1 is al genoeg voor kans op een date.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wel, en zelfs daarop niet veel hosselpogingen ontvangen.
Maar goed, misschien ben ik ook wel nichemarkt, ofzo.
8000 woorden.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sterkte.
Hoeveel moet je schrijven?
Dat doe je zo.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:24 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
8000 woorden.![]()
Nog niet aan begonnen.
Ik heb een week.
Sterktequote:
Alstu.quote:
Ik zit aan de 15.000quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:24 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
8000 woorden.![]()
Nog niet aan begonnen.
Ik heb een week.
Wie doet dat niet?quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:24 schreef Dqod het volgende:
Mensen die Lokje en haar looks niet waarderen
Terechte klachtquote:Op donderdag 11 juni 2015 23:24 schreef Dqod het volgende:
Mensen die Lokje en haar looks niet waarderen
Dat weet ik niet, maar diegene gaan we in elkaar slaan dan, toch?quote:
Succes.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:24 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
8000 woorden.![]()
Nog niet aan begonnen.
Ik heb een week.
Oh.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:25 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Alstu.
[..]
Ik zit aan de 15.000
en organisatieverslag al ingeleverd.
u jelly?![]()
Ik ben het niet!!quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar diegene gaan we in elkaar slaan dan, toch?
Sowieso fittie machen dan.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar diegene gaan we in elkaar slaan dan, toch?
Dankje. Mooi weer werkt ook niet echt mee.quote:
Ga je er ook scherpzinnige recalcitrante dingen in schrijven?quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:24 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
8000 woorden.![]()
Nog niet aan begonnen.
Ik heb een week.
Ik ken het, mijn scriptiedeadline komt eraan.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:28 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dankje. Mooi weer werkt ook niet echt mee.
Absoluut. Tag-teamenquote:
Hahaha oh wowquote:Op donderdag 11 juni 2015 23:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nog genoteerd dat ik bij een volgende ontmoeting jouw derriere beter moet inspecteren.
Dqod zal wel naakt op komen draven met vuurwerk en de zoete klanken van Abba, toch?quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nog genoteerd dat ik bij een volgende ontmoeting jouw derriere beter moet inspecteren.
Carina Round dan :$quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dqod zal wel naakt op komen draven met vuurwerk en de zoete klanken van Abba, toch?
Ik dacht meteen hier aanquote:Op donderdag 11 juni 2015 23:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dqod zal wel naakt op komen draven met vuurwerk en de zoete klanken van Abba, toch?
Tsjonge wat lijken die vrouwen ineens een stuk jonger. Of ben ik gewoon ouder gewordenquote:
quote:
No lewd intentions, hoor.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Absoluut. Tag-teamen
Ik heb je rug, Ino :$
[..]
Hahaha oh wow
Zal wel jeans aantrekken anders, kun je de contouren wat beter zien
Uiteraard, doch lijkt het me vanzelfsprekend dat ik me vereerd voel omdat je mijn derriere wil bezichtigen ende inspecteren :$quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
No lewd intentions, hoor.
Men wees me er enkel op dat het een prominente feature van je was die ik nog niet als zodanig herkend had toen je op de grond zat.
Hosseltjequote:Op donderdag 11 juni 2015 23:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Uiteraard, doch lijkt het me vanzelfsprekend dat ik me vereerd voel omdat je mijn derriere wil bezichtigen ende inspecteren :$
Wie wees jou daarop dan?
Ik moest indertijd tussen de 20000 en de 30000 woorden hebben bij mijn afstudeerscriptiequote:Op donderdag 11 juni 2015 23:34 schreef Lokasenna het volgende:
Wat voor documeten moeten jullie allemaal produceren zeg, ik zit net aan de 11000 met mijn scriptie tot nu toe, en veel langer mag dat ook niet worden.
Echte bazen houden het beknopt, maar schrijven wel een scriptie waaruit 3 publicaties komenquote:Op donderdag 11 juni 2015 23:34 schreef Lokasenna het volgende:
Wat voor documeten moeten jullie allemaal produceren zeg, ik zit net aan de 11000 met mijn scriptie tot nu toe, en veel langer mag dat ook niet worden.
Ik hoef pas over twee jaar af te studeren, gelukkig.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:40 schreef yats het volgende:
[..]
Ik moest indertijd tussen de 20000 en de 30000 woorden hebben bij mijn afstudeerscriptie
Dat zit er niet in denk ik.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Echte bazen houden het beknopt, maar schrijven wel een scriptie waaruit 3 publicaties komen
Dat scheelt. Hebben jullie dan ook zulke eisen?quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hoef pas over twee jaar af te studeren, gelukkig.
Eentje moet wel kunnen. Gaat er vooral ook om of het nieuw is. En hoe goed het is uitgevoerd natuurlijk.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat zit er niet in denk ik.
Te weinig mensen die zich bezig houden met kernmantelkoppeling in warmtemodellen van exoplaneten.
ohja exoplaneten, dit wat ik tegenkwam wilde ik je nog sturen:quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat zit er niet in denk ik.
Te weinig mensen die zich bezig houden met kernmantelkoppeling in warmtemodellen van exoplaneten.
Alleen begeleider gaat het gebruiken denk ik.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Eentje moet wel kunnen. Gaat er vooral ook om of het nieuw is. En hoe goed het is uitgevoerd natuurlijk.
Nu heeft hij alle dekens voor zichzelfquote:Op donderdag 11 juni 2015 23:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Minder comfy dan wanneer ik erin lig.
#winkwink
Hij heeft er wel vier ofzo.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nu heeft hij alle dekens voor zichzelf
Als het goed is, kan je het altijd ergens publiceren. Al is het trouwens ook zo dat je bullshit kan publiceren bij fake magazines foor 500 dollar of zo.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alleen begeleider gaat het gebruiken denk ik.
Bijna alles wat gepubliceerd is staat vol fouten, als je het nader gaat onderzoeken.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als het goed is, kan je het altijd ergens publiceren. Al is het trouwens ook zo dat je bullshit kan publiceren bij fake magazines foor 500 dollar of zo.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bijna alles wat gepubliceerd is staat vol fouten, als je het nader gaat onderzoeken.
Ik moest een experiment reproduceren, en kwam erachter dat er kwadraten misten in de vergelijkingen in een paper.
Dat hoort zo, je moet jezelf verkopen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]![]()
Waar ik mij meer aan stoor dat mensen kutoplossingen presenteren alsof het de heilige graal isAls je er even induikt zie je dat de aanpak die ze geprobeerd hebben gefaald is en dat ze daarom maar schraalste van het schraalste wat nog wel klopte maar persenteren
Allemaal gegronde ergernissen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
Even klagen
Wetenschappers die zichzelf continu citeren
Wetenschappers die een review schrijven met 90 % eigen artikelen
Wetenschappers die een vinding uitsmeren over meerdere papers
Wetenschappers die reviews schrijven om goedkoop citaties te scoren
Wetenschappers die grafieken mooier maken op een frauduleuze manier
Wetenschappers die hun datasets niet beschikbaar hebben
ga je dan in de kou blijven liggen of pik je ze terug? Ik heb er helaas ook geen ervaring meer mee sinds mijn 16dequote:Op donderdag 11 juni 2015 23:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik wil ook iemand die mn dekens inpikt
Die had je laatst toch? Niet zo zeiken.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik wil ook iemand die mn dekens inpikt
Is ze toen blijven slapen? jah?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die had je laatst toch? Niet zo zeiken.
Da's andersquote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die had je laatst toch? Niet zo zeiken.
Dank je voor je begrip.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Allemaal gegronde ergernissen.
Aan die eersten vooral erger ik me altijd zo hard.
Ook expres veel papers citeren waarin ze zelf tweede auteur zijn, om het nog een beetje te verbergen.
Wat is daar anders aan? Je had iemand in bed en je hebt seks met haar gehad...quote:
Dus prostituees tellen ook?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:08 schreef yats het volgende:
[..]
Wat is daar anders aan? Je had iemand in bed en je hebt seks met haar gehad...
Nee,daar heb je voor betaald. Bleven die slapen?quote:
Hij bleef soms slapen, en dan werd zijn pinpas gestolen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:12 schreef yats het volgende:
[..]
Nee,daar heb je voor betaald. Bleven die slapen?
NEe nooit gedaan, maar bij sommige is dat wel een mogelijkheid denk ikquote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:12 schreef yats het volgende:
[..]
Nee,daar heb je voor betaald. Bleven die slapen?
Ohja wacht, wel gedaan idd maar ik dacht dat dan anders was want ze wilde alleen geld hebben om haar problemen op te lossenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij bleef soms slapen, en dan werd zijn pinpas gestolen.
Kan je voor een volgende keer niet gewoon nooit meer dan 300 euro op je rekening hebben staan waar je direct bij kan?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:14 schreef pluff het volgende:
[..]
Ohja wacht, wel gedaan idd maar ik dacht dat dan anders was want ze wilde alleen geld hebben om haar problemen op te lossen
Ik had dat even weggedrukt denk ik![]()
300 lijkt me erg krapquote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kan je voor een volgende keer niet gewoon nooit meer dan 300 euro op je rekening hebben staan waar je direct bij kan?
Toch maar even doen deze week.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:19 schreef pluff het volgende:
[..]
300 lijkt me erg krap. Maar klopt ik ben nogal lui met geld doen naar de spaarrekening
Veel plezier.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
Zo. Tas ingepakt, bikiniklaar, outfit voor morgen ligt klaar; op naar bed.
Dag lieve mensjes, tot over een paar dagen!
Film 1 action :$quote:
Neinquote:
Ja nou kan ik toch niks aan doen, Bald Angelusquote:
True, my dark willowquote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja nou kan ik toch niks aan doen, Bald Angelus
Nu laat je me smelten ehquote:
Leugensquote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:08 schreef yats het volgende:
[..]
Wat is daar anders aan? Je had iemand in bed en je hebt seks met haar gehad...
quote:
dus jij trekt je bikini aan voor morgen?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
Zo. Tas ingepakt, bikiniklaar, outfit voor morgen ligt klaar; op naar bed.
Dag lieve mensjes, tot over een paar dagen!
Ik zal jou eens 2 whiskeyquote:
Uit mijn Va-jay-jay slurpen?quote:
N.p. Koude whisky on the rocks, afgewisseld met warme thee. Geeft leuke effectenquote:
Nat gewordenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
N.p. Koude whisky on the rocks, afgewisseld met warme thee. Geeft leuke effecten
Sorry :$quote:
quote:
Enjoy en slaap lekker, greppelsletjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |