Of thuis als niemand het ziet om ff een rondje door de tuin te doen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:38 schreef Californium het volgende:
[..]
alleen acceptabel voor je werk als je verpleegster oid bent... Anders afschieten
Beide gewoon ruimen. Al dan niet preventief.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn gevoel is dat de jongeren die uggs dragen, later als ze ouder zijn crocs gaan dragen
(ook al zullen ze het nu ontkennen)
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:38 schreef Californium het volgende:
[..]
als jij crocs hebt wil ik je nooit meer zien
Van wie draag je ze?quote:
Ja ok, ze zullen vast nuttig zijn, maar damnquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:38 schreef Californium het volgende:
[..]
alleen acceptabel voor je werk als je verpleegster oid bent... Anders afschieten
Jouw slag volk?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij bent meer iemand van mijn slag volk mbt schoenen.
Mwah, das ook weer zonde, ze zijn jong enzo, ze weten niet beterquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Beide gewoon ruimen. Al dan niet preventief.
Het is niks en zal ook niks worden.
Vrouwen met UGGS eigenlijk ook maar ruimen.
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:38 schreef Californium het volgende:
[..]
als jij crocs hebt wil ik je nooit meer zien
Omdat ik meer water moet drinken en anders op 10 bakken per dag leef. Is niet goed nie.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Weet niet. Met welke reden maar 3 koppen koffie?
No joke.quote:
Mogen niet meer op veel plekkenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:38 schreef Californium het volgende:
[..]
Daarom vrouwen. Als je boven de 18 bent moet je beter weten of je bent verloren.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, das ook weer zonde, ze zijn jong enzo, ze weten niet beter.
Pas op wat je aan rival vraagtquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:36 schreef Samzz het volgende:
Mijn Uggs zijn wel tof. Rival kan dat bevestigen.
Nou, ik wou een maatje kleinerr (46 is niet zo voorkomend)quote:
le croq (Nederlandsch merk toughquote:
Ze zijn niet nuttig. Verpleging kan beter op gympjes rond lopen. Echt beter voor je voeten met al het loopwerkquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, das ook weer zonde, ze zijn jong enzo, ze weten niet beter.
20-21 zijn ook nog gewoon meisjes hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daarom vrouwen. Als je boven de 18 bent moet je beter weten of je bent verloren.
Dan wel verstandig jaquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omdat ik meer water moet drinken en anders op 10 bakken per dag leef. Is niet goed nie.
Goed zoquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:41 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Heb ze gehad tot jaren geleden, nu niet meer. Waren best fijn
Nike's nigga, for lifequote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Goed zo![]()
Denken dat comfort in dit geval acceptabel is.... Zijn genoeg andere schoenen die ook fijn zitten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |