Ze kan letterlijk in haar kont worden geneukt.quote:
het is toch zo . De vrouw doet geen enkele moeite en ik kan het niet. En ik ben geen jengelend kind wat zijn zin niet krijgt, dat ben ik alleen nu even hier.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:21 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Je bent gewoon selectief lui als een jengelend kind wat zijn zin niet krijgt.
Ik blijf sociaal gehandicapt. Ik heb wat vragen van "31 questions" die me leuk leken al gesteld en nu weet ik niets meer.quote:Heeft PUA toch een punt dat je tenminste iets van een gesprek aan moet gaan hè. Het moet niet gekker worden..
Je kan rustig slapen want ik kan het toch niet handelenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:22 schreef Fascination het volgende:
Vind het wel verontrustend dat pluff meer berichtjes lijkt te krijgen op een datingsite dan Fax.
En zich ook nog helemaal suf neukt.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:22 schreef Fascination het volgende:
Vind het wel verontrustend dat pluff meer berichtjes lijkt te krijgen op een datingsite dan Fax.
Beetje wel he?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:22 schreef Fascination het volgende:
Misschien past ze wel bij je.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:16 schreef pluff het volgende:
OMG nu ben ik online op die site, en meteen weer een eng bericht
[..]
Ik onthoud alleen maar de nare ervaringen en durf nu helemaal niets meer.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:27 schreef UitStraling het volgende:
Wat sta ik mijlenver van de meesten af hier t.o.v. vrouwen denk ik wel eens, als ik van een vrouw toevallig geen aandacht krijg denk ik, voor jou tien anderen en als je beter denkt te kunnen krijgen ga je gang.
/en zo denk ik echt.
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:23 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
"Hoi huisarts, Ik vroeg me ernstig af ik een goeie troll ben? Ik ben daar erg onzeker over."
Ze doen wel moeite, anders zou je geen berichtjes hebben gekregen überhaupt. Iets wat verschillende mannen overkomt, maar die beperken hun leven niet tot het alleen anecdotes over hoeren huren kunnen vertellen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:24 schreef pluff het volgende:
[..]
het is toch zo . De vrouw doet geen enkele moeite en ik kan het niet. En ik ben geen jengelend kind wat zijn zin niet krijgt, dat ben ik alleen nu even hier.
Heleboel mensen mankeren wel wat, maar jij hebt het natuurlijk het allerergste en er valt nooit meer iets aan te verbeteren. Dus ja, waarom reageer ik überhaupt nog?quote:Ik blijf sociaal gehandicapt. Ik heb wat vragen van "31 questions" die me leuk leken al gesteld en nu weet ik niets meer.
Dat heeft er niets mee te maken, ook middenin een huwelijk of relatie denk ik er zo over.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:29 schreef HeatWave het volgende:
Ja, als je vrouwen puur als neukobject ziet stap je makkelijk over naar een ander slachtoffer.
Er zijn ook mannen die gewoon een gelijkwaardige relatie met een vrouw willen/hebben.
Zijn er eigenlijk wel vrouwen die een gelijkwaardige relatie met een man willen hebben?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:29 schreef HeatWave het volgende:
Ja, als je vrouwen puur als neukobject ziet stap je makkelijk over naar een ander slachtoffer.
Er zijn ook mannen die gewoon een gelijkwaardige relatie met een vrouw willen/hebben.
Ja zeker.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:32 schreef pluff het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk wel vrouwen die een gelijkwaardige relatie met een man willen hebben?
Nee, ze willen allemaal ondergeschikt zijn aan de man. Zoals het hoort.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:32 schreef pluff het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk wel vrouwen die een gelijkwaardige relatie met een man willen hebben?
Oké, even serieus. Is er in de buurt geen woongemeenschap voor mensen met autisme, zodat je misschien een sociaal leven kunt opbouwen en je ook op andere vlakken kan ontwikkelen?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:29 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik onthoud alleen maar de nare ervaringen en durf nu helemaal niets meer.
Gelijkwaardigheid is een idealistisch fabeltje.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:32 schreef pluff het volgende:
[..]
ik geloof er niets van. Volgensmij zijn nederlandse vrouwen te veeleisend en hebben gewoon de broek aan in de relatie, of zijn compleet gek en spelen allerlei psychologische spelletjes. Enige kans is oostblokbruidjes die beweren dat te willen, en volgens mannen van oldtimerfora die ik ken zijn die perfect en veel beter dan hun eerdere huwelijken.quote:
Hard dit.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gelijkwaardigheid is een idealistisch fabeltje.
Ja ok, maar het is wel iets anders dan dat je alleen maar iemand zoekt voor de seks. Gelijkheid hoeft niet 100%, maar ik doel gewoon op een relatie waarin je het ook gewoon leuk vindt om met diegene op de bank te hangen, op vakantie te gaan en andere dingen samen doen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik voel me anders aardig gelijkwaardig als ik met goede vrienden chill. Had het ook met jou tot jij mij als mindere begon te behandelen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Again, je krijgt berichten pluff. Nu er nog iets mee doen! Je maakt het jezelf te lastig. Lees wat een ander zegt en haak daar op in. En als je zelf niet zo interessant bent, stel haar vragen?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:16 schreef pluff het volgende:
OMG nu ben ik online op die site, en meteen weer een eng bericht
[..]
Alsjeblieft pluff, zweer de PUA af.Dat is niet om een vriendin mee te krijgen, dat is oppervlakkig 100 vrouwen benaderen in de hoop dat er 1 met je het bed in duikt.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:19 schreef pluff het volgende:
[..]
Dat is mijn onvermidelijke noodlot idd ja. Nooit een vriendin KUNNEN krijgen.
Ik heb wat pua gelezen en daarin staat dat je dan te snel diepe vragen stelt. En dat je afentoe terug moet gaan naar oppervlakkige vragen/gesprekstof.
Want? Je kunt niet onzeker zijn?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik snap die onzekerheid van tegenwoordig echt niet
Niet alleen meer dan fax vrees ikquote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:22 schreef Fascination het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |