Zwakke ingeslapen mannen van een bepaalde leeftijd kunnen geen Nederlandse vrouw aan, die raken ondergesneeuwd door ze, die kiezen vaak voor een handig jong oostbloksletje, leuk in bed en met enig geluk kan ze ook nog koken en stofzuigen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:34 schreef pluff het volgende:
[..]
ik geloof er niets van. Volgensmij zijn nederlandse vrouwen te veeleisend en hebben gewoon de broek aan in de relatie, of zijn compleet gek en spelen allerlei psychologische spelletjes. Enige kans is oostblokbruidjes die beweren dat te willen, en volgens mannen van oldtimerfora die ik ken zijn die perfect en veel beter dan hun eerdere huwelijken.
Nee, dat kun je zo'n oostblokbruidje niet aandoen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:34 schreef pluff het volgende:
[..]
ik geloof er niets van. Volgensmij zijn nederlandse vrouwen te veeleisend en hebben gewoon de broek aan in de relatie, of zijn compleet gek en spelen allerlei psychologische spelletjes. Enige kans is oostblokbruidjes die beweren dat te willen, en volgens mannen van oldtimerfora die ik ken zijn die perfect en veel beter dan hun eerdere huwelijken.
Aldus meneer de ervaringsdeskundige..quote:
Misschien moet je niet zoveel gefrustreerde verhaaltjes lezen van verzuurde mannen. Daarnaast hoe zij jij een psychologische spelletje moeten herkennen?quote:Volgensmij zijn nederlandse vrouwen te veeleisend en hebben gewoon de broek aan in de relatie, of zijn compleet gek en spelen allerlei psychologische spelletjes.
Oh als dit je referentiekader is, go for it jongen nasdrovje!quote:Enige kans is oostblokbruidjes die beweren dat te willen, en volgens mannen van oldtimerfora die ik ken zijn die perfect en veel beter dan hun eerdere huwelijken.
Aldus de ik kan niet niets en ik wil geen moeite meer doen meneertje zelfquote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:36 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik voel me anders aardig gelijkwaardig als ik met goede vrienden chill. Had het ook met jou tot jij mij als mindere begon te behandelen.
Tot ze hier lang genoeg woont en weer verder kan..quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zwakke ingeslapen mannen van een bepaalde leeftijd kunnen geen Nederlandse vrouw aan, die raken ondergesneeuwd door ze, die kiezen vaak voor een handig jong oostbloksletje, leuk in bed en met enig geluk kan ze ook nog koken en stofzuigen.
fixedquote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:38 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Aldus de ik kan niet niets en ik kan niets meer doen meneertje zelf
ik spreek ze bijna nooit.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:39 schreef Fascination het volgende:
Oh, nu heb je opeens wel vrienden.Altijd hetzelfde met de dramatische mannen op dit forum; liegen alles bij elkaar.
Volgende bestellen, simpel toch?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:39 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Tot ze hier lang genoeg woont en weer verder kan..
ze noemen het anders iets in de trant van "eindelijk een lieve vrouw"quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:39 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Tot ze hier lang genoeg woont en weer verder kan..
Dat heet gewoon creatief zijn met de feiten.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:39 schreef Fascination het volgende:
Oh, nu heb je opeens wel vrienden.Altijd hetzelfde met de dramatische mannen op dit forum; liegen alles bij elkaar.
Je lijkt vaak niet zoveel waarde te hechten aan wat ik te zeggen heb als je om advies vraagt. Dan houdt het wel een keer op met de gelijkwaardigheid denk ik ja.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:36 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik voel me anders aardig gelijkwaardig als ik met goede vrienden chill. Had het ook met jou tot jij mij als mindere begon te behandelen.
Natuurlijk jongen, alleen Oostblokvrouwtjes zijn lief, dat weet iedereen. Zeker als je hen verstaat enzo.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:41 schreef pluff het volgende:
[..]
ze noemen het anders "eindelijk een lieve vrouw"
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je lijkt vaak niet zoveel waarde te hechten aan wat ik te zeggen heb als je om advies vraagt. Dan houdt het wel een keer op met de gelijkwaardigheid denk ik ja.
Dat vind ik juist zo fijn aan Nederlandse vrouwen. Niet types die expres met de hakken in het zand gaan staan, maar types die niet over zich heen laten lopen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:43 schreef HeatWave het volgende:
Dat nederlandse vrouwen zo moeilijk zijn is echt gelul, ze zijn alleen idd geen makke schapen die maar doen wat jij wil, wanneer je het wil.
Kurwaquote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:37 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
[..]
Oh als dit je referentiekader is, go for it jongen nasdrovje!
omdat dat advies gebaseert is op dat ik dingen kan en mogelijkheden heb. Maar ik kan niets jij ziet dat niet in.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je lijkt vaak niet zoveel waarde te hechten aan wat ik te zeggen heb als je om advies vraagt. Dan houdt het wel een keer op met de gelijkwaardigheid denk ik ja.
* artelligence gaat snel naar het toilet *hnnnggg*quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:46 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben wel een echte Nederlandse vrouw, bitchy en slechtgekleed.
Mannelijk en dik dan?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:46 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben wel een echte Nederlandse vrouw, bitchy en slechtgekleed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |