Nou nou volgens mij reageren alleen de wanhopigen zo want zoveel fotomodellen of ver daaronder zelfs zitten hier nu ook weer niet echt, me dunktquote:Op donderdag 11 juni 2015 23:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op FOK! bijvoorbeeld, als vrouwelijke users iets posten krijgen ze meteen allemaal reactie met 'hee jij bent lekker', terwijl als een celeb er zo uitziet ze een kapot lelijk monster genoemd wordt.
Beetje liefde mag ook wel eens hierquote:
Ja, maar onderschat niet hoeveel dat er zijn, hoor.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou nou volgens mij reageren alleen de wanhopigen zo want zoveel fotomodellen of ver daaronder zelfs zitten hier nu ook weer niet echt, me dunkt![]()
Maar jullie zijn wel lief hoor
Old manquote:Op donderdag 11 juni 2015 23:18 schreef HostiMeister het volgende:
Tevens hou ik het vandaag eens op tijd voor gezien
Dat verklaart een hoopquote:Op donderdag 11 juni 2015 23:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als man op internet hoeven vrouwen niet echt wat van je te vinden. Je moet gewoon zorgen dat je de felbegeerde vrouwen als eerste weet te hosselen. Want er zijn nogal veel concurrenten die met elk gat genoegen nemen.
Nou sorry hoor.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja.
Het is nogal een circus hier, soms. Op het gebied van kansloze mannen.
Weltrusten Hostiquote:Op donderdag 11 juni 2015 23:18 schreef HostiMeister het volgende:
Tevens hou ik het vandaag eens op tijd voor gezien
De zielepootjes bedoel je?quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, maar onderschat niet hoeveel dat er zijn, hoor.
Weet ik toch. Ben voorlopig wel voorzien.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij niet hoor, vrouwen willen jou toch ipv andersom
Dat geloof ik meteen. Ben ze overigens nog niet tegengekomen. Maar als ik de reacties lees in sommige topics dan denk ik wel dat hier een paar gefrustreerde mensen lopen. Niet alleen de mannen, aommige vrouwen ook.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja.
Het is nogal een circus hier, soms. Op het gebied van kansloze mannen.
Je hebt vast nog nooit een foto gepost dan.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:19 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen. Ben ze overigens nog niet tegengekomen. Maar als ik de reacties lees in sommige topics dan denk ik wel dat hier een paar gefrustreerde mensen lopen. Niet alleen de mannen, aommige vrouwen ook.
Zullen er vast zijn. Ook modellen kunnen op een forum zitten. Denk alleen niet dat je hier vfijwillig een foto van jezelf moet plaatsen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou nou volgens mij reageren alleen de wanhopigen zo want zoveel fotomodellen of ver daaronder zelfs zitten hier nu ook weer niet echt, me dunkt![]()
Maar jullie zijn wel lief hoor
Sorry, ik zat even op de verkeerde accountquote:Op donderdag 11 juni 2015 23:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij niet hoor, vrouwen willen jou toch ipv andersom
[..]
Ja, je kunt toch lezen?
Niet iedereen is een pro he?quote:
Nee, ben je gekquote:Op donderdag 11 juni 2015 23:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je hebt vast nog nooit een foto gepost dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |