ik kan niets jij ziet dat niet in.
Er zijn zat vrouwen die niet zo in elkaar steken hoor, wat Straw zegt, de vrouw bestaat nietquote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat vind ik juist zo fijn aan Nederlandse vrouwen. Niet types die expres met de hakken in het zand gaan staan, maar types die niet over zich heen laten lopen.
True, nog mooie tieten vast gehouden de laatste tijd All?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:42 schreef All-out het volgende:
ok, het pluff-kwartiertje is wel mooi geweest nu.
Klopt. Kap er maar mee. Ik zou me uitschrijven. Beter focus je je op kinky.nlquote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:48 schreef pluff het volgende:
Ik log in op paiq, is er een fotobewonderaar (gebeurd ook heel afentoe).
[ afbeelding ]
Maar zij is toch veel te "mooi" denk ik voor mij. Dit is echt compleet kansloos
No shitquote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zijn zat vrouwen die niet zo in elkaar steken hoor, wat Straw zegt, de vrouw bestaat niet.
Hier alleen al lopen nerdy types, babes, saaie, dikke en leuke rond.
Je kan piano spelen. Je kan goed leren want je hebt je vwo behaalt. Je kan best grappig uit de hoek komen. Er zijn vast mensen die met je zouden willen omgaan als je niet zo gericht was op het krijgen van een vriendin en wat meer zou proberen mee te doen in de maatschappij.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:47 schreef pluff het volgende:
[..]
omdat dat advies gebaseert is op dat ik dingen kan en mogelijkheden heb. Maar ik kan niets jij ziet dat niet in.
Nou danquote:
Ik maakte een grapjequote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou dan.
Dus niet alle nederlandse vrouwen zijn kenau's.
Foei, Straw.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kan piano spelen. Je kan goed leren want je hebt je vwo behaalt. Je kan best grappig uit de hoek komen. Er zijn vast mensen die met je zouden willen omgaan als je niet zo gericht was op het krijgen van een vriendin en wat meer zou proberen mee te doen in de maatschappij.
Nou pluff, ik zou zeggen,doe wat met deze opmerking en neem adviezen ter hartequote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je lijkt vaak niet zoveel waarde te hechten aan wat ik te zeggen heb als je om advies vraagt. Dan houdt het wel een keer op met de gelijkwaardigheid denk ik ja.
Dit dusquote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat vind ik juist zo fijn aan Nederlandse vrouwen. Niet types die expres met de hakken in het zand gaan staan, maar types die niet over zich heen laten lopen.
Even haarverf en hakken kopen zodat iedereen kan zien dat ik een eckte ben.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
'De' Nederlandse vrouw is blond, 1m83 en heeft schoenmaat 41 voeten die stevig in de klei staan.
Zoals jij weet ben ik liever thuis. Ook door redenen die niet op het forum staanquote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kan piano spelen. Je kan goed leren want je hebt je vwo behaalt. Je kan best grappig uit de hoek komen. Er zijn vast mensen die met je zouden willen omgaan als je niet zo gericht was op het krijgen van een vriendin en wat meer zou proberen mee te doen in de maatschappij.
Vergeet zijn ervaring met hoeren niet, hoe goed moet Pluff wel niet zijn in bed zeg, die neukt iedere normale vrouw bewusteloos gewoon, met een hand in zijn zij nog welquote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alleen de schoenmaat is een check.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
'De' Nederlandse vrouw is blond, 1m83 en heeft schoenmaat 41 voeten die stevig in de klei staan.
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je lijkt vaak niet zoveel waarde te hechten aan wat ik te zeggen heb als je om advies vraagt. Dan houdt het wel een keer op met de gelijkwaardigheid denk ik ja.
En een bloedtest wijst uit of je Arisch bloed hebtquote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Even haarverf en hakken kopen zodat iedereen kan zien dat ik een eckte ben.
Ik denk dat ik nu meer opensta voor advies hoor en ik volg toch alles op wat in mijn mogelijkheden ligt(behalve stoppen met naar hoeren gaan dat zijn mijn eigen zaken!). Ik ga volgend jaar ook weer school beginnen enzo en dan lukt het misschien welquote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:51 schreef yats het volgende:
[..]
Nou pluff, ik zou zeggen,doe wat met deze opmerking en neem adviezen ter harte
[..]
quote:Dit dus
Je houdt je wereld zo klein. Dingen lijken veel minder eng als je stappen zou zetten om wat meer te ondernemen, naast het hoeren neuken. Nofiquote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:51 schreef pluff het volgende:
[..]
Zoals jij weet ben ik liever thuis. Ook door redenen die niet op het forum staan
Tuurlijk nietquote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:48 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ja, zo'n postorderbruidje is ook niet goedkoop hoor..
Of bedoelde je mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |